1016万例文収録!

「wheel cylinders」に関連した英語例文の一覧と使い方 - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > wheel cylindersに関連した英語例文

セーフサーチ:オン

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

wheel cylindersの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 139



例文

By opening the individual respective solenoid valves 36 to respective wheel cylinders, the mutual respective wheel cylinders are communicated with each other, and the fluid pressure between the wheel cylinders can be balanced and equalized.例文帳に追加

各ホイールシリンダに対する個別の各電磁弁36が開となることにより、各ホイールシリンダの間が互いに連通し、その間の液圧をバランスし均等化させることができる。 - 特許庁

The liquid pressures of the wheel cylinders of a left and a right front wheel are controlled electrically by a pressure boosting valve and decompression valve of normally closed type, while the liquid pressures of wheel cylinders of a left and a right rear wheel are controlled electrically by a pressure boosting valve of normally closed type and a decompression valve of normally open type.例文帳に追加

左右前輪の各ホイールシリンダの液圧を常閉の増圧弁,減圧弁により電気的に制御し、左右後輪の各ホイールシリンダの液圧を常閉の増圧弁,常開の減圧弁により電気的に制御する。 - 特許庁

It was a tank locomotive with two cylinders that employed a saturated steam system with simple expansion, and its driving wheel diameter was 1295 mm (4 ft 3 in) and axle arrangement was 2-4-0 (1B). 例文帳に追加

動輪直径は1295mm(4ft3in)、車軸配置2-4-0(1B)で2気筒単式の飽和式タンク機関車である。 - Wikipedia日英京都関連文書対訳コーパス

CARRIER WITH WHEEL ON WHICH TWO OXYGEN CYLINDERS AND ONE ACETYLENE CYLINDER ARE SIMULTANEOUSLY MOUNTED例文帳に追加

酸素ボンベ2本、アセチレンボンベ1本を同時搭載の車輪の付いた運搬台車。 - 特許庁

例文

The hydraulic pressure generated by the pump is applied to the wheel cylinders via a hydraulic pressure circuit.例文帳に追加

ポンプにより発生された液圧は液圧回路を介してホイールシリンダに供給される。 - 特許庁


例文

Systems with no accumulators need the wheel cylinders supplied with a pump pressure.例文帳に追加

アキュムレータが設けられないシステムの場合はポンプ圧がホイルシリンダに導入される。 - 特許庁

When this process is carried out, the discharge pressure of the pump 70 is fed to wheel cylinders 48 and 50, so as to increase the wheel cylinder pressure rapidly.例文帳に追加

上記の処理が実行されると、ポンプ70の吐出圧がホイルシリンダ48,50に供給され、ホイルシリンダ圧が速やかに増圧される。 - 特許庁

This device comprises a first cylinder 51 to support the drive wheel 2, a second cylinder 52 to support the caster wheel 3, and a hydraulic circuit to control the cylinders.例文帳に追加

駆動輪2を支持する第1シリンダ51と,キャスタ輪3を支持する第2シリンダ52と,これらを制御する油圧回路6とを有する。 - 特許庁

Upon the normal hydraulic brake, a brake fluid pressure from a master cylinder 11 is transmitted to wheel cylinders 16, 20 for the driving wheels and wheel cylinders 17, 21 for the driven wheels via an ABS device 24.例文帳に追加

通常の液圧制動時には、マスタシリンダ11からのブレーキ液圧をABS装置24を介して駆動輪用ホイールシリンダ16,20および従動輪用ホイールシリンダ17,21に伝達する。 - 特許庁

例文

A pumping device exclusively used to intensify pressure is connected to wheel cylinders 18, 24, 50, 52, while a master reservoir 31 is connected to these wheel cylinders through pressure reducing solenoid fluid pressure control valves 58, 62.例文帳に追加

ホイールシリンダ18,24,50,52には、増圧専用のポンプ装置30が接続される一方、減圧用電磁液圧制御弁58,62を介してマスタリザーバ31が接続されている。 - 特許庁

例文

The brake liquid pressure control device 10 is placed between master cylinders 101, 104 and wheel cylinders 103, 106, and performs anti-lock braking control of a vehicle.例文帳に追加

