例文 (12件) |
rear-engine busの部分一致の例文一覧と使い方
該当件数 : 12件
リヤエンジンバス - 特許庁
BAFFLE DEVICE FOR COOLING UNIT FOR REAR ENGINE BUS例文帳に追加
リヤエンジンバスの冷却ユニット用導風装置 - 特許庁
TIRE CHAIN STORAGE STRUCTURE OF REAR ENGINE BUS例文帳に追加
リヤエンジンバスのタイヤチェーン収納構造 - 特許庁
An engine room 26 is formed in a body rear 12 of a rear engine bus 10.例文帳に追加
リアエンジンバス10の車体後部12にエンジンルーム26が形成されている。 - 特許庁
To provide a rear engine bus capable of avoiding such a situation that a supply unit for exhaust emission control is impaired by heat of an engine room.例文帳に追加
排気浄化のためのサプライユニットがエンジンルームの熱害を受けることを回避できるリヤエンジンバスを提供する。 - 特許庁
To provide a light transmission linkage device for rear engine bus with the simple structure and the excellent operability.例文帳に追加
操作性がよく、軽量で、構造簡単なリヤエンジンバス用トランスミッションリンケージ装置を提供すること。 - 特許庁
The baggage room 13 is provided at a rear part in the advancement direction of a bus loaded with an engine on a chassis frame 11 at a center in the advancement direction and an opening 13d of the baggage room is formed at the back surface of the bus.例文帳に追加
進行方向中央のシャシフレーム11にエンジンが搭載されたバスの進行方向後部に荷物室13が設けられ、バスの背面に荷物室の開口部13dが形成される。 - 特許庁
To provide a baffle device for a cooling unit for a rear engine bus securing the freedom degree being fitted to disposition and shapes of peripheral components after securing similar baffling performances to the conventional steel plate and synthetic resin plate and facilitating the maintenance works in the engine maintenance in the baffle device for the cooling unit for the rear engine bus.例文帳に追加
本発明は、リヤエンジンバスの冷却ユニット用導風装置に関し、従来の鋼板や合成樹脂製の板材と同等の導風性能を確保した上で周辺部品の配置や形状に合わせた自由度を確保するとともにエンジンの点検整備の際に点検作業を容易に行なうことができるリヤエンジンバスの冷却ユニット用導風装置を提供することを目的とする。 - 特許庁
The rear frame 20 of a bus has a structure that a portion where a front end side portion of an engine frame 22l is superposed at a lower side of a rear end side portion of a main frame 24L is clamped/connected by an outer connection plate 23Lo and an inner connection plate.例文帳に追加
バスのリアフレーム20は、メインフレーム24Lの後端側部分の下方にエンジンフレーム22Lの前端側部分を重ねた部位を、外側連結プレート23Loおよび内側連結プレートで挟んで連結した構造を有する。 - 特許庁
In a battery unit mounting structure of the bus in which the electric motor 48 driven by electric power supplied from a battery unit 11 and an engine 40 for power generation are mounted behind an axle 32a of the rear wheel 32 of the vehicle 1, the battery unit 11 is arranged at a position above a roof 12 of the bus 1 and above an axle 31a of the front wheel 31.例文帳に追加
バッテリユニット11から供給される電力により駆動される電動機48と、発電用エンジン40とを車両1の後輪32の車軸32a後方に搭載したバスのバッテリユニットの搭載構造において、バッテリユニット11をバス1のルーフ12上であって前輪31の車軸31a上方に相当する位置に配設されるように構成する。 - 特許庁
The outrigger 10 partitioning off an engine room in the rear of a rear engine bus is so constructed that horizontal frames 12 and 14 positioned widthwise, vertical frames 16 and 18 positioned vertically and mounted with the horizontal frames, and brace frames 22 and 24 installed diagonally from a center portion of the horizontal frames to the vertical frames on both sides are secured together and that a reinforcing gusset plate 26 is secured to the connections of the horizontal and brace frames.例文帳に追加
リアエンジンバスの後部で、エンジンルームを仕切るアウトリガ10を、車幅方向に配置された横フレーム12,14と、上下方向に配置され該横フレームが架設された縦フレーム16,18と、該横フレームの中央部位から両側の縦フレームに向かって斜めに架設された筋交いフレーム22,24とを互いに固着すると共に、該横フレームと筋交いフレームとの接続部に補強用ガセット板26を固着して構成している。 - 特許庁
例文 (12件) |
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