意味 |
two-price advertisingとは 意味・読み方・使い方
追加できません
(登録数上限)
Wiktionary英語版での「two-price advertising」の意味 |
two-price advertising
名詞
two-price advertising (uncountable)
- A sales and marketing practice whereby the seller shows two prices, a normal price and a lower special discounted price, in order to attract customers by the apparent saving, but where the "normal" price is in fact a fiction, the goods having never actually been sold and/or offered at that price.
- 2011, William Chitty, Integrated Marketing Communications, page 181:
- Comparison, or two-price, advertising is used when advertisers compare their current prices to previous or future prices.
|
意味 |
two-price advertisingのページの著作権
英和・和英辞典
情報提供元は
参加元一覧
にて確認できます。
Text is available under Creative Commons Attribution-ShareAlike (CC-BY-SA) and/or GNU Free Documentation License (GFDL). Weblio英和・和英辞典に掲載されている「Wiktionary英語版」の記事は、Wiktionaryのtwo-price advertising (改訂履歴)の記事を複製、再配布したものにあたり、Creative Commons Attribution-ShareAlike (CC-BY-SA)もしくはGNU Free Documentation Licenseというライセンスの下で提供されています。 |
ピン留めアイコンをクリックすると単語とその意味を画面の右側に残しておくことができます。 |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |
-
1vapid
-
2believe
-
3iris
-
4sphery
-
5rendezvous
-
6while
-
7test
-
8consider
-
9appreciate
-
10present
「two-price advertising」のお隣キーワード |
weblioのその他のサービス
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |