Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 英語テンプレート例文 >
ビジネス英文メールテンプレート文例集>クレームに関する英語メールテンプレート文例> 従業員の作業内容に関するクレームへの謝罪 |
題:RE:御社のスタッフについて
コネリー様
当方の従業員とサービスの問題についてお知らせくださりありがとうございます。
当方のスタッフのローワン・ビーンにお客様の苦情について尋ねたところ、彼はその日インフルエンザにかかり朦朧としていたということでした。当方の監督不行き届きであり、多大なご迷惑をおかけしまことに申し訳ございません。
週末の間は御社では留守番電話の対応のようにお見受けしましたので、月曜日の朝一番に再び電話を差し上げ、他のスタッフを送り御社の機械のメンテナンスを完全に行いたいと存じます。
このメッセージをお受け取りになりましたら、どうぞいつでも以下のメールアドレスと電話番号にご連絡ください。
メールアドレス:xxx@xxx.com
電話番号:000-0000000
敬具
ジム・ワード
Subject: RE: About your staff
Dear Mr. Connelly:
We appreciate your letting us know about the problems with our employee and service.
We asked the staff member, Rowan Bean, about the claim and he said he had the flu and was dazed that day. It was our lack of supervision and we are very sorry to have caused you serious problems.
It seems that at your company the answering machine replies during weekends, so I will call you the first thing Monday morning again and send another staff member to perform maintenance perfectly on your machine.
If you receive this message, please contact us anytime at the following email address or phone number.
Address:xxx@xxx.com
Number:000-0000000
Sincerely yours,
Jim Ward
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |