CRM DATA CONTROL METHOD, CRM SERVER AND RECORDING MEDIUM CRMデータ管理方法、CRMサーバ及び記録媒体 - 特許庁
DYNAMIC CRM ADVERTISEMENT DISTRIBUTING SYSTEM 動的CRM広告配信システム - 特許庁
POSITIVE CRM SYSTEM 積極的CRMシステム - 特許庁
Only by using real-time customer context information coupled with robust analytical CRM ...
リアルタイムの顧客状況情報と頑健なアナリティカルCRMとを組合わせて使うことでのみ... - コンピューター用語辞典
Leaders will continue to evolve their CRM strategies into comprehensive frameworks for customer life cycle management.
指導者達はCRM戦略を顧客ライフサイクル管理への包括的な枠組みへと発展させ続けるだろう。 - コンピューター用語辞典
It also provides a growing library of CRM-related material including articles, presentations and case studies from some of the leading CRM practitioners around the world.
また, CRM(顧客関係管理)関連資料の成長型ライブラリを提供します.これには, 論文やプレゼンテーション, および世界中の指導的なCRM実践企業のいくつかのケーススタディも含まれます. - コンピューター用語辞典
PROTECTED VIEW FOR CRM DATABASE CRMデータベースのための保護されたビュー - 特許庁
METHOD FOR HANDLING ENCRYPTION ID, AND CRM SYSTEM 暗号化IDのハンドリング方法およびCRMシステム - 特許庁
CRM SYSTEM COOPERATING WITH TELEPHONE CALL RECORDING SYSTEM 通話録音システムと連携したCRMシステム - 特許庁
To provide a CRM data control method, a CRM server, and a recording medium requiring no each time input of CRM data when using Internet service, and capable of providing service suitable for respective users by using the CRM data without constructing a CRM solution requiring an additional cost. インターネットサービスの利用時にCRMデータを毎回入力しなくても良く、追加費用がかかるCRMソリューションを構築せずにCRMデータを用いて各ユーザに適したサービスを提供できるCRMデータ管理方法、CRMサーバ及び記録媒体を提供する。 - 特許庁
At the time the firm had just started building the CRM (continuous relationship marketing) Practice based on a few client engagements.
その頃その会社は, 少数の顧客との契約に基づくCRM業務の構築に取り掛かったところだった. - コンピューター用語辞典
CRM is an increasingly popular practice aimed at improving profitability. CRMは収益性を改善するための益々人気がある。 - 旅行・ビジネス英会話翻訳例文
To provide a customer relation management(CRM) system which integrates prediction models. 予測モデルを統合するカスタマ関係管理(CRM)システムを提供する。 - 特許庁
The sensing and stimulation circuits are adapted to perform CRM functions. 感知および刺激回路は、CRM機能を果たすように構成される。 - 特許庁
A CRM promoting means 110 realizes CRM service for improving the relationship between the cooperating enterprise and each customer, provides information to the customer group 101, analyzes/evaluates information provided from the customer group 101, and provides the analyzed/ evaluated information to the CRM promoting group 102. その上で、CRM推進手段110は、提携企業と顧客との間の関係の向上を図るためのCRMサービスを実現し、顧客グループ101に対して情報を提供し、顧客グループ101からの情報に関しては分析・評価を行った上でCRM推進グループ102に提供する。 - 特許庁
CRM SYSTEM, PORTAL SITE CREATION METHOD, AND PORTAL SITE CREATION SUPPORT PROGRAM CRMシステム、ポータルサイト作成方法、および、ポータルサイト作成支援プログラム - 特許庁
To provide a protected view for a customer relation management CRM database. 顧客関係管理(CRM)データベースのための保護されたビューを提供すること。 - 特許庁
SERVICE PROVIDING SYSTEM AND METHOD IN WIRELESS NETWORK ENVIRONMENT USING CRM CRMを適用した無線ネットワーク環境におけるサービス提供システム及びサービス提供方法 - 特許庁
Energizing to a CRM 19, a PFM 23 and the head driver 20 is turned off. CRM19及びPFM23等の励磁がオフになり、ヘッドドライバ29への給電もオフになる。 - 特許庁
The alliance marks the first time that realtime recommendation technology will be available in conjunction with CRM contact-center software.
この協定によって初めてリアルタイム・リコメンデーション技術がCRM(顧客関係管理)のコンタクトセンタ・ソフトウェアと連携して得られるようになるだろう。 - コンピューター用語辞典
A target computer 35 has access to a target CRM 40, it executes the executable install routine 30, and it configures the target CRM 40. 目的コンピュータ35は、ターゲットCRM40へのアクセスを有し、実行可能インストールルーチン30を実行して、ターゲットCRM40を構成する。 - 特許庁
A CRM (customer relationship management) information managing part 301 of a CRM system 30 outputs information showing that an optional customer in his/her turn is acceptable and the reception information when the turn of the customer for transactions comes. CRMシステム30のCRM情報管理部301は、任意の顧客の取引の順番となった場合、順番である顧客の取引可を示す情報と受付情報を出力する。 - 特許庁
A source CRM 5 includes a run-time image 1, and copying or transfer 7 of the run-time image and copying or transfer 9 to a transfer CRM 20 of an executable install routine 10 are included in transfer. ソースCRM5は実行時イメージ1を含み、転送には実行時イメージ1の複製ないし転送7、および実行可能インストールルーチン10の転送CRM20への複製ないし転送9が含まれる。 - 特許庁
The stimulation circuit is adapted to deliver stimulation signals through the stimulation channel for both neural stimulation therapy and CRM therapy. 刺激回路は、神経性刺激療法およびCRM療法の両方に対して、刺激チャネルを通して刺激信号を送達するように構成される。 - 特許庁
To structure a customer database system and a delivery channel connection system which can actualize CRM service while using an existent system. 既存のシステムを利用しつつCRMサービスを実現できるような顧客データベースシステム及びデリバリチャネル接続システムを構築する。 - 特許庁
The device further includes a controller connected to the sensing circuit and the stimulation circuit to control the neural stimulation therapy and the CRM therapy. 装置はさらに、感知回路および刺激回路に接続される制御器を含んで、神経性刺激療法およびCRM療法を制御する。 - 特許庁
A client terminal 14b can refer to the registered contents of the prospectuses and confirmations through the CRM server 13b (step S35). クライアント端末14bは、目論見書と確認書の登録内容をCRMサーバ13bより参照する(S35)。 - 特許庁
The invention is directed to compositions and methods for the preparation of biological molecules, in particular MenC-CRM 197. 本発明は、生物学的分子、特に、MenC−CRM 197の調製のための組成物および方法に関する。 - 特許庁
To distribute shop cards so as to implement an increased shop card pickup frequency, prompted revisiting and enhanced CRM. ショップカード持ち帰り頻度の向上、再来店動機、CRM向上に繋がるようショップカードを配布する。 - 特許庁
The dealers A to C make contracts and use the service of the CRM system 12 of the maker that their systems do not have and pay for the user of the service. 各販売店A〜Cは、メーカーのCRMシステム12のうち自己に不足するサービスを契約して利用すると共に対価を支払う。 - 特許庁
By asking a mobile phone number of an opposite party during business, a CRM program in user's own mobile phone is started. 営業時に、相手の携帯電話番号を聞き、自分の携帯電話にあるCRMプログラムを起動する。 - 特許庁
A CRM system 50 generates discount rate information 8 with reference to a first data base 55 and transmits the same. CRMシステム(50)は、第1データベース(55)を参照して割引率情報(8)を生成して送信する。 - 特許庁
To implement strategic CRM considering each member's purchase history and the like and to maximize future value (future sales and gross profit). 各会員の購入履歴等を考慮した戦略的なCRMを実現し、将来価値(将来の売上や粗利)の最大化を目指す。 - 特許庁
To provide a business data providing system capable of structuring a shared CRM system even when a business host (data host) is different. 業務ホスト(データホスト)が異なっても共通のCRMシステムを構築できる業務データ提供システムを提供する。 - 特許庁
To realize scheming a management strategy accompanied with management of management information and CRM (Customer Relationship Management) in a medical service and welfare. 経営情報の管理に伴う経営戦略の立案と、医療や福祉でのCRM(Customer Relationship Management)の実現とを図ることができるようにする。 - 特許庁
Since the shopping server system 20 displays the CRM related commodity in addition to the recommended commodity on the commodity sales page using the above information, the user can discuss about purchase of the CRM related commodity in addition to the recommended commodity so as to improve the convenience. ショッピングサーバシステム20は、これらの情報を利用して、商品販売ページに推薦商品のほかにCRM側関連商品を表示するため、ユーザは推薦商品のほかにCRM側関連商品の購入も検討でき、利便性が上がる。 - 特許庁
An ATM 1 transmits customer ID obtained from the card of a customer to a CRM device 2, and the CRM device 2 constitutes a campaign picture or a message picture for the customer and a picture for displaying it based on the customer ID, and transmits it to the ATM 1. ATM1が顧客のカードから取得した顧客IDをCRM装置2に送り、CRM装置2はその顧客IDを基にキャンペーン画面または顧客に対するメッセージ画面とその表示を問う画面を構成してATM1に送信する。 - 特許庁
Examples of a SaaS include Customer Relationship Management (CRM), Sales Force Automation (SFA), personal affaires management and payroll calculation service, accounting and corporate service, electronic mail service, collaboration tool related service, security measures service, PC help desk service, ID management and authentication service, etc.
利用例としては、 CRM( Customer RelationshipManagement)や SFA(Sales ForceAutomation)、人事情報管理・給与計算サービス、会計・企業サービス、電子メールサービス、コラボレーションツール系サービス、セキュリティ対策サービス、PCヘルプデスクサービス、ID管理・認証サービス等がある。 - 経済産業省
When the recommended commodity is selected by the user on the commodity introduction page, the client 40 is linked with a shopping server system 20, and the information specifying the selected recommended commodity and the information specifying the commodity determined to be related to the recommended commodity on the CRM side (CRM related commodity) are sent to the shopping server side. この商品紹介ページで推薦商品をユーザが選択したとき、ショッピングサーバシステム20にクライアント40をリンクさせると共に該選択した推薦商品を特定する情報やその推薦商品に関連するとCRM側で定めた商品(CRM側関連商品)を特定する情報をショッピングサーバ側へ送る。 - 特許庁
A CRM system 12 provided as center facilities on the maker side of the device such as PBX and CRM systems 22A to 22C that the dealers A to C construct individually are made into network by the Internet 30, etc., and terminals 24A to 24C of the dealers A to C are connected to the Internet 30. PBX等の装置のメーカー側におけるセンター設備として設けられたCRMシステム12と、複数の販売店A〜Cが独自に構築するCRMシステム22A〜22Cとをインターネット30等によりネットワーク化し、販売店A〜Cの端末24A〜24Cからインターネット30を介して接続する。 - 特許庁
The registration data for the prospectuses including the shipping records and confirmations is accumulated in a database 13 by transferring the registration data from the host server 13a to a CRM server 13b (step S34). ホストサーバ13aから、発送記録を含んだ目論見書と確認書の登録データがCRMサーバ13bヘ転送されてデータベース13へ蓄積される(S34)。 - 特許庁
Executable install routines 10 and 30 have a function including access to the CRM, hardware detection, a minimum user interface, and a routine carrying out boot and execution of an installation program. 実行可能インストールルーチン10、30は、CRMへのアクセス、ハードウェア検出、最低限のユーザインタフェースおよびインストールプログラムのブートおよび実行を行うルーチンを含む関数を有する。 - 特許庁
By configuring the target CRM 40 by executable install routines 10, 30 and 27, independence from geometry of a disk can be realized. 実行可能インストールルーチン10、30、27によりターゲットCRM40をこのように構成することによって、ディスクのジオメトリに独立とすることができる。 - 特許庁
To provide a client response system as an active interactive automatic voice response (IVR) system in which a conventional passive IVR system can be utilized for customer relationship management (CRM). 従来のような受動的な自動音声応答(IVR)システムをCRM(カスタマーリレーションシップマネジメント)に利用できる能動的なIVRシステムとしての顧客応答システムを提供する。 - 特許庁
The information display terminal 102 displays the information transmitted from the CRM information managing part 301 showing that transaction is possible and the reception information for an acceptable customer. 情報表示端末102は、CRM情報管理部301から送出された取引可を示す情報と、取引可である顧客の受付情報とを表示する。 - 特許庁
To provide a CRM server for enabling one operator to create and reply answer mail for one piece of inquiry mail without sorting. 振り分け作業を行うことなく、1つの問合せメールに対して必ず1人の応対者が回答メールを作成して返信するCRMサーバを提供する。 - 特許庁
To provide a customer support management system which can efficiently examine contents stored in a CRM system and contents stored in a telephone conversation recording device. CRMシステムに蓄積された内容と通話記録装置に蓄積された内容を、効率的に調べることのできる顧客対応管理システムを提供する。 - 特許庁