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グループインタビューを含む例文一覧と使い方
該当件数 : 14件
グループインタビュー発言より例文帳に追加
Statements in Group - 経済産業省
2.フォーカスグループインタビュー'FGI例文帳に追加
2.Focus Group Interview (FGI) - 経済産業省
フォーカスグループインタビュー / Total 8G(48s)1 都市あたり2G=48s(8G x 6s)例文帳に追加
Focus Group Interview / Total 8 Groups (48) 2G = 48s (8G x 6s) per city - 経済産業省
ディスカッション形式でグループインタビューを行った例文帳に追加
We held a group interview in the form of a discussion. - Weblio Email例文集
第2-3-2-4図 アジア消費トレンドマップ・グループインタビュー発言の一部例文帳に追加
Figure 2-3-2-4: One respond from "Report of the 2009 Asian Consumption Trend Map" - 経済産業省
時間の有効的な利用が可能で且つコストの低減化が計れると共に、フォーカスグループインタビューの結果が早期に得られるフォーカスグループインタビュー実行システム及びフォーカスグループインタビュー実行方法を提供する。例文帳に追加
To provide a focus group interview execution system and a focus group interview executing method that can effectively utilize time, reduce the cost and early obtain the result of a focus group interview. - 特許庁
だから、バラエティのことを考えればほかの国の料理がいい。」'インド女性(グループインタビュー発言より例文帳に追加
So thinking of variety, other country's cooking is better. (woman/India) - 経済産業省
グループインタビュー発言より「日本の味は私たちのゾーンの味。」'バンコク女性例文帳に追加
From the transcript of FGI"Japanese food taste is in our acceptable taste."(woman/Bangkok) - 経済産業省
「日本のドレッシングは、ゴマとか穀物など、いろんなタイプがあって、好きなものを選べる。」'タイ女性(グループインタビュー発言より.例文帳に追加
Japanese salad dressing has many types, sesame type, grain type, etc. and I can choose anything I want.(woman/Thailand) - 経済産業省
グループインタビュー発言より「サムソンは家で使っているが、サムソンのほうがプロモーションがよい。日本のものよりもプロモーションが良ければ、韓国のものを買う。」'シンガポール女性例文帳に追加
From the transcript of FGI"I use Samsung at home and Samsung does better promotion. If the promotion is better than Japanese products, I would buy Korean products".(woman/Singapore) - 経済産業省
本報告書は、香港、シンガポール、ムンバイ、バンコクの4 都市において、各都市男女1 グループずつ(6 名でグループを構成)のグループインタビューの結果から、日本企業進出の手がかりになるトレンド、消費傾向を見出そうとしたものです。例文帳に追加
This report is to provide a vision to help Japanese companies to enter overseas markets by showing trends and consumption pattern in the four cities of Hong Kong, Singapore, Mumbai and Bangkok based on group interviews with six-person groups of men and women (one group for each gender) in each city. - 経済産業省
3 調査設計は二段階に分けられ、第一に、生活環境・価値観を示す商品の写真撮影による実態情報と意識項目の調査により、生活環境全般及びライフスタイルの把握と消費傾向の分析を行うフォトダイアリー調査と、第二に、代表的な消費者像と見込まれる消費者に焦点をあて、フォトダイアリーで得られた消費性向の背景、価値意識などをより精査な消費実態、嗜好、価値観などを明らかにするフォーカスグループインタビュー調査(FGI 調査)を行った。例文帳に追加
3 The research was implemented in two phases; first is the photo diary survey that takes photo of products that represent life environment and value to study current status and conscious criteria and analyze total life environment and consumption trend; second is Focus Group Interview (FGI) survey that focuses on consumers that would be considered as typical consumers to further study their consuming behavior, preference and value based on the consumer preference and value that was delivered as the result of photo diary survey. - 経済産業省
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