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「customer call」に関連した英語例文の一覧と使い方(6ページ目) - Weblio英語例文検索


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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > customer callの意味・解説 > customer callに関連した英語例文

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customer callの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 311



例文

To provide a technique for collaboration between a web system managing customer information relating to customers and an IP telephony system of a call center for collectively accepting inquiries from customers.例文帳に追加

顧客に関する顧客情報を管理するWebシステムと、顧客からの問合せを一括受付するコールセンタのIPテレフォニーシステムとを連携させる技術を提供する。 - 特許庁

Or the customer information concerned with the transfer call is transmitted from a contact center server device in the contact center to the home agent 50.例文帳に追加

あるいは、転送通話に係る顧客情報を、コンタクト・センタ10内のコンタクト・センタ・サーバ装置側がホーム・エージェント50側に伝送する。 - 特許庁

To provide a customer dealing system capable of utilizing media such as data communication other than a telephone when an inquiry is made from a mobile environment to a call center and an answer to the inquiry is received.例文帳に追加

モバイル環境からコールセンタに問い合わせを行い、これに対する回答を受ける際に、データ通信などの電話以外のメディアを利用できる顧客対応システムを提供する。 - 特許庁

The host computer generates a call tone of reporting the arrival of a fault contact from the card terminal and displays all information required for the maintenance of the customer facility having already been stored in the host computer.例文帳に追加

ホストコンピュータは、カ−ド端末機から故障連絡が届いたことを知らせる呼出し音を発生させると共に、ホストコンピュータにあらかじめ格納されている顧客設備のメインテナンスに必要なあらゆる情報を表示させる。 - 特許庁

例文

The follow-call device 2 reads contact address information of the non-delivered object from the customer information DB 23, and outputs it.例文帳に追加

フォローコール装置2は、受信した返戻情報に基づいて、未配達の配達物の連絡先情報を顧客情報DB23から読み出して出力する。 - 特許庁


例文

To provide an operator business support system capable of checking whether contents that an operator should transmit to a customer is actually transmitted in call center business.例文帳に追加

コールセンター業務において、オペレータが顧客に伝達すべき内容が、実際に伝達されたかどうかのチェックを行うことができるオペレータ業務支援システムを提供する。 - 特許庁

The store terminal 100 and a call center terminal 400 can refer to a data registered in the lost property restitution service management master 214, using the lost property management number and the customer card number as a search condition.例文帳に追加

遺失物返還サービス管理マスタ214に登録されたデータは、遺失物管理番号又は顧客カード番号を検索条件として、店舗端末100又はコールセンタ端末400にて参照することができる。 - 特許庁

As the change contents, "generation of a special ring tone to only the IP phone of the person in charge", "special blinking of the LED of the call receiving key of only the IP phone of the person in charge", and "display of customer information on a liquid crystal display board" or the like are considered.例文帳に追加

変更内容は、(担当者のIP電話機にのみ特殊鳴動音を発生)、(担当者のIP電話機のみ着信キーのLEDを特殊点滅)、(液晶表示板へのお客様情報の表示)などが考えられる。 - 特許庁

To provide a telephone call processing method and its equipment which is capable of processing various kinds of services at a low cost and has flexibility and general applicability by recognizing customer dial information and voice to a customized dialing request.例文帳に追加

カスタマイズ化されたダイヤル要求に対する顧客ダイヤル情報と音声とを認識可能であり、各種のサービスを低費用で処理可能な、柔軟性、汎用性を有する、電話の呼処理方法とその装置を提供する。 - 特許庁

例文

The code number is allocated to the specific customer in advance, and the code number is made to correspond by a conversion table 11, to the address number of a storage part inside a voice mail part 7, which stores the telephone-call voice.例文帳に追加

特定の顧客にはあらかじめコード番号が付与されており、そのコード番号は通話音声を保存するボイスメール部7内の記憶部のアドレス番号と変換テーブル11で対応付けられている。 - 特許庁

例文

Thus, the customer side can visually recognize the connection state and the field in charge at present for each agent in a call center so as to select and connect with an agent in matching with its own desire.例文帳に追加

これにより、カスタマ側では、コールセンターの各エージェントの現在の接続状況や担当分野等を視覚的に認識することができ、自分希望に合ったエージェントを選択して接続を図る。 - 特許庁

In the wireless call system which calls users carrying wireless receivers 3, a plurality of wireless receivers 3 has been mounted on a counter device 1, and a wireless receiver 3 is delivered to a customer each time when accepting an order.例文帳に追加

