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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > GT Forceに関連した英語例文

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GT Forceの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 7



例文

A requested braking force Gt is determined, for instance, according to brake operation value.例文帳に追加

例えばブレーキ操作量に基づいて要求制動力Gtが決定される。 - 特許庁

When the requested braking force Gt is larger than the maximum regenerative braking force Grm, both the regenerative braking and friction braking by a disc brake, etc., are executed.例文帳に追加

最大回生制動力Grmよりも要求制動力Gtが大きいときは、回生制動とディスクブレーキ等による摩擦制動とが行われる。 - 特許庁

When a maximum regenerative braking force Grm which is determined according to a vehicle speed and obtained by a motor 2 is larger than the requested braking force Gt, the braking operation is practiced by regenerative brake only.例文帳に追加

車速に応じて決定されるモータ2で得られる最大回生制動力Grmが要求制動力Gtよりも大きいときは、回生制動力のみによる制動が行われる。 - 特許庁

When a pressure sensor 66 and a stroke sensor 68 are normal, a last target deceleration Gt is calculated as a weight sum of a target deceleration Gpt based on master cylinder pressure Pm and a target deceleration Gst based on a step-in stroke St (S20 to 600, S130), based on the last target deceleration Gt, a brake force is controlled (S140, 150).例文帳に追加

圧力センサ66及びストロークセンサ68の正常時にはマスタシリンダ圧力Pmに基づく目標減速度Gpt及び踏み込みストロークStに基づく目標減速度Gstの重み和として最終目標減速度Gtが演算され(S20〜600、S130)、最終目標減速度Gtに基づき制動力が制御される(S140、150)。 - 特許庁

例文

The determination portion 150 determines that the disturbance behavior is the shake caused by an external force from the vehicular width direction and outputs a signal A2 when V>Vt, |θ|≤θt, and |G|>Gt are satisfied.例文帳に追加

判断部150は、V>Vt、|θ|≦θt、且つ、|G|>Gtであるときに、外乱挙動は車幅方向からの外力による揺れであると判断し、信号A2を出力する。 - 特許庁


例文

In a braking force control device, the target deceleration Gt of a vehicle is calculated based on the master cylinder pressure Pm1, Pm2 representing the braking manipulated variable of the driver and a brake pedal pressing stroke St as the physical quantity other than the master cylinder pressure representing the braking manipulated variable of the driver (S40-60).例文帳に追加

運転者の制動操作量を表すマスタシリンダ圧力Pm1、Pm2及び運転者の制動操作量を表すマスタシリンダ圧力以外の物理量としてのブレーキペダルの踏み込みストロークStに基づき車輌の目標減速度Gtが演算される(S40〜60)。 - 特許庁

例文

The final target deceleration Gt is operated on the basis of the result of detection by the pressure sensors 66, 68 detecting the pressure Pm1, Pm2 of a master cylinder 14 and by a stroke sensor 70 detecting the pedalling stroke Sp of a brake pedal 12, and the braking force of each wheel is controlled on the basis of the same.例文帳に追加

マスタシリンダ14の圧力Pm1、Pm2を検出する圧力センサ66、68及びブレーキペダル12の踏み込みストロークSpを検出するストロークセンサ70の検出結果に基づき最終目標減速度Gtを演算し、これに応じて各輪の制動力を制御する(S10〜270)。 - 特許庁

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