例文 (3件) |
合い駒の部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 3件
今までの平面的で単純な色合いの駒を球体にすることにより、子供でも複数の駒を簡単に裏返す事ができ、駒の動きの面白さや球面にデザインされたキャラクターにより従来よりも低年齢の子供に愛着や興味を持たせることができる。例文帳に追加
A plurality of the pieces can be easily turned over by even a child with a conventional, flat and simply colored piece being formed into the sphere, allowing an ever younger child to have attachment and interest through amusement of moves of the pieces and characters designed on the sphere. - 特許庁
この凸部13aと貫通孔12aの嵌め合いのみによって隣接する関節駒11の第1、第2連結片12,13どうしを連結する。例文帳に追加
The first and second connecting pieces 12 and 13 of adjacent joint pieces 11 are connected with each other only by the engagement of the projections 13a and the through-holes 12a. - 特許庁
本発明は簡単な構造で駒に三次元的な動きを与えるとともに、単純な競技内容で、幅広い年齢層の競技者同士がお互いに影響を及ぼし合いながら一喜一憂できる魅力ある双六ゲームを提供すること。例文帳に追加
To provide an attractive Sugoroku game which gives three-dimensional movements to pieces by simple structure and enables players of a broad set of ages to alternate between joy and sorrow while affecting each other with simple game contents. - 特許庁
例文 (3件) |
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