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front pillar outerの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 106



例文

Accordingly, when a front pillar 12 is rotated and displaced inside a compartment by a load F input by the front pillar 12 from an apron upper member 38 in front collision, the other end 62B of the load transmitting member 62 is pierced in the opening 60 formed on the rear end face 30A of the pillar outer panel 30, so as to restrain rotary displacement.例文帳に追加

従って、前面衝突時にエプロンアッパメンバ38からフロントピラー12に入力された荷重Fによってフロントピラー12が車室内側へ回転変位すると、荷重伝達部材62の他端部62Bがピラーアウタパネル30の後端面30Aに形成された開口60に突き刺さり、回転変位が抑制される。 - 特許庁

In the vehicle body side structure, a side panel outer 14 of a side body 31 forms a front door opening and a rear door opening by joining a center pillar outer section to a side panel outer frame section 65.例文帳に追加

車体側部構造では、サイドボデー31のサイドパネルアウタ14は、前ドア開口、後ドア開口をサイドパネルアウタ枠部65にセンタピラーアウタ部を接合することで形成している。 - 特許庁

The trim portion 61 is covered with the flange 4 at a portion along the roof side 1 and the extending portion 613 is in series adhered and fixed to outer plates 12, 22 of the roof side and the front pillar 2B through a double coated adhesive tape 9 at a whole length from the roof side 1 to the front pillar 2A.例文帳に追加

ルーフサイド1に沿う部分でトリム部61をフランジに包着し、ルーフサイド1からフロントピラー2Aにわたる全長で上記延出部613をルーフサイド1およびフロントピラー2Bの外板12,22に一連に両面接着テープ9を介して接着固定する。 - 特許庁

A first engagement projection 30 is provided at the outer position in the vehicular width direction of a front pillar 16 in an impact beam 20, and a second engagement projection 32 is provided at the outer position in the vehicular width direction of a center pillar 28 in the impact beam 20, respectively.例文帳に追加

インパクトビーム20におけるフロントピラー16の車両幅方向外側位置には、第一係合突起30が設けられ、インパクトビーム20におけるセンターピラー28の車両幅方向外側位置には、第二係合突起32が設けられている。 - 特許庁

例文

The front pillar 11 has an outer inside flange portion (windshield mount portion), an inner inside flange portion (pillar inner inside), and a closed space and a door seal mount portion 45 both formed by superposing the outer outside flange portion 82 and the inner outside flange portion 68 on each other.例文帳に追加

フロントピラー11は、アウタ内側フランジ部(ガラス取付け部)と、インナ内側フランジ部(ピラーインナ内部)と、アウタ外側フランジ部82にインナ外側フランジ部68を重ね合わせることで形成された閉空間部及びドアシール取付け部45と、を備える。 - 特許庁


例文

That part of the section shape of the pillar reinforcement 21 located on the side with the outer panels 9 and 16 is shaped approximately tracing the inner surfaces of the outer panels 9 and 16 inside the side rail 3 and front pillar 4 while that part on the side with the inner panels 8 and 15 is shaped as a rising surface 21a straight approximately.例文帳に追加

ピラーリンフォース21の断面形状は、サイドレール3及びフロントピラー4内で、アウタパネル9,16側の部分は、このアウタパネル9,16の内面に略沿った形状に成形され、インナパネル8,15側の部分は、略直線状の起立面21aに成形されている。 - 特許庁

A reinforcement 8 is arranged so as to extend in a closed section shape of a front pillar 1 in a front-rear direction of the automobile, a reinforcement extension part 8a is formed by coupling the reinforcement 8 to a front pillar outer 2 and extending the automobile rear-end side of the reinforcement 8 to a side sill 4 side and the reinforcement extension part 8a is coupled to a side sill outer 5 side.例文帳に追加

フロントピラー1の閉断面形状内に、自動車の前後方向に延在するように、レインフォース8を配設して、レインフォース8をフロントピラーアウタ2に結合すると共に、レインフォース8の自動車後端側をサイドシル4側に延在させてレインフォース延長部8aを形成して、レインフォース延長部8aをサイドシルアウタ5側に結合することによって構成した。 - 特許庁

In the fender panel structure arranged above front wheels 16 of an automobile and forming an outer shell of a front side face, a fender panel 10 is formed of a resin, and a pillar winding part 18 for continuously covering a vehicle width direction outer surface, a forward inclined surface, and a vehicle width direction inner surface below a front pillar 14 is provided on the fender panel 10.例文帳に追加

自動車の前輪16の上方に配置され、前部側面の外板をなすフェンダーパネル構造において、フェンダーパネル10を樹脂により成形し、フェンダーパネル10に、フロントピラー14の下部の車幅方向外側面と前方傾斜面と車幅方向内側面とを連続して覆うピラー巻き込み部18を設けた。 - 特許庁

A plate metal front pillar 8 constituting the side part of the vehicle body 1 is provided with an inner panel 24 and an outer panel 25 faced to each other in the vehicle body 1 width direction and connected together via the front edge part and the rear edge part of them.例文帳に追加

車体1の側部を構成する板金製のフロントピラー8が、車体1の幅方向で互いに対面してその前、後端部がそれぞれ互いに結合されるインナパネル24とアウタパネル25を備える。 - 特許庁

例文

In this vehicle body structure 10, a division bar 16 is constituted of two parts of: a front pillar outer part 26 formed on a side outer panel 24; and a gusset inner 56.例文帳に追加

車体構造10では、ディビジョンバー16が、サイドアウタパネル24に形成されたフロントピラーアウタ部26と、ガセットインナ56との二部品によって構成されている。 - 特許庁

例文

Since a front surface of the peripheral edge part of the windshield 11 is arranged in the same surface with an outer wall part 15d of the pillar outer 15, a connection part between them is formed into a flash surface so as to lower the air resistance.例文帳に追加

またフロントガラス11の周縁部前面をピラーアウター15の外壁部15dと面一に配置したので、両者の接続部がフラッシュサーフェス化されて空気抵抗が低減する。 - 特許庁

In this reinforcing structure, a door hinge panel 3 is provided on a front pillar part 2 of a side body outer panel 1 arranged on a side part of a vehicle body, and a side sill outer panel 5 is provided on a side sill part 4.例文帳に追加

車体の側部に配設されるサイドボディアウタパネル1のフロントピラー部2にはドアヒンジパネル3が設けられ、サイドシル部4にはサイドシルアウタパネル5が設けられている。 - 特許庁

Hole parts 26 are formed on lower parts of a front wall part 14C and a back wall part 14D of a center pillar outer reinforcement 14, and opening parts 28 are formed on an upper surface part 20B of a rocker outer reinforcement 20.例文帳に追加

センターピラーアウタリインフォース14の前壁部14C及び後壁部14Dの下部には孔部26が形成されており、ロッカアウタリインフォース20の上面部20Bには開口部28が形成されている。 - 特許庁

The curtain member 11 includes: an inner side portion 50 positioned near a B pillar trim 21 and at an inner side of vehicle width; and outer side portions 51, 52 positioned at front and rear positions and at an outer side of the vehicle width.例文帳に追加

カーテン部材11は、Bピラートリム21近傍で車幅内方側に位置する内側部位50と、その前後位置で車幅外方側に位置する外側部位51,52とを備えている。 - 特許庁

When a judgement is passed that a colliding body is approaching the front pillar 16, the air bag 36 is inflated and the pillar outer garnish 52 is rotated inward in the vehicle width direction to be located inside in the vehicle width direction of the air bag 36.例文帳に追加

ここで、フロントピラー16に衝突体が到来すると判断された際には、エアバッグ36が膨張されると共にピラーアウタガーニッシュ52が車幅方向内側へ回動されてエアバッグ36の車幅方向内側に配置される。 - 特許庁

The center pillar 7 is provided with an outer panel 21 of a hat shape projected toward an outer side direction; an inner panel 22 bonded to front and rear edges of the outer panel 21; and a reinforcement panel 23 of a hat shape clamped/bonded between both panels 21, 22 and internally fitted to the outer panel 21.例文帳に追加

センタピラー7が、外側方に向かって突出するハット形状のアウタパネル21と、このアウタパネル21の前、後縁部に結合されるインナパネル22と、両パネル21,22の間に挟まれて結合されると共に、アウタパネル21に内嵌させられるハット形状の補強パネル23とを備える。 - 特許庁

In a front sectional view (Fig.1) of the vehicle body 2, a first reinforcing plate 28 for forming closed sections 36 and 37 in cooperation with the outer and inner panels 22 and 23 of the front pillar 4, and a second reinforcing plate 53 for forming closed sections 57 and 61 in cooperation with the outer and inner panels 40 and 41 of the upper member 11 are provided.例文帳に追加

車体2の正面断面視(図1)で、フロントピラー4のアウタ、インナパネル22,23と協同して閉断面36,37を形成する第1補強板28と、アッパメンバ11のアウタ、インナパネル40,41と協同して閉断面57,61を形成する第2補強板53とを設ける。 - 特許庁

The vehicle body side part structure 1 is constituted by narrowing a clearance between a front door outer panel 31 at a front door rear end part 34 and a front door inner panel 32 as compared with conventional and filling a space between the front door rear end part 34 and a pillar outer side surface 221b by a front door impact transmission material 5.例文帳に追加

車体側部構造1は、フロントドア後端部34におけるフロントドアアウタパネル31とフロントドアインナパネル32との間を、従来よりも狭くすると共に、フロントドア後端部34とピラー外側面221bとの間の空間を、フロントドア衝撃伝達材5で充填することによって構成される。 - 特許庁

Thereby, at the side surface collision, the substantial idle traveling caused by an internal space between the front door outer panel 31 and the front door inner panel 32 does not occur, and the impact load is transmitted to a B pillar 22 through the front door transmission material 5 at an early stage.例文帳に追加

これによって、側面衝突時には、フロントドアアウタパネル31とフロントドアインナパネル32との間の内部空間に起因するドアの実質的な空走が起こらずに、フロントドア伝達材5を介してBピラー22に衝撃荷重が早期に伝達される。 - 特許庁

When the reinforcement panel 16 is welded, it is fillet-welded 30 to inside of a folding part 12b of the front pillar outer panel 12 via the slit 20.例文帳に追加

リンフォースメントパネル16を溶接する際に、スリット20を介して、フロントピラーアウターパネル12の折り曲げ部12bの内側に隅肉溶接30する。 - 特許庁

To sufficiently secure rigidity of a door hinge mounting part of a front pillar outer part while preventing increase of the number of components and assembly manhours and increase of vehicular weight.例文帳に追加

部品点数や組立工数の増大及び車両の重量化を抑制しつつ、フロントピラーアウタ部のドアヒンジ取付部の剛性を十分に確保する。 - 特許庁

An upper end of the front portion of the rear pillar trim PT4 is downwardly inclined (26c) so as to be located downwardly toward an outer side in the vehicle width direction, and/or backwardly inclined (26d in Fig. 15) so as to be located backwardly.例文帳に追加

後部ピラートリムPT4前部の上端部が、車幅方向外方側に向かうほど、下方に位置するように下方傾斜設定(26c)され、および/または後方に位置するように後方傾斜設定(図15の26d)される。 - 特許庁

To provide a fender side protector capable of absorbing the mounting dimensional errors to be generated when mounting the fender side protector on a front pillar outer part, and minimizing the number of components and assembly man-hours.例文帳に追加

フェンダーサイドプロテクタをフロントピラーアウタ部に取り付ける際に生じ得る取付け寸法誤差を吸収することの可能な構成とした上で、かかる部品点数や組付け工数を少なく抑える。 - 特許庁

For a discharge vessel consisting of a front glass substrate 1, a rear glass substrate 5, and an outer frame glass 3 for keeping an interval between the both glass substrates, a pillar 4 arranged inside a discharge space is of a material different from that for the discharge vessel.例文帳に追加

前面ガラス基板1、背面ガラス基板5、及び両ガラス基板の間隔を保持するための外枠ガラス3による放電容器に対して、放電空間内部に配置した支柱4は、放電容器とは材質を異なるものを用いる。 - 特許庁

Therefore, a cross section area of the groove part 40 can be increased and the washer liquid 52 in the groove part 40 can be suppressed from being moved to an outer surface 24B of a front pillar 24 by the traveling wind of the vehicle.例文帳に追加

このため、溝部40の断面積を大きくでき、溝部40内のウォッシャ液52が車両の走行風によってフロントピラー24の外面24Bへ移動することを抑制できる。 - 特許庁

Even in this condition, by elastically deforming an abutted part 78 pressed against a wall part 20, a space between the fitting part 72 and the wall part 44 on the outer surface side of the front pillar body 18 is easily opened.例文帳に追加

この状態でも壁部20に圧接している当接部78を弾性変形させれば、フロントピラー本体18の外表面側で取付部72と壁部44との間の隙間が容易に開口する。 - 特許庁

A reinforcing material 33 is arranged, and in the reinforcing material 33, one end part 35 positioned in the internal space of the front pillar 8 is connected to the inner panel 24 while the other end part 39 is connected to the outer panel 25.例文帳に追加

フロントピラー8の内部空間に位置して一端部35がインナパネル24に結合され、他端部39がアウタパネル25に結合される補強材33を設ける。 - 特許庁

Adhesion installation of the triangular window 8 is performed by an adhesive 8 in a state that opening flange 7a and 11a of a reinforcing member 7 and the front pillar outer 11 are superposed on an attachment flange part 5e.例文帳に追加

また、取付けフランジ部5eに、補強部材7及びフロントピラーアウタ11の開口フランジ7a、11aを重合させた状態において、三角窓8が接着剤8により接着設置される。 - 特許庁

A right front pillar 18 has the hollow member 25, which extends upward slopingly toward the rear of a vehicle body and is formed into a polygonal closed cross section, and an outer panel 28 disposed on the hollow member 25.例文帳に追加

右フロントピラー18は、車体後方に向けて上り勾配に延出された中空部材25が多角形の閉断面に形成され、中空部材25にアウタパネル28が設けられている。 - 特許庁

In the closed section blocking structure 10, a reinforcement 26 in a front pillar 20 forms two closed sections 28 between an inner panel 22 and an outer panel 24.例文帳に追加

閉断面遮断構造10では、フロントピラー20内のリインフォースメント26がインナパネル22及びアウタパネル24との間で2つの閉断面28を形成している。 - 特許庁

The pillar structure 10 for the vehicle includes a center pillar outer reinforcement 20 made lengthy in a vehicle vertical direction; and a hinge reinforcement 30 having a front side hemming part 42 and a rear side hemming part 44 formed by folding/returning a front side wall 34 and a rear side wall 36 positioned at both ends in a vehicle longitudinal direction.例文帳に追加

車両用ピラー構造10は、車両上下方向に長手とされたセンタピラーアウタリインフォースメント20と、車両前後方向の両端に位置する前壁34、後壁36を折り返して形成された前側ヘミング部42、後側ヘミング部44を有するヒンジリインフォースメント30とを備えている。 - 特許庁

The outer plate at a side of a driver's seat of a bus is constituted by a seal plate 4 fitted to a space between a window lower member 10 laid between a first pillar and a second pillar and extended in a longitudinal direction and a support member 16; and a front side plate 2 for covering an outer side in a vehicle width direction of the seal plate 4.例文帳に追加

バスの運転席横の外板は、第1ピラーと第2ピラーの間を架橋して前後方向に延設されたウィンドウロアメンバ10とサポートメンバ16との間に嵌め込まれたシールプレート4、およびこのシールプレート4の車幅方向外側を覆うフロントサイドプレート2により構成されている。 - 特許庁

The front wall 28 is formed in a side outer panel 20, the front wall connecting edges of a vehicle front side in a pair of sidewalls 30 and 44 constituting a closed cross section part 58 formed in a front pillar 18; and the connection wall 40 is formed in a first inner panel 24, the connection wall being connected by overlapped with the front wall 28.例文帳に追加

サイドアウタパネル20には、フロントピラー18に形成された閉断面部58を構成する一対の側壁部30,44における車両前側の端部を連結する前側壁部28が形成されており、第一インナパネル24には、前側壁部28と重ね合わされて結合された結合壁部40が形成されている。 - 特許庁

A cowl inner panel 40 extends straightly in the car body width direction, and connected to the pillar outer panel 50 except the flange at the front side at its end part, and connected to the flange at the front side, by the part to be the inner side in the car body width direction from this connecting part.例文帳に追加

カウルインナパネル(40)は、車体幅方向へ真っ直ぐに伸び、端部でピラーアウタパネル(50)の前方のフランジを除く部分に結合され、この結合部分より車体幅方向の内方となる部分でフロントピラーの前方のフランジに結合されている。 - 特許庁

An upper end flange part 51c extending in the vertical direction is formed at the inner side in the vehicle width direction of a front fender upper 51, and the upper end flange part 51c is fixedly fastened to the front pillar 52 by a fastening bolt 51d extending from the inner side to the outer side in the vehicle width direction.例文帳に追加

フロントフェンダーアッパー51の車幅方向内方側に、上下方向に延びる上端フランジ部51cを形成し、その上端フランジ部51cを、車幅方向内方から外方に横方向に延びる締結ボルト51dによって、フロントピラー52部分に締結固定している。 - 特許庁

The side structure is provided with a front reinforcement (32) between a side body outer panel (10) and a side body inner panel (20), and a rear roof side reinforcement (34) so as to connect the front reinforcement and rear pillar reinforcement (36) along an upper edge of an opening part (42) of a rear door.例文帳に追加

サイドボディアウタパネル(10)とサイドボディインナパネル(20)との間に、フロントレインフォース(32)を設けるとともに、リヤドアの開口部(42)の上縁に沿いフロントレインフォースとリヤピラーレインフォース(36)とを連結するようリヤルーフサイドレインフォース(34)を設けた。 - 特許庁

The outer frame 4 is formed by a lower tank 9 and a pair of pillar members 5a and 5b each with one end removably attached to the lower tank 9, and a plurality of radiator cores 2 with open front and back sides are stored and supported in the outer frame 4.例文帳に追加

一端部をロアータンク9に着脱自在に取り付けた一対の支柱部材5a、5bとロアータンク9とで外装フレーム4を構成し、外装フレーム4内に表裏面を開放した複数のラジエータコア2を収納支持する。 - 特許庁

Specifically, it is set such that the inner side portion 50 is positioned at an inner side of the vehicle width than an engagement groove part 41 of the B pillar trim 21 and the front and rear outer side portions 51, 52 are positioned at an outer side of the vehicle width than the engagement groove part 41 and in proximity to an inner panel 32.例文帳に追加

具体的には、内側部位50がBピラートリム21の係合溝部41より車幅内方側に位置して、その前後の外側部位51,52が係合溝部41より車幅外方側で、且つインナパネル32に近接して位置するように設定している。 - 特許庁

A center pillar 10 is constituted of the tubular frame for constituting front-rear door openings, and is made of a frame outer 16 and a frame inner 18 of a cross-sectional hat-shape, and is made by continuously welding by laser welding while fitting the frame outer 16 in the frame inner 18.例文帳に追加

前後のドア開口部を構成するチューブ状フレームで構成されたセンターピラー10は、フレームアウタ16と、断面ハット状のフレームインナ18とで作られ、フレームアウタ16をフレームインナ18に嵌入した状態でレーザ溶接により連続溶接することにより作られている。 - 特許庁

To enable a rear pillar to sufficiently oppose to impact force from a seated person upon front collision, and to hold the seated person while further certainly restrained on a seat, in a rear part structure of the vehicle body wherein the rear pillar is formed by spot welding end edge portions in a width direction of outer and inner panels opposite to each other.例文帳に追加

互いに対面するアウタ、インナパネルのそれぞれ幅方向の端縁部同士がスポット溶接されることによりリヤピラーが形成された車体の後部構造において、前突時の着座者からの衝撃力にリヤピラーが十分に対抗して、着座者がより確実にシート上に拘束されたままに保持されるようにする。 - 特許庁

To provide a car body structure which reduces parts by model due to difference in the shape by changing a connection part between a front pillar part and a roof side rail to a pillar part so as to integrate shape differences in a part by model and reduces the amount of outer-panel brazing finishing work by reducing a dividing lines at the connection parts.例文帳に追加

フロントピラー部とルーフサイドレールとの結合部をピラー部に変更してルーフ高さ違いによる形状違いを種別発生部品に集約して形状違いによる種別部品を削減すると共に、結合部分割線の短縮を図り外板ロー付け仕上げ作業量の低減を図るようにした車体構造を提供する。 - 特許庁

By setting the peak position of each buckling mode waveform of outer members (11 and 12) of a middle section constituting a front pillar 10 different from that of a reinforcement 13 inside thereof, deformation mode interference occurs entirely over the longitudinal direction between the peak positions, and deformation is distributed.例文帳に追加

フロントピラー10を構成する中断面のアウタ材(11,12)とその内部のリインフオース13の各座屈モード波形のピーク位置を異ならせることにより、両者の間で長さ方向で全体的に変形モードの干渉が生じて変形を分散させることができる。 - 特許庁

To provide an outer weather strip capable of preventing positional slippage after fitting and facilitating positioning in fitting by strengthening fitting of a form molding part corresponding to a lower end part of a front pillar to a door sash.例文帳に追加

フロントピラーの下端部に対応する型成形部のドアサッシュに対する組付きを強化して、組付け後における位置ずれを防止すると共に、組付け時における位置決めを容易なものとすることのできるアウターウエザーストリップを提供する。 - 特許庁

In a state of inserting the clip 72 into the through-hole 76, a locking claw 74 formed on the tip side of the clip 72 is formed in a peripheral edge part 76A of the through-hole 76, and thereby, the outer molding 62 is fixed to the front pillar 14.例文帳に追加

そして、貫通孔76にクリップ72が挿通された状態で、このクリップ72の先端側に形成された係止爪74が貫通孔76の周縁部76Aに形成されることにより、アウタモール62は、フロントピラー14に固定されている。 - 特許庁

In the cross section of the rocker 10 composed of a rocker outer 14 and a rocker inner 16, a front pillar inner 20 is disposed linearly, that is, obliquely, from an upper joint part 22 toward a lower joint part 24 and provided with a recessed part 26 at a part thereof.例文帳に追加

ロッカーアウタ14とロッカーインナ16から構成されるロッカー10の断面において、フロントピラーインナ20が上部の接合部22から下部の接合部24に向かって直線的に、すなわち斜めに配設されており、その一部に凹部26が設けられている。 - 特許庁

At the lower part of a front pillar, a bending part 15 bent upward from a side sill is formed by a reinforce outer 13 and a reinforce inner 14, and a working hole 18 is provided in a dash side inner 17 connected to the reinforce inner 14.例文帳に追加

フロントピラー1下部に、サイドシル3より上方へ屈曲した屈曲部15を、レインフォースアウタ13とレインフォースインナ14により形成し、レインフォースインナ14に連設したダッシュサイドインナ17に作業穴18を設ける。 - 特許庁

The moulding mounting section 18C of an A pillar outer panel 18 follows the end line 40A of a front side door 40, and the difference K between the levels of the moulding mounting section 18C and the wind shield glass support section 12A is gradually expanded from an upper section to the lower section of the vehicle.例文帳に追加

Aピラーアウタパネル18のモール取付部18Cがフロントサイドドア40の見切り線40Aに追従し、モール取付部18Cとウインドシールドガラス支持部12Aとの段差Kが車両上方から車両下方へ向けて徐々に拡大されている。 - 特許庁

A recessed-shape space S formed on a vehicle inward position contacting to the substrate 51 by the side surface of the substrate 51 and the front side surface 4a of the pillar 4 having a fixed substrate 51 is buried by a projecting part 44 formed by projecting the outer panel (41).例文帳に追加

基板51の側面と当該基板51が固定された上記ピラー4の前側面4aとで上記基板51に接する車両内方位置に形成された凹状空間Sを、アウタパネル(41)を突出させて形成した突出部44によって埋める。 - 特許庁

A fitting part 72 of a molding 70 enters a space between a wall part 44 and a wall part 46 constituting a holding part 42 of a holding piece 30 from an outer surface side of a front pillar body 18, and a locking piece 54 enters a rectangular hole 74 to attach the molding 70.例文帳に追加

モール70の取付部72は、フロントピラー本体18の外表面側から保持片30の保持部42を構成する壁部44と壁部46との隙間に入り込み、矩形孔74にロック片54が入り込むことでモール70が装着される。 - 特許庁

例文

A curtain airbag KB arranged along an upper edge and a rear edge of the side window glass G3 is deployed in the cabin while deforming a predetermined edge 26a on the outer side in the vehicle width direction of a front portion of the rear pillar trim PT4 forwardly.例文帳に追加

サイドウインドガラスG3の上縁部および後縁部に沿って配設されたカーテンエアバッグKBが、後部ピラートリムPT4前部の車幅方向外方側の所定端縁部26aを前方へ向けて変形させつつ、車室内に展開される。 - 特許庁

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