ワイヤレス受信器3を携帯したユーザを呼び出すワイヤレスコールシステムにおいて、カウンタ装置1に複数のワイヤレス受信器3を装着させておき、注文を受けるごとにワイヤレス受信器3を来店客に渡す。 - 特許庁

Furthermore, the exchange 1 provides services in matching with customers by using the extension number management table 120, customer data 302, and statistic data 301 including a visit history to the specific call area 8.例文帳に追加

また、交換機1は、内線番号管理表120と顧客データ302と特定呼び出しエリア8への来訪履歴を含む統計データ301により、顧客に合ったサービスを提供する。 - 特許庁

Furthermore, a telephone number of a customer with respect to a call to be transferred or a telephone number of the operator of a transfer source is transmitted to the in-bound job side that is written in a database server 40 by the out-band job side.例文帳に追加

又、転送する呼に係る顧客の電話番号、又は転送元のオペレータの電話番号を、データベース・サーバ装置40にアウトバウンド業務側が書き込んでインバウンド業務側に伝達する。 - 特許庁

A processor 103 receives the call from the customer and allows an automatic voice response to lead a communicating party to give a determined voice as a first word.例文帳に追加

処理装置103は、顧客からの電話を受付けて自動音声応答により通話相手が最初の言葉として決まった音声を発するように誘導する。 - 特許庁

To automatically select a reply contents of a notice message for each user depending on the number of unsuccessful calls and the elapsed time of each call if a telephone reply with a customer is impossible.例文帳に追加

本発明の課題は、顧客への電話応答ができない場合に、顧客毎に不通話の回数や経過時間に応じて通知メッセージの応答内容を自動的に切り換え可能とすることである。 - 特許庁

Thus, since keyword retrieval is performed per speaker, the efficiency of a confirmation operation of telephone call contents is improved regardless of whether either a service provider or a customer is a calling party or a called party.例文帳に追加

これにより、話者別にキーワード検索をおこなうことができるため、サービス提供者と顧客のうちいずれが発信者でいずれが着信者であるかを意識することなく、通話内容の確認作業の効率化を図ることができる。 - 特許庁

When the control unit of the call center server R1 cannot receive a response to the connection confirmation signal even if a predetermined time elapses, the control unit informs other relay servers (including a dispatch-destination server R2 to be used for repairing a customer server R3) that the customer server R3 is out of communication.例文帳に追加

そして、コールセンターサーバR1の制御部は、所定時間が過ぎても当該接続確認信号に対する返信が確認できなければ、客先サーバR3が通信不能であることを、他の中継サーバ(客先サーバR3の復旧作業で使用されることになる派遣先サーバR2を含む)に対して通知する。 - 特許庁

When detecting that a customer has left through a customer detection sensor 18 or detecting that an attendant-call button 9 has been depressed, the ATM 1 determines whether bills can be withdrawn and will withdraw, when possible, the bills set in the bill inlet/output 4 to a temporary storage 36 via a feed passage 33, cash being taken off in an unauthorized manner is prevented.例文帳に追加

ATM1において、顧客検知センサ18で顧客の離脱を検知したとき、又は、係員呼び出しボタン9が押下されたことを検知したときに、紙幣の取り込みが可能か否かを判定し、可能なときは、紙幣投入取出口4にセットされた紙幣を、搬送路33を経由して一時保管庫36へ取り込むので、現金が不正に持ち去られることはない。 - 特許庁

To provide a document retrieval device for efficiently retrieving a document even when a conversation is inadequate, in a document retrieving device for extracting a keyword from a conversation between the operator and customer of a call center, and for retrieving a document relevant to the keyword from a database, and for providing content corresponding to the inquiry of the customer from the document to the operator.例文帳に追加

コールセンタのオペレータと顧客との会話の中からキーワードを抽出し、そのキーワードに関連した文書をデータベースから検索し、文書から顧客の問い合わせに応答する内容をオペレータに提供する文書検索装置において、会話が不調であっても効率よく文書を検索できる文書検索装置を提供する。 - 特許庁

4. With regard to the volume of exercise or non-exercise, items shall be recorded by distinction of a person's own account or a customer's account, expiration month, Exercise Price, distinction of put or call, distinction of selling or buying, and distinction of new transaction, reselling, or repurchasing; and the total amount of the day and the month shall be recorded by expiration month, distinction of a person's own account or a consignor's account, and distinction of put or call. 例文帳に追加

四 権利行使高及び被権利行使高については、自己又は委託者の別ごと、限月ごと、権利行使価格ごと、プット又はコールの別ごと、売買の別ごと及び新規又は転売若しくは買戻しの別ごとに記載することとし、その日及びその月の合計額をその限月ごと、自己又は受託の別ごと及びプット又はコールの別ごとに記載すること。 - 日本法令外国語訳データベースシステム

To provide a mechanism which, when allowing an extension telephone to receive an incoming call from an outside telephone network, enables a user to recognize a calling source on the extension telephone side by leaving information capable of specifying the calling source as call history without leaving a telephone number of the outside calling source in the extension telephone, and even when the extension telephone is lost, can reduce leakage risk of customer information.例文帳に追加

外線の電話網から内線電話に電話着信させる際に、内線電話内に外線の発信元の電話番号を残さずに、発信元を特定できる情報を通話履歴として残すことにより、内線電話側でどこからの発信なのかを利用者は認識でき、かつ、内線電話を紛失した場合であっても、顧客情報の漏洩リスクを減らすことができる仕組みを提供すること。 - 特許庁

The call center system stops a real time calling where dialing of unnecessary transmission data is stopped just before its dialing by using a telephone number or a call ID for a key to reference a designated database under a designated condition in the case of predictive dialing on the occurrence of unnecessary transmission data not needing the predictive dialing due to a contact from a customer or the like.例文帳に追加

顧客からのコンタクト等により、プレディクティブ発信を行わなくてもよい発信不要データが発生した場合に、プレディクティブ発信時に、電話番号又はコールIDをキーとして、指定されたデータベースを指定された条件で参照することにより、当該発信不要データの発信を発信直前に中止するリアルタイムコール止めを行う。 - 特許庁

By establishing a test call through the network by way of a dial-back loop 8 to a test telephone number 11, establishing a second call through the network to the required telephone 6 and simulating pre-termination conditions at network termination 14, actual signaling tones at the network edge are monitored by corresponding apparatus 16 to that present at customer premises 3.例文帳に追加

ダイヤルバックループ8によりネットワークを通って試験呼を試験電話番号11へ設定し、ネットワークを通って第2の呼を必要な電話6へ設定し、ネットワーク終端部14で事前終端状況をシミュレートすることによって、ネットワークエッジの実際のシグナリングトーンは顧客構内3に存在する装置に対応する装置16により監視される。 - 特許庁

A caller history file stores a caller number with a call signal sent via an external line network 2 in cross-reference with an operator 19 using a telephone terminal 5 in line connection in response to the call signal, and a service history file stores customer service information entered by using an information input output device 6 by the operator 19 in cross-reference with the caller number.例文帳に追加

外部回線網2を介して送信された呼出信号に伴われる発信者番号をその呼出信号に応じて回線接続した電話端末機5を使用しているオペレータ19と対応させて発信者履歴ファイルに記憶させると共に発信者番号と対応付けてそのオペレータ19が情報入出力装置6を用いて入力した顧客対応情報を対応履歴ファイルに記憶させる。 - 特許庁

To avoid cancelation of an operation of transaction on the way, even if the operation takes time, and to enable even a visually challenged person to continuously perform the operation, until the transaction is terminated by releasing setting of transaction time out, when usage of a telephone call device and the existence of a customer who places a call with an operator are detected.例文帳に追加

オペレータと通話する通話装置の使用及び顧客の存在を検出した場合には取引タイムアウトの設定を解除するようにして、取引の操作に時間がかかっても、途中で操作がキャンセルされることがなく、視覚障害者であっても、取引が終了するまで操作を継続して行うことができるようにする。 - 特許庁

If they have no way to tell if it is really appropriate, they would rather selectcheapitems when shopping on the Internet); therefore, Benesse quit simply sending DMs and created a unique marketing approach using its own know-how, which is sending sample products to customers. Following customer recognition, Benesse had the above-mentioned call center make a call and explain the concept and features of the products according to each family situation.例文帳に追加

実際に良さが判断できなければ、ネットショッピングで単に「安い」モノを選ぶ)なので、マーケティング手法を独自のノウハウでつくり出し、単なるDM をやめ、体験見本商品を送付し、実感をしてもらった後に前述のコール・センターから電話をかけ、各家庭状況に合わせた商品のコンセプト・特徴を説明する手法をとった。 - 経済産業省

(ii) If a call center is established to act as a consultation counter, is sufficient care taken to ensure the allocation of persons with appropriate knowledge and experience and to fully disseminate the Customer Support Manual to the persons via training? 例文帳に追加

(ⅱ)コールセンターにより相談窓口を設置している場合には、適切な知識・経験を有する人員を配置するなどのほか、研修等の実施による顧客サポート・マニュアルの周知徹底に対しても十分な配慮を行っているか。 - 金融庁

The FoIP server intermediates between the FoIP call and the backend system in the enterprise such as a message transfer agent (MTA), customer relation management (CRM), document management, web service, and a specialized application requiring a main frame or a FAX capability.例文帳に追加

上記FoIPサーバは、上記FoIP通話と、メッセージ転送エージェント(MTA)、顧客関係管理(CRM)、文書管理、ウェブサービス、メインフレーム又はファックス能力を必要とする特化されたアプリケーションのような企業のバックエンドシステムとの間を仲介する。 - 特許庁

When receiving a call setting request from the portable telephone set 1, a portable telephone company center 10 retrieves a customer information database 11 based on the telephone number of the set 1 to obtain the mail address of the set 1 to transmit it to the caller.例文帳に追加

携帯電話事業者センタ10は、携帯電話1からの呼設定要求を受け取ると、当該携帯電話1の電話番号に基づき顧客情報データベース11を検索して当該携帯電話1のメールアドレスを取得し発呼先へ送信する。 - 特許庁

A general-purpose PC is used for a PC which displays an instant message by displaying customer information by the instant message using an SIP protocol and multiple simultaneous incoming call becomes possible by registering a plurality of termination destinations when dialing a front desk in a service controller server 3.例文帳に追加

SIPプロトコルを使用したインスタントメッセージで顧客情報を表示することによりインスタントメッセージを表示するPCは汎用的なものが使用でき、フロントダイヤル時の着信先をサービスコントローラサーバ3に複数登録することで複数同時着信が可能になる。 - 特許庁

To provide a telephone call accepting system capable of efficiently performing a suitable response to the inquiry of a customer without using an expensive device such as an IVR or a CTI system, or without requiring listening to voice guidance or complicated button operation by the user.例文帳に追加

IVRやCTIシステムなどの高価な装置を使用したり、顧客において音声ガイダンスの聴取やボタン操作などの煩雑な操作を必要とすることなく、顧客の問合せに対して適切な応対を効率的に行い得る電話受付システムを提供する。 - 特許庁

A CTI controller 33 is integrated into a predictive transmitting job, and when re-transmitting from the call center side on the basis of the transmitted re-transmission request information, the CTI controller 33 connects re-transmission to the operator who has given the service to the pertinent customer identified on the basis of the re-transmission request information.例文帳に追加

CTI制御装置33は、プレディクティブ発信業務に組み込んで、先行発信の該再発信要求情報に基づいてコール・センタ側から再発信する際には、該再発信要求情報に基づいて識別される、前記先行顧客対応を取り扱ったオペレータに該再発信を接続する。 - 特許庁

This e-mail information distribution server 201 of a service center 200 holds an exclusive telephone number for accepting a telephone call from a customer 100, associates an advertisement message with the exclusive telephone number, and previously stores the advertisement message in an advertisement message DB 202.例文帳に追加

サービスセンター200のメール情報配信サーバ201は、顧客100からの電話発信を受け付けるための専用電話番号を保持すると共に、広告メッセージを前記専用電話番号に関連付けて広告メッセージDB202に予め記憶する。 - 特許庁

To provide a low-cost interphone device, whose customer station calling operability is superior in either a single household or inter-multiple household connections, by selectively using a calling button for either in-own household calling and inter-household calling, according to the presence/absence of the inter-household call setting.例文帳に追加

世帯間呼出し設定の有無に応じて、呼び出しボタンを自世帯内の呼出しと世帯間の呼出しとに択一的に使用するようにして、単独世帯でも複数世帯間接続でも、宅内呼出しの操作性に優れた、低コストのインターホン装置を提供すること。 - 特許庁

To accurately and safely specify (authenticate) a customer (user), who uses a Web service from a portable radio terminal, such as a portable telephone on a service providing device side such as a call center, without using special ciphering technology, such as SSL.例文帳に追加

携帯電話などの携帯無線端末からWebサービスを利用する顧客(ユーザ)を、SSLなどの特別な暗号化技術を用いることなく、コールセンタなどのサービス提供装置側で正確、且つ、安全に特定(認証)できるようにする。 - 特許庁

To provide a means capable of confirming the supply situation of an order and confirming remaining time in a course with a time limit without permitting a customer to call a clerk and for previously calculating a bill to be split to each without the need of going to a cache register and performing calculation and accounting.例文帳に追加

客が店員をコールしたりすることなく注文の提供状況の確認や時間制限付きコースにおける残り時間の確認ができ、そしてレジに行って計算や会計をすることなく事前に割り勘計算を行えるようにする手段の提供。 - 特許庁

To provide a self-ordering system for enabling a shop to grasp quickly in which table a customer's order is placed and enabling orders decided from a menu and call contents to be grasped quickly and precisely.例文帳に追加

本発明の目的は、店舗側は客のオーダがどの卓で行われているかが迅速は把握できるようにするとともにメニューのオーダ及びコール内容を迅速かつ正確に把握できるセルフオーダリングシステムを提供することにある。 - 特許庁

Each exchange includes operator service system(OSS) 120, 132 so that the direction of the call processing by a telephone operator can be permitted with the assistance of the selection by a customer (direct dialing to the operator), a service, or automatic processing capability of an exchange connection and control point(SSCP) 114.例文帳に追加

各交換機はまた顧客の選択(オペレータへの直接ダイヤル)かまたはサービス、交換接続及び制御ポイント(SSCP)の自動処理能力の支援の何れかによって電話オペレータが呼処理を指揮することが許可されるようにするオペレータ・サービス・システム(OSS)を包含する。 - 特許庁

A reception ticket issuing device being a reception device for creating reception information to be used to call a customer visiting a store creates reception information even in the case of receiving a reception request from a portable terminal device as well as creating reception information on the basis of an operation input to the reception ticket issuing device.例文帳に追加

来店した顧客の呼び出しに用いる受付情報を作成する受付装置である受付札発行装置は、受付札発行装置に対する操作入力に基づいて受付情報を作成するのに加えて、携帯端末装置から受付要求を受信した場合にも受付情報を作成する。 - 特許庁

The center 40 receives the fire information and gas information collected by the device 30, and automatically notifies a fire station 42 from those information or performs quick and appropriate correspondence corresponding to a security level such as to call to the customer house to check absence and subsequently to perform automatic notification.例文帳に追加

ガスセンタ40は、セキュリティ装置30が収集した火災情報とガス情報とを受信し、それらの情報から消防署42に自動通報するか、顧客宅に電話し不在確認後自動通報するか等のセキュリティレベルに対応した迅速で適切な対応を行う。 - 特許庁

The call center system includes: a first server which manages a web site; a second server which temporarily stores communication information transmitted via the Internet from a customer terminal and transmits the communication information to an operator terminal; and a third server which manages access information from the customer terminal which accesses through the web site, and allows the communication from the customer terminal to the operator terminal using a communication program incorporated in the browser.例文帳に追加

コールセンターシステムは、ウェブサイトを管理する第一サーバと、顧客端末からインターネットを介して送信されてきた通信情報を一時的に保存すると共に、当該通信情報をオペレータ端末に送信する第二サーバと、ウェブサイトを通じてアクセスしてくる顧客端末からのアクセス情報を管理する第三サーバとを備え、ブラウザに組み込まれた通信プログラムを用いて顧客端末からオペレータ端末への通信を可能とするコールセンターシステムを提供する。 - 特許庁

According to customer information when the call center receives an order from a customer, the area of the customer is reported to the collection/delivery center in charge of the area of the customer, and the collection/delivery center staff visits the customer to collect or deliver a cleaning article.例文帳に追加

顧客から通信ネットワークを介して通報された顧客情報を一括管理するホストコンピュータを有するコールセンターと、該コールセンターと業務提携契約した複数のクリーニング工場と、顧客とクリーニング工場間でクリーニング品を集配する地域毎に配置され通信手段を有する複数の集配所と、前記コールセンターとクリーニング工場及び集配所を結ぶ通信ネットワークとで構成し、前記コールセンターが、顧客から受注した時の顧客情報に基づき、顧客の地域を担当する前記集配所に通報し、同集配所によって顧客を訪問しクリーニング品を集配させるクリーニング品の集配システムを提供する。 - 特許庁

