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高速レンダリング手法の部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 2件
次に、演算処理の高速化のために、算出された視線角度θと視線ベクトル(Vx,Vy)に基づいて座標変換を行った(S13)後、正射影の手法を用いてレンダリングを行う(S14)。例文帳に追加
Next, rendering is performed by using technique of the orthogonal projection (S14) after performing coordinate conversion (S13) based on the calculated visual line angle θ and the visual line vectors (Vx, Vy) for speedup of an arithmetic processing. - 特許庁
次に、演算処理の高速化のために、算出された視線角度θと視線ベクトル(Vx,Vy)に基づいて座標変換を行った(S13)後、正射影の手法を用いてレンダリングを行う(S14)。例文帳に追加
For faster arithmetic processing, coordinate conversion based upon the calculated sight line angle θand sight line vector (Vx, Vy) is performed (S13) and then a method of orthogonal projection is used to carry out rendering (S14). - 特許庁
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