1016万例文収録!

「"広告機会"」に関連した英語例文の一覧と使い方 - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > "広告機会"に関連した英語例文

セーフサーチ:オフ

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

"広告機会"を含む例文一覧と使い方

該当件数 : 8



例文

広告主に対して広告機会を好適に提供することができるゲーム装置を提供すること。例文帳に追加

To obtain a game apparatus for suitably providing an advertisement (ad) opportunity to an advertiser. - 特許庁

システムは、次いで、トリガにより指定された条件が満たされたときに、顧客に対する広告機会を識別する。例文帳に追加

The system then identifies an advertising opportunity for a customer when the conditions specified by the trigger are satisfied. - 特許庁

広告機会を識別し、それらの機会広告主へ提示し、広告に関する情報を受け取り、広告を挿入する広告提示方法及び広告提示装置を提供すること。例文帳に追加

To provide an advertisement presenting method for identifying advertising opportunities, presenting these opportunities to an advertiser, receiving information about advertisements, and inserting the advertisements. - 特許庁

システムは、次いで、少なくとも1つのトリガをトリガ製作支援部において受け取り、このトリガは、特徴に基づき、広告機会のための条件を指定する。例文帳に追加

The system then receives at least one trigger from a trigger manufacturing support section wherein the trigger is based on the features and specifies conditions for an advertising opportunity. - 特許庁

例文

特に、特徴語についても検索キーワードについても、関連語まで範囲を広げて広告関連キーワードに基づく広告引当を行うことにより、該当なしのケースが減り、広告機会が増大する。例文帳に追加

Especially, this system and its method decrease the number of cases without the correspondence by performing drawing of an advertisement based on keywords related to the advertisement expanding the range to the related words about the feature words and also about the retrieval keywords, and as a result they increase the advertisement chance. - 特許庁


例文

その後、システムは消費者に関連して近く生じる1回以上の広告機会を、判断された行動に基づいて予測し、予測された機会を1つ以上の広告主に提示して、それによって、予測された機会広告を提示するための入札総額を広告主が判断できる。例文帳に追加

Then, the system predicts one or more upcoming advertisement opportunities associated with the consumer based on the determined activities, and presents the predicted opportunities to one or more advertisements, by doing so, allows the advertisers to determine a bid amount for presenting an advertisement at the predicted opportunities. - 特許庁

システムは、入札総額、収集された状況情報、予測された広告機会の発生確率、広告の内容、広告に関連するメタデータのうちの1つ以上に基づいて、提示すべき少なくとも1つの広告をさらに選択して、消費者に広告を提示する。例文帳に追加

The system further selects at least one advertisement to present based on one or more of the following: the bid amount, the collected contextual information, an occurrence probability of the predicted advertisement opportunities, content of the advertisement, metadata associated with the advertisement, and presents the advertisement to the consumer. - 特許庁

例文

不特定多数の消費者の端末に広告を提供する広告サイトの運営システムに関し、消費者への多数の広告の提供と、広告サイト運営者のコスト/パフォーマンスの向上と、広告申請者に予算、目的に合わせた広告機会の提供を可能とする。例文帳に追加

To provide a publicity site managing system to offer advertisements to the terminal units of a number of consumers unspecified, whereby it is practicable to offer a number of advertisements to the consumer, enhance the costs and performance of the publicity site owner and give each publicity applicant a publicity chanse which suits his budget and purpose. - 特許庁

索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS