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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 排気弁閉~の意味・解説 > 排気弁閉~に関連した英語例文

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排気弁閉~の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 1074



例文

地下タンク内圧と大気圧との差が所定値以下の場合、吸気排気じているため、石油類の蒸気は大気に放出されない。例文帳に追加

In the case the difference between the underground tank internal pressure and the atmospheric pressure is lower than the given value, the air suction valve and the exhaust valve are closed not to exhaust the vapor of petroleums into the atmosphere. - 特許庁

その後、制御装置は、シリンダ全体にわたって新気を供給した後に該新気を所定量まで減らすように、ピストンが排気ポートをじるタイミングよりも遅いタイミングで吸気じる。例文帳に追加

After that, the control device closes the intake valve at timing later than that to close the exhaust port by the piston so that the fresh air is reduced to a predetermined amount after the fresh air is supplied to the whole of the cylinder. - 特許庁

エンジンが始動開始になると、排気タイミングを進角させて、クエンチHCとウェット燃料とを内燃機関の暖機後に比して多く含んだ燃焼ガスを燃焼室内にじ込める。例文帳に追加

Upon a start of a start-up of an engine, the closing timing of an exhaust valve is advanced to confine in a combustion chamber combustion gas including more quenched HC and wet fuel than after a warm-up of the internal combustion engine. - 特許庁

そして、排気経路201を流れる排ガス温度が所定値以下のとき、静電捕集リアクター220の入口の開222をじるように構成する。例文帳に追加

The device is constituted so as to close the opening/closing valve 222 of the inlet of the electrostatic collecting reactor 220 when the temperature of exhaust gas flowing in an exhaust passage 201 is a prescribed value or less. - 特許庁

例文

ターボ形ポンプ機構の吸気口1K側と排気口1H側をポンプハウジング1の外方にて連通させる連通路7を設けるとともに、この連通路に通路を開する開8を介設したものである。例文帳に追加

A communicating passage 7 is provided outside a pump housing 1 for communication between an inlet 1K and an outlet 1H of the turbo pump mechanism and is provided with an open/close valve 8 for opening and closing the passage. - 特許庁


例文

排気管3を内管4とこれを包囲する外管5とより構成し、外管5の上部と内管4との間に形成される空間6に、開22をじ側に付勢するねじりコイルばね26を配置した。例文帳に追加

The exhaust pipe 3 is composed of an inner pipe 4 and the outer pipe 5 surrounding the inner pipe, and a torsion coil spring 26 for energizing the on-off valve 22 to the closing side is disposed in a space formed between the inner pipe 4 and the upper part of the outer pipe 5. - 特許庁

このプレヒート制御では、排気バルブ40をさせた状態で吸気バルブ38を開,させることにより、高温となった圧縮空気の吹き返しを吸気ポート20内に噴出させる。例文帳に追加

In the preheat control, the heated compressed air blown back is blown into an intake port 20 by opening and closing an intake valve 38 with an exhaust valve 40 closed. - 特許庁

ハウジング101に給気口117及び排気口119を対向して設け、給気口117を開する開自在の吸気125を設ける。例文帳に追加

An air supply port 117 and an exhaust port 119 are oppositely arranged in the housing 101, and a freely openable-closable intake valve 125 is arranged for opening and closing the air supply port 117. - 特許庁

スピンドルは、また、完全な開放位置と完全なじ位置との間にて位置決めすることができ、また、排気じ位置と開放位置との間にてスプール21と実質的に同時に動かされる。例文帳に追加

The spindle can be positioned between a complete release position and a complete closed position and is moved substantially simultaneously with the spool 21 between the closed position and the release position of the exhaust valve. - 特許庁

例文

このプレヒート制御では、排気バルブ40をさせた状態で吸気バルブ38を開,させることにより、高温となった圧縮空気の吹き返しを吸気ポート20内に噴出させる。例文帳に追加

In the preheat control, the heat compressed air spit-back is blown into an intake port 20 by opening and closing an intake valve 38 with an exhaust valve 40 closed. - 特許庁

例文

プレヒート制御では、排気バルブ40をした状態で吸気バルブ38を開,させることにより、圧縮空気の吹き返しを吸気ポート20内に噴出させる。例文帳に追加

In the preheat control, the return of compressed air is jetted into an intake port 20 by opening and closing an intake valve 38 while an exhaust valve 40 is closed. - 特許庁

消音部5Bに上流側の小断面通路部56と下流側の大断面通路部57とこの大断面通路部57の下流端の排気ガス流出口57aを開する開58とを設ける。例文帳に追加

The muffling portion 5B is provided with a small cross-section passage portion 56 on the upstream side, a large cross-section passage portion 57 on the downstream side, and a switch valve 58 for opening and closing an exhaust gas outlet 57a at the downstream end of the large cross-section passage portion 57. - 特許庁

このプレヒート制御では、排気バルブ40をさせた状態で吸気バルブ38を開,させることにより、高温となった圧縮空気の吹き返しを吸気ポート20内に噴出させる。例文帳に追加

In the preheat control, the return of high-temperature compressed air is jetted into an intake port 20 by opening and closing an intake valve 38 while an exhaust valve 40 is closed. - 特許庁

また、ワークをアンチャックするときには、開23が排出口22をじて排気室31内の圧力を上昇させ、エゼクタ部13から吸着室18内に加圧空気を導入する。例文帳に追加

When unchucking the work piece, an opening/closing valve 23 closes a discharge opening 22 to raise the pressure inside a discharge chamber 31, and the pressurized air is led into the suction chamber 18 from the ejector part 13. - 特許庁

内燃機関100では、吸気配管50を通して、吸気配管50内に設けられたスロットル525の開角度に応じて気体が燃焼室313に供給され、燃焼室313から燃焼後の排気排気配管70を通して排出される。例文帳に追加

In an internal combustion engine 100, gas is supplied to a combustion chamber 313 in response to an opening-closing angle of a throttle valve 525 arranged in the intake pipe 50 via the intake pipe 50, and exhaust gas after combustion is exhausted via an exhaust pipe 70 from the combustion chamber 313. - 特許庁

この発明は触媒バイパスシステムを採用する内燃機関の排気浄化装置に関し、燃料カット回復時に開の遅延により、排気ガスが未浄化のまま大気中に放出されることがないよう制御する事を目的とする。例文帳に追加

To control an operating valve so that unpurified exhaust gas is prevented from being emitted into the atmosphere due to delay of the operating valve when recovering fuel cut, in an exhaust emission control device for an internal combustion engine employing a catalyst bypass system. - 特許庁

この状態で排気バイパス9を鎖し、上流触媒12の下流側の排気の組成が理論空燃比の近傍に維持された状態で、所定の診断許可時間が経過した時の下流触媒10の酸素濃度を検出する。例文帳に追加

In this state, an exhaust bypass valve 9 is closed, and in such a state that composition of the exhaust on a downstream side of the upstream catalyst 12 is maintained near the theoretical air-fuel ratio, oxygen concentration of the downstream catalyst 10 when a predetermined time passes is detected. - 特許庁

エンジンの排気管24に配設されたバタフライバルブ26の体26Bに、バタフライバルブ26を全位置まで回動させたときに、エンジンに負の仕事をさせることが可能な排気流量を確保する少なくとも1つの孔26Cを開設する。例文帳に追加

At least one hole 26C is formed in a valve element 26B of a butterfly valve 26 installed in an exhaust pipe 24 of an engine for ensuring an exhaust flow rate enabling the engine to perform negative work when the butterfly valve 26 is rotated to a full close position. - 特許庁

この内燃機関3の制御装置1は、圧縮着火燃焼モードにおいて、吸気行程の終期から圧縮行程にかけて排気13を開することによって、排気通路5に排出された排ガスを、高温ガスとして気筒C内に再度、吸入する。例文帳に追加

The device 1 for control of the internal combustion engine 3, in a compression ignition burning mode, sucks again exhaust gas as high temperature gas into a cylinder C, the exhaust gas which is discharged into an exhaust passage 5, by opening and closing an exhaust valve 13 from the end of a suction stroke through to a compression stroke. - 特許庁

排気通路12の通路面積を絞る円板状の体14は、バルブシャフト13を中心に回動し、全状態のときには、所定角度傾斜した姿勢となって、その揺動端部14a,14bと排気通路12内壁面との間に、微小な間隙31が確保される。例文帳に追加

A disc-like valve element 14 which changes the passage area of an exhaust passage 12, is rotated around a valve shaft 13 so that it is inclined by a predetermined angle at a state totally closed so as to ensure small gaps 31 between swingable end parts 14a, 14b and the inner wall surface of the exhaust passage 12. - 特許庁

排気通路44と吸気通路14とを接続する高圧排気ガス還流通路(HPL)62の開を担うEGR68と、吸入空気量を調整するスロットルバルブ52とを有する内燃機関12を動力源として備える。例文帳に追加

The control device for a vehicle includes as a power source an internal combustion engine 12 having an EGR valve 68 for switching a high pressure exhaust gas recirculation passage (HPL) 62 for connecting an exhaust passage 44 and an intake passage 14, and a throttle valve 52 for adjusting the intake air amount. - 特許庁

エンジン1を強制的にリッチ運転に切替えるときに、成層燃焼モードから均一燃焼モードへの切替えに伴うスロットル13の作動を遅延させて、一時的に排気中の酸素濃度が低くかつ排気流量が十分に多い状態を作り出す(SA15,16)。例文帳に追加

When an engine 1 is switched forcedly into rich operation, the closing motion of a throttle valve, in association with changing-over from the stratified combustion mode to the uniform combustion mode, is delayed to temporarily generate a condition in which the oxygen concentration in the exhaust gas is low and the flow rate of the exhaust gas is sufficiently high (SA15 and 16). - 特許庁

検出開度と指定開度とが一致しない場合、制御コンピュータCは、排気28の開タイミングを進角させるように、油圧供給調整機構42を制御して排気側可変バルブタイミング機構41の調整状態を規定する。例文帳に追加

In the case wherein the detected opening and the specified opening do not correspond to each other, the control computer C regulates adjusting condition of an exhaust side variable valve timing mechanism 41 by controlling a hydraulic supply adjusting mechanism 42 to advance the opening/closing timing of an exhaust valve 28. - 特許庁

さらに、冷却通路54は、冷却液がラジエータ16から燃焼室49の周囲を冷却するように導かれた後、燃焼室49の排気口149を開する排気52の周囲を周回してラジエータ16へ戻るように一筆書き状に形成されている。例文帳に追加

Further, the cooling passage 54 is formed in a unicursal fashion such that the cooling liquid is introduced from the radiator 16 to cool an area surrounding the combustion chamber 49, and thereafter returns to the radiator 16 by looping around an area surrounding an exhaust valve 52 for opening and closing an exhaust port 149 of the combustion chamber 49. - 特許庁

タイマT1が計時している間に空気タンク47の圧力が上限値に達すると圧力開器49aがオンになり、それにより排気49bのソレノイドSVが非励磁となり、空気タンク47の圧縮空気を大気中に排気する。例文帳に追加

When pressure of the air tank 47 reaches an upper limit value when a timer T1 counts time, the pressure switching device 49a is turned on, and a solenoid SV of the exhaust valve 49b is not excited thereby so that compressed air of the air tank 47 is exhausted in the atmosphere. - 特許庁

他方、始動2サイクル目以降は、排気バルブ13の開タイミング遅角させることにより、排気バルブ13と吸気バルブ12の開期間がオーバーラップさせられ、燃料噴射タイミングが、通常の燃料噴射時期に設定される。例文帳に追加

Meanwhile, after the second starting cycle, an opening/closing timing for the exhaust valve 13 is delayed so that the valve opening periods for the exhaust valve 13 and the intake valve 12 are overlapped with each other, and the fuel injection timing is set to be normal. - 特許庁

2次空気供給システムは、エンジン1の排気通路10に2次空気を供給するエアポンプ13と、該エアポンプ13と排気通路10との間に介在して2次空気供給通路11を開する12とを備えて構成される。例文帳に追加

This secondary air supply system is constituted by furnishing an air pump 13 to supply secondary air to an exhaust passage 10 of an engine 1 and a valve 12 interposed between the air pump 13 and the exhaust passage 10 and to open and close a secondary air supply passage 11. - 特許庁

空燃比センサなどの被水防止対象よりも上流の排気通路に排気通路を開するを備えた内燃機関において被水防止対象の被水を防止することが可能な内燃機関の制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a control apparatus of internal-combustion engine capable of preventing an object of water exposure prevention from being exposed to water, in an internal-combustion engine provided with a valve for opening/closing exhaust passage in the exhaust passage at upstream than an object of water exposure prevention such as an air-fuel ratio sensor or the like. - 特許庁

この場合、EGR制御5の開動作に伴う排気O_2濃度の変化を運転域毎に予想してEGR量を補正できるので、定常時はもちろん、過渡時においても新気吸入量の立ち上がりが早くなり、排気O_2 濃度を所定の目標値に素早く収束させることができる。例文帳に追加

In this case, the change in the exhaust O2 concentration caused by the opening and closing operation of the EGR control valve 5 is estimated in every operation range to correct the EGR amount, whereby even in transition as well as the steady state, rising