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油圧調速機の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 62



例文

自動変油圧調整装置例文帳に追加

HYDRAULIC PRESSURE CONTROL DEVICE OF AUTOMATIC TRANSMISSION - 特許庁

作業車両は、油圧ポンプ及び油圧モータからなる油圧無段変と、油圧ポンプを変調節する調節シリンダ273と、調節シリンダを往復動させる電磁油圧形バルブ272と、電磁油圧形バルブを切換作動させる比例制御バルブ445とを備える。例文帳に追加

This working vehicle comprises a hydraulic continuously variable transmission including a hydraulic pump and a hydraulic motor, an adjustment cylinder 273 for variably adjusting the hydraulic pump, a solenoid hydraulic valve 272 for reciprocating the adjustment cylinder and a proportional control valve 445 for changing-over the solenoid hydraulic valve. - 特許庁

油圧制御装置は、ベルト式無段変40と各部の油圧の元圧となるライン油圧PLを調圧するプライマリレギュレータバルブ110とベルト式無段変40の駆動側プーリ41へ変油圧PINを供給する変油圧コントロールバルブ120とを備える。例文帳に追加

The hydraulic control device comprises a primary regulator valve 110 adjusting in pressure a line oil pressure PL, an initial pressure of a belt type continuously variable transmission 40 and each oil pressure, a shift hydraulic control valve 120 supplying a shifting hydraulic pressure PIN to a drive side pulley 41 of the belt type continuously variable transmission 40. - 特許庁

自動変油圧制御装置は、油圧源1により発生する油圧を、摩擦係合要素C−1,C−3の油圧サーボ10,11へ供給する油圧の基圧となるライン圧に調圧する調圧弁2と、該調圧弁に車両負荷に応じた信号圧を印可するソレノイド弁3とを備える。例文帳に追加

This hydraulic control device for the automatic transmission comprises a pressure regulating valve 2 for regulating oil pressure generated by an oil pressure source 1 to the line pressure as basic oil pressure to be supplied to hydraulic servos 10, 11 for frictional engagement elements C-1, C-3 and the solenoid valve 3 for applying signal pressure corresponding to a vehicle load to the pressure regulating valve. - 特許庁

例文

無段変2はP1とP2とが加算された目標プライマリ油圧PPtでプライマリ油圧制御アクチュエータ26が調整される。例文帳に追加

In the continuously variable transmission 2, a primary hydraulic control actuator 26 is adjusted by a target primary oil pressure PPt to which P1 and P2 are added. - 特許庁


例文

油圧ポンプに接続された油圧回路中に介装され、該油圧回路中のライン圧を制御する調圧弁を、発進クラッチと自動変間に設けられた減構のトルク反力の増大に応じて閉じ側に制御する自動変油圧制御装置。例文帳に追加

This hydraulic pressure control device for an automatic transmission controls a pressure control valve provided in a hydraulic circuit connected to a hydraulic pump to control line pressure in a hydraulic circuit in the closing side in accordance with increase of torque reaction of a reduction mechanism provided between a starting clutch and the automatic transmission. - 特許庁

自動変7は、エンジン1により駆動される械式油圧ポンプ9と、油圧調節する油圧制御ユニット13と、エンジン自動停止時に油圧を供給する電動油圧ポンプ17と、電動油圧ポンプ17への逆流を防止する逆止弁19と、油圧経路21を開閉する電磁開閉弁23とを備えている。例文帳に追加

An automatic transmission 7 is provided with a mechanical hydraulic pump 9 driven by the engine 1, a hydraulic control unit 13 for adjusting a hydraulic pressure, an electric hydraulic pump 17 for supplying the hydraulic pressure at automatic stop of the engine, a check valve 19 for preventing a counter flow to the electric hydraulic pump 17, and a solenoid valve 23 for opening/closing a hydraulic path 21. - 特許庁

油圧信号出力回路は、操作手段(7)により作動するパイロットバルブ(5)からのパイロット圧を連続的に繋がる絞り開度で調整して被駆動油圧器(12)に出力し、該油圧器(12)の応答度を所望度に変更する油圧信号出力変更手段(1)を設けた。例文帳に追加

The hydraulic signal output circuit is provided with a hydraulic signal output changing means 1 adjusting pilot pressure from a pilot valve 5 operated by an operating means 7 with continuously connecting throttle opening and outputting the same to a driven hydraulic apparatus 12 and changing response speed of the hydraulic apparatus 12 to a desired speed. - 特許庁

油圧ポンプを駆動する電動度制御により油圧ポンプから吐出される圧油の流量を直接調節するインバータ制御方式の油圧エレベータ装置でのエネルギー利用効率を向上し、安定性を図り得る油圧エレベータ装置を提供する。例文帳に追加

To improve energy utilization efficiency and stability in an inverter control type hydraulic elevator directly regulating the flow of pressure oil discharged from a hydraulic pump by controlling the speed of a motor for driving the hydraulic pump. - 特許庁

例文

自動変に備える油圧連結要素8の油圧をリニアソレノイド弁24により調圧弁21を介して制御するようにした油圧制御装置において、油圧連結要素8のスティックスリップに起因するジャダの発生でリニアソレノイド弁24が振動してその油圧出力特性が悪化することを防止する。例文帳に追加

To prevent deterioration in hydraulic output characteristics by vibration of a linear solenoid valve 24 due to generation of judder caused by stick slip of a hydraulic connection element 8 in a hydraulic control device for controlling oil pressure of the hydraulic connection element 8 provided in an automatic transmission. - 特許庁

例文

旋回用の静油圧式無段変装置の油圧モータの容量を自動的に調節して自動方向制御を行えるように構成できるなどによって、作業能率を向上させると共に旋回用の静油圧式無段変装置の操作構を簡素化して安価に提供できるものとする。例文帳に追加

To provide an inexpensive running driving device for a working machine capable of constituting it by adjusting capacity of a hydraulic motor of a hydrostatic continuously variable transmission for turn automatically to control direction automatically and improve work efficiency and simplifying an operation mechanism of the hydrostatic continuously variable transmission for turn. - 特許庁

走行系無段変構を構成する油圧ポンプ装置及び油圧モータ装置の配管接続作業,調整作業及び車輌本への取付作業の効率化を図り得るHSTユニットを提供する。例文帳に追加

To provide an HST unit to serve for a hydraulic pump device and a hydraulic motor device constituting a continuously variable speed change mechanism on the running system, capable of making efficient their operations of piping and connecting, adjusting, and mounting on a vehicle body. - 特許庁

内燃関の出力の大きさに関する環境変化に応じて所定の制御油圧を好適に調圧することで、係合ショックを低減することができる自動変油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control device of an automatic transmission capable of reducing engagement shocks by suitably adjusting a predetermined control hydraulic pressure according to an environmental change relating to a magnitude of an output of an internal combustion engine. - 特許庁

前記混合ノズル組立体は、また、前記軸周りの所定の方向における前記回転本体の回転度を制御するガバナー組立体、および、予め選定された度に前記回転本体の回転度を調整するために油圧油の流調整するため、前記ガバナー組立体に向けられた前記油圧油の流を支配するための油圧回路を含む。例文帳に追加

The mixer nozzle assembly also includes a governor assembly for controlling a speed of rotation of the rotatable body in the predetermined direction about the axis and a hydraulic circuit for governing a flow rate of hydraulic fluid directed to the governor assembly, to adjust the flow rate of the hydraulic fluid for adjusting the speed of rotation of the rotatable body to the preselected speed. - 特許庁

ECUは、変構部19の出力側可変プーリ37が伝動ベルト38に滑りを生じさせないベルト挟圧力で同伝動ベルト38を挟み込むように、第1油圧調整手段の制御を通じてベルト挟圧力調油圧調整する。例文帳に追加

A transmission ECU adjusts belt clamping force adjusting hydraulic pressure via control of a first hydraulic pressure adjusting means so that an output side variable pulley 37 of a shift mechanism part 19 sandwiches the transmission belt 38 by belt clamping force of not causing sliding in the transmission belt 38. - 特許庁

一定の高い油圧ピストン調度を有しつつ高い制御特性を有するとともに、内燃関のポンプへの負荷を低減し、低排気量エンジンに組み付け可能である油圧システムを提供すること。例文帳に追加

To provide a hydraulic system which has a constant high hydraulic piston adjustment speed while having high control characteristics, reduces a load on a pump of an internal combustion engine, and can be assembled to a low-capacity engine. - 特許庁

自動変において油圧調整するリニアソレノイドの電流を、目標電流に精度良くフィードバック制御する。例文帳に追加

To perform accurate feedback-control of current of a linear solenoid to a target current, which adjusts hydraulic pressure in an automatic transmission. - 特許庁

及び後進の少なくとも一方の変段を達成するための摩擦係合要素に供給可能な油圧を十分に確保するとともに、ニュートラルから1及び後進の少なくとも一方の変段に移行する際の該摩擦係合要素に供給する油圧の圧力調整を好適に行うことができる自動変油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control device for an automatic transmission, allowing suitable pressure control of a hydraulic pressure to be supplied to friction engagement elements during transition from a neutral to at least one change gear of a first speed gear and a reverse gear while maintaining a sufficient hydraulic pressure to be supplied to the friction engagement elements to achieve at least one change gear of the first speed gear and the reverse gear. - 特許庁

油圧制御装置は、ベルト式無段変40と、トルクコンバータ20に設けられるロックアップクラッチ26と、車両の走行に際して動力伝達経路を成立させるために係合させられる油圧式の前進用クラッチC1と、各部の油圧の元圧となるライン油圧PLを調圧するプライマリレギュレータバルブ110とを備える。例文帳に追加

The oil pressure control device is provided with a belt type continuously variable transmission 40, a lock up clutch 26 provided in a torque converter 20, an oil pressure type forward travel clutch C1 engaged to form power transmission route in travel of a vehicle, and a primary regulator valve 110 regulating the line oil pressure PL which is the source pressure of oil pressures at each part. - 特許庁

自動変油圧制御装置は、ロックアップクラッチ11を有する流体伝動装置1と、そのロックアップと流体伝動のための油圧を供給する調圧弁4と、該調圧弁に調圧のための調圧信号圧を印可する信号圧制御弁7とを備える。例文帳に追加

The hydraulic controller for the automatic transmission is provided with the hydraulic power transmission 1 having a lock-up clutch 11, the pressure regulator 4 supplying an oil pressure for a lock-up and hydraulic transmission, and a signal pressure control valve 7 applying the pressure regulating signal pressure for regulating pressure to the pressure regulator. - 特許庁

装置の油圧回路装置42では、オイルポンプ50によって供給される作動油の圧力が油圧調整部44によってライン圧に調圧された後、ライン圧供給油路56を介して変2とクラッチ6a,6bとに供給される。例文帳に追加

In this hydraulic circuit device 42 for the transmission, pressure of a hydraulic fluid supplied by the oil pump 50 is adjusted to the line pressure by a hydraulic pressure adjusting part 44, and then, is supplied to the transmission 2 and the clutches 6a and 6b via a line pressure supply oil passage 56. - 特許庁

作業昇降度等の油圧度を、作業の種類やオペレータの好みに応じて調整可能な作業用走行車において、調整操作に伴う度変化量を調整時の度域に拘わらず略均等にして調整時に操作性を向上させる。例文帳に追加

To almost equalize a velocity variable amount corresponding to velocity adjusting operation, independently of the velocity region in adjusting to enhance operational capability in velocity adjusting in a car for work in which the hydraulic velocity, such as working machine elevation velocity is adjustable according to the kinds of working machines or taste of an operator. - 特許庁

予め設定された変マップに従って摩擦係合要素C3へ係合油圧を給排することにより、変段を切り換えるとともに、上記摩擦係合要C3への油圧をソレノイドバルブ23で調圧するようにした車両用自動変である。例文帳に追加

In this automatic transmission for a vehicle, transmission speeds are switched by supplying and discharging an engaging oil pressure to a friction engaging element C3 in accordance with a gear shift map set in advance, and oil pressure supplied to the friction engaging element C3 is adjusted by a solenoid valve 23. - 特許庁

走行体1に搭載されたエンジン14の動力を変ギヤ構51に伝達する油圧無段変53と、油圧無段変53の変出力を調節するための無段変アクチュエータ277とを備えている作業車両において、変ギヤ構51の切換操作を軽い操作力で行えるようにして、オペレータの操作負担を低減させる。例文帳に追加

To perform switching operation of a shifting gear mechanism 51 with a small operation force to lower an operation burden of an operator in a working vehicle including a hydraulic continuously variable transmission 53, which transmits power of an engine 14 mounted on a traveling machine body 1 to the shifting gear mechanism 51, and a continuously variable transmission actuator 277 for regulating a speed change output of the hydraulic continuously variable transmission 53. - 特許庁

このため、調4の異常検出動作試験時に油圧ポンプ等の大形材を調4の設置現場に搬出入する煩雑な作業を省くことができる。例文帳に追加

Accordingly, such a troublesome operation that a large-sized machine and materials such as a hydraulic pump is carried in and out of an installation site for the speed governor 4 when the abnormality detection operational test of the speed governor 4 is performed can be eliminated. - 特許庁

前記油圧構26は圧力調整弁80を有し、該圧力調整弁80の作動圧力を所望の圧力にすることにより、前記ピストン20が変位する度(成形度)を所望の度とすることができる。例文帳に追加

The hydraulic mechanism 26 incorporates a pressure regulating valve 80 and by changing the operating pressure of the pressure regulating valve 80 to a desired pressure, a speed at which the piston 20 is displaced (a forming speed) can be a desired speed. - 特許庁

油圧式ポンプを変更調節する主変レバー47を運転操縦空間内に配置し、ギヤ式副変構を切換調節する副変レバー28を運転操縦空間外に配置してある。例文帳に追加

A main shift lever 47 for varying and adjusting the speed of the hydraulic pump is arranged in the driving and operating space and a sub-shift lever 28 for switching and adjusting the gear type sub-shift mechanism is arranged outside the driving and operating space. - 特許庁

調節用のアクチュエータに見合う第一の油圧シリンダユニット60と、トロイダル型無段変の運転時にこのアクチュエータに加わるスラスト荷重を発生させる為の第二の油圧シリンダユニット61とを設ける。例文帳に追加

The structure is provided with a first hydraulic cylinder unit 60 corresponding to an actuator for regulating the change gear ratio, and a second hydraulic cylinder unit 61 for generating a thrust load which is applied on the actuator when operating a toroidal-type continuously variable transmission machine. - 特許庁

舶用関からスクリュー軸への伝動系に介装された油圧クラッチへの送給油圧調整する低弁と、該低弁のパイロット圧を発生する比例電磁弁とを備えるトローリング制御装置の安定性、応答性及び制御精度を向上する。例文帳に追加

To improve stability, responsiveness and control precision of a trawling control device having a low speed valve for adjusting supplying oil pressure to a hydraulic clutch interposed in a transmission system between a marine engine and a screw shaft, and a proportional solenoid valve for generating pilot pressure of the low speed valve. - 特許庁

これにより常に駆動輪の回転数と挟持搬送部の回転数は同調するため、走行度と搬送度は常に同一となり、さらに走行を油圧無断変により作動させると最適な作業度が確保できる。例文帳に追加

Since the number of revolutions of the driving wheels is always synchronized with the number of revolutions of the nipping and conveying part thereby, traveling speed and conveying speed become always the same and further, when traveling is operated by a hydraulic variable speed transmission, optimal operation speed can be ensured. - 特許庁

リニヤソレノイド弁の特性および油圧式摩擦係合要素の係合特性のばらつきに拘わらず自動変の変ショックを好適に抑制できる車両用自動変調整方法を提供する。例文帳に追加

To provide an adjusting method of a vehicular automatic transmission capable of appropriately preventing gear shift shock of the automatic transmission, irrespective of variations in characteristics of linear solenoid valves and engagement characteristics of hydraulic frictional engagement elements. - 特許庁

油圧無段変50の変出力を調節する電動モータ151,161と、コントローラ170と、複数の変出力パターンを予め記憶させたPROM172とを備える。例文帳に追加

The travel vehicle is provided with electric motors 151 and 161 to adjust speed change output of the hydraulic continuously variable transmission 50, a controller 170, and a PROM 172 in which a plurality of speed change output patterns are preliminarily stored. - 特許庁

油圧制御装置は、ベルト式無段変40と、ロックアップクラッチ26と、走行用摩擦係合要素としての前進用クラッチC1と、各部の油圧の元圧となるライン油圧PLを調圧するプライマリレギュレータバルブ110と、ロックアップクラッチ26の係合・解放制御の際に切り換えられるロックアップコントロールバルブ140とを備える。例文帳に追加

This oil pressure control apparatus has a belt-driven continuously variable transmission 40, the lockup clutch 26, an advancing clutch C1 as the frictional engaging element for travel, a primary regulator valve 110 that regulates a line oil pressure PL that becomes a source pressure of oil pressure of various parts, and a lockup control valve 140 switched when controlling engagement/release of the lockup clutch 26. - 特許庁

油圧制御装置は、ベルト式無段変40と、トルクコンバータ20に設けられるロックアップクラッチ26と、各部の油圧の元圧となるライン油圧PLを調圧するプライマリレギュレータバルブ110と、ロックアップクラッチ26の係合・解放制御の際に切り換えられるロックアップコントロールバルブ140とを備える。例文帳に追加

This oil pressure control apparatus has a belt-driven continuously-variable transmission 40, a lockup clutch 26 provided in a torque converter 20, a primary regulator valve 110 that regulates line oil pressure PL that becomes the source pressure of the oil pressure of various parts, and a lockup control valve 140 switched when controlling the engagement or release of the lockup clutch 26 as indicated in Fig.3. - 特許庁

作業の下降度の調整と、作業の下降のロックとを行うことのできる作業車両の油圧昇降装置において、作業の下降度の調整操作と、作業の下降ロック操作とを違和感なく行うことができるとともに、製造コストを低く抑えることが可能な作業車両の油圧昇降装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic lifting apparatus for a working vehicle enabling the descending speed of the working vehicle to be adjusted and the descending locking of the working vehicle to be conducted, without any sense of incompatibility, and also enabling the apparatus's production cost at low levels. - 特許庁

操向ハンドル体15又はその近傍に、油圧式無段変80の変出力を増減する操作と、変出力を変ペダル18のペダル位置に対応する値に保持する操作との2種類の操作が実行可能な車調節レバー23を配置する。例文帳に追加

A vehicle speed adjustment lever 23 capable of performing two kinds of operations of operation for accelerating/decelerating a shift output of a hydraulic continuously variable transmission 80 and operation for retaining the shift output to a value corresponding to a pedal position of a shift pedal 18 is arranged on a steering wheel body 15 or a neighborhood to it. - 特許庁

押圧装置に導入する油圧の必要値に加える、安全の為の余裕代(TRQ_MARG1 、TRQ_MARG2 、OPT_TRQ_MARG)を、トロイダル型無段変を通過するトルク(通過トルク)の大きさ、並びに、この通過トルクの変化の程度(変化度)に応じて調節する。例文帳に追加

Safety allowance (TRQ_MARG1, TRQ_MARG2, OPT_TRQ_MARG) added to an essential value of hydraulic pressure introduced to a pressing device, is adjusted in accordance with magnitude of torque (passing torque) passing through a toroidal type continuously variable transmission and a degree of change of the passing torque (rate of change). - 特許庁

安価な構成により、メインアクチュエータのみならずサブアクチュエータについても作動度を可変に調整することができ、微作動操作を可能にする構成の作業油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control system for hydraulic working machine with an inexpensive construction which can adjust an operation speed variably not only of a main actuator but also of a sub-actuator, thereby enabling creeping speed operation. - 特許庁

この変20は、各プーリ231,232の溝幅Win,Woutを変化させる油圧構230と、入力用プーリ231に伝達される駆動力を調節するクラッチ22aとを備えている。例文帳に追加

The transmission 20 is provided with a hydraulic mechanism 230 for changing groove widths Win, Wout of the respective pulleys 231, 232 and a clutch 22a for adjusting a driving force transmitted to the pulley 231 for an input. - 特許庁

脚高調構は、油圧式、空気圧式、段階式等の構を用いることにより、載置板上にポンプが載せられた状態でも迅に、且つ、軽い操作で載置板を水平にすることが可能となる。例文帳に追加

The leg height adjusting mechanism is of a hydraulic type, a pneumatic type, a stair type or the like and can quickly level the mounting plate with light operation even in a state that the pump is mounted on the mounting stand. - 特許庁

プライマリプーリシリンダ室10cおよびセカンダリプーリシリンダ室11cに供給する油圧が所定の温度以上であり、かつ車両の度が所定の度以上である場合に、エンジンの出力トルクに制限を加えてトルクを低下させ、さらにベルト式無段変に入力される入力トルクに応じて油圧調圧する。例文帳に追加

When hydraulic pressure supplied to a primary pulley cylinder chamber 10c and a secondary pulley cylinder chamber 11c is a prescribed temperature or more and a vehicle speed is a prescribed speed or more, torque is reduced by restricting output torque of an engine, and the hydraulic pressure is also adjusted according to input torque inputted to a belt type continuously variable transmission. - 特許庁

プライマリレギュレータバルブを制御する専用のリニアソレノイドバルブを用いずに、円滑にライン圧を調圧することが可能な自動変油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control device for an automatic transmission capable of smoothly controlling line pressure without using a linear solenoid valve dedicated for controlling a primary regulator valve. - 特許庁

手動調整されるスロットル弁を必要とすることなく、ケーシングの下降度の遠隔制御を可能とするケーシング掘削油圧回路の提供。例文帳に追加

To provide a hydraulic circuit for a casing excavator permitting the remote control of descending speed of a casing without requiring a throttle valve to be adjusted manually. - 特許庁

異なる流路抵抗を有するトルクコンバータに対し、ロックアップ状態のときのオイル流量の調整を容易に行うことができる自動変油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control device for an automatic transmission capable of easily controlling, in lockup state, the flow of oil to a torque converter having a different flow passage resistance. - 特許庁

関回転度の変化に起因して変動する油圧の影響を受けずにチェーンの張力を調整することのできるチェーンテンショナを提供する。例文帳に追加

To provide a chain tensioner capable of adjusting tension of a chain without receiving influence of hydraulic pressure varying due to a change in an engine speed of an engine. - 特許庁

プライマリレギュレータバルブの調圧ポートのライン圧がオイルポンプの吐出圧の影響を受けて変動し安定しないという問題を解消した自動変油圧制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a hydraulic control device of an automatic transmission for solving the problem wherein line pressure of a pressure adjusting port of a primary regulator valve is not stabilized by varying by receiving influence of delivery pressure of an oil pump. - 特許庁

また、操向操作具60の操作によって出力調節可能な旋回用油圧装置61を介して旋回に必要な差動動力を前記差動構50に付与するように構成する。例文帳に追加

Further, a differential power required for turning is applied to the differential gear unit 50 through the intermediary of a hydraulic steering transmission 61 whose output power can be changed through the manipulation of steering unit. - 特許庁

操作軸11を中立状態に位置決めする位置決め構20を備えた静油圧式無段変装置10を、無段変装置10の付近に障害物がある場合でも、位置決め構20の調節が行いやすい状態に得る。例文帳に追加

To allow a hydrostatic non-stage transmission 10 equipped with a positioning mechanism 20 for positioning a gear-shifting operation shaft 11 in a neutral state to be provided in a state where the positioning mechanism 20 to be easily adjusted even when there is an obstacle in the vicinity of the non-stage transmission 10. - 特許庁

前記走向用及び旋回用の両油圧式駆動手段の出力調節にて左右走行クローラの駆動度及び駆動方向を任意に調節可能とする一方、駆動手段32からの動力を一対の遊星変構よりも伝達上流側からPTO軸52に分岐する。例文帳に追加

The both hydraulic motors respectively for running and turning are controlled their output powers to make driving speed and driving direction of the left and right crawlers arbitrarily adjustable, while driving power from the drive means 32 is separated to the PTO shaft 52 from a transmitting upper flow side of the pair of the planetary transmission mechanisms. - 特許庁

例文

エンジンの動力を走行用の油圧式無段変装置16と差動構50を介して車軸37,37’へ伝達すべく構成すると共に、操向操作具60の操作によって出力調節可能な旋回用の油圧式無段変装置61を介して旋回に必要な差動動力を前記差動構50に付与するように構成したことを特徴とする作業車両の構成とする。例文帳に追加

This work vehicle is constituted so as to transmit power of an engine to axles 37 and 37' via a hydraulic continuously variable-speed drive 16 for traveling and a differential mechanism 50, and so as to apply differential power necessary for turning to the differential mechanism 50 via a hydraulic continuously variable-speed drive 61 for turning capable of adjusting output by an operation of a steering operation tool. - 特許庁

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