(iii) an act of visiting or making a telephone call to a customer who has not requested solicitation of conclusion of a Contract for Financial Instruments Transaction (limited to those specified by a Cabinet Order, by taking into consideration the contents of the relevant Contract for Financial Instruments Transaction and other circumstances concerned, contracts for which protection of investors is particularly necessary), thereby soliciting him/her to conclude a Contract for Financial Instruments Transaction; 例文帳に追加

三 金融商品取引契約(当該金融商品取引契約の内容その他の事情を勘案し、投資者の保護を図ることが特に必要なものとして政令で定めるものに限る。)の締結の勧誘の要請をしていない顧客に対し、訪問し又は電話をかけて、金融商品取引契約の締結の勧誘をする行為 - 日本法令外国語訳データベースシステム

When a call center is established to act as a consultation counter, does the Manager monitor the degree of congestion of calls and review whether appropriate Customer Support is provided promptly? 例文帳に追加

顧客サポート等管理責任者は、顧客サポート・マニュアルの遵守状況のモニタリング等により、顧客サポート等の適切性及び十分性が確保されているか継続的に確認し、必要に応じて抑止行動をとっているか。コールセンターにより相談窓口を設置している場合には、その混雑の程度をモニタリングし、適切な顧客サポート等が迅速に行われているか検証しているか。 - 金融庁

The vendor device 11 transmits the telephone number of the transmission origin notified by a mobile communication network 81S during the call from the cellular phone 13A and the requested data including the pin number input by the user A to a personal information management server device 121 which is operated by the communication carrier for managing the customer information.例文帳に追加

ベンダー装置11は携帯電話13Aからの呼出の際に移動通信網81Sから通知される発信元の電話番号とユーザAにより入力された暗証番号を含む要求データを通信事業者が顧客情報を管理するために運用している個人情報管理サーバ装置121に送信する。 - 特許庁

When new voice guidance menu contents are determined and when an input of a menu number is received from the customer before outputting the new voice guidance menu, the call center support device is configured to determine predetermined processing, corresponding to the menu number of the voice guidance menu outputted prior to the new voice guidance menu, and to perform the determined predetermined processings.例文帳に追加

そして、新たな音声ガイダンスメニューの内容が決定された場合であって、当該新たな音声ガイダンスメニューの出力前に、顧客からのメニュー番号の入力を受け付けた場合に、新たな音声ガイダンスメニュー以前に出力していた音声ガイダンスメニューのメニュー番号に対応する所定の処理を決定し、決定された所定の処理を実行するコールセンター支援装置105を構成した。 - 特許庁

This phone life-line is connected to a central station ADSL-LT of a telephone signal line terminator LT POTS TERMINATION without a call signal generator while bypassing digital MODEMs NTADSL MODEM and LT ADSL MODEM of the ADSL-NT in the premises of the customer and the central station ADSL-LT.例文帳に追加

この電話ライフラインは、顧客構内ADSL_NTおよび中央局ADSL_LTのディジタルモデムNTADSL MODEM、LT ADSL MODEMをバイパスし、呼出信号発生器を備えていない電話信号回線終端装置LT POTS TERMINATIONの中央局ADSL_LTに入っている。 - 特許庁

The ACD server 8 determines an order of the call center bases when operator retrieval is performed based on the priority regarding the neighborhood response business or the priority about other businesses depending on whether or not a requested business of the customer terminal 1 is the neighborhood response business, retrieves an operator capable of responding to the requested business according to the determined order to select an operator to be assigned.例文帳に追加

ACDサーバ8は、顧客端末1の要求業務が近隣対応業務であるか否かにより、近隣対応業務に関する優先度又はその他の業務に関する優先度に基づいて、オペレータ検索を行う際のコールセンター拠点の順序を決定し、決定した順序に従って、要求業務に対応可能なオペレータを検索し、割当対象のオペレータを選択する。 - 特許庁

例文

For a customer who sells an own house, purchases another house and desires a house loan for the article, transfer loss amount is calculated according to information by customers to calculate a tax return amount resulting from tax reduction and a call return based upon the tax return amount is incorporated in a loan amount to generate a repayment plan.例文帳に追加

既存の住宅を売却して別の住宅を購入し、その物件に対する住宅ローンを希望する顧客に対し、顧客ごとの情報を元に、譲渡損失額を算出して減税による税金還付額を算出し、貸付額に税金還付額による繰上げ返済を組み込んで返済計画案を作成することで、上記課題を解決する。 - 特許庁

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※この記事は「日本法令外国語訳データベースシステム」の2010年9月現在の情報を転載しております。
  
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