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e-brakeとは 意味・読み方・使い方
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「e-brake」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 26件
An emergency brake signal and the common maximum brake signal are transmitted through the same signal line E.例文帳に追加
非常ブレーキ信号及び常用最大ブレーキ信号は同一の信号線Eを通じて送信される。 - 特許庁
Consequently, electric brake is applied to the engine E to stop quickly.例文帳に追加
これによりエンジンEに電気ブレーキがかかり、急速に停止する。 - 特許庁
An S21 calculates power consumption E_LB in an EIVT-LB mode for engaging a low brake and power consumption E_EIVT in an EIVT mode for releasing the low brake and an S22 calculates select-high power consumption E by selecting a larger one from the E_LB and the E_EIVT.例文帳に追加
S21で、ローブレーキを締結するEIVT−LBモードでの消費電力E_LBおよびローブレーキを解放するEIVTモードでの消費電力E_EIVTを算出し、S22で、これらE_LBおよびE_EIVTのうち大きい方を選択してセレクトハイ消費電力Eを求める。 - 特許庁
The emergency brake signal is preferentially transmitted through the signal line E than the common maximum brake signal and the brake solenoid valve 31 feeds air to the brake cylinder 7 so as to generate the emergency brake force based on the emergency brake signal.例文帳に追加
非常ブレーキ信号は常用最大ブレーキ信号よりも優先して信号線Eを送信され、ブレーキ電磁弁31がこの非常ブレーキ信号に基づいて非常ブレーキ力を発生させるようにブレーキシリンダ7に給気する。 - 特許庁
When the dynamic brake is canceled, counter torque braking is performed in accordance with the estimated electric angle θ_E (S12).例文帳に追加
そして、ダイナミックブレーキを解除すると、推定した電気角θ_Eに応じて逆トルク制動を行う(S12)。 - 特許庁
The fifth brake piston 43 is provided so as to press the counter friction plate 61 in the direction E.例文帳に追加
第5ブレーキピストン43は、摩擦相手板61をE方向側へ押圧可能に設けられる。 - 特許庁
The intermediate wall 21 regulates the fifth brake drum 42 moving along a direction E.例文帳に追加
中間壁21は、第5ブレーキ用ドラム42のE方向側への移動を規制する。 - 特許庁
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「e-brake」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 26件
The fifth brake return spring 45 generates a biasing force in the direction E with respect to the fifth brake drum 42, and generates the biasing force in a direction F with respect to the fifth brake piston 43.例文帳に追加
第5ブレーキリターンスプリング45は、第5ブレーキ用ドラム42に対してE方向側への付勢力を発生し、第5ブレーキピストン43に対してF方向側への付勢力を発生する。 - 特許庁
The abrasion of the brake pad for each vehicle braking unit is estimated based on the temperature rise of the brake pad, the by-temperature abrasion ratio data of the brake pad , and the calculated braking energy E, and integrated to estimate the accumulated abrasion of the brake pads.例文帳に追加
ブレーキパッドの温度上昇値、ブレーキパッドの温度別磨耗率データ、算出した制動エネルギーEに基づき、車両制動単位毎のブレーキパッドの磨耗量を推定し、積算して、累積ブレーキパッドの磨耗量を推定する。 - 特許庁
Moreover, the hydraulic pressure from the proportional valve is temporarily reduced (E) by turning (D point) the steering lever when the soft clutch is switched from the clutch to the brake.例文帳に追加
更に操向レバーを回動して(D点)、ソフトクラッチをクラッチからブレーキに切換える際、比例弁からの油圧を一時的に減圧する(E)。 - 特許庁
A mounting hole 2a for mounting the brake liquid pressure generator 3 is provided on an outer side in the direction of vehicle width of the engine E in the dash panel 2.例文帳に追加
ダッシュパネル2に、ブレーキ液圧発生装置3を取り付けるための取付孔2aをエンジンEよりも車幅方向外側に設ける。 - 特許庁
The temperature rise of a brake pad for each vehicle braking unit is estimated based on the braking energy E, the brake particular data, and the atmospheric temperature data.例文帳に追加
その制動エネルギーE、ブレーキ諸元データ及び大気温度データに基づき、車両制動単位毎のブレーキパッドの温度上昇値を推定する。 - 特許庁
It also includes a two-stage lever mechanism E for causing the movable rod to reciprocate to the axial center and thus the pair of brake shoes 5a, 5b to approach and separate each other and a manual operation part K for operating the two-stage lever mechanism E.例文帳に追加
さらに、可動ロッド8を軸心方向に往復動させて一対のブレーキシュー5a,5bを相互に接近離間させるための2段階テコ機構Eと、2段階テコ機構Eを作動させる手動操作部Kと、を備える。 - 特許庁
A motor is driven so that a brake pad 6a is separated from a disc rotor 7 by a specified value θx from a current position in accordance with en encoder detection signal SE of an encoder provided on a motor to move the brake pad 6a and the specified value θx of previously detected heat deforming quantity of the disc rotor 7 at the time of finishing brake.例文帳に追加
制動終了時に、ブレーキパッド6aを移動させるためのモータ11に設けられたエンコーダ14のエンコーダ検出信号S_E と、予め検出したディスクロータ7の熱変形量の規定値θxとをもとに、ブレーキパッド6aがディスクロータ7から現在位置よりも規定値θxだけ離れるようにモータ11を駆動する。 - 特許庁
Removing the brake booster 2 requires only separation of a separating bolt 13 on the side with cabin R as the bolt base 12 is short which assures a short drawout stroke approximately in the horizontal direction of the brake booster 2 on the side with an engine room E and/or the cabin R, and it is possible to avoid the brake booster 2 interfering with the power unit 1 approaching its front face.例文帳に追加
ブレーキブースター2の取外しに際しては、車室R側で分離ボルト13を離脱すれば、ボルト基部12は短かいので、エンジンルームE・R側でのブレーキブースター2のほぼ水平方向の抜き出しストロークが短かく、該ブレーキブースター2がその前面に近接するパワーユニット1に干渉するのを回避することができる。 - 特許庁
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