例文 (1件) |
ブラックホール攻撃の部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 1件
ゲーム実行部10dは、プレーヤ操作に応じて自機オブジェクトからショットを発射させた後、ゲーム画面中においてショット42の位置から所定サイズのブラックホール領域を発生させ、このブラックホール領域44に含まれる敵弾43の数に基づいて、敵オブジェクト40に対する攻撃処理を実行する。例文帳に追加
The game execution part 10d generates a black hole region of a prescribed size from the position of a shot 42 in the game screen after launching the shot from the present machine object in accordance with the operation of the player, and executes attack processing to the enemy object 40 based on the number of the enemy bullets 43 included in the black hole region 44. - 特許庁
例文 (1件) |
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved. |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |
ログイン |
Weblio会員(無料)になると 検索履歴を保存できる! 語彙力診断の実施回数増加! |