ブラウザの設定でJava Scriptの使用を有効にしてご利用ください。
事務消耗品費
カテゴリ ビジネス用語
事務所備品.
office fittings
事務用品
office equipment
事務用消耗品.
expendable office supplies
実用本位の家具
utility furniture
事務備品の貸し出し
rental of office equipment
在任
holding office
事務用の機器
a machine that is used in a business office
庁務という仕事
an office duty
役所の事務
office-business
台所道具
kitchen utensils
a piece of kitchen ware
事務所用の家具
furniture intended for use in an office
校内の設備
school furniture
学校の設備
school-furniture
食卓用器具
table-ware
食器
tableware
食器類
書類などを整理する用具
equipment used to arrange documents
工具箱
a box of tools
事務に要する経費
office expenditure
日常使う道具
household articles
洗面用品
toilet articles
化粧品.
仕出し施設
catering facilities
要職に就く
take office
時間通りに事務用品を配達する。
Deliver office supplies on time
大工の道具箱
the carpenter's kit
世道帯具
household furniture
学習に用いる文房具
paper used for studying
役に立つ台所道具
a serviceable kitchen gadget
office supplies