ブレーキ液圧制御装置10は、マスタシリンダ101、104とホイールシリンダ103、106との間に配設され、車両のアンチロックブレーキ制御を行う。 - 特許庁

To provide a wheel type construction machine capable of controlling steering cylinders by introducing a simple constitution without a hydraulic pump and a rotary type selector valve which are dedicated to the steering cylinders.例文帳に追加

ステアリングシリンダ専用の油圧ポンプおよびロータリ型切換弁によらない簡単な構成により、ステアリングシリンダを制御できるホイール式建設機械の提供。 - 特許庁

Pedal effort shut-down valves 17a, 17b close during a normal operation of the brake-by-wire type brake system, and wheel cylinders 16a, 16b are operated by a brake fluid pressure which is generated by brake cylinders 18a, 18b driven by motors 20a, 20b.例文帳に追加

正常時には踏力遮断弁17a,17bが閉弁し、モータ20a,20bで駆動されるブレーキシリンダ18a,18bが発生するブレーキ液圧でホイールシリンダ16a,16bを作動させる。 - 特許庁

The control device 8 adjusts the numbers of the operational cylinders 14, to generate compressed air according to rotational torque provided by the water wheel 1.例文帳に追加

制御装置8は、水車1で得られる回転トルクに応じて圧縮空気を生成する作動シリンダ14の数を調整している。 - 特許庁

Hydraulic cylinders 20a-20d are installed between wheel side members 11a-11d and vehicle body side members 12a-12d of a vehicle.例文帳に追加

流体圧シリンダ20a〜20dは、車両の車輪側部材11a〜11dと車体側部材12a〜12dとの間に設けられている。 - 特許庁

To prevent the occurrence of a knock-back phenomenon caused in wheel cylinders of a brake device when a vehicle turns, by a simple structure.例文帳に追加

車両の旋回中にブレーキ装置のホイールシリンダに発生するノックバック現象の発生を簡単な構造で防止する。 - 特許庁

The primary chamber PC is connected to wheel cylinders WC2, WC3 through an ABS actuator 5.例文帳に追加

プライマリ室PCは、ABSアクチュエータ5を介してホイルシリンダWC2,WC3に接続されている。 - 特許庁

The master cylinder pressure subjected to automatic pressurizing control is supplied to wheel cylinders 13 to 16 of each of wheels and braking force of each of the wheels is controlled.例文帳に追加

自動加圧制御されるマスタシリンダ圧が各車輪のホイールシリンダ13〜16に供給制御されて同車輪の制動力が制御される。 - 特許庁

This device is provided with front and rear side power cylinders 27 for steering the front and rear side steering wheels 2 and 3 of a front two- wheel vehicle.例文帳に追加

前2輪車の前側、後側操舵輪2,3を転舵する前側および後側パワーシリンダ27を備える。 - 特許庁

When power supply fails, by opening the master cut valve 32 and closing the connection control valve 41 to operate a first-system wheel cylinders 26 and 27 and second-system wheel cylinders 30 and 31 by brake fluid pressure generated in first and second hydraulic chambers 17 and 19, respectively, in the master cylinder 11.例文帳に追加

また電源の失陥時には、マスタカットバルブ32を開弁して連通制御バルブ41を閉弁することで、マスタシリンダ11の第1、第2液圧室17,19が発生したブレーキ液圧でそれぞれ第1、第2系統のホイールシリンダ26,27;30,31を作動させる。 - 特許庁

To keep the difference of fluid pressure or to hold the fluid pressure in a case when the fluid pressures of a plurality of wheel cylinders supplied from a hydraulic pump are different from one another in a brake controller for controlling the brake assist by supplying the output fluid pressure of a master cylinder to the wheel cylinders from the hydraulic pump.例文帳に追加

液圧ポンプによってマスタシリンダの出力液圧をホイールシリンダに供給してブレーキアシスト制御を行う制動制御装置において、液圧ポンプから供給される複数のホイールシリンダ液圧の液圧に差を設ける場合に、液圧の差を維持又は液圧を保持し得ること。 - 特許庁

The hydraulic regulating valve device RV is provided with a proportional solenoid valve, selectively communicates and connects the wheel cylinders W1 and W4 to the reservoir RS or the hydraulic pressure generating device PG, and regulates differential pressure of the outputted hydraulic pressure of the hydraulic pressure generating device PG and supply hydraulic pressure to the wheel cylinders W1 and W4.例文帳に追加

液圧調整弁装置は比例電磁弁を備え、ホイールシリンダをリザーバ又は液圧発生装置に選択的に連通接続し、液圧発生装置の出力液圧とホイールシリンダへの供給液圧との差圧を調整する。 - 特許庁

Hydraulic cylinders 11a, 11c in a left wheel position and hydraulic cylinders 11b, 11d in a right wheel position are connected to each other through oil passages P1, P2, and gate valves 17, 18 which are normally in a communicated condition are interposed respectively in the oil passages P1, P2.例文帳に追加

左車輪位置の油圧シリンダ11a,11cと右車輪位置11b,11dとが油路P1,P2を介してそれぞれ接続されており、同油路P1,P2には通常時に連通状態にあるゲートバルブ17,18が介装されている。 - 特許庁

A separation valve is made in a closed state in a non-control mode, and separates into a first supply passage for supplying working fluid to at least one of a plurality of wheel cylinders and a second supply passage for supplying working fluid to the remaining of the plurality of wheel cylinders.例文帳に追加

分離弁は非制御モードにおいて閉状態とされ、複数のホイールシリンダの少なくとも1つに作動流体を供給する第1供給経路と複数のホイールシリンダの残りに作動流体を供給する第2供給経路とに分離する。 - 特許庁

This brake control device 10 includes wheel cylinders 54, a brake pedal 12, a master cylinder 14, a pump 22, a linear control valve 32, and an ECU 200 for controlling the differential pressure between the master cylinder 14 and the wheel cylinders 54 by adjusting a current supplied to the linear control valve 32.例文帳に追加

ブレーキ制御装置10は、ホイールシリンダ54と、ブレーキペダル12と、マスタシリンダ14と、ポンプ22と、リニア制御弁32と、リニア制御弁32に供給する電流を調整して、マスタシリンダ14とホイールシリンダ54との間の差圧を制御するECU200とを備える。 - 特許庁

The brake control device for a vehicle comprises a pressure unit 12 for introducing a liquid pressure into each of wheel cylinders via a liquid pressure control device 17 independently of pedal operation to permit automatic pressure on the wheel cylinders and an ECU 18 for driving the pressure unit 12 and the liquid pressure control device 17 to control the braking force of each of wheels.例文帳に追加

ペダル操作とは無関係に液圧制御装置17を介して各ホイールシリンダへ液圧を導入して各ホイールシリンダを自動加圧可能な加圧ユニット12と、加圧ユニット12と液圧制御装置17を駆動して各車輪の制動力を制御するECU18とを備える。 - 特許庁

This device comprises the master cylinder 20 of which the pressure is automatically controlled in pressurizing, holding valves 33a-36a adapted to switch a communicating state between the master cylinder 20 and the wheel cylinders 13-6 of each wheel and pressure reducing valves 33b-36a adapted to switch a communicating state between reservoirs 38, 39 and the wheel cylinders 13-16 of each wheel.例文帳に追加

マスタシリンダ圧が自動加圧制御されるマスタシリンダ20と、マスタシリンダ20と各車輪のホイールシリンダ13〜16との連通状態を切り替える保持弁33a〜36aと、リザーバ38,39と各車輪のホイールシリンダ13〜16との連通状態を切り替える減圧弁33b〜36bとを備えている。 - 特許庁

In a hydraulic cylinder for a wheel with a larger wheel load, the bogie 10 causes higher pressure than those of the hydraulic cylinders 25 for the other wheels, so that the pressure oil flowed from the hydraulic cylinder flows into other hydraulic cylinders through the communicating pipes and the pressures in the pressure receiving chambers of the respective hydraulic cylinders are uniformed.例文帳に追加

この台車10によれば、輪重の大きい車輪に対応する油圧シリンダにおいては、他の車輪に対応する油圧シリンダよりも圧力が高くなるので、この油圧シリンダから流れ出た圧油が連通配管を介して他の油圧シリンダに流れ込み、各油圧シリンダの受圧室内の圧力が均一化される。 - 特許庁

To effectively balance fluid pressure for respective wheel cylinders belonging to at least the same brake system for omitting a fluid pressure sensor for detecting the respective wheel cylinder side fluid pressure.例文帳に追加

各ホイールシリンダ側の液圧を検知する液圧センサを省略することを可能にするため、少なくとも同じブレーキ系統に属する各ホイールシリンダに対する液圧を有効にバランスさせる。 - 特許庁

A brake fluid is supplied from the pump 14 to a brake system on the wheel cylinder side beyond the solenoid switching valves 19, 20, and brakes are actuated by the brake fluid pressure P of the wheel cylinders 9, 10, 11, 12.例文帳に追加

電磁開閉弁19,20よりWCY側のブレーキ系に、ポンプ14からのブレーキ液が供給され、WCY9,10,11,12のブレーキ液圧Pでブレーキが作動する。 - 特許庁

A brake fluid is fed from a pump 14 to a brake system (wheel cylinder side brake system) beyond the solenoid switching valves 19, 20, and brake fluid pressure P is generated to wheel cylinders 9, 10, 11, 12.例文帳に追加

電磁開閉弁19,20より先のブレーキ系(WCY側のブレーキ系)に、ポンプ14からのブレーキ液が供給され、WCY9,10,11,12にブレーキ液圧Pが発生する。 - 特許庁

The brake system 1 for the vehicle includes: a master cylinder 3 to generate hydraulic pressure in correspondence with brake operation; and a brake actuator 4 to transmit the hydraulic pressure from the master cylinder 3 to wheel cylinders 61 of each wheel.例文帳に追加

この車両用ブレーキシステム1は、ブレーキ操作に応じた液圧を発生するマスターシリンダ3と、マスターシリンダ3からの液圧を各車輪のホイールシリンダ61に伝達するブレーキアクチュエータ4とを備えている。 - 特許庁

To protect steering cylinders disposed in front of a front wheel axle, from scattered objects from the front and thrust from the ground surface while suppressing the increase of weight or the like in a wheel type construction machine.例文帳に追加

ホイール式建設機械において、重量等の増加を抑えつつ、前輪車軸の前方に配設されたステアリングシリンダを、前方からの飛散物や地面からの突き上げから保護する。 - 特許庁

A pressure apply mechanism 43 is provided with a pressure apply piston 51 increasing wheel cylinder pressure and a M/C cut valve 52 cutting off a fluid pressure channel 41 connecting a master cylinder 1 and wheel cylinders 11, 12 side.例文帳に追加

加圧機構43は、ホイールシリンダ圧を増圧する加圧ピストン51と、マスタシリンダ1からホイールシリンダ11、12側に至る油圧経路41を遮断するM/Cカット弁52を備えている。 - 特許庁

When wheel cylinder pressures of wheel cylinders 7, 8, 9, and 10 are lowered in the regenerative and cooperative braking, electromagnetic opening/closing valves 34 and 53 are opened to lead a brake fluid in a master cylinder 4 into absorbing means 32 and 51.例文帳に追加

回生協調ブレーキ時にホイールシリンダ7,8,9,10のホイールシリンダ圧が減圧されるとき、電磁開閉弁34,53が開き、マスタシリンダ4のブレーキ液が吸収手段32,51に導入される。 - 特許庁

The wheel cylinder pressures PW/C of wheel cylinders 38, 40 are quickly boosted to a liquid pressure higher than the master cylinder pressure PM/C in this case.例文帳に追加

そして、ECUは、油圧センサ22の出力信号から検出されるマスタシリンダ圧P_M/_C の昇圧率ΔP_M/C がしきい値αth以上になった時に緊急ブレーキ操作が行われたと判断して、BA制御を開始する。 - 特許庁

The front wheel 13 and the rear wheel 27 are installed on the travel body 1 or a turning body 3 by a lifting device such as a motor 14 and hydraulic cylinders 28a and 28b so as to be liftable.例文帳に追加

モータ14や油圧シリンダ28a、28b等の昇降装置によって前輪13、後輪27は前記走行体1または旋回体3に昇降可能に取付ける。 - 特許庁

Since master cylinder pressure is led into the wheel cylinders 9-12 during relatively long time until the solenoid switching valves 19, 20 are closed, wheel cylinder pressure is rapidly built up without delay.例文帳に追加

この電磁開閉弁が閉じるまでの比較的長い間、MCY圧がWCY9〜12に導入されるので、WCY圧は遅れることなく急速に上昇する。 - 特許庁

This brake control device includes a wheel cylinder pressure control system for controlling upstream pressure common to a plurality of wheel cylinders by making a power fluid pressure source for accumulating pressure of working fluid by supply of power as a high pressure source.例文帳に追加

ブレーキ制御装置は、動力の供給により作動液を蓄圧する動力液圧源を高圧源として複数のホイールシリンダに共通の上流圧を制御するホイールシリンダ圧制御系統を備える。 - 特許庁

The hydraulic regulating valve device RV is interposed among a hydraulic pressure generating device PG for generating hydraulic pressure according to an operation of a brake pedal 2 and wheel cylinders W1 to W4 for imparting braking force to each wheel by the outputted hydraulic pressure and is connected to a reservoir RS to regulate supply hydraulic pressure to the wheel cylinders W1 and W4.例文帳に追加

ブレーキペダル2の操作に応じて液圧を発生する液圧発生装置PGと、この出力液圧によって各車輪に対し制動力を付与するホイールシリンダW1乃至W4との間に液圧調整弁装置RVを介装すると共にリザーバRSに接続し、ホイールシリンダへの供給液圧を調整する。 - 特許庁

Then the master cylinder 3 side and the wheel cylinder 9-12 side are cut off relatively early in relation to the solenoid switching valves 19, 20, and thereafter the wheel cylinder pressure of the wheel cylinders 9-12 is built up by discharge pressure from pumps 14a, 14b but not built up by master cylinder pressure.例文帳に追加

すると、電磁開閉弁19,20に関してMCY3側とWCY9〜12側とが比較的早く遮断され、以後、WCY9〜12のWCY圧はポンプ14a,14bからの吐出圧によって上昇するが、MCY圧によっては上昇しない。 - 特許庁

At normal time, stepping force shutting-off valves 17a, 17b are closed and atmosphere shutting-off valves 38a, 38b are opened to operate wheel cylinders 16a, 16b by brake liquid pressure generated by brake cylinders 18a, 18b driven by motors 20a, 20b.例文帳に追加

正常時には踏力遮断弁17a,17bが閉弁して大気遮断弁38a,38bが開弁し、モータ20a,20bで駆動されるブレーキシリンダ18a,18bが発生するブレーキ液圧でホイールシリンダ16a,16bを作動させる。 - 特許庁

The front and rear wheels are braked by ideal braking force distribution by respectively and independently actuating wheel cylinders 15, 16 of the front and rear wheels by braking hydraulic pressure generated by motor cylinders 19F, 19R of the front and rear wheels in a state of closing a step-on-power cutoff valve 18 in a normal state.例文帳に追加

正常時には、踏力遮断弁18を閉弁した状態で、前後輪のモータシリンダ19F,19Rが発生するブレーキ液圧で前後輪のホイールシリンダ15,16をそれぞれ独立に作動させ、前後輪を理想制動力配分で制動する。 - 特許庁

The brake control device 100 includes a plurality of pumps, which supply the brake fluid to wheel cylinders 6 according to driving via a pressure pump provided in fluid pressure circuits, and a control means, which controls the supply of the brake fluid to wheel cylinders 6 by driving the pumps and compares the responsiveness of supplying the brake fluid by a plurality of the pumps.例文帳に追加

ブレーキ制御装置100は、液圧回路中に設けられたポンプを介して、駆動に応じてホイールシリンダ6にブレーキ液を供給する複数のポンプと、ポンプを駆動することでホイールシリンダ6へのブレーキ液の供給を制御するとともに、複数のポンプによるブレーキ液の供給の応答性を比較する制御手段と、を備える。 - 特許庁

A master cylinder 1 and a braking pressure generating circuit 9 are selected by solenoid directional control valves 4FL to 4RR to be connected to wheel cylinders 6FL to 6RR, and in a state of selecting the braking pressure generating circuit 9, braking pressure to the wheel cylinders is generated by controlling pressure control valves 16FL to 16RR according to operation quantity of a brake pedal 2.例文帳に追加

マスタシリンダ1及び制動圧発生回路9を電磁方向切換弁4FL〜4RRで選択してホイールシリンダ6FL〜6RRに接続し、制動圧発生回路9を選択している状態で、ブレーキペダル2の操作量に応じて圧力制御弁16FL〜16RRを制御することにより、ホイールシリンダに対する制動圧を発生させる。 - 特許庁

In this controller, first and second holes 410, 420 for setting first and second changeover valves are disposed perpendicular to the axes of piping connection ports 311-314 to wheel cylinders such that the first holes 410 are positioned in front of the second holes 420 in a view from openings of the piping connection ports 311-314 to the wheel cylinders.例文帳に追加

第1および第2の切換え弁をセットするための第1および第2の孔410,420をホイールシリンダに対する配管接続口311〜314の軸線の方向に対して直交するように配置し、しかも、そのホイールシリンダに対する配管接続口311〜314の開口から見て、まず第1の孔410、その奥に第2の孔420をそれぞれ位置させる。 - 特許庁

To simplify the arrangement of a brake hydraulic pressure control device for a vehicle by avoiding the use of a reservoir, in the device having master cylinders for generating hydraulic pressures as the vehicle operator operates brake operating members and also having pumps capable of returning brake fluid from wheel brakes to the master cylinders, so that the device is capable of antilock control of the hydraulic pressure of the wheel brakes.例文帳に追加

車両運転者がブレーキ操作部材を操作するのに応じて液圧を発生するマスタシリンダと、車輪ブレーキからのブレーキ液を前記マスタシリンダ側に戻し得るポンプとを備え、前記車輪ブレーキの液圧をアンチロック制御可能な車両用ブレーキ液圧制御装置において、リザーバを廃止して構成を簡略化する。 - 特許庁

The device includes hydraulic circuits 48f and r for braking the front iron wheel and rear iron wheel respectively, and master cylinders 12f and r provided on both the circuits are fixed to a bracket 14 with the protruding ends of respective piston rods 13f and r being turned in the same direction.例文帳に追加

前鉄輪制動用及び後鉄輪用の油圧回路48f,rをそれぞれ設け,両回路に設けたマスタシリンダ12f,rを,それぞれピストンロッド13f,rの突出端を同一方向としてブラケット14に固定する。 - 特許庁

A braking force control device of a vehicle performs the braking force retention control for suppressing decrease in pressure inside a wheel cylinder by limiting the working fluid from circulating from wheel cylinders (26FR-26RL) to a master cylinder (14) with communication control valves (22A, 22B).例文帳に追加

作動流体がホイールシリンダ(26FR〜26RL)よりマスタシリンダ(14)へ流通することを連通制御弁(22A及び22B)によって制限することにより、ホイールシリンダ内の圧力の低下を抑制する制動力保持制御を行う車両の制動力制御装置。 - 特許庁

例文

A control device 62 controls the hydraulic circuit 30 to reduce brake oil pressure to the wheel cylinders 21-24 by program processing when the brake pedal BP is depressed in the state of a vehicle being in a low-speed four-wheel drive state and the wheels FW1, FW2, RW1, RW2 being in the slip state.例文帳に追加

制御装置62は、プログラム処理により、車両が低速4輪駆動状態にあり、車輪FW1,FW2,RW1,RW2がスリップ状態にあり、かつブレーキペダルBPが踏み込み操作されたとき、油圧回路装置30を制御してホイールシリンダ21〜24に対するブレーキ油圧を低減する。 - 特許庁

索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
  
本サービスで使用している「Wikipedia日英京都関連文書対訳コーパス」はWikipediaの日本語文を独立行政法人情報通信研究機構が英訳したものを、Creative Comons Attribution-Share-Alike License 3.0による利用許諾のもと使用しております。詳細はhttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ および http://alaginrc.nict.go.jp/WikiCorpus/ をご覧下さい。
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS