A number of respondents mentioned the following brand names "Levi's" (3 respondents), "Pepe" (2 respondents), and "Biba" (2 respondents).
複数人挙げていたブランドは「L evi's」(3人)、「Pepe」(2人)、「Biba」(2人)。 - 経済産業省
A number of respondents mentioned "Levi's" (3 respondents), "Biba" (3 respondents), and "disel" (2 respondents).
「L evi's」(3人)、「Biba」(3人)、「disel」(2人)が複数挙がっていた。 - 経済産業省
There were 1,000 respondents 回答数1,000人。 - 経済産業省
50 respondents (per country)
50人'1ヶ国あたり - 経済産業省
Most of the washing machines owned are made by "Videocon" (10 respondents) followed by "Samsung" (7 respondents), "LG" (6 respondents), and "Godrej"/"Whirlpool" (4 respondents respectively).
所有メーカーは、「V ideocon」(10人)がトップ。次いで、「S amsung」(7人)、「L G」(6人)、「G odrej」「Whir lpool」(各4人)の順に多かった。 - 経済産業省
Most of the refrigerators owned are made by "LG" (17 respondents) followed by "Whirlpool" (11 respondents), and "Godrej" (Indian manufacturer; 10 respondents).
所有メーカーは、「L G」が最も多い(17人)。続いて、「Whir lpool」(11人) 「G odrej」(インドメーカー ,10人)の順に続く。 - 経済産業省
An overwhelming number of the mobile phones owned are made by "NOKIA" (39 respondents) followed by "Samsung" (6 respondents) and "Sony Ericsson" (2 respondents).
所有メーカーは「NOKIA」が圧倒的に多数(39人)。続いて「Samsung」(6人)、「ソニーエリクソン」(2人)の順。 - 経済産業省
Most of the TVs owned are made by "Samsung" and "Videocon" (9 respondents respectively) followed by "LG" (8 respondents), and "Sony" (7 respondents).
ビデオ・DVD機器・所有メーカーは、「S amsung」と「V ideocon」が最も多い(各9人)。次いで、「L G」(8人)、「ソニー」(7人)。 - 経済産業省
Most of the PCs owned are made by "LG" (6 respondents) followed by "Samsung" (5 respondents). "Assembled PCs" are most common (9 respondents).
所有パソコンメーカーは、「LG」がトップ(6人)。次いで「Samsung」(5人)。最も多かったのは、「組み立て品」(9人)。 - 経済産業省
Most of the digital cameras owned are made by "Sony" (10 respondents) followed by "Canon" (4 respondents), and "Kodak"(3 respondents).
所有メーカーは、「ソニー」(10人)がトップ。次いで「キャノン」(4人)、「Kodak」(3人)の順で多い。 - 経済産業省
30% of the respondents own 2 or more.
2台以上所有者が3割だった。 - 経済産業省
All the respondents use showers.
すべての人がシャワーを使用。 - 経済産業省
80% of the respondents own washing machines.
洗濯機の所有率は8割。 - 経済産業省
Overall, 40% of the respondents own digital cameras.
所有者は、全体の4割。 - 経済産業省
The only brand respondents could recall was Sony Ericsson.
•想起されたブランドはSonyEricsson のみ。 - 経済産業省
On the cellular phone side, the questionnaire is received and displayed to respondents, and answers are received from the respondents. 携帯電話側では、その質問集を受信し、回答者に表示し、回答者から回答を受け付ける。 - 特許庁
Females in their 20s/single, working individuals in their 30s/married, working individuals with children48 respondents (6 respondents per countryx2 groupsx4 countries)
女性20代有職未婚30代有職、子供あり48人'1ヶ国6人×2グループ×4カ国 - 経済産業省
Levi's and "Spykar (Indian denim manufacturer)" are popular (4 respondents respectively) followed by "Provogue (Indian apparel manufacturer) which was also mentioned by many (3 respondents).
「L evi's」、「S pykar(インドのデニムメーカー)」が人気(各4人)。次に「 Provogue(インドアパレルメーカー)が多かった(3人)。 - 経済産業省
Most of the microwaves owned are made by "Samsung" and "electrolux" (3 respondents respectively) followed by "LG" and "Godrej" (2 respondents respectively).
所有メーカーは、「Samsung」「electrolux」が最も多い(各3人)。続いて「LG」「Godrej」(各2人)の順に続く。 - 経済産業省
The most popular manufacturer is "Parry wares" (13 respondents) followed by "Croma" and "Eagle" (3 respondents respectively).
上は水・メーカーは、「Parrywares」がトップ(13人)。洗式(手桶も置いてある)、右は水2位は「Croma」「Eagle」(各3人)だった。 - 経済産業省
Fifty-one percent of the respondents knew this.
