1016万例文収録!

「確率差異」に関連した英語例文の一覧と使い方 - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 確率差異に関連した英語例文

セーフサーチ:オン

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

確率差異の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 5



例文

尚、第一及び第二の規則は、合成信号Y1の確率密度関数p1(z)と、合成信号Y2の確率密度関数p2(z)との差異が最大となるように決定される。例文帳に追加

The 1st and 2nd rules are so determined that the difference between a probability density function p1(z) of the composite signal Y1 and a probability density function p2(z) of the composite signal Y2 becomes maximum. - 特許庁

オープニング時間の差異によって、入賞役物に遊技球が到達するタイミングが遊技状態ごとに異なり、その結果、遊技状態に応じて特定領域への進入確率が異なる。例文帳に追加

Depending on a difference in opening time, timing when the game ball reaches the prize winning accessory differs for each game state, and hence an entry probability to the specific region differs according to the game state. - 特許庁

遊技データには、遊技者に認識不可能もしくは認識困難な高確率遊技状態にて以後の遊技を進行可能な第1データと、第1データとの差異を遊技者が判別不能もしくは判別困難な態様である一方、当該遊技データの取得前後における遊技状態が不変である第2データとが含まれる。例文帳に追加

Game data include first data capable of progressing a subsequent game in a high-probability game state being impossible or hard for the player to recognize, and second data being impossible or hard for the player to discriminate a difference from the first data and retaining a game state unchanged before and after acquiring the game data. - 特許庁

遊技データには、遊技者に認識不可能もしくは認識困難な高確率遊技状態にて以後の遊技を進行可能な第1データと、第1データとの差異を遊技者が判別不能もしくは判別困難な態様である一方、当該遊技データの取得前後における遊技状態が不変である第2データとが含まれる。例文帳に追加

Game data include first data capable of progressing a subsequent game in a high-probability game state being impossible or hard for the player to recognize it, and second data being impossible or hard for the player to discriminate a difference from the first data and retaining a game state unchanged before and after acquiring the game data. - 特許庁

例文

遊技データには、遊技者に認識不可能もしくは認識困難な高確率遊技状態にて以後の遊技を進行可能な第1データと、第1データとの差異を遊技者が判別不能もしくは判別困難な態様である一方、当該遊技データの取得前後における遊技状態が不変である第2データとが含まれる。例文帳に追加

Game data includes first data by which the following games can be progressed under the high probability game state which cannot be recognized or is difficult to be recognized by a game player, and second data by which the game state before or after the acquisition of the game data is unchangeable. - 特許庁


索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS