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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 可変速電動機に関連した英語例文

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可変速電動機の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 155



例文

減算器17により演算された回転数偏差が変速幅の範囲内にある場合には、減算器16により演算された電力偏差を発電電動の励磁制御系に出力する一方、その回転数偏差が変速幅の範囲を逸脱している場合には、反転器20,23から出力された制御信号を発電電動の励磁制御系に出力する。例文帳に追加

This controller, when the revolutions deviation computed by a subtracter 17 is within the range of a variable width, outputs a power variation computed by a subtracter 16 to the excitation control system of a generator-motor, and if the revolutions are deviated from the range of the range of the variable width, outputs control signals generated from inversion devices 20, 23 to the excitation control system of the generator-motor. - 特許庁

減算器17により演算された回転数偏差が変速幅の範囲内にある場合には、減算器16により演算された電力偏差を発電電動の励磁制御系に出力する一方、その回転数偏差が変速幅の範囲を逸脱している場合には、乗算器19,21により生成された制御信号を発電電動の励磁制御系に出力する。例文帳に追加

This controller, when the revolutions deviation computed by a subtracter 17 is within the range of a variable width, outputs a power variation computed by a subtracter 16 to the excitation control system of a generator-motor, and if the revolutions are deviated from the range of the range of the variable width, outputs a control signal generated by multipliers 19, 21 to the excitation control system of the generator-motor. - 特許庁

Vベルト式の無段変速のドライブプーリの一部を構成する動プーリ半体と、変速電動モータとの間に、変速電動モータのモータ軸に固設される駆動ギヤに噛合する第1大径ギヤならびに第1大径ギヤと同軸の第1小径ギヤを一体に有する第1アイドルギヤと、第1小径ギヤに噛合する第2大径ギヤならびに第2大径ギヤと同軸の第2小径ギヤを一体に有する第2アイドルギヤとを含む変速用減速ギヤ構が介設される小型車両用パワーユニットにおいて、左右の重量バランスを最適化する。例文帳に追加

To optimize lateral weight balance in a power unit for a small vehicle. - 特許庁

駆動モータからの出力を高速伝達状態、又は低速伝達状態に切換え能な械式の変速装置を備えた魚釣用電動リールにおいて、電動駆動時のギヤの噛み合い音を少なくして快適な巻取りが行なえる魚釣用電動リールを提供する。例文帳に追加

To provide an electric reel for fishing which reduces engaging noises of gears during electric driving and carries out comfortable winding in the electric reel for fishing equipped with a mechanical type transmission changing over an output from a driving motor to a high-speed transmission state or a low-speed transmission state. - 特許庁

例文

減速要求による回生状態への駆動力源の切替えが発生したときに、制動要求が大きくて減速時状態が比較的長く続く場合、ビジィーシフトが発生する能性が少ないので、変速部の変速比を、電動による回生走行に適した変速比に変更することで回生効率の向上を図る。例文帳に追加

When the drive sources are switched to a regenerative state by a deceleration request, and a brake request is so large that a deceleration state lasts comparatively long, there is little possibility that the busy shift occurs, so that the regenerative efficiency is improved by changing a change gear ratio of the transmission to a change gear ratio suitable for regenerative travel by the motor. - 特許庁


例文

前輪および後輪のそれぞれに動力を出力して走行能であると共に変速伝達手段を介して回生制動力を出力能な電動を備えた車両の制動制御をより適正化する。例文帳に追加

To make more appropriate the braking control of a vehicle that is capable of running by outputting horsepower to front and rear wheels and that has an electric motor capable of outputting regenerative braking power via a gear change transmission means. - 特許庁

パラメータ管理構は、交流電動変速制御するインバータ装置1と、パラメータ管理ツールとしてのパーソナルコンピュータ2、および操作パネル3から構成されている。例文帳に追加

A parameter management mechanism comprises an inverter device 1 performing variable speed control of an AC electric motor, a personal computer 2 as a parameter management tool, and an operation panel 3. - 特許庁

運転者が操作するレバーやスイッチを配置するために必要なスペースを拡大させることなく車両を電動で走行させるシフトレンジを追加することが能な変速操作構を提供する。例文帳に追加

To provide a shift operation mechanism that can add a shift range where a vehicle is driven by an electric motor without expanding a space necessary for arranging levers and switches operated by a driver. - 特許庁

エンジンと電動との間の動力伝達経路に流体式動力伝達装置が配置されている車両において、変速のダウンシフトの応答性を向上させることの能な駆動装置の制御装置を提供する。例文帳に追加

To improve downshift responsiveness of a transmission in a vehicle with a hydrodynamic power transmission arranged at a power transmission path between an engine and a motor. - 特許庁

例文

車両は、電動3及び/又はエンジン2から変速を介して駆動輪4への動力伝達及び電動3とエンジン2との間の動力伝達を断続能とするECU8と、バッテリ7の温度を検知する温度検知部とを有する。例文帳に追加

The vehicle includes: an ECU 8 enabling intermittent power transmission from a motor 3 and/or an engine 2 through a transmission to a driving wheel 4 and power transmission between the motor 3 and the engine 2; and a temperature detection part for detecting the temperature of a battery 7. - 特許庁

例文

車両は、電動3及び/又はエンジン2から変速を介して駆動輪4への動力伝達及び電動3と該エンジン2との間の動力伝達を断続能とするECU8と、バッテリ7の温度を検知する温度検出部11とを備える。例文帳に追加

This vehicle is provided with: an ECU 8 enabling intermittent power transmission from a motor 3 and/or an engine 2 through a transmission to a driving wheel 4 and power transmission between the motor 3 and the engine 2; and a temperature detection part 11 for detecting the temperature of a battery 7. - 特許庁

作動油を貯留するミッション用オイルパン64と、クラッチ構等を備える変速構15および油圧アクチュエータを備える変動弁構20との間には、電動モータによって駆動される電動オイルポンプ43が設けられる。例文帳に追加

A motor-driven oil pump 43 driven by an electric motor is arranged between an oil pan 64 for a transmission for storing a hydraulic fluid and a variable valve train 20 having a shift mechanism 15 having a clutch mechanism and a hydraulic actuator. - 特許庁

電動でアシストされ、変速として、前進と後進とで、速度段数と各速度段でのギア比とを等しくするためのギア配列を得るとともに電動と組み合わせ能とする軌道車両用の駆動システムを提供する。例文帳に追加

To provide a driving system for a track vehicle which is assisted by a motor, and obtaining a gear train for equalizing the number of speed stages and the gear ratio in each speed stage between the forward operation and the backward operation as a transmission, and combined with the motor. - 特許庁

パルパー用電動1Bとパルパー駆動装置21、速度制御器22、濃度計17とで第2の濃度制御系を構成してパルパー用電動1Bを変速制御し、排出管15から排出される紙料の濃度を制御する。例文帳に追加

In this pupler control apparatus, a second concentration control system is composed of an electric motor 1B for the pulper, a pupler driving device 21, a speed controller 22, and the concentration meter 17, so that the concentration of the paper stock discharged from a discharge pipe 15 is controlled, by subjecting the electric motor 1B for the pulper to variable speed control. - 特許庁

本発明は掘削装置の駆動制御装置1に係り、特に、掘削装置の掘管回転部を駆動する交流誘導電動2を、交流誘導電動2に印加される電圧の周波数を制御することにより変速回転させることを特徴としている。例文帳に追加

The drive controller 1 is used for an excavating device and especially, it has a feature that an AC induction motor 2 driving a turning part of an excavating pipe of the excavating device is variably rotated by controlling frequency of voltage impressed in the motor. - 特許庁

従って、トルク相補償制御で第2電動M2は出力能なトルクT_M2が大きくなればその分大きなトルクT_M2を発揮して、変速ショックを一層低減することができる。例文帳に追加

Consequently, the second electric motor M2 exhibits the larger torque T_M2 corresponding to an increase amount when the output torque T_M2 increases, by the torque phase compensation control, thereby reducing more the shift shock. - 特許庁

電圧形インバータにより給電される同期電動を磁極,速度センサレスのベクトル制御に基づいて変速制御する際の特性を改善する。例文帳に追加

To improve property at varying of the velocity of a synchronous motor supplied with power by means of a voltage type of inverter, based on speed-sensorless vector control. - 特許庁

速度制御部(ASR)を持たない変速制御装置での始動時における交流電動のトルクの立ち上がりを速め、速度指令応答のよい運転をする例文帳に追加

To perform good speed command response by accelerating rise of the torque of an AC motor at the time of starting with a variable speed control device having no speed control part (ASR). - 特許庁

変速型発電電動に接続されたポンプ水車2台を具備する揚水発電所において、1台のポンプ水車が揚水運転モードであり他方のポンプ水車が発電運転モードである。例文帳に追加

At the pumped storage power plant provided with two pump turbines connected to a variable speed generator-motor, one pump turbine is in pumping operation mode, and the other pump turbine is in power generation operation mode. - 特許庁

回転子回転角度に応じてインピーダンスが変化する回転子を持ち、かつ、速度センサを持たない交流電動を電圧形PWMインバータにより変速駆動するための制御装置に関する。例文帳に追加

This controller is formed to have a rotor whose impedance changes, according to the rotational angle of the rotor and to variably-drives an AC motor which has no speed sensor with a voltage type PWM inverter. - 特許庁

速度制御部22は変速駆動される交流電動11に関する回転数指令fr2*と検出回転数fr2とに基づき、トルク指令T2*を出力する。例文帳に追加

The speed control part 22 outputs a torque command T2*, based on the number-of-revolutions command fr2 and the detected number of revolutions fr2 concerned with an AC motor 11 which is speed-variably driven. - 特許庁

変速装置1に、外部からのアナログ入力信号のレベル判定によって電動の運転/停止指令を発生する運転停止判断部13を内蔵する。例文帳に追加

A variable speed device 1 incorporates a shutdown discriminating section 13 which generates operation/stop command to a motor, by discriminating the level of analog signals inputted from the outside. - 特許庁

エンジン自動停止中の電動式オイルポンプの駆動出力を油圧センサの追加することなく決定能な自動変速の制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a control device for an automatic transmission capable of deciding driving output of an electric oil pump while an engine is automatically stopped, without adding an oil pressure sensor. - 特許庁

単相誘導電動変速制御において、運転状態により補コイルの通電を停止し、補コイルおよび制御装置の効率を向上させる。例文帳に追加

To improve the efficiency of an auxiliary coil and a control device by stopping the electricity application of the auxiliary coil depending on an operation state, in the variable control of a single-phase induction electric motor. - 特許庁

並列用遮断器の遮断電流を押さえ込むことができると共に、安定に運転継続することができるようにした変速揚水発電電動の励磁制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide an excitation controller of a variable speed pumped storage power generation motor in which the interruption current of a paralleling circuit breaker can be suppressed and the operation can be sustained stably. - 特許庁

また、本発明の駆動制御装置1は、上記交流誘導電動2を、交流誘導電動2に印加される電圧の周波数を制御することにより変速回転させるとともに、交流誘導電動2が発生するトルクの上限を変とすることにより、上記掘管回転部の回転方向に発生するトルクを制限することをも特徴としている。例文帳に追加

Further, in this drive controller 1, the AC induction motor 2 is variably driven by the frequency control of the voltage impressed in the motor 2 and the upper limit of torque generated by the motor is variably changed and thereby, a torque generated in the rotary direction of the turning part of the excavating pipe is limitted as a feature of the drive control. - 特許庁

また、電動オイルポンプ43から変速構15に対しても作動油を供給するようにしたので、電動オイルポンプ43の共用化を図ってコストを引き下げることができるだけでなく、エンジン始動直後に素早く車両を発進させることも能となる。例文帳に追加

Since the hydraulic fluid is supplied even to the shift mechanism 15 from the motor-driven oil pump 43, not only cost can be reduced by using the motor-driven oil pump 43 in common but also a vehicle can be quickly started just after starting the engine. - 特許庁

コモンコンバータ方式インバータの交流電動変速駆動装置において、その非常停止減速時間をコモンコンバータ容量に基づき予め設定された制動用制限容量と交流電動の回転数帰還値からリアルタイムに演算することにより、制動用制限容量をフルに使用して交流電動を制動させ、その減速停止時間を従来より短くする。例文帳に追加

In an AC motor speed adjustable drive device for a common converter inverter, the AC motor is braked by fully utilizing a limiting capacity for braking by calculating in real time its emergency stop speed decelerating time by the limiting capacity for braking preliminarily set and the feedback speed of the AC motor, and making its decelerating time shorter than before. - 特許庁

エンジン1と、エンジン1の停止状態での走行に寄与する電動6とを駆動源とするとともに、油圧式の摩擦係合要素B1,B2を係合または解放することによって変速動作を行う変速構7を備えるハイブリッド車両において、駆動系の構成を簡素として、設備コスト、重量等を軽減能とする。例文帳に追加

To allow reduction in installation cost and weight by simplifying a configuration of a driving system in a hybrid vehicle including an engine 1 and a transmission mechanism 7 that has an electric motor 6 as a driving source for contributing to traveling in a stop state of the engine 1, for performing a transmission operation by engaging or disengaging hydraulic friction engaging elements B1 and B2. - 特許庁

変電圧・変周波数の交流電力を電動に供給するようにした変速度型のエスカレータ装置において、回生電力が有効利用できて回生用抵抗器を不要となし、かつ自己消弧素子のスイッチング損失を回避して消費電力が低減できるようにすること。例文帳に追加

To reduce power consumption by effectively utilizing regenerative power, eliminating the necessity of a regenerating resistor, and avoiding a switching loss of a self-arc extinguishing element, in a variable speed type escalator device formed so as to supply AC power of variable voltage and variable frequency to an electric motor. - 特許庁

電気械変換器、特に、電動変速は、ロータ8が取り付けられた一次側シャフト5と、インターロータ15が取り付けられた二次側シャフト7と、電気械変換器のハウジング3に固定して取り付けられたステータ10が設けられる。例文帳に追加

The electromechanical converter, in particular an electric variable transmission, is provided with a primary shaft 5 having a rotor 8 mounted thereon, a secondary shaft 7 having an interrotor 15 mounted thereon, and a stator 10, fixedly mounted to a housing 3 of the electromechanical converter. - 特許庁

ボールねじ構の移動ねじ体が電動モータ側から伝達された回転動力を受けて軸方向に送られ、この移動ねじ体の軸方向推進力を受けて動シーブが軸方向に移動する無段変速用アクチュエータにおいて、電動モータの小型化と低消費電力化を能にする。例文帳に追加

To reduce the size and power consumption of an electric motor, in an actuator for a continuously variable transmission, in which a moving screw body of a ball screw mechanism receives rotating power transmitted from an electric motor side and moves in an axial direction, and a movable sheave receives driving power in the axial direction of the movable screw body and moves in the axial direction. - 特許庁

ポンプ15を駆動する同期電動であるDCブラシレスモータ16と、このブラシレスモータ16の磁極位置を検出せずにブラシレスモータ16を変速運転させるインバータ17と、このインバータ16を制御するCPU21とをポンプ装置に具備することにした。例文帳に追加

The pumping unit is equipped with a DC brushless motor 16 which is a synchronized motor driving the pump 15, an inverter 17 carrying out a variable speed operation of the brushless motor 16 without detecting the magnetic pole of the brushless motor 16 and a CPU 21 controlling the inverter 16. - 特許庁

比較的大容量の3相交流電動を駆動し、且つ、双方向PWMコンバータと電圧形PWMインバータとの間の配線長が長くなった場合でもノイズの発生を抑制することができるAC変速駆動装置を提供する。例文帳に追加

To provide an AC variable-speed drive device capable of restraining noise generation even if a three-phase AC motor of relatively large capacity is driven and a wiring length is large between a bidirectional PWM converter and a voltage type PWM inverter. - 特許庁

変速中に電動(第2モータジェネレータMG2)の駆動電流を低下させることができない場合(バッテリ制限やエンジン過回転の能性がある場合)は、第2モータジェネレータMG2の駆動効率を低下させてトルクダウンを実施する。例文帳に追加

When the driving current of the motor (a second motor generator MG 2) cannot be reduced during gear change (when a possibility of battery restriction or excess rotation of engine exists), the torque down is carried out by reducing driving efficiency of the second motor generator MG 2. - 特許庁

ミッションケースに取り付けられた電動ポンプに接続される流体圧回路を簡素化することを能とし、かつ、流体圧回路を飛散物などからも保護性能を向上することができる変速の流体圧回路構造を提供すること。例文帳に追加

To provide a fluid pressure circuit structure of a transmission, simplifying a fluid pressure circuit connected with a motor pump mounted to a transmission case and improving the performance of protecting the fluid pressure circuit from scattering objects and the like. - 特許庁

エンジンの自動運転停止制御中に、変速構の作動油圧を電動オイルポンプからの供給油圧によって再始動用油圧以上に維持させる一方、ポンプ故障時に電力消費を節減しつつ能な限り再始動用油圧を確保して再始動時の締結ショックを緩和する。例文帳に追加

To relieve a fastening shock in restarting by maximally securing restarting oil pressure while reducing electric power consumption in pump failure, while maintaining hydraulic fluid pressure of a shift mechanism to the restarting oil pressure or more by supply oil pressure from an electric oil pump, in automatic operation stopping control of an engine. - 特許庁

歯車変速構40の複数組の歯車対のうちの最小減速比歯車対は、各歯車が入力軸41および出力軸42にそれぞれ係脱能に支持され、最小減速比歯車対の一方の歯車が電動モータ12に連結されている。例文帳に追加

In the gear set having a minimum speed reduction ratio out of the plurality of gear sets of the gear change mechanism 40, each gear is engageably and disengageably supported on the input shaft 41 and the output shaft 42 respectively, and one of the gear out of the gear set having the minimum speed reduction ratio is connected to an electric motor 12. - 特許庁

誘導電動をベクトル制御インバータにより変速駆動して負荷の位置を制御する場合に、その制御信頼性並びに負荷の位置決め停止精度の向上を実現し、負荷を移動させる際の応答性の向上やコストダウンも実現すること。例文帳に追加

To improve the reliability of control and the positioning stop accuracy of a load in the case of controlling the position of the load by driving an induction motor at variable speed by a vector control inverter and to realize the improvement of responsiveness and the reduction of cost in the case of moving the load. - 特許庁

電力変換器により変換された交流により駆動される交流電動が、電力変換器の出力電圧が飽和する領域において、急に加減速したり負荷が急変した場合であっても、電流制御を安定に保つことにより、交流電動を安定に変速制御できるようにする。例文帳に追加

To enable an AC motor driven by an alternating-current which has been converted by an electric power converter to perform variable speed control stably by keeping a current control stable even if the AC motor accelerates or decelerates abruptly or a load is rapidly changed in a range where an output voltage of the electric power converter becomes saturated. - 特許庁

交流電動の高効率化、高出力化、高トルク化、小形化、および温度上昇の低減化を図りつつ、最大で150%負荷まで商用電源にじか入れ始動をすることができ、インバータ使用による変速駆動および定速度駆動を円滑に行うことができるようにした交流電動を提供する。例文帳に追加

To provide an AC motor capable of starting in a direct power-on procedure to a commercial source at the largest up to a 150% load while achieving a high output level, high torque and a small size, and actuating variable speed drive and constant speed drive using an inverter. - 特許庁

変速に作動油を供給する油路に、両方向に回転能な逆回転形ポンプ61と電動/発電運転能な回転電62とからなり、この回転電62で発生した電気を回生するエネルギー回生手段64を備えるアシストオイルポンプユニット60を、エンジン10に駆動される械式のメインオイルポンプ40と並列に配置する。例文帳に追加

The assist oil pump unit 60 comprising a reversible rotating type pump 61 rotatable in both directions and a rotary electric machine 62 enabling electrically driven operation/power generating operation and having an energy regeneration means 64 for regenerating electricity generated in the rotary electric machine 62 is arranged on an oil passage supplying working fluid to the transmission, in parallel with a mechanical-type main oil pump 40 driven by an engine 10. - 特許庁

また、コンプレッサは電磁クラッチ64を介して電動モータに連結され、コンデンサファンは電磁クラッチ70を介して連結され、ブロワファンは、変速構72を介して電動モータに連結しており、これにより、コンプレッサ、ブロワファン及びコンデンサファンを、適正なタイミングで駆動能となっている。例文帳に追加

In addition, the compressor is connected to the electric motor through an electric magnetic clutch 64, the condenser fan is connected thereto through an electric magnetic clutch 70, and the motor fan is connected thereto through a transmission mechanism 72, thereby allowing the compressor, blower fan to drive at an appropriate timing. - 特許庁

駆動プーリ11と従動プーリ21の間にベルト15を巻き掛け、両プーリ11,21に動シーブ11b,21bを軸方向へ移動させるアクチュエータ構14,22を設け、単一の電動モータ40によりアクチュエータ構を介して駆動プーリおよび従動プーリの動シーブ11b,21bを軸方向に同期駆動させ、変速比を変する。例文帳に追加

A belt 15 is run around a space between a driven pulley 11 and a driven pulley 21 and actuator mechanisms 14 and 22 are provided to move axially of moving sheaves 11b and 21b, and the drive pulley and the driven pulley are axially synchronously through the medium of an actuator mechanism by a single electric motor 40. - 特許庁

位相が変更能な電動と内燃関を駆動源として搭載すると共に、自動変速を備えたハイブリッド車両において、運転者が所定以上の加速指令を行った場合、最初に内燃関の出力トルクで加速させることで良好な加速フィーリングを与えるようにしたハイブリッド車両の制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a control device of a hybrid vehicle carrying a variable-phase electric motor and an internal combustion engine as drive sources and having an automatic transmission, the control device providing a good accelerating feel by first causing acceleration with the output torque of the internal combustion engine when the driver issues a command for acceleration to more than a certain level. - 特許庁

本発明は、吐出圧力一定制御、あるいは、推定末端圧力一定制御によって制御されている変電圧、変周波数電源で駆動される変速ポンプの流量を、駆動電動の電流と速度、並びに、ポンプの正味発生圧力によって推定するポンプ流量推定システムおよびポンプ流量推定方法に関するものである。例文帳に追加

To provide a pump flow rate estimating system and a pump flow rate estimating method, for estimating a flow rate of a variable speed pump driven by variable voltage and a variable frequency power source controlled by delivery pressure constant control or estimated end pressure constant control, by an electric current and a speed of a driving electric motor and net generation pressure of the pump. - 特許庁

同期電動変速駆動装置において、q軸の電流指令に交流信号を加算して高周波のトルクリップルを強制的に発生させる場合、電圧成分がインバータの出力能最大電圧よりも大きくなると電圧飽和が発生するため電流指令を正確に発生することができなくなる問題を有している。例文帳に追加

To solve the following problem that arises when an alternating current signal is added to a q-axis current command to forcedly produce a high-frequency torque ripple in a variable-speed driving device for synchronous motors: when a voltage component becomes higher than the outputtable maximum voltage of an inverter, voltage saturation occurs and thus it is impossible to accurately generate a current command. - 特許庁

ハウジング2内に収容されると共に駆動源となるモータ30と、前記ハウジング2の前端に設けられる先端工具7に前記モータ30の回転動力を伝達すると共に前記ハウジング2外から操作能な変速レバー23により回転数の切り替えが能となった減速構部4とを備えた電動工具である。例文帳に追加

The power tool includes a motor 30 which is accommodated in a housing 2 and works as a drive source, and a deceleration mechanism unit 4 which transmits the rotational power of the motor 30 to a fore end tool 7 provided on a front end of the housing 2, and changes the rotating speed by a speed change lever 23 from the outside of the housing 2. - 特許庁

自動変速の入力軸に動力伝達能に連結された電動を備える車両用動力伝達装置において、コースト走行中に被駆動状態から駆動状態に切り替わる際に実行される回転同期制御を伴うコーストダウンシフトの際にガタ打ちに伴うショックを抑制する。例文帳に追加

To suppress shock associated with rattling at coast down shift time with rotation synchronization control, which is executed when switching from a driven state to a driving state during coast driving, in a controller for a power transmission device of a vehicle, which includes an electric motor connected to an input shaft of an automatic transmission so that power may be transmitted. - 特許庁

例文

直流電圧の変動に対してインバータ2の出力電圧をV/f一定状態に保持するための自動電圧制御部10を備えた変速装置において、出力電圧強調回路13の比較部13Aで電動の減速状態を直流中間電圧の上昇で検出し、この検出で切換部13Bで自動電圧制御部10の出力を高め、インバータの出力電圧を高める。例文帳に追加

This detection causes a changeover part 13B to raise the output of the automatic voltage controlling part 10, thereby increasing the output voltage of the inverter. - 特許庁

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