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ETRの英語
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「ETR」を含む例文一覧
該当件数 : 5件
The control circuit 17 shows on a display device 19 an absolute value of the power computed based on the main circuit voltage Etr and the main circuit currents Is and It.例文帳に追加
制御回路17は、主回路電圧Etrおよび主回路電流Is 、It に基づいて演算した電力の絶対値を表示器19に表示する。 - 特許庁
Target driving torque tTf of the motor-driven wheel is obtained by estimating actual driving torque eTr based on the target driving torque tTr of the engine-driven wheel and subtracting the estimated value eTr from the target total driving torque tT.例文帳に追加
モータ駆動輪の目標駆動トルクtTfは、エンジン駆動輪の目標駆動トルクtTrに基づいてその実際の駆動トルクeTrを推定し、この推定値eTrを目標総駆動トルクtTから減じることにより、算出する。 - 特許庁
To provide a method for reducing a shock from speed transmission of an automatic transmission gear in which engine torque reduction (ETR) can be controlled even if any speed transmission occurs during speed transmission of an automatic transmission vehicle, and engine torques are changed during speed transmission.例文帳に追加
自動変速車両の変速中の変速、及び変速中にエンジントルクの変更があった場合、エンジントルク低減(ETR)を制御することができる、自動変速機の変速衝撃低減方法を提供する。 - 特許庁
A main circuit voltage Etr detected by a transformer 9 for operation and main circuit currents Is and It detected by a current transformer 7 are inputted into a control circuit 17 respectively through a voltage detection circuit 15 and a current detection circuit 16 in a control circuit unit 11.例文帳に追加
操作用変圧器9により検出された主回路電圧Etrおよび変流器7により検出された主回路電流Is 、It は、制御回路ユニット11においてそれぞれ電圧検出回路15および電流検出回路16を介して制御回路17に入力される。 - 特許庁
Driver acceleration intention required torque etrq-drv for achieving acceleration intention of a driver who intends to accelerate the vehicle by the accelerating operation is calculated, overspeed suppression torque etrq-xg for generating the deceleration control when the vehicle turns is calculated, and the driving torque generated by the vehicle is varied based on the subtraction result obtained by subtracting the overspeed suppression torque etrq-xg from the driver acceleration intention requested torque etrq-drv.例文帳に追加
アクセル操作によって車両を加速させようとする運転者の加速意思を実現するためのドライバ加速度意思要求トルクetrq-drvを算出し、車両の旋回時に減速制御が発生しようとするオーバスピード抑制トルクetr q-xgを算出し、そのドライバ加速度意思要求トルクetrq-drvからオーバスピード抑制トルクetrq-xgを減じた減算結果に基づいて車両が発生している駆動トルクを変動させるようにした。 - 特許庁
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