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ブランド想起の英語
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英訳・英語 brand association
「ブランド想起」の部分一致の例文検索結果
該当件数 : 5件
•想起されたブランドはSonyEricsson のみ。例文帳に追加
The only brand respondents could recall was Sony Ericsson.発音を聞く - 経済産業省
純粋想起はブランド力調査で良く用いられる手法である。例文帳に追加
Unaided recall is the method which is often used in brand name investigation. - Weblio英語基本例文集
•ブランドとしては 、Sony 、SHARP 、docomo 、Fujitsu 、TOSHIBA などが想起されており、具体的な機能(おサイフケータイ、3D など)も認知→他の3 都市に比べると浸透している。例文帳に追加
Respondents could recall brands such as Sony, Sharp, Docomo, Fujistu and Toshiba and they know about specific features (electronic payment methods like Osaifu-Keitai, 3-D imaging, etc.), so Japanese phones have penetrated the market here more compared to the other three cities.発音を聞く - 経済産業省
自動車において、カーステレオの操作部2に設けられたブランドを想起させる印を模したスイッチ2aが押されると、予めメモリ4に記憶してあるブランドを想起させる音声情報をCPU3が読み出して、その音声情報が自動車内に設置されたスピーカ7から出力される。例文帳に追加
Voice information to remind the user of a brand previously memorized in a memory 4 is read by a CPU 3 and this voice information is outputted from a speaker 7 set in the automobile when a switch 2a copying a mark to remind the user of the brand provided on an operating part 2 of a car stereo is pressed, in the automobile. - 特許庁
顧客・従業員・株主などのステークホルダの心に想起されるブランド・イメージの強さ・深さ・広さがもたらす経済効果をプレミアム・認知・忠誠の3つの軸で評価し、当該ブランドが将来キャッシュ・フローを生み出すパワーを1つの総合評点(コーポレートブランド・スコア)として表現する。例文帳に追加
An economic effect brought about by intensity, the depth, and an extent of a brand image remembered in a mind of a stakeholder of a customer, an employee, and a stockholder is evaluated by three axes of a premium, recognition, and loyalty, and power for producing a cash flow in the future by the brand is expressed as one overall score (a corporate brand score). - 特許庁
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brand association
英和専門語辞典
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