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「customer call」に関連した英語例文の一覧と使い方 - Weblio英語例文検索


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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > customer callの意味・解説 > customer callに関連した英語例文

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customer callの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 311



例文

CUSTOMER CALL SYSTEM例文帳に追加

客呼出しシステム - 特許庁

CUSTOMER CALL CENTER例文帳に追加

顧客コールセンタ - 特許庁

Why don't you call customer service?例文帳に追加

カスタマーセンターに電話したら? - Tatoeba例文

CALL CENTER CUSTOMER INFORMATION SYSTEM例文帳に追加

コールセンタ顧客情報システム - 特許庁

例文

A customer's terminal transmits a call request to an automatic incoming call distributor.例文帳に追加

お客様端末が、自動着信呼分配装置に対し、発呼の要求を出す。 - 特許庁


例文

the salesman's call on a customer 例文帳に追加

セールスマンが顧客の所に立ち寄ること - 日本語WordNet

This is what I call good customer service!例文帳に追加

これは私が良い顧客サービスと呼んでいるものです。 - 旅行・ビジネス英会話翻訳例文

CUSTOMER INVITATION SYSTEM AND METHOD, AND TELEPHONE CALL TRANSFER DEVICE例文帳に追加

誘客システム及び誘客方法、並びに電話転送装置 - 特許庁

SERVICE SYSTEM RESPONDING TO CUSTOMER PHONE CALL ABOUT FIRE FIGHTING FACILITY例文帳に追加

消防用設備の顧客電話対応サービスシステム - 特許庁

例文

To distribute an incoming call from a customer to the telephone of an optimal operator depending on a customer type.例文帳に追加

顧客のタイプに応じて、顧客からの着信呼を最適なオペレータの電話機に分配する。 - 特許庁

例文

To provide a customer information management system which can easily call the customer information on a map.例文帳に追加

地図上から顧客情報を容易に呼び出すことができる顧客情報管理システムを提供する。 - 特許庁

To make an optimum operator receive an incoming call depending on business of a customer without burdening the customer.例文帳に追加

顧客に負担をかけることなく、顧客の用件に応じて最適なオペレータに着信させること。 - 特許庁

To provide a call center system which changes content of a response to a customer according to customer data.例文帳に追加

顧客データに応じて,顧客への応対内容を変更できるコールセンターシステムを提供する。 - 特許庁

A customer response support device is for supporting customer response operation at a call center.例文帳に追加

顧客対応支援装置は、コールセンターにおける顧客対応業務を支援するための装置である。 - 特許庁

INCOMING CALL CONTROL SYSTEM UTILIZING CALLER NUMBER OR CUSTOMER CODE IN CALL CENTER SYSTEM例文帳に追加

コールセンターシステムにおける発信者番号又は顧客コードを利用した着信制御方式 - 特許庁

To perform efficient reception by telephone by previously suspecting a sales call or a customer's call.例文帳に追加

セールス電話や顧客の電話を事前に察知し、効率のよい電話応対をする。 - 特許庁

CALL CENTER SYSTEM APPARATUS AND CALL METHOD IN INTERLOCKING WITH CUSTOMER INFORMATION例文帳に追加

顧客情報と連携させたコールセンタシステム装置及び顧客情報と連携させたコール方法 - 特許庁

To provide a call control system which can perform call control depending on the present rank of a customer.例文帳に追加

現状の顧客ランクに応じた呼制御を行うことができる呼制御システムを提供する。 - 特許庁

METHOD FOR SPECIFYING ORIGINATOR OF INCOMING CALL IN CALL CENTER, CUSTOMER INFORMATION DATABASE AND CUSTOMER DATABASE CONSTRUCTING METHOD例文帳に追加

コールセンタにおける電話着信の発信元特定方法、顧客情報データベース及び顧客データベースの構築方法 - 特許庁

When there is an incoming call from a customer telephone set 2, an inquiry sound-recording means 110 records inquiry contents of a customer while the incoming call is expected to be connected.例文帳に追加

問い合わせ録音手段110は,顧客電話機2から着信があると,着信呼が接続を待つ間に顧客の問い合わせ内容を録音する。 - 特許庁

When a request for a call with an operator is received from the customer, the device establishes the call by connecting a telephone line between the customer and the operator.例文帳に追加

また、顧客からオペレータとの通話要求を受信すると、顧客とオペレータとの電話回線を接続して通話を成立させる。 - 特許庁

Upon the arrival of a call from a customer telephone terminal, a customer information searching means 103 searches customer information from a customer DB 121 and stores the name of the customer to a customer name register 105.例文帳に追加

顧客電話端末からの着呼時、顧客情報検索手段103が、顧客DB121から顧客情報を検索し、顧客名を顧客名レジスタ105に格納する。 - 特許庁

I think you should call the customer again and apologize.例文帳に追加

君はもう一度顧客に電話して謝罪するべきだと私は思う。 - Weblio Email例文集

I am going to call customer service and confirm that. 例文帳に追加

私はそれについてカスタマーセンターに電話して確認をします。 - Weblio Email例文集

To quickly and properly respond to a phone call from a customer.例文帳に追加

顧客からの電話に対して迅速かつ適切な対応を可能とする。 - 特許庁

PAGER TERMINAL AND CUSTOMER CALL SYSTEM USING THE SAME例文帳に追加

ページャ端末及びこのページャ端末を用いた客呼出しシステム - 特許庁

CUSTOMER TERMINAL AND OPERATOR TERMINAL IN RESPONDING CALL CENTER SYSTEM例文帳に追加

応答コールセンターシステムの顧客端末及びオペレータ端末 - 特許庁

Hereby, call between the operator concerned and a new customer becomes possible.例文帳に追加

これにより当該オペレータと新たな顧客との通話が可能となる。 - 特許庁

The telephone operator makes a call to a customer 10, collects information from the customer and inputs the information in the customer database.例文帳に追加

電話オペレータは、顧客10に電話をかけて顧客から情報を収集し、この情報を顧客データベースに入力する。 - 特許庁

To provide a call connection control system or the like for reducing a waiting time of a customer until a speech between the customer and an operator is established without losing the convenience of the customer.例文帳に追加

顧客とオペレータとの通話が成立するまでの顧客の待機時間を、顧客の利便性を損なうことなく短縮する。 - 特許庁

To provide a customer call center capable of establishing a speech communication with a customer even when communication with a transfer destination is disabled so as not to inconvenience customer.例文帳に追加

転送先との通信が行えない場合においても顧客との通話を可能とし、顧客への迷惑を掛けない顧客コールセンタの提供。 - 特許庁

To provide a call center reservation system, a presence server, a management server, a call center reservation method, and a program for informing a call center whether or not a customer can answer a call while protecting the privacy of the customer.例文帳に追加

顧客のプライバシーを保護しながら顧客が電話応対可能か否かをコールセンターに知らせるコールセンター予約システム、プレゼンスサーバ、管理サーバ、コールセンター予約方法およびプログラムを提供する。 - 特許庁

A user terminal 1 originates a call to a sales terminal 2 on the side of a call-incoming person (sales company) by operation on the side of a call originator (customer).例文帳に追加

ユーザ端末1は、発信者(顧客)側の操作により、着信者(販売業者)側の販売端末2に対して発呼する。 - 特許庁

To provide a call log recording device and a call log generation method thereof which can easily grasp call by each customer.例文帳に追加

顧客ごとの通話の把握が容易にできる通話ログ記録装置およびその通話ログの生成方法を提供する。 - 特許庁

A customer reception system has a call center device connectable to a customer terminal 15; a reception management server 41 managing the reception by the call center 30 and a reception state; a customer information management database server 51 storing customer ranks; and an reception management server 42 making the call center device conduct the reception at the call center 30, and reception processing meeting the reception state and customer ranks.例文帳に追加

顧客端末15と接続可能なコールセンタ装置と、コールセンタ30の受付及び応対状況を管理する受付管理サーバ41と、顧客ランクを格納する顧客情報管理データベースサーバ51と、前記コールセンタ30の受付及び応対状況並びに顧客ランクに応じた応対処理を前記コールセンタ装置に実行させる応対管理サーバ42とを有する。 - 特許庁

To provide a key telephone system and an incoming call transfer method that can enhance a customer service where no unnecessary phone call is transferred and a party receiving transfer of a call can recognize the purpose of the call before the party replies the call.例文帳に追加

不要な電話の転送を行わず、転送時、応答前に用件を知ることのできる顧客サービスの向上を計るボタン電話装置及び着信呼転送方法を提供する。 - 特許庁

When a call transmitted in out bound business is connected to the customer, the call is assigned to an operator, and information for specifying the customer is informed to the customer information presenting applet 6 of the operator side.例文帳に追加

アウトバウンド業務において発信した呼が顧客に接続した時点で、呼をオペレータに割り当てると共に、オペレータ側の顧客情報提示用アプレット6に対して、顧客を特定する情報を通知する。 - 特許庁

Thus, since the telephone call is transferred to the most suitable transfer destination for each customer according to the priority information when the telephone call arrives from the customer, the appropriate response serves as enable to performed to the customer.例文帳に追加

そのため、顧客から電話がかかってきた場合には、優先度情報に応じて、それぞれの顧客に最も適した転送先に電話が転送されるため、顧客に対して適切な対応が可能となる。 - 特許庁

To appropriately deal with an excellent customer when a customer who newly makes a call is the excellent customer to be preferentially received when a call center is in a busy state to deal with customers.例文帳に追加

コールセンタにおいて顧客に対する応対がビジーな状況にある場合、新たに電話を掛けてきた顧客が本来優遇すべき優良顧客であるときは、該優良顧客に対して適切に応対することができるようにする。 - 特許庁

To perform appropriate response to a customer not by making transfer destinations of a telephone call uniform but changing the transfer destinations according to the customer when a telephone call arrives at a pilot number of a company from the customer.例文帳に追加

顧客から企業の代表番号に電話がかかってきた場合に、電話の転送先を一律とするのではなく、顧客に応じて転送先を変更させ、顧客に対し適切な対応を出来るようにする。 - 特許庁

To provide the additional information on the customer satisfaction on the call, the CTI server issues a question to the customer before the call is cut out at the time of termination of the call.例文帳に追加

CTIサーバーは、通話に関する顧客の満足度に関して追加の情報を得るために、通話終了時の電話が切られる前に、顧客に質問を出す。 - 特許庁

When an incoming call is received, whether to be an incoming call when connected by the transmission of an outbound operation or an incoming call from the transmission of a customer for an inbound operation by a speech communication received from the customer is identified in a step 123.例文帳に追加

着信に際しては、アウトバウンド業務の発信による接続時の着信、あるいは顧客から着信する通話によるインバウンド業務に際して顧客の発信からの着信かを、ステップ123で識別する。 - 特許庁

This method that transfers the call relation information from a customer's in-house equipment to other customer's in-house equipment via a telephone line establishes a phone call between the 1st and 2nd call relation information detector/receiver system 120a, 120b.例文帳に追加

ある顧客構内装置から別の顧客構内装置に電話線を介して呼関連情報を転送する本発明の方法は、第1と第2の呼関連情報検出器/受信器システムの間に電話の呼を確立する。 - 特許庁

The POS terminal configuring a POS system for cleaning business is configured to perform the registration/update of trouble information of each customer on a customer service screen in the case of keeping merchandise, and to call the customer information in the case of starting a customer service, and to display the past trouble information of the customer on the customer service screen.例文帳に追加

クリーニング業用POSシステムを構成するPOS端末において、商品預かり時に接客画面上で顧客ごとのトラブル情報の登録・更新を可能にし、接客開始時に顧客情報を呼び出し、その顧客の過去のトラブル情報を接客画面に表示する。 - 特許庁

To provide a customer management system by which a customer can be identified, even if the customer makes a call by using any telephone number in the case that one customer has plural telephone numbers.例文帳に追加

1の顧客が複数の電話番号を持っている場合、どの電話から掛けても、顧客を特定することができる顧客管理システムを提供する。 - 特許庁

This sound transmits the demand of the customer to wait on to the salesclerk so that the customer can call the salesclerk.例文帳に追加

これによって、客の接客要求が店員に伝達され、従って客は店員を呼び出すことができる。 - 特許庁

To acquire a telephone number on the basis of a telephone call received from a customer, etc., and to display information such as customer information, etc.例文帳に追加

顧客等からかかってきた電話を基に電話番号を取得し、顧客情報等の情報を表示することを課題とする。 - 特許庁

To display a screen changed according to data of each customer on an operator's personal computer in correspondence to the customer which called a call center.例文帳に追加

コールセンタを呼んだ顧客に応対するオペレータのパーソナルコンピュータに、顧客毎のデータによって変えた画面を表示する。 - 特許庁

A call center terminal 10 receives the input of customer identification information and failure information from a customer and sends them to a dispatch system 40.例文帳に追加

コールセンター端末10は、顧客からの顧客識別情報、障害情報を入力し、ディスパッチシステム40に送信する。 - 特許庁

例文

To prevent a transactional trouble by noticing a telephone number included in the personal information of a customer making a phone call to a call center and detecting promptly that the telephone number registered in a customer data base in advance has not been valid, in the call center where jobs such as mail-order selling and customer support are performed through telephone.例文帳に追加

コンピュータ・システムで簡単かつ高速に自動実行できる手段により、コールセンターに電話を掛けてきた顧客とオペレータが通話している間に、その顧客の電話番号に基づいて信用情報の変化がないか否かを調べる。 - 特許庁

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