51%の回答者がこのことを知っていた。 - 浜島書店 Catch a Wave
Ninety-six percent of the respondents supported "Cool Biz."
回答者の96%が「クールビズ」を支持した。 - 浜島書店 Catch a Wave
To appropriately select survey respondents. 調査対象者を適切に選定することを可能とする。 - 特許庁
RESPONDENTS EXTRACTION SYSTEM AND METHOD THEREOF 回答者抽出装置及びその方法 - 特許庁
Of the 6,000 people contacted, there were 3,941 valid respondents. 対象者6,000人のうち、有効回答数3,941人。 - 経済産業省
In addition, respondents were also asked about mail order and Internet purchases. また、通信販売・インターネットでの購買もたずねた。 - 経済産業省
Like outing wear, a number of respondents mentioned such names as "Levi's," "Provogue," and "Spykar."
外出着と同じく「 Levi's」、「Pr ovogue」「S pykar」等が複数挙がっていた。 - 経済産業省
Some of the respondents also mentioned the quality of "how nice they make one seem.
その他「きれいに見える」も複数あがっていた。 - 経済産業省
How well the clothes fit to the body was also mentioned by some of the respondents.
その他「フィット感」を挙げる人も複数見られた。 - 経済産業省
Close to 90% of the respondents eat dinner at home. are mainly in charge of cooking.
9割近い人が、自宅で夕食をとっている。 - 経済産業省
The bedroom was mentioned by the majority (21 respondents) who stated that it was their favorite place to "relax."
ベッドルームを挙げる人が最も多い(21人)。 - 経済産業省
The second favorite place was the "living also serves as dining and living room" (17 respondents).
2番目は「リビングルーム」(17人)。 - 経済産業省
Overall, a little less than 40% of the respondents own motorcycles.
バイクを所有している人は全体の4割弱。 - 経済産業省
Other names mentioned were "Suzuki" and "Yamaha" (1 Motorcycles are owned by 38% of the respondents.
バイクを所有している人は38%。 - 経済産業省
All the respondents interviewed for this survey owned mobile phones.
本調査対象者の全員が、携帯電話を所有。 - 経済産業省
Additionally, some of the respondents also mentioned "antiperspirants."
その他「制汗剤」をあげる人も複数見られた。 - 経済産業省
60% of the respondents own PCs.
パソコンの所有者は、回答者の6割。 - 経済産業省
Mobile phones were mentioned by the majority (24 respondents).
最も多かったのは、「携帯電話」(24人)。 - 経済産業省
Mobile phones top the list for both males and females (12 respondents respectively).
男女とも「携帯電話」がトップ(各12人)。 - 経済産業省
Respondents could name works by director Hayao Miyazaki and Doraemon.
宮崎駿監督の作品やドラえもんが挙がった。 - 経済産業省
Respondents cited foreign music from the English-speaking world as that which they like.
海外では英語圏の音楽が好きなものとしてあがる。 - 経済産業省
Survey respondents have not read many Japanese magazines.
雑誌は、今回の対象者ではあまり読まれていなかった。 - 経済産業省
Respondents know games such as Pro Evolution Soccer and SimCity.
「ウィニングイレブン」や「シムシティ」など認知されている。 - 経済産業省
2. Only respondents who responded regarding personal income are included in the above.
2.個人所得について回答した者を集計している。 - 経済産業省
- All survey respondents own mobile phones.
・本調査対象者の全員が、携帯電話を所有。 - 経済産業省
To provide a respondents extraction system and method thereof which can select expert respondents for a specific category. 所定のカテゴリにおけるエキスパート回答者を選択することができる回答者抽出装置及びその方法を提供すること。 - 特許庁
Specifically, with regard to washing machines and refrigerators, more than 90% of the NIEs country respondents and almost 80% of ASEAN4 country respondents possess these appliances. 具体的には、洗濯機と冷蔵庫については、NIEsで9割以上、ASEAN4でも8割近い保有率となっている。 - 経済産業省
Moreover, other items mentioned were "watches" (males only; 4 respondents), "sunglasses" (females only), and "stuffed animals"/"wallets" (3 respondents respectively).
次いで、男性にのみ見られた「腕時計」(4人)、女性にのみ見られた「サングラス」と男女ともに見られた「ぬいぐるみ」「財布」(各3人)。 - 経済産業省
Sixty-five and a half percent of the respondents answered that they "would like to use the system again."
参加者の65.5%が,「またこのシステムを利用したい」と答えた。 - 浜島書店 Catch a Wave
Over 70 percent of the respondents had a positive image of yuru-chara. 7割以上の回答者がゆるキャラに対して良い印象を持っていた。 - 浜島書店 Catch a Wave