意味 | 例文 (3件) |
pneumatic trailの部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 3件
Consequently, the king pin axis Kp passes through a point of application of lateral force in the travelling state and under the travelling condition occurring most frequently where the pneumatic trail becomes the occurrence probability maximum pneumatic trail, and it is possible to minimize the demanded driving force of the auxiliary steered wheel steering actuator.例文帳に追加
よって、ニューマチックトレールが発生確率最大ニューマチックトレールとなる最も頻繁に発生する走行状態や走行条件下において、キングピン軸線Kpが横力着力点を通過し、副操舵輪転舵アクチュエータの要求駆動力を小さくし得る。 - 特許庁
The suspension structure 1 for the vehicle in which an axle member 2 supporting a wheel W rotatably is coupled with the vehicle body is configured so that the intersection P of the virtual king pin axis X with the ground surface G is, when viewed laterally to the vehicle, positioned between the grounding point Q of the wheel and the lateral force generating position R when the pneumatic trail T becomes maximum.例文帳に追加
車両用サスペンション構造1は、車輪Wを回転自在に支持するアクスル部材2を車体に連結する車両用サスペンション構造であって、車両側方から見て、仮想キングピン軸Xと地面Gとの交点Pが前記車輪の接地点QとニューマチックトレールTが最大となる場合の横力発生位置Rとの間に位置させる。 - 特許庁
A virtual rotation center O of a wheel 11 is positioned at a front side of the vehicle than an upper arm axle side connection point A, and a distance d from an intersection point B of the upper arm axle side connection point A and a ground of a straight line L connecting the virtual rotation center O to a wheel center C is equal to the pneumatic trail maximum probability density position of the tire.例文帳に追加
車輪11の仮想回転中心Oがアッパーアームアクスル側連結点Aよりも車両前方に位置し、アッパーアームアクスル側連結点Aと仮想回転中心Oを結ぶ直線Lの地面との交点Bから車輪中心Cまでの距離dがタイヤのニューマチックトレール最大確率密度位置に等しい。 - 特許庁
意味 | 例文 (3件) |
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