「電話応対」を含む例文一覧(109)

1 2 3 次へ>
  • 電話応対支援方法
    TELEPHONE RECEPTION SUPPORT METHOD - 特許庁
  • 電話応対システム
    TELEPHONE RESPONSE SYSTEM - 特許庁
  • 電話応対管理装置
    TELEPHONE RECEPTION MANAGEMENT SYSTEM - 特許庁
  • 電話応対支援システムおよび電話応対支援方法
    SYSTEM AND METHOD FOR SUPPORTING TELEPHONE RECEPTION - 特許庁
  • 電話応対診断装置および電話応対評価プログラム
    TELEPHONE ANSWERING DIAGNOSTIC DEVICE AND TELEPHONE ANSWERING EVALUATING PROGRAM - 特許庁
  • 誰の電話応対が最も良いですか。
    Whose phone manner is the best? - Weblio Email例文集
  • 電話応対に忙しい
    I am busy answering the telephone-calls.  - 斎藤和英大辞典
  • 電話応対診断システム
    TELEPHONE ANSWER DIAGNOSTIC SYSTEM - 特許庁
  • 電話応対業務分析ツール
    TELEPHONE ANSWERING OPERATION ANALYZING TOOL - 特許庁
  • 電話応対業務支援ツール
    SUPPORTING TOOL FOR TELEPHONE RESPONSE SERVICE - 特許庁
  • 電話応対支援装置、電話応対支援方法、およびプログラム
    APPARATUS AND METHOD FOR SUPPORTING TELEPHONE RECEPTION AND PROGRAM - 特許庁
  • 電話応対方式、及び該電話応対方式を採用した配車システム
    TELEPHONE RECEPTION SYSTEM, AND CAR DISPATCHING SYSTEM ADOPTING THE TELEPHONE RECEPTION SYSTEM - 特許庁
  • IP電話機および電話応対システム
    IP TELEPHONE AND SYSTEM DEALING WITH IP TELEPHONE - 特許庁
  • PBX(私設交換機:Private Branch Exchanger)を有する電話応対受付システムにおいて、速やかな電話応対を実現した電話応対受付システムを提供する。
    To provide a telephone reception system having a PBX(Private Branch Exchanger) that realizes a quick telephone response. - 特許庁
  • セールス電話や顧客の電話を事前に察知し、効率のよい電話応対をする。
    To perform efficient reception by telephone by previously suspecting a sales call or a customer's call. - 特許庁
  • 私は英語で電話応対ができるか不安です。
    I'm worried about whether I'll be able to handle phone calls in English.  - Weblio Email例文集
  • あなたは誰の電話応対が一番だと思いますか?
    Who do you think has the best phone manner?  - Weblio Email例文集
  • 私にとって電話応対はまだ緊張します。
    I still get nervous about dealing with phone calls.  - Weblio Email例文集
  • 彼女は子供の扱い[電話応対]がうまい.
    She's good with children [the telephone].  - 研究社 新英和中辞典
  • 電話応対受付システムおよびその方法
    TELEPHONE RECEPTION SYSTEM AND ITS METHOD - 特許庁
  • 鋼材品質情報に関する電話応対支援システム
    TELEPHONE RECEPTION SUPPORT SYSTEM ON STEEL MATERIAL QUALITY INFORMATION - 特許庁
  • 呼び出し応対装置、インターホン装置および電話装置
    CALLING RECEPTION DEVICE, INTERCOM DEVICE AND TELEPHONE SYSTEM - 特許庁
  • テレビ電話用留守番時応対装置及びその方法
    ANSWERING DEVICE FOR THE TIME OF ABSENCE FOR VIDEO TELEPHONE AND ITS METHOD - 特許庁
  • 電話応対代行サービス提供方法及びシステム
    TELEPHONE ANSWERING PROXY SERVICE PROVIDING METHOD AND SYSTEM THEREOF - 特許庁
  • 電話に出た人の応対を簡単化し得る音声応答電話転送システムを提供する。
    To provide a voice response telephone call transfer system that can simplify the disposition by a person who responds the call. - 特許庁
  • 電話応対ユーザ支援システム、情報処理装置及び電話応対ユーザ支援方法並びにそのプログラム
    TELEPHONE RECEPTION USER SUPPORT SYSTEM, INFORMATION PROCESSOR, TELEPHONE RECEPTION USER SUPPORT METHOD, AND PROGRAM THEREFOR - 特許庁
  • 顧客相談システム、電話応対装置及び電話応対装置での処理をコンピュータに実行させるためのプログラムを記録した記録媒体
    CUSTOMER CONSULTANT SYSTEM, TELEPHONE RECEPTION DEVICE, AND RECORDING MEDIUM RECORDING PROGRAM TO ALLOW COMPUTER FOR EXECUTING PROCESSING IN THE TELEPHONE RECEPTION DEVICE - 特許庁
  • 電話回線の切断動作が正常に完結していない場合に、電話相手からの再度の電話を最終応対者に直結できるようにする。
    To directly connect another call from the opponent party of the unfinished phone conversation to a final responder when the disconnection operation of a telephone line has not been completed normally. - 特許庁
  • この分析用データ蓄積装置(20)は、通話要求に関する電話呼情報(320)と電話応対に関する電話応対情報(510)とを収集し、電話呼情報(320)と電話応対情報(510)とを対応付けてコールセンタ情報として分析用データベース(25)に格納する。
    The analysis data storing unit (20) collects telephone call information (320) concerning to service request and telephone reception information (510) and stores the telephone call information (320) in correspondence with the telephone reception information (510) in the analysis data base (25) as call center information. - 特許庁
  • コールセンタースタッフの電話応対スキル改善プロジェクト
    project to improve the telephone handling skills of the call center staff  - Weblioビジネス英語例文
  • 今日は同僚の鈴木氏は電話応対に忙しかったようです。
    It seems like my colleague Mr. Suzuki was busy handling phone calls. - Weblio Email例文集
  • 一日中続々かかってくる苦情電話応対に追われた.
    We have been answering calls of complaint one after another all day.  - 研究社 新和英中辞典
  • 主な仕事が電話に出たり訪問客に応対することである秘書
    a secretary whose main duty is to answer the telephone and receive visitors  - 日本語WordNet
  • 携帯電話を使用する人が、より速やかに応対できるようにする。
    To enable a cellular phone user to receive a call more promptly than before. - 特許庁
