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"command pointer"を含む例文一覧と使い方
該当件数 : 6件
A variation pattern specification command is generated by variation pattern decision (S32) on the basis of a game condition (namely the value of a command pointer), a variation pattern specification command host byte table, and the value of a retrieval pointer.例文帳に追加
変動パターン指定コマンドは、遊技状態(即ちコマンドポインタの値)と、変動パターン指定コマンド上位バイトテーブルと、検索ポインタの値とに基づいて、変動パターン決定処理(S32)により生成される。 - 特許庁
A variation pattern designation command is produced by a variation pattern determination process (S32) based on a game state (that is, a value of command pointer), a variation pattern designation command upper byte table, and a value of retrieval pointer.例文帳に追加
変動パターン指定コマンドは、遊技状態(即ちコマンドポインタの値)と、変動パターン指定コマンド上位バイトテーブルと、検索ポインタの値とに基づいて、変動パターン決定処理(S32)により生成される。 - 特許庁
Furthermore, because a value of command pointer is determined by a game state determination process (S41), most suitable variation display corresponding to a game state can be achieved.例文帳に追加
更に、コマンドポインタの値は遊技状態判定処理(S41)によって決定されるため、遊技状態に応じた最適な変動表示を実現することができる。 - 特許庁
Furthermore, deciding on the value of the command pointer by a game condition determination (S41) permits an optimal variation display in accordance with a game condition to be achieved.例文帳に追加
更に、コマンドポインタの値は遊技状態判定処理(S41)によって決定されるため、遊技状態に応じた最適な変動表示を実現することができる。 - 特許庁
A variation pattern specification command is generated by a variation pattern determination process (S32) on the basis of a game condition (namely the value of a command pointer), a higher bite table of the variation pattern specification command and the value of a search pointer.例文帳に追加
変動パターン指定コマンドは、遊技状態(即ちコマンドポインタの値)と、変動パターン指定コマンド上位バイトテーブルと、検索ポインタの値とに基づいて、変動パターン決定処理(S32)により生成される。 - 特許庁
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