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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > lock up clutchの意味・解説 > lock up clutchに関連した英語例文

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lock up clutchの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 482



例文

In a mechanical automatic transmission system 10 comprising a fuel control engine 12 and mechanical transmission 14 connected and driven by a torque converter and torque converter lock-up clutch assembly 16, high- quality torque converter lock-up is performed smoothly.例文帳に追加

本発明の制御は、トルクコンバータ及びトルクコンバータロックアップクラッチアセンブリ16によって駆動連結された燃料制御エンジン12と機械式変速機14を含む機械式自動変速システム10において、円滑で高品質なトルクコンバータロックアップの実行を提供する。 - 特許庁

The turbine hub 44 is provided with an electromagnet 60 attracting the lock-up piston 50, and the lock-up clutch 33 is released by magnetic force of electromagnet 60 generated by distribution of electricity in idling of the engine accompanying the lowering of the quantity of hydraulic oil.例文帳に追加

また、タービンハブ44にはロックアップピストン50を吸引する電磁石60が組み付けられており、作動油量が低下するエンジンのアイドリング時には、通電によって生じる電磁石60の磁力によってロックアップクラッチ33が解放される。 - 特許庁

When a lock-up clutch LC is engaged, an LC shift valve 5 is set to a lock-up ON position, and command hydraulic pressure (pilot pressure) according to an LC engagement command is applied from an LC controlling linear solenoid LS to an LC control valve 6.例文帳に追加

ロックアップクラッチLCをオンする場合、LCシフトバルブ5がロックアップON位置に設定され、LC締結指令に応じた指令油圧(パイロット圧)がLC制御用リニアソレノイドLSからLC制御バルブ6に与えられる。 - 特許庁

Thereby, the line pressure PL can be set independently from primary pulley pressure PP and further, after the completion of lock-up of a lock-up clutch 29, independently from both the primary pulley pressure PP and secondary pulley pressure PS.例文帳に追加

これにより、ライン圧PLの設定に要する要素の増加を抑制しつつ、プライマリプーリ圧PPとは独立に、更にロックアップクラッチ29のロックアップ完了後にはプライマリプーリ圧PPおよびセカンダリプーリ圧PSの双方と独立にライン圧PLを設定することが可能となる。 - 特許庁

例文

When the solenoid valve SL is turned OFF, the signal pressure of a linear solenoid valve SLT is supplied to a line pressure control valve 70 via a signal pressure selector valve 77 to control line pressure and the signal pressure of a linear solenoid valve SLU is supplied to a lock-up control valve 78 to control the differential pressure of a lock-up clutch.例文帳に追加

ソレノイド弁SLのOFF時に信号圧切替弁77によってリニアソレノイド弁SLTの信号圧をライン圧調圧弁70に供給してライン圧を制御し、リニアソレノイド弁SLUの信号圧をロックアップ制御弁78に供給してロックアップクラッチの差圧を制御する。 - 特許庁


例文

When a switching valve 80 provided between the lock-up control valve 60 and the lock-up clutch is operated, the supply-discharge oil-path 63 in connection with the apply oil-path 83 is disconnected, and a discharge oil-path 88 of a high duct-resistance is connected to the apply oil-path 83.例文帳に追加

また、ロックアップ制御弁60とロックアップクラッチとの間に設けられるスイッチ弁80を操作すると、アプライ油路83に接続されていた給排油路63が切り離され、アプライ油路83には流路抵抗の大きな排出油路88が接続される。 - 特許庁

When a lock-up control valve 60 is operated, a supply oil-path 58 is connected to a release oil-path 84 through a supply-discharge oil-path 64, and an apply oil-path 83 is connected to a discharge oil-path 70 through a supply-discharge oil-path 63, and the lock-up clutch is disengaged.例文帳に追加

ロックアップ制御弁60を操作すると、供給油路58が給排油路64を介してリリース油路84に接続され、アプライ油路83が給排油路63を介して排出油路70に接続され、ロックアップクラッチが開放される。 - 特許庁

For that purpose, a lock-up clutch control device 50 includes a first timer means 51 for setting the time of executing the reducing operation of engine rotating speed target value, and a second timer means 52 for setting the time of waiting the lock-up start.例文帳に追加

そのため、ロックアップクラッチ制御装置50は、エンジン回転数目標値の低下運転を行う時間を設定する第1のタイマー手段51と、ロックアップ開始を待機する時間を設定する第2のタイマー手段52とをそなえている。 - 特許庁

The hydraulic controller for the automatic transmission is provided with the hydraulic power transmission 1 having a lock-up clutch 11, the pressure regulator 4 supplying an oil pressure for a lock-up and hydraulic transmission, and a signal pressure control valve 7 applying the pressure regulating signal pressure for regulating pressure to the pressure regulator.例文帳に追加

自動変速機の油圧制御装置は、ロックアップクラッチ11を有する流体伝動装置1と、そのロックアップと流体伝動のための油圧を供給する調圧弁4と、該調圧弁に調圧のための調圧信号圧を印可する信号圧制御弁7とを備える。 - 特許庁

例文

The control device of the vehicular driving mechanism is provided with various sensors 160-180 for detecting driving states of a transmission 14 and a control part 181 for conducting a slip lock-up control for fastening the lock-up clutch 32 from an open state via a slip state.例文帳に追加

車両駆動機構の制御装置は、変速機14の運転状態を検出する各種センサ160〜180と、ロックアップクラッチ32を解放状態からスリップ状態を経て締結させるスリップロックアップ制御を行なう制御部181とを備える。 - 特許庁

例文

However, when it is judged that the direction of the vehicle is turned, during decelerating the vehicle by a handle rudder or a winker lighting time, lock-up releasing speed is reduced, and the operating region of the lock-up clutch mechanism 12 is enlarged.例文帳に追加

ただし、車両減速中において、ハンドル舵角或いはウィンカ点灯時間などによって、車両の方向転換が行われる状況にあると判断されるときには、ロックアップ解除速度を低下させ、ロックアップクラッチ機構12の作動領域を拡大する。 - 特許庁

In an ECU 31 for a transmission, a lock-up clutch mechanism 12 for connecting/disconnecting an engine 10 and a continuously variable transmission 14 is operated during decelerating a vehicle, its operation is released when speed underruns prescribed lock-up releasing speed, and thereby, disorder feeling generated by deceleration/acceleration is avoided.例文帳に追加

変速機用ECU31は、エンジン10と無段変速機14とを断接するロックアップクラッチ機構12を車両減速中に作動すると共に、車速が所定のロックアップ解除速度を下回るとその作動を解除して、減速加速度による違和感を回避するようにしている。 - 特許庁

The lock up clutch 26 is speedily released (S150-170, 190, 200) when throttle opening θ and car velocity V change from an engaged region to a disengaged region (S20-90), but the lock up clutch 26 is gently released in comparison with the normal time at the time when the lock up clutch 26 has torque transmission capacity at this stage (S100).例文帳に追加

スロットル開度θ及び車速Vが係合領域より非係合領域へ変化したときには(S20〜90)、ロックアップクラッチ26が迅速に解放される(S150〜170、190,200)が、スロットル開度θ及び車速Vが非係合領域にある状況(S20)にて、車輌の運転状態が特定の運転状態以外の状態になり(S50〜90)、その段階に於いてロックアップクラッチ26にトルク伝達容量があるときには(S100)、ロックアップクラッチ26を通常時に比して穏やかに解放する(S150〜190)。 - 特許庁

Preferably, the sliding member for the wet clutch is used in either a wet clutch and a wet brake or a starting clutch and a lock-up clutch used in an automatic transmission, and the mating material sliding on the amorphous hard carbon film is a paper series friction material containing fiber components.例文帳に追加

湿式クラッチ用摺動部材は自動変速機に用いられる変速機用の湿式クラッチおよび湿式ブレーキ、発進クラッチならびにロックアップクラッチのいずれかに使用される摺動部材であり、非晶質硬質炭素膜と摺動する相手材は繊維成分を含有するペーパ系摩擦材であることが好ましい。 - 特許庁

The automatic friction contact mechanism 50 decreases the hysteresis as the damper device 40 by moving the piston 51 against energizing of the belleville spring 53 by the pressure difference between a lock-up on pressure of a space 2c and a lock-up delivery pressure of a hydraulic chamber 55 and automatically disengaging the friction contact during engagement control of the lock-up clutch 30.例文帳に追加

また、該自動摩擦接触機構50は、ロックアップクラッチ30の係合制御中にあって、空間2cのロックアップオン圧と油室55のロックアップ排出圧との差圧により、ピストン51を皿ばね53の付勢に反して移動させ、自動的に上記摩擦接触を切離すことで、ダンパ装置40としてのヒステリシスを小さくする。 - 特許庁

When a lock-up clutch command hydraulic pressure in transition from lock-up OFF to lock-up ON is learned, arrival time from a time point when engagement pressure fixing control ends till an actual slip ratio reaches a predetermined target value or a predetermined value around the value is measured, and a learned value of the command hydraulic pressure is updated based on the length of the arrival time.例文帳に追加

ロックアップオフからオンへの移行時におけるロックアップクラッチ指令油圧を学習する際に、締結圧一定終了時点から実スリップ率が所定の目標値又はそれに近い所定値に到達するまでの到達時間を計測し、該到達時間の長短に基づいて前記指令油圧の学習値を更新する。 - 特許庁

Since a lock-up clutch 26 is released so as to serve an engine inertia torque T_Ei accompanying release of the lock-up clutch 26 to be in a reverse phase to a transmission inertia torque T_CVTi accompanying a reverse input from the side of a driving wheel 24, for example, at least a part of the transmission inertia torque T_CVTi can be offset by the engine inertia torque T_Ei.例文帳に追加

ロックアップクラッチ26の解放に伴うエンジンイナーシャトルクT_Eiが駆動輪24側からの逆入力に伴う変速機イナーシャトルクT_CVTiと逆位相となるようにロックアップクラッチ26が解放されるので、例えば変速機イナーシャトルクT_CVTiの少なくとも一部をエンジンイナーシャトルクT_Eiにより相殺することができる。 - 特許庁

A torque converter having the lock-up clutch and the belt-type continuously variable transmission are provided, and in engagement of the lock-up clutch, a target transmission input number of revolutions of the belt-type continuously variable transmission is highly corrected so as to finish complete engagement within a predetermined time while limiting a dropping ratio of engine speed.例文帳に追加

ロックアップクラッチを有するトルクコンバータとベルト式無段変速機とを備え、ロックアップクラッチの締結時には、エンジン回転数の低下率を制限しつつ、所定時間内に完全締結が完了するよう、ベルト式無段変速機の目標変速機入力回転数を高めに補正することとした。 - 特許庁

A target slip rotation calculating part 100 sets a target slip rotation command value ω_SLPT of a lock-up clutch 2 for compensating a driving torque insufficiency ΔT_D^* with respect to a target driving torque T_D^* by a torque ratio t of the torque converter 1, and controls a target lock-up clutch fastening capacity T_LU to obtain the set target slip rotation command value ω_SLPT.例文帳に追加

目標スリップ回転演算部100は、目標駆動トルクT_D^*に対する駆動トルク不足分ΔT_D^*をトルクコンバータ1のトルク比tで補償するためのロックアップクラッチ2の目標スリップ回転指令値ω_SLPTを設定し、設定した目標スリップ回転指令値ω_SLPTが得られるように目標ロックアップクラッチ締結容量T_LUを制御する。 - 特許庁

To provide a lock-up clutch controller for a vehicle, improving the drivability by preventing an incongruous feeling from arising when performing change over to the engagement side of a lock-up clutch to unconventionally lower speed side during low-speed running in order to improve fuel economy.例文帳に追加

燃費向上を目的として減速走行中に従来よりも低車速側までロックアップクラッチの係合側への切換えを実行するようにした場合、アクセルのオンオフに伴う係合状態の切換による違和感の発生を抑制して、ドライバビリティが向上する車両のロックアップクラッチ制御装置を提供する。 - 特許庁

To provide a lock-up clutch controller for a vehicle capable of being improved for the drivability by preventing an incongruous feeling from arising when executing change over to the engagement side of a lock-up clutch to unconventionally lower speed side during low-speed running in order to improve fuel consumption.例文帳に追加

燃費向上を目的として減速走行中に従来よりも低車速側までロックアップクラッチの係合側への切換えを実行するようにした場合、アクセルのオンオフに伴う係合状態の切換による違和感の発生を抑制して、ドライバビリティが向上する車両のロックアップクラッチ制御装置を提供する。 - 特許庁

Control of the primary regulator valve 110, engaging and disengaging control of the lock up clutch 26, and control of an engagement transient oil pressure in engagement of the forward travel clutch C1 are executed by one linear solenoid valve SLT.例文帳に追加

プライマリレギュレータバルブ110の制御と、ロックアップクラッチ26の係合・解放制御と、前進用クラッチC1を係合させる際の係合過渡油圧の制御とが、1つのリニアソレノイドバルブSLTによって行われる。 - 特許庁

In the clutch piston 23 with the friction lining for the lock-up clutch, to which the annular friction lining 24 with the whole flat friction surface is adhered, the friction lining 24 is formed by annularly arranging the plurality of sector lining segments 24a in non-spaced relation.例文帳に追加

摩擦面全体を平坦にした環状の摩擦ライニング24を接着した,ロックアップクラッチ用摩擦ライニング付きクラッチピストン23において,摩擦ライニング24を,複数枚の扇形のライニングセグメント24aを環状に隙間無く配列して構成した。 - 特許庁

Thereby, the slipping amount of the lock-up clutch in transition from deceleration to acceleration can be properly controlled, and heat generation, the lowering of fuel efficiency, the generation of an engagement shock or the like accompanied by the excessive generation of clutch slippage can be prevented.例文帳に追加

こうすると、減速から加速への移行時におけるロックアップクラッチのスリップ量を適正に制御することができ、これによりクラッチ滑りの余分な発生に伴う発熱や燃費の悪化あるいは締結ショックの発生等を防止することができるようになる。 - 特許庁

The lock-up clutch 6 is disposed on an outer peripheral side of the turbine hub 23 and has a disc-like piston 41 for performing clutch operation and an annular slide member 100 disposed in the radial direction between an inner peripheral part of the piston 41 and an outer peripheral part of the turbine hub 23.例文帳に追加

ロックアップクラッチ6は、タービンハブ23の外周側に配置され、クラッチ動作を行うための円板状のピストン41と、ピストン41の内周部とタービンハブ23の外周部との半径方向間に配置された環状の摺動部材100とを有している。 - 特許庁

The control device detects the condition of a failure of each component in accordance with the operating condition of a forward/reverse travel clutch and the operating condition of a lock-up clutch 26.例文帳に追加

前後進クラッチの作動状態およびロックアップクラッチ26の作動状態に基づいて、各部品の故障状態を検出するため、故障検出のための油圧センサや油圧スイッチ等を設けることなく、各部品の故障状態を検出することができる。 - 特許庁

To provide a control device for a hydraulic friction clutch automatically changing to a slip state when an engine speed is lowered to an idle rotation state and automatically switching to a lock-up state when the engine speed exceeds an idle rotational speed, in the hydraulic friction clutch.例文帳に追加

本発明は、油圧式摩擦クラッチにおいて、機関の回転速度がアイドル回転状態に低下すると自動的にスリップ状態に変化し、機関の回転速度がアイドル回転数より上昇すると自動的に直結状態に切り替わる、油圧式摩擦クラッチの制御装置を提供する。 - 特許庁

To provide a controller for a vehicle capable of precisely determining the engagement state of a lock-up clutch to decide a belt transmission torque command value or adequately reducing engine output torque in a vehicle provided with a continuously variable transmission connected to an internal combustion engine via the clutch.例文帳に追加

内燃機関にクラッチを介して接続される無段変速機を備えた車両においてクラッチの締結状態を精度良く判断してベルト伝達トルク指令値の決定あるいは機関出力トルクの低減を適切に実行するようにした車両の制御装置を提供する。 - 特許庁

To restrain rise of engine speed in accordance with resetting of fuel supply on a power train to make a lock up clutch in a connected state in the middle of fuel cutting at the time of decelerated travelling and to make the clutch in a disengaged state at the time of resetting the fuel supply.例文帳に追加

減速走行時における燃料カット中はロックアップクラッチを接続状態とし、燃料供給復帰時には上記クラッチを遮断状態とするパワートレインにおいて、燃料供給の復帰に伴うエンジン回転数の上昇の抑制を課題とする。 - 特許庁

Hydraulic pressure of a cylinder chamber B is drained through an oil path 43 for clutch control at the time of starting and a lock-up clutch 13 is in a released state, and torque of an engine output shaft is transmitted to an input shaft 31 through a fluid coupling 11.例文帳に追加

発進時は、シリンダ室Bの油圧がクラッチ制御用油路43を介してドレーンされ、ロックアップクラッチ13は解放状態にあり、エンジン出力軸のトルクは、流体継手11を介して入力軸31に伝達される。 - 特許庁

To provide a control device which favorably solves various nonconformity between behavior stabling operation by a behavior stabilization control device and operation of drive line devices such as a fluid transmission device with a lock-up clutch, an automatic transmission, a differential limit clutch, etc.例文帳に追加

挙動安定化制御装置による挙動安定化作動と、直結クラッチ付流体伝動装置、自動変速機、差動制限クラッチ等の駆動系装置の作動との間での種々の不都合が好適に解消される車両の制御装置を提供する。 - 特許庁

To provide a control device for a vehicle to suitably dissolve various trouble between revolving behavior stabilization control device and operation of a drive system device, such as a fluid transmission device with a lock-up clutch, an automatic transmission, and a differential limit clutch.例文帳に追加

旋回挙動安定化制御装置による旋回挙動安定化作動と、直結クラッチ付流体伝動装置、自動変速機、差動制限クラッチ等の駆動系装置の作動との間での種々の不都合が好適に解消される車両の制御装置を提供する。 - 特許庁

Thus, the release of the engine intermission clutch K0 and the engagement of the lock-up clutch LU are performed in a state where a power transmission path in the automatic transmission 18 is substantially blocked, thereby reducing the stopping shock of the engine 12 and quickly performing the release and the engagement.例文帳に追加

従って、エンジン断続用クラッチK0の解放及びロックアップクラッチLUの係合は、自動変速機18内の動力伝達経路が略遮断された状態で行われるので、エンジン12の停止ショックを低減でき、それら解放および係合を迅速に行うことが可能である。 - 特許庁

The hydraulic power transmission provided with the lock-up clutch is configured so as to provide between a first plate engaging on a spline of inner peripheral surface of a clutch outer cylinder and a retaining plate a bias member which mutually urges them in reverse direction of circumferential direction.例文帳に追加

ロックアップクラッチを備えた流体伝動装置において、クラッチ外筒部内周面のスプラインに係合する第1プレート及びリテイニングプレートの間に、これらを互いに周方向逆方向に付勢する付勢部材を設けたことを特徴とする。 - 特許庁

After t3, when the torque has reached a prescribed level has been determined by the torque converter speed ratio being e<e', the clutch throw-in pressure is quickly lowered at a late low speed; and at t4, when the clutch throw-in pressure becomes less than zero, it is lowered to the lowest level all at once, to release the lock-up.例文帳に追加

トルクが所定値に達したのをトルクコンバータ速度比e<e’により判定するt3以後は、締結圧を後期の低下速度で速やかに低下させ、締結圧が0未満になるt4に一気に最低値してロックアップを解除する。 - 特許庁

A speed change controller sets up a target revolution of the primary pulley in a regular revolution of speed change based on a parameter showing an operating state such as speed of a vehicle and a throttle position, and also sets up the target revolution in a starting revolution lower than the regular revolution of speed change until completing engagement of the lock-up clutch.例文帳に追加

変速制御装置は、車速やスロットル開度などの運転状態を示すパラメータに基づいてプライマリプーリの目標回転数を通常変速回転数に設定し、ロックアップクラッチが係合完了するまでは、通常変速回転数よりも低い発進回転数に設定する。 - 特許庁

To provide a lock up clutch control device capable of appropriately learning a precharge control waveform in a precharge control for a loss stroke.例文帳に追加

ロスストロークに対するプリチャージ制御において、プリチャージ制御波形を好適に学習することができるロックアップクラッチ制御装置を提供する。 - 特許庁

To provide an outboard motor capable of transmitting large torque to an output shaft from a crankshaft without especially enlarging a pump impeller and a turbine runner by rationally combining a lock-up clutch with a torque converter.例文帳に追加

トルクコンバータにロックアップクラッチを合理的に組み合わせて,ポンプインペラ及びタービンランナを特別に大型化させずとも,クランク軸から出力軸に大トルクを伝達し得るようにした船外機を提供する。 - 特許庁

The lock-up device 7 of a torque converter 1 comprises the piston 75, a piston connecting mechanism 76, a clutch plate 71, and a damper mechanism 9.例文帳に追加

トルクコンバータ1のロックアップ装置7は、ピストン75と、ピストン連結機構76と、クラッチプレート71と、ダンパー機構9と、から構成されている。 - 特許庁

The lock-up clutch 6 comprises a piston 31, a reheating plate 32, a plurality of coil springs 33, and a driven plate 34.例文帳に追加

ロックアップクラッチ6は、主に、ピストン31と、リティーニングプレート32と、複数のコイルスプリング33と、ドリブンプレート34とから構成されている。 - 特許庁

To provide a control device of a vehicle that makes a vehicle perform deceleration fuel cut by surely clamping a lock-up clutch in a deceleration traveling state.例文帳に追加

減速走行状態にあるときにロックアップクラッチを確実に締結させて減速フューエルカットを行わせるようにした車両の制御装置を提供する。 - 特許庁

During vehicle deceleration, a deceleration lockup is executed wherein a lockup clutch 12 is engaged to lock-up an engine 10 and a transmission 13.例文帳に追加

車両減速時には、ロックアップクラッチ12を係合状態としてエンジン10と変速機13とを直結状態とする減速時ロックアップを実行する。 - 特許庁

An ECU 12 controls loads of auxiliary machines 9 and 9a driven by engine rotations on condition that a lock-up clutch is connected during deceleration of a vehicle.例文帳に追加

ECU12は、車両の減速時にロックアップクラッチの締結を条件として、エンジン回転によって駆動される補機9,9aの負荷を制御する。 - 特許庁

Therefore, oil with air mixed is prevented from being circulated through a torque converter 2 including a lock-up clutch 4, and the torque converter 2 does not cause a malfunction.例文帳に追加

したがって空気混入状態のオイルがロックアップクラッチ4を含むトルクコンバータ2に循環しないようにすることができ、トルクコンバータ2の作動異常を生じない。 - 特許庁

To provide a starting device capable of achieving the absorption of torque fluctuation in engagement of a lock-up clutch and prevention of occurrence of judder vibration in slip control.例文帳に追加

ロックアップクラッチの係合中のトルク変動吸収とスリップ制御中のジャダー振動の発生防止との両立を可能にする発進装置を提供する。 - 特許庁

To prevent engine stall even if rapid braking is applied when a lock-up clutch is slip-controlled and fuel-cut control is performed at coast traveling.例文帳に追加

コースト走行時にロックアップクラッチをスリップ制御してフューエルカット制御を実行している場合に、急制動が作用してもエンジンストールを防止する。 - 特許庁

To compatibly materialize improvement of fuel economy and avoidance of shift shock in a vehicle mounting an automatic transmission including a torque converter provided with a lock up clutch.例文帳に追加

ロックアップクラッチを備えたトルクコンバータを有する自動変速機を搭載した車両において、燃費向上と変速ショックの回避とを両立する。 - 特許庁

This lock up device 9 is disposed in a space between a front cover 3 and a turbine 5, and comprises the clutch part 23, the damper part 24, and a torque transmitting member 32.例文帳に追加

ロックアップ装置9は、フロントカバー3とタービン5との間の空間に配置され、クラッチ部23と、ダンパー部24と、トルク伝達部材32とを備えている。 - 特許庁

To provide a controller for a hybrid vehicle capable of maintaining a stable tightening condition of a lock-up clutch during deceleration and recovering regenerative energy effectively.例文帳に追加

減速中のロックアップクラッチの締結状態を安定して維持することができ、回生エネルギーを効果的に回収可能なハイブリッド車両の制御装置を提供することである。 - 特許庁

例文

CONTROL DEVICE AND CONTROL METHOD FOR VEHICLE EQUIPPED WITH AUTOMATIC TRANSMISSION HAVING LOCK-UP CLUTCH, AND PROGRAM AND RECORDING MEDIUM FOR IMPLEMENTING THE CONTROL METHOD例文帳に追加

ロックアップクラッチを備えた自動変速機を搭載した車両の制御装置および制御方法ならびにその制御方法を実現するプログラムおよび記録媒体 - 特許庁

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