  • オペレータ2は、ユーザ(お客様)1からの電話応対する。
    Operators 2 each deal with a telephone call from each of users (customers) 1. - 特許庁
  • 鋼材品質情報に関する電話応対支援システムに関する。
    To provide a telephone reception support system on steel material quality information. - 特許庁
  • 電話応対の練習を効率よく一人で行うのは困難である。
    To solve the following problem: it is difficult to efficiently practice telephone responses alone. - 特許庁
  • 顧客など、発信者側からの電話を複数のオペレータ端末で応対可能とする電話応対方式に関し、顧客の満足度をより一層高めることのできる電話応対方式を提供すること。
    To provide a telephone reception system that copes with telephone calls from callers such as customers by operator terminals so as to furthermore enhance the satisfaction level of the customers. - 特許庁
  • 電話自動応対装置は、着呼時に、応対メッセージ記憶部の第1の応対メッセージを、発呼者側へ発声する。
    The device for automatically corresponding to the telephone speaks the first corresponding message for the corresponding-message storage to the caller side. - 特許庁
  • 本発明のコールセンタ情報分析システムは、コールセンタに通話要求をした顧客に電話応対者が電話機によって電話応対をするシステムである。
    In the inventive call center information analyzing system, a telephone receiver receives telephone from a client requested service to a call center using a telephone. - 特許庁
  • 転送電話を用いた電話応対サービスにおいて、単なる電話応対を越えた追加サービスを提供していく際に好適に使用される方法及びシステムを提供する。
    To provide a method and a system suitably used when providing an additional service exceeding simple telephone reception in an answering service using transfer call. - 特許庁
  • 外線からの電話の回線を各担当者の電話機へ効率的に接続し、電話を掛けてきた相手へ迅速な応対が可能となる電話回線接続システムを提供する。
    To provide a telephone line connection system where a telephone line from a line wire is efficiently connected to the telephone sets of respective persons in charge and speedy correspondence to an opposite party making a telephone call is realized. - 特許庁
  • 管理サーバー1では、取得した応対者IDを用いて応対者データベース3を検索し、応対者が所持する携帯電話10の電話番号を取得する。
    The managing server 1 retrieval a person-in-charge database 3 by using the obtained ID of the person in charge to obtain the telephone number of the portable telephone 10 that the person in charge carries. - 特許庁
  • 電話応対の内容が評価に値する認識文に変換されて、より確実にオペレータの応対スキルを評価する電話応対診断システムを提供する。
    To provide a telephone answer diagnostic system which converts content of a telephone answer into a recognition sentence which deserves an evaluation, and which more reliably evaluates an answer skill of an operator. - 特許庁
  • これによって使用者は電話に出て電話応対することができ、その間のテレビ番組は録画されるので見逃すことはなくなる。
    Thus, the user can answer the phone call, deal with it and since the television broadcast during the phone call is recorded, the user never misses it. - 特許庁
  • 顧客応対支援装置30は、顧客の電話を転送すべき担当者の電話応対可否情報を確認したい旨の要求をオペレータ端末10から取得すると、担当者情報記憶部32を参照して、当該担当者の電話応対可否情報をオペレータ端末10に通知する。
    The customer reception support device 30 once acquiring a request to confirm telephone reception propriety information on the person in charge to which a customer's telephone call should be transferred from the operator terminal 10 refers to the person-in-charge information storage unit 32 and reports the telephone reception propriety information of the person in charge to the operator terminal 10. - 特許庁
  • 相手呼放棄情報履歴表示機能を有する電話応対業務支援システム
    RECEIVING JOB SUPPORT SYSTEM FOR TELEPHONE HAVING CALL DISCARD INFORMATION HISTORY DISPLAY FUNCTION - 特許庁
  • 顧客からの電話を適切な応対者にすみやかに取り次ぐことを可能とする技術を提供する。
    To provide a technology capable of easily delivering a phone call from a client to a suitable operator. - 特許庁
  • そして、選択した応対者の内線電話機2に着信通知を送信する。
    A call incoming report is then transmitted to an extension telephone set 2 of the selected operator. - 特許庁
  • さらに、管理サーバー1は取得した電話番号にダイヤルすることにより、応対者に通知を行う。
    Further, the managing server 1 dials the obtained telephone number to give notice to the person in charge. - 特許庁
1 2 3 次へ>

例文データの著作権について

  • 日本語WordNet
    日本語ワードネット1.1版 (C) 情報通信研究機構, 2009-2024 License. All rights reserved.
    WordNet 3.0 Copyright 2006 by Princeton University. All rights reserved.License
  • 斎藤和英大辞典
    Copyright (C) 1994- Nichigai Associates, Inc., All rights reserved.
    「斎藤和英大辞典」斎藤秀三郎著、日外アソシエーツ辞書編集部編
  • 特許庁
    Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
  • 研究社 新英和中辞典
    Copyright (c) 1995-2024 Kenkyusha Co., Ltd. All rights reserved.
  • 研究社 新和英中辞典
    Copyright (c) 1995-2024 Kenkyusha Co., Ltd. All rights reserved.