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顧客重視の英語
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英訳・英語 customer first
「顧客重視」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 44件
外部の顧客だけでなく、他部門などの内部顧客も重視する必要がある。例文帳に追加
We need to consider not only external customers but also internal customers such as other departments important. - Weblio英語基本例文集
⑥【金融円滑化、法令等遵守、顧客保護等、リスク管理等の重視】例文帳に追加
(6) Emphasis on Finance Facilitation, Legal Compliance, Customer Protection and Risk Management発音を聞く - 金融庁
取締役は、金融機関の顧客の保護及び利便の向上の重要性を十分に認識し、顧客保護等を重視しているか。例文帳に追加
Do directors attach importance to Customer Protection, based on full recognition of the importance of Customer Protection and enhancement of customer convenience?発音を聞く - 金融庁
顧客との双方向対話を重視することで顧客満足度が向上する情報提供装置及び方法を提供する。例文帳に追加
To provide a device and a method for providing information, by which the degree of satisfaction for client is improved by regarding a two-way interactions with the client. - 特許庁
海外における販売手法として、同社は顧客との関係を重視し、社長とエージェントが一緒に顧客を訪問することで、自社の作った製品に対する要望や評価を顧客から直接聞き、新しい素材の開発につなげている。例文帳に追加
In its international marketing, the company places importance on its relationships with clients. The president and agents visit the clients directly, to listen to their requests and obtain feedback on the company’s products. That feedback has been used to develop new materials. - 経済産業省
つまり、顧客重視型の経営革新は、元々顧客に受け入れられることを目的としていることから、比較的経営革新の効果は現れやすく、目的を達成する可能性は高いが、その成果は顧客の要求水準に留まる範囲にしか達し得ない。例文帳に追加
In other words, customer-oriented business innovation yields results comparatively easily, being originally designed to be acceptable to customers, and the objectives are highly likely to be achieved. However, the effects are limited in scope to the level of demands of customers. - 経済産業省
安全性が高いシステムを要求する顧客と、システムの性能を重視する顧客それぞれのニーズに合致した障害処理システムを提供する。例文帳に追加
To provide a failure processing system matched with the needs of a customer who requests a system whose safety is high, and a customer who thinks much of the performance of the system. - 特許庁
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Weblio例文辞書での「顧客重視」に類似した例文 |
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顧客重視
「顧客重視」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 44件
一方で、経営者の独創的なアイデアで、顧客の要求水準を超えた経営革新を行う企業は、顧客重視型に比べて目的を達成する可能性は低い代わりに、成功したときの成果は非常に大きい。例文帳に追加
On the other hand, enterprises that engage in business innovation driven by entrepreneurs' own original ideas that exceed customers' demands face a lower chance of attainment, but the results, if successful, can be enormously greater. - 経済産業省
第2節で、中小企業が新商品・新サービスの開発に当たり、アイディアや発想の源泉として最も重視しているのは、「顧客の動向や顧客ニーズ」であることを見た(第2-2-1図)。例文帳に追加
Section 2 showed that SMEs consider consumer trends and customer needs to be the most important sources of ideas and concepts when developing new products and services (Fig. 2-2-1). - 経済産業省
カラオケ店舗の顧客に対して対人関係を重視した訴求性の高い勧誘メッセージを送付できるカラオケ装置を提供する。例文帳に追加
To provide a Karaoke machine for sending an invitation message which has high appeal in consideration of interpersonal relationships to a customer of a Karaoke store. - 特許庁
顧客が重視している価値観を住宅設備機器の選定に反映させる手段を備えた住宅設備機器選定支援システムを提供する。例文帳に追加
To provide a housing equipment selection support system having a means making a sense of values to which a customer attaches importance be reflected to selection of housing equipment. - 特許庁
もう一つの特徴として、バリュー・チェーンの深化と、顧客ニーズ重視の姿勢というビジネスモデル上の特徴が見られる。例文帳に追加
The other factor is their business model with a highly developed value chain and a customer-oriented approach. - 経済産業省
同社は、機械の販売を「出発点」と捉え、包装機を購入した書店を「生涯顧客」とするためにアフターサービスを重視する。例文帳に追加
The company considers the sale of its equipment to be just the “starting point” and places great importance on after-sales services in order to make the bookstore which purchased the wrapping machine into a “lifetime customer.” - 経済産業省
実際、顧客ニーズの定量的な分析・把握を重視している企業ほど業況感を良いとする企業の割合は高い。例文帳に追加
Actually, the more an enterprise places importance on quantitative analysis and understanding customers' needs, the more likely it is to express positive business sentiment - 経済産業省
第2-1-37図によると、「顧客・取引先の要望、提案」、「顧客の行動から察知」といった顧客重視型の経営革新が46.4%、「一般的な市場の動向」、「競合他社の動き」といった市場動向型が36.2%、「代表者の個人的なアイデア」、「研究機関、大学などの研究成果」といったアイデア型の経営革新が13.8%となっており、顧客志向の企業の割合が高い。例文帳に追加
As Fig. 2-1-37 shows, innovation at a high proportion of enterprises is customer driven, with 46.4% of innovation being customer oriented ("requests and proposals from customers and business partners" and "detected from behavior of customers"), 36.2% being market oriented ("general market trends" and "developments at rivals"), and 13.8% being idea driven ("personal ideas of representatives" and "results of research at research institutes and universities, etc."). - 経済産業省
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