例文 (2件) |
real time normal vectorの部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 2件
In real time rendering, the surface shading can be easily processed by using a normal direction vector of some predetermined point for searching a stored BRDF value.例文帳に追加
リアルタイムレンダリング中に、記憶されたBRDF値を探索するためにいずれかの所定の点の法線方向ベクトルを使用することよって、サーフェスシェーディングを容易に処理できる。 - 特許庁
Constitutional points CP1 to 15 (apexes) of the object WS are calculated in real time based on sampling points SP1 to SP15 and the normal vector of the object is calculated based on positions of the sampling points and positions of the constitutional points.例文帳に追加
サンプリング点SP1〜SP15に基づきオブジェクトWSの構成点CP1〜15(頂点)をリアルタイムに求め、サンプリング点の位置と構成点の位置とに基づきオブジェクトの法線ベクトルを求める。 - 特許庁
例文 (2件) |
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved. |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |