例文 (4件) |
budget for advertisingの部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 4件
METHOD AND SYSTEM FOR ALLOCATING ADVERTISING BUDGET TO MEDIA IN ONLINE ADVERTISING例文帳に追加
オンライン広告における媒体別広告予算配分方法及びシステム - 特許庁
To provide a method of resolving to which media how much of a total budget is to be allocated when optimal media advertising effects are expected before an advertiser runs an advertisement with respect to a method and system for providing an optimal combination of online advertisements through selection and combination of media in order of media reach estimates when budgets are allocated to every medium in a variety of ways within the total budget.例文帳に追加
全体予算内で媒体別に様々な予算を配分した場合に、媒体効果推定値の高い順に媒体を選択し組み合わせることによって、最適のオンライン広告組み合わせを提供する方法及びシステムに関し、広告主が広告実施前に最適の媒体広告効果を期待する場合に、全体予算をどの媒体にどれぐらいずつ配分するかに対する解決方法を提供する。 - 特許庁
The method and system for allocating advertising budget to the media in online advertising can simply deduce the media combination to optimize media effects of an advertisement campaign and, predicts and presents the media combination to optimize the media effects of the advertisement campaign, thereby maximizing a return on investment (ROI) of the advertiser.例文帳に追加
オンライン広告における媒体別広告予算配分方法及びシステムは、広告キャンペンの媒体効果を最適化する媒体組み合わせを簡略に導き出すことができ、広告キャンペンの媒体効果を最適化する媒体組み合わせを予測し提示することによって、広告主のROIを極大化する。 - 特許庁
Sponsors can manage easily the advertising campaign, based on a budget, and other information well familiar for them such as a time length of the campaign, a desired number of total clicks during the campaign, a keyword to be price-bid for the sponsored search application, the advertisement (copy and heading), and a URL correlated with a position of the advertisement copy.例文帳に追加
広告主は、予算、及び例えばキャンペーンの時間長、キャンペーン中の所望合計クリック数、スポンサードサーチアプリケーションの付け値されるキーワード、広告(コピー及び見出し)、及び広告コピーの位置に関連付けられたURLのような、彼等が精通している他の情報に基づいて彼等の広告キャンペーンを容易に管理することができる。 - 特許庁
例文 (4件) |
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