例文 (2件) |
広告の社会的効果の部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 2件
このように自社製品の広告は小さく控えめとし、社会貢献広告を大きくして強くアピールできるため、社会貢献に寄与している企業であることを広く周知し、結果的に企業イメージアップの効果を奏する。例文帳に追加
Because the advertisement of social contributions is enlarged and strongly appealed, with the moderate and small advertisement of the product of the own company, the company contributing to the society is widely known, thereby achieving the effect of improving the image of the company. - 特許庁
地域内のボランティア活動等を行う中高齢者を会員とする会の中で、流通する地域限定型紙幣に協賛する企業や個人の広告を付けることによって、広告主は効果的かつ経済的に広告できると同時にボランティア活動への間接的な参加として地域社会への貢献をアピールできるようにする。例文帳に追加
To enable an advertiser to make effective and cost-effective advertisement and to simultaneously appeal the support to an area society as an indirect participation to volunteer activity by attaching the advertisements of enterprises and individual persons to support the area-limitation type bills distributed among the clubs having the middle-aged and elderly members making the volunteer activity, etc., within the area. - 特許庁
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