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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > electric motor driveに関連した英語例文

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electric motor driveの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 1679



例文

To perfectly prevent leak of humidity and water-content into a motor in order to avoid imperfect drive of a vibration type motor and generation of a short-circuit in the electric circuits within the motor.例文帳に追加

モータ内部への湿気や水分の浸入を完全に防止して、振動型モータにおける駆動不能やモータ内部における電気回路のショートを回避する。 - 特許庁

To provide a motor controller which enables an electric current to be smoothly applied to a two-coil motor and enables smooth drive without torque ripples by eliminating mutual displacement of the two-coil motor.例文帳に追加

2巻線電動機への電流を滑らかに与えることができ、2巻線電動機の相互のずれをなくしトルク脈動のない円滑な駆動を可能にする。 - 特許庁

In a motor-driven submergible pump, that is designed to drive a submergible pump part 20 by an electric motor 10 and to take in water from an intake 21, an inverter device 1D is provided between the motor 10 and the submergible pump part 20.例文帳に追加

電動機10により水中ポンプ部20を駆動し、取水口21から水を取り込むようにした電動水中ポンプにおいて、電動機10と水中ポンプ部20の間にインバータ装置1Dを設けたもの。 - 特許庁

To provide a compact motor that has a small torque ripple even if a trapezoidal-wave current is energized and is used for a brushless CD motor having a small amount of motor noise, and also to provide the drive controlling apparatus of the motor, and an electric power steering apparatus using the motor.例文帳に追加

台形波電流を通電させてもトルクリップルが小さく、小型で、モータ騒音の少ないブラシレスDCモータのためのモータ及びその駆動制御装置並びにそれを用いた電動パワーステアリング装置を提供する。 - 特許庁

例文

The motor control device is provided with an inverter circuit 2 supplying drive electric power to a motor 3, a motor current detecting part 4 for detecting a current flowing in the motor 3, and an inverter control part 5E for controlling the inverter circuit 2 based on an output of the motor current detecting part 4.例文帳に追加

モータ制御装置は、モータ3に駆動電力を供給するインバータ回路2と、モータ3を流れる電流を検出するモータ電流検出部4と、モータ電流検出部4の出力に基づいてインバータ回路2を制御するインバータ制御部5Eとを備える。 - 特許庁


例文

The motor control apparatus comprises an inverter circuit 2 for supplying drive electric power to a motor 3, a motor current detection part 4 for detecting the current flowing in the motor 3, and an inverter control part 5E for controlling the inverter circuit 2, based on an output of the motor current detection part 4.例文帳に追加

モータ制御装置は、モータ3に駆動電力を供給するインバータ回路2と、モータ3を流れる電流を検出するモータ電流検出部4と、モータ電流検出部4の出力に基づいてインバータ回路2を制御するインバータ制御部5Eとを備える。 - 特許庁

This snow plow 10 has an electromagnetic brake 90 between the electric motor 70 and the deceleration mechanism 80, collectively accommodates the electric motor 70, the electromagnetic brake 90 and the deceleration mechanism 80 in a common drive case 100, and the drive case 100 is fitted to the crawler frame.例文帳に追加

この除雪機10は、電動モータ70と減速機構80との間に電磁ブレーキ90を介設するとともに、電動モータ70、電磁ブレーキ90並びに減速機構80を共通の駆動ケース100に一括収納し、駆動ケース100をクローラフレームに取付けた。 - 特許庁

The articulated dump truck 1 uses an electric motor 11 for traveling as a drive source for traveling, and an electric motor 12 for pump driving as a drive source of a hydraulic pump 15 for steering and dumping operation.例文帳に追加

アーティキュレート式ダンプトラック1は、走行用の駆動源として走行用電動モータ11を使用すると共に、ステアリングおよびダンプ動作用の油圧ポンプ15の駆動源としてポンプ駆動用電動モータ12を用いている。 - 特許庁

The electric vehicle 10 includes: a vehicle body 12; a drive wheel 32 provided to the vehicle body 12; a motor 38 applying torque to the drive wheel 32; a battery holder 50 which a plurality of battery packs 100 can be attached to or detached from; and a circuit unit 70 supplying electric power to the motor 38 from the battery pack 100.例文帳に追加

電動車10は、車体12と、車体12に設けられている駆動輪32と、駆動輪32にトルクを加えるモータ38と、複数のバッテリパック100が着脱可能なバッテリホルダ50と、バッテリパック100からモータ38へ電力を供給する回路ユニット70を備えている。 - 特許庁

例文

The switching unit 26 is provided with a first electromagnetic clutch 43 for permitting/interrupting the transmission of the rotational drive force of the electric motor 23 to the first conversion mechanism 24, and also with a second electromagnetic clutch 45 for permitting/interrupting the transmission of the rotational drive force of the electric motor 23 to the second conversion mechanism 25.例文帳に追加

切換えユニット26は、電動モータ23の回転駆動力を第1変換機構24に伝達/遮断する第1電磁クラッチ43と、第2変換機構25に伝達/遮断する第2電磁クラッチ45とを備えている。 - 特許庁

例文

The dynamometer 17 includes: a drive electric motor 1; a flywheel 3 connected to the drive electric motor 1 and storing kinetic energy equivalent to that during the driving; and a torque meter 6 detecting the braking force of the brake 4 to be tested which brakes the rotation of the flywheel 3.例文帳に追加

駆動電動機1と、駆動電動機1に連結され、走行時と等価の運動エネルギーを蓄えるフライホイール3と、フライホイール3の回転を制動する被試験ブレーキ4の制動力を検出するトルクメータ6とからなるダイナモメータ17である。 - 特許庁

Since electric motor torque is directly transmitted to the sprocket 2, having a comparatively large diameter, through a sprocket drive gear 11, compared with structure where electric motor torque is added from a drive shaft, a deceleration ratio is set to a higher value and a resultant force mechanism is decreased in size and weight and simplified.例文帳に追加

電動トルクがスプロケット駆動ギヤ11を介して、直径が比較的大きいスプロケット2に直接伝達されるため、ドライブシャフトから電動トルクを付加する構造と比べ減速比を大きく取れ、合力機構の小型軽量化並びに簡素化を図れる。 - 特許庁

A drive means capable of rotating forward and backward by an electric motor is set to an axial supporter and the extended work bodies are made folded to efficiently utilize the drive motion of the electric motor thereby providing the folding rice paddy preparation tiller of light weight and inexpensiveness.例文帳に追加

前記軸支手段部に正逆転する電動モータによる駆動手段を設けて、延長作業体を折り畳み駆動する構成にして、電動モータの駆動を効率よく活用し、軽量で安価な折り畳み代かき装置を提供する。 - 特許庁

In a third process, the electric motor is again reversed and driven from the second drive position b by a set return angle, which can precisely set a third drive position c, which is the initial stop position of the electric motor when the differential limiting force is not imparted to the differential mechanism.例文帳に追加

そして第3工程で第2駆動位置bから電動モータを設定戻し角だけ再び逆転駆動することで、差動機構に差動制限力を付与しないときの電動モータの初期停止位置である第3駆動位置cを精度良く設定することができる。 - 特許庁

A power transmission device comprises the electric motor 25, a speed reducing mechanism 27 to reduce the drive force, and a differential device 31 to distribute the reduced drive force to a wheel side, and a torque limiter 29 is disposed between the speed reducing mechanism 27 and the electric motor 25.例文帳に追加

電動モータ25と、その駆動力を減速する減速機構27と、減速された駆動力を車輪側に配分するデファレンシャル装置31とを備え、減速機構27と電動モータ25との間にトルクリミッター29を配置した。 - 特許庁

This torque measurement device for an electric motor having a stator and a rotor has: a holding device for holding the stator of an electric motor test body; a drive device for the rotor; and a torque sensor connected to the drive device.例文帳に追加

ステータ及びロータを備えている電気モータのトルク測定装置が提案され、当該トルク測定装置においては、電気モータ試験体のステータを保持するための保持装置と、ロータのための駆動装置と、当該駆動装置に連結されたトルクセンサとが備えられている。 - 特許庁

To provide an electric motor drive that solves a trouble that occurs in the electric motor drive and cannot be easily reproduced appropriately and rapidly as much as possible, reduces a burden to a user as much as possible, and reduces a secondary trouble occurring while clarifying the cause of the trouble.例文帳に追加

電動機駆動装置での再現性の少ないトラブルが発生した場合、その解決を可能な限り適切かつ迅速に行い、可能な限りユーザへの負担を減らし、トラブル原因の解明中の二次トラブルを少なくする電動機駆動装置を提供する。 - 特許庁

The actuator 60 consists of a driven bevel gear 70 which is fixed to the end of the control shaft 54, a drive bevel gear 71 which gears with the driven bevel gear 70, an electric motor 62, and a speed reduction mechanism 63 which is provided between the electric motor 62 and the drive bevel gear 71.例文帳に追加

アクチュエータ60が、コントロールシャフト54の端部に固定される被動傘歯車70と、該被動傘歯車70に噛合する駆動傘歯車71と、電動モータ62と、該電動モータ62および駆動傘歯車71間に設けられる減速機構63とから成る。 - 特許庁

The seat belt retractor control system 500, which includes an electric motor 200 for a seat belt retractor and an H bridge circuit 401 that has MOSFETs 402, 404, 406, 408, controls the drive of the electric motor 200 and winds and pulls out the belt by controlling the H bridge circuit 401 in a plurality of drive modes.例文帳に追加

シートベルトリトラクタの制御装置500は、シートベルトリトラクタ用モータ200と、MOSFET402,404,406,408を有するHブリッジ回路401とを備え、Hブリッジ回路401を複数の駆動モードで制御することで、モータ200の駆動を制御し、ベルトの巻き取りや引き出しを行う。 - 特許庁

A compressor 13 is made drivable by the drive force of at least either of the internal combustion engine and the electric motor 12, connected to a drive force transmission part 15 through a first clutch 16, and connected to the electric motor 12 through a second clutch 17.例文帳に追加

コンプレッサ13を、少なくとも内燃機関11または電動モータ12の何れか一方の駆動力により駆動可能とし、第1クラッチ16を介して駆動力伝達部15に接続し、第2クラッチ17を介して電動モータ12に接続した。 - 特許庁

Detection of occurrence of reverse rotation in a process of engine stop is performed by using existing sensor so-called rotation sensors 18-20 provided on an electric motor 10 for drive control of the electric motor 10 connected to the intake cam shaft 7 to be used for drive of a valve timing variable mechanism 9.例文帳に追加

エンジン停止過程での逆回転発生の検出は、バルブタイミング可変機構9の駆動に用いるべく吸気カムシャフト7に連結された電動機10を駆動制御するために電動機10に設けられた回転センサ18〜20という、既存のセンサを利用して行われる。 - 特許庁

To prevent mutual interference between a brake and an electric motor generated when the brake is actuated in front and rear wheel drive travel or the like, in a drive for driving a rear wheel side by the electric motor independent of an engine that is a driving means for a front wheel side.例文帳に追加

前輪側の駆動手段であるエンジンとは独立した電動モータで後輪側を駆動する駆動装置において、前後両輪駆動走行時等にブレーキが作動した場合に発生するブレーキと電動モータの互いの干渉を防止する。 - 特許庁

The position of the drive gear 19 supported by the electric motor 14 is simultaneously adjusted both in the direction along the rotating axis line of the drive gear 19 and the direction intersecting with that by positionally adjusting the electric motor unit 91 in the adjustment direction A.例文帳に追加

電動モータユニット91を調整方向Aに位置調整することで、電動モータ14に支持される駆動ギヤ19の位置が、駆動ギヤ19の回転軸線に沿う方向およびこれと交差する方向に同時に調整される。 - 特許庁

In one frame 2, a first rotary body 5 forming a first drive sheave 7, a first electric motor 11, and a first braking machine 13 and a second rotary body 14 forming a second drive sheave 16, a second electric motor 20, and a second braking machine 22 are provided.例文帳に追加

一つのフレーム2に第一駆動綱車7、第一電動機11及び第一制動機13を形成した第一回転体5並びに第二駆動綱車16、第二電動機20及び第二制動機22を形成した第二回転体14を設ける。 - 特許庁

The wheel drive 40 for the vehicle hangs the wheel 30 on the vehicle body with a suspension 20 and supplies the electric power to the in-wheel motor through the electric wire 72 from the car body side by building the in-wheel motor 50 to drive the wheel in the rim 31 of the wheel 30.例文帳に追加

車両用ホイール駆動装置40は、車体にサスペンション20にてホイール30を懸架し、ホイール30のリム31内に、ホイールを駆動するインホイールモータ50を組込み、車体側から電線72を介してインホイールモータに電力を供給するようにしたものである。 - 特許庁

Consequently, the center of gravity of the motor drive circuit-integrated electric compressor 100 can be positioned in adjacent of a shaft 121 to reduce vibration and noise of the motor drive circuit-integrated electric compressor 100 while improving properties for loading the same on the vehicle.例文帳に追加

これにより、モータ駆動回路一体型電動圧縮装置100の重心位置をシャフト121近傍に位置させることができるので、モータ駆動回路一体型電動圧縮装置100の車両への搭載性を向上させつつ、圧縮装置100のの振動・騒音を低減することができる。 - 特許庁

To provide a drive control device for accessories in a vehicle mounted with an internal combustion engine which can suppress operating noise of an electric motor, in the case of driving the accessories by the electric motor according to the drive requirements of the accessories in a stopped condition of the internal combustion engine.例文帳に追加

内燃機関の停止状態において、補機の駆動要求に応じて電動モータにより補機を駆動する際に、電動モータの作動音を抑制することができる内燃機関搭載車両における補機の駆動制御装置を提供する。 - 特許庁

In an electro-hydraulic drive unit that is of a type provided with an electric motor and a hydraulic pump driven thereby, at least another one electric motor 2 is installed in an electric motor 1, while this electric motor 2 is driven-connected with at least another one hydraulic pump 5.例文帳に追加

電気液圧式の駆動ユニットであって、電動モータと該電動モータによって駆動される液圧式のポンプとが設けられている形式のものにおいて、電動モータ1内に少なくとも1つの別の電動モータ2が組み込まれていて、該別の電動モータ2が、少なくとも1つの別の液圧式のポンプ5と駆動結合されている。 - 特許庁

This controller for the drive unit for the hybrid vehicle provided with the electric motor, a power unit other than the electric motor, and a transmission for shifting the power of the electric motor or the power unit to be output, is provided with a shift prohibiting means (step S3) for prohibiting the shifting of the transmission when traveling by the power of the electric motor.例文帳に追加

電動機と、該電動機以外の他の動力装置と、前記電動機もしくは前記動力装置の動力を変速して出力する変速機とを備えたハイブリッド車用駆動装置の制御装置において、前記電動機の動力で走行する場合に前記変速機の変速を禁止する変速禁止手段(ステップS3)を備えている。 - 特許庁

To provide a power output device and an automobile equipped with the device, wherein the kinetic energy is collected as a larger amount of electric power even when applying a braking force to a drive shaft with a motor disconnected from the drive shaft, and an internal-combustion engine is started without generating a torque shock with the motor disconnected from the drive shaft.例文帳に追加

電動機を駆動軸から切り離した状態で駆動軸に制動力を与える際でも運動エネルギをより多くの電力として回収すると共に電動機を駆動軸から切り離した状態でトルクショックを生じることなく内燃機関を始動する。 - 特許庁

It is equipped with abnormality judging means (steps S2 and S9) which judge whether abnormality is occurring in the motor or not, and inhibition means (steps S3 and S10) which inhibit the drive of the electric motor by rectangular wave drive, in case that it is judged that abnormality is occurring in the motor.例文帳に追加

モータに異常が発生しているか否かを判断する異常判断手段(ステップS2,S9)と、モータに異常が発生していると判断された場合、矩形波駆動による電動モータの駆動を禁止する禁止手段(ステップS3,S10)を備える。 - 特許庁

To drive a motor with an electric current in a state of approximately sinusoidal wave, through a rotor position detecting means and an inverter circuit control means, thereby controlling the inverter circuit output voltage phase, enhancing the revolution controlling properties, in a motor drive of a washing machine wherein the motor is driven by an inverter circuit.例文帳に追加

インバータ回路によりモータを駆動する洗濯機のモータ駆動装置において、ロータ位置検出手段とインバータ回路の制御手段によりモータをほぼ正弦波状の電流で駆動し、インバータ回路出力電圧位相を制御して回転数制御性能を向上する。 - 特許庁

To provide an electric power steering device capable of reducing the power loss in an H-bridge circuit to drive a DC motor for assisting the steering force, of detecting the current direction in the DC motor, and also detecting a failure in the drive system of the DC motor.例文帳に追加

操舵力を補助するDCモータを駆動するHブリッジ回路の電力損失を低減し、またDCモータの電流方向を検出するとともに、DCモータの駆動系の異常を検出することのできる電動パワーステアリング装置を得る。 - 特許庁

A drive motor is converted from rotation in a fixed direction to a reciprocating operation of a switch mirror by use of a cam mechanism, and effects of prolonging a lifetime of the drive motor and decreasing a consumed power and of removing electric noises generated when rotating forward or backward the motor can be obtained.例文帳に追加

カム機構を用いて駆動モータを一定方向の回転からスイッチミラーの往復動作へ変換することにより、駆動モータの長寿命化及び消費電力低減と、モータの正逆反転時に発生する電気ノイズ除去の効果が得られる。 - 特許庁

To provide a motor drive device that controls an inverter so that the generation of partial electric discharge causing the breakage of inter-phase insulation between coil windings is prevented, in the motor drive device having a constitution for driving a motor by using the inverter, and to provide a method of controlling the same.例文帳に追加

インバータにより電動機を駆動する構成の電動機駆動装置において、コイル巻線間の相間絶縁破壊に至る部分放電の発生を防止するようにインバータを制御可能な電動機駆動装置および制御方法を提供する。 - 特許庁

A construction machine includes: a revolving mechanism 2 to revolve and drive a revolving body 3; a revolving hydraulic motor 21 to revolve the revolving body by driving the revolving mechanism 2; a hydraulic circuit 32 to perform a drive control of the revolving hydraulic motor; and a revolving electric motor 300 to perform regenerative power generation during deceleration of the revolving body.例文帳に追加

建設機械は、旋回体3を旋回駆動する旋回機構2と、旋回機構2を駆動して旋回体を旋回させる旋回油圧モータ21と、旋回油圧モータを駆動制御する油圧回路32と、旋回体の減速時に回生発電を行なう旋回用電動機300とを含む。 - 特許庁

To provide a fan-motor drive circuit capable of stabilizing the revolution of a brushless fan motor by a Hall device electric circuit, stabilizing the revolution of the motor with respect to the changes in the ambient temperature, and furthermore, reducing the vibration in the sine-wave drive.例文帳に追加

ブラシレスファンモータのホール素子電気回路による回転数の安定化および環境温度変化に対する回転数の安定化を図るとともに、正弦波駆動における振動を低減化できるファンモータ駆動回路を提供する。 - 特許庁

To provide an electric power steering device capable of miniaturizing a control unit for performing the drive control of an electric motor, and easily realizing the electric connection.例文帳に追加

電動モータを駆動制御する制御ユニットを小型化するとともに、電気的接続を容易に行うことができる電動パワーステアリング装置を提供する。 - 特許庁

Accordingly, even if each of the electric motors at the left side in the vehicle width direction and the electric motors at the other side in the vehicle width direction is an odd number, no electric motor remained when constituting the drive circuit does not exist.例文帳に追加

したがって、車幅方向左側の電動モータおよび車幅方向他方側の電動モータがそれぞれ奇数個であっても、駆動回路を構成する上で残る電動モータが生じない。 - 特許庁

As a result, the electric device related to the engine can drive the electric device related to the turbocharger as the electric motor to overcome insufficient engine operation condition related to turbocharger delay.例文帳に追加

これにより、エンジンと関連付けられた電気装置は、ターボチャージャと関連付けられた電気装置を電動機として駆動することが可能であり、ターボチャージャ遅れと関連付けられるような不十分なエンジン作動状態を克服する。 - 特許庁

To control the drive of a dust collector motor 20 interlocking with the operational status of the body 40 of an electric tool 200 without the influence of a subsidiary device 50 included in the electric tool 200 connected to an electric outlet 11.例文帳に追加

コンセント11に接続された電動工具200が備える付帯装置50の影響を受けずに、電動工具200の本体部40の運転状態と連動して、集塵モータ20の駆動を制御することを可能とする。 - 特許庁

To provide an electric vehicle capable of using an electric power of the battery for a motor drive for operation of an active element in an electric circuit for an auxiliary machine while securing safety against a high voltage.例文帳に追加

高電圧に対する安全性を確保しつつ、モータ駆動用のバッテリの電力を補機用電気回路における能動素子の動作に用いることができる電気自動車を提供する。 - 特許庁

An electric current Ia (Ib) flows through the drive motor 9 when an electric lock is closed or opened, and the circuit 21 is put into the state of being started up by partially inputting the electric current via the diode bridge 20 and the circuit 22.例文帳に追加

電気錠が施錠又は解錠されるとき駆動モータ9に電流Ia(Ib)が流れるが、電源回路21はその電流の一部をダイオードブリッジ20及び過電圧保護回路22を介して入力し起動した状態となる。 - 特許庁

The electric power obtained from the dynamo 14 is stored on a second battery 15, and then the electric power of the second battery 15 is used as the power source to drive a travel motor 16, thus an electric bus 10 travels.例文帳に追加

ダイナモ14…で得た電力を対応する第2のバッテリ15…に蓄電した後、各第2のバッテリ15…の電力を電源に走行用モータ16を駆動し、電気バス10を走行する。 - 特許庁

To provide an electric drive device and an electric automobile which can be operated by an electric motor capable of preventing increase in an unspringing weight and holding an excellent operation stability without sacrificing a suspension layout.例文帳に追加

サスペンションレイアウトを犠牲にすることなく、バネ下重量の増加を防止し、良好な操縦安定性を保持することができる、電動モータにより駆動することが可能な電動駆動装置及び電気自動車を提供する。 - 特許庁

This drive circuit integral-type electric compressor cools the power semiconductor element of the drive circuit by discharged refrigerant gas in the electric compressor having the motor drive circuit integrally assembled therein that includes the power semiconductor element.例文帳に追加

パワー半導体素子を備えたモータ駆動回路が一体的に組み込まれた電動圧縮機において、駆動回路のパワー半導体素子を吐出冷媒ガスで冷却するように構成したことを特徴とする駆動回路一体型電動圧縮機。 - 特許庁

To provide an electric motor drive system that can drive a plurality of AC electric motors by using one drive unit (power converter), can use stators which are the same in winding methods of windings, can suppress a rise of cost in the whole system, and can reduce copper loss by suppressing the generation of a cross current.例文帳に追加

複数台の交流電動機を1台の駆動装置(電力変換器)により駆動可能とし、かつ、巻線の巻き方が同じ固定子を使用可能としてシステム全体のコスト上昇を抑えると共に、横流の発生を抑制して銅損を低減させた電動機駆動システムを提供する。 - 特許庁

To provide an electric four-wheel drive car which can be manufactured at a cost not higher than that of a conventional mechanical four-wheel drive car, and can be applied to an automobile in a cubic capacity class larger than the class of a DC motor electric four-wheel drive car, and further to provide its control system.例文帳に追加

従来のメカ4輪駆動車に対しコストが上回ることなく、また、DC電動機電動4輪駆動車より大排気量クラスの自動車に適用可能な電動4輪駆動車およびその制御装置を提供することにある。 - 特許庁

In the compressor 2, a compression section 31 compressing a refrigerant sucked into a sealed vessel 30, an electric motor 32 driving the compression section 31, and a drive circuit 33 driving the electric motor 32 are integrally stored, and heat exchange is performed between a heat generating component in the electric motor 32 or the drive circuit 33 and the refrigerant on a suction side.例文帳に追加

この圧縮機2は、密閉容器30内に吸入された冷媒を圧縮する圧縮部31と、この圧縮部31を駆動する電動モータ32と、この電動モータ32を駆動する駆動回路33とを、一体的に収容して構成し、電動モータ32または駆動回路33における発熱性部品と、吸入側の冷媒とを熱交換可能に構成する。 - 特許庁

例文

Electric connectors 2, 4 interposed between a control ECU 1 and motor units 3, 5 for a seat receive the control signal transmitted from the control ECU 1 via a communication cable C, and the drive signal to drive a motor included in the motor units 3, 5 for the seat is output from motor drive circuits 21, 41 in response to the received control signal.例文帳に追加

制御ECU1とシート用モータユニット3、5との間に介設される電装コネクタ2、4が、通信線Cを介して制御ECU1から送信されてくる制御信号を受信し、受信された制御信号に応答して、モータ駆動回路21、41からシート用モータユニット3、5に含まれるモータを駆動させるための駆動信号が出力される。 - 特許庁

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