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顧客との対話の英語
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英訳・英語 talks with customers
「顧客との対話」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 49件
商用ウェブサイト方法は、単方向、或いは、双方向の音声・画像情報を提供することにより、顧客に、顧客サポート、顧客サービス、販売スタッフ、実演販売、及び、その他の顧客との相互対話を可能にする。例文帳に追加
This commercial web site method allows customer support, customer service, sales staffing, demonstration sale and interactive conversation with other customer, for a customer, by providing unidirectional or bidirectional sound/image information. - 特許庁
単方向、或いは、双方向のリアルタイム音声・画像伝送機能を有する商用ウェブサイトシステムで、顧客に、顧客サポート、顧客サービス、販売スタッフ、実演販売、及び、その他の顧客との相互対話を提供する。例文帳に追加
This commercial web site system having a unidirectional or bidirectional real-time sound/image transmission function provides customer support, customer service, sales staffing, demonstration sale and interactive conversation with other customer, to a customer. - 特許庁
顧客との双方向対話を重視することで顧客満足度が向上する情報提供装置及び方法を提供する。例文帳に追加
To provide a device and a method for providing information, by which the degree of satisfaction for client is improved by regarding a two-way interactions with the client. - 特許庁
対話手段22は、質問選択手段24が選択する顧客に提示する質問と回答の候補を顧客に提示し、顧客から得た回答を指定回答記憶部35に記憶する。例文帳に追加
An interacting means 22 presents a question to be presented to a customer selected by a question selecting means 24 and the candidates of an answer to the customer and stores an answer obtained from the customer in a designated answer storing part 35. - 特許庁
コンピュータにより複数のプロバイダと対話を行うための顧客情報および優先順位を記録する手段と、前記コンピュータによりプロファイル内に前記顧客情報を格納する手段と、前記顧客情報を使用して前記コンピュータによりプロバイダコンピュータと前記顧客との間の対話を容易にする通信手段と、の各手段を備える。例文帳に追加
The method includes respective means for: recording customer information and preferences for interacting with a plurality of providers by a computer; storing the customer information in a profile by the computer; and using the customer information to facilitate interaction between provider computers and the customer by the computer. - 特許庁
本ウェブサイトシステムは、顧客が商品を選択するのをサポートし、且つ、顧客は、ウェブサイト、及び、その他の顧客との相互対話により特典ポイントや商品を獲得することができ、また、本方法は、スタッフを異なる地点に分散配置して、経営コストを減少させることができる。例文帳に追加
The web site system supports the selection of an article by the customer, and the customer can acquire a special favor point and the article, by the interactive conversation with a web site and the other customer, and this method herein allows distribution arrangement in different points of the staffs to reduce a management cost. - 特許庁
本ウェブサイト方法は、顧客が商品を選択するのをサポートする方法で、顧客は、ウェブサイト、及び、その他の顧客との相互対話により特典ポイントや商品を獲得することができ、また、本方法は、スタッフを異なる地点に分散配置して、コストを削減することができる。例文帳に追加
The customer can acquire a special favor point and an article, by the web site and the interactive conversation with the other customer, through a method of supporting the selection of the article by the customer, in this method of the present invention, and the method allows distribution arrangement in different points of staffs to reduce a cost. - 特許庁
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「顧客との対話」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 49件
顧客関係管理(CRM)システムでは、論理構造は、顧客が、販売又はサービスの問合せ、或いは他の対話のような問合せによってビジネスに接触してきたときにビジネスの顧客に提示する、順序付けられた一式の質問と分岐論理を備えている。例文帳に追加
The customer relationship management (CRM) system comprises an ordered set of questions and branching logic that are presented to a customer of the business when the customer contacts the business with a sale or service inquiry or an inquiry for other interaction. - 特許庁
これによって顧客側から連絡があればセンターから遠隔の点検を実施することが可能となり、又、点検結果の常用についても顧客と対話可能で、かつメンテナンスの結果をファックスで知らせることができる。例文帳に追加
Thus, when there is a contact from a client side, a remote check can be executed from a center, an interaction with a client is enabled concerning the ordinary use of the checked result as well and the result of maintenance can be reported by the fax. - 特許庁
顧客が電話端末での対話が困難な状態でも、顧客側の状況の判断がオペレータ側で容易に行えるコールセンターシステムを提供することにある。例文帳に追加
To provide a call center system where the determination of the situation on customer side can be performed easily on operator side, even in conditions with the conversation of the customer through a telephone terminal being difficult. - 特許庁
無人店舗端末1は、顧客又はオペレータの指定に応じた専門家が操作する専門別端末32a〜32cとも通信を行い、顧客−専門家間の対話を行わせる。例文帳に追加
The unattended shop terminal 1 makes communication with expert terminals 32a-32c that are operated by an expert in response to the designation by the customer or the operator to make interaction between the customer and the experts. - 特許庁
サーバ装置10を用いて、公衆回線を介してサーバ装置10と接続された端末装置21、22から顧客により入力された商品の特徴情報を受信し、店員のイメージ画像および店員がこれらの特徴情報に応じて選択した商品のイメージ画像を顧客に送信すると共に、チャットによる店員と顧客の対話を通して、顧客の商品選びをサポートする。例文帳に追加
Selection of a commodity by the customer is supported through conversation of the salesclerk and the customer by chatting by receiving characteristic information of the commodity inputted by the customer from terminal devices 21, 22 connected to a server device 10 through a public line by using the server device 10 and transmitting the image of the salesclerk and the image of the commodity selected in accordance with the characteristic information by the salesclerk to the customer. - 特許庁
コンタクトセンタにおけるオペレータと顧客との対話から用件区間を正確に抽出することを可能とする。例文帳に追加
To enable accurate extracting of a business section from a conversation between an operator and a customer in a contact center. - 特許庁
このスマートカードは、店舗の端末装置12、顧客支援装置30、または、キオスク端末装置と対話するように適合させられている。例文帳に追加
The smart card 10 is adapted so as to interact with the terminal equipment 12 of a shop, a customer supporting device 30 or KIOSK terminal equipment. - 特許庁
各々の表示ターミナル12は、携帯用顧客データカード20と対話するRF質問機ユニット22に関連付けられている。例文帳に追加
The respective display terminals 12 are related to an RF interrogator unit 22 interacting a portable customer data card 20. - 特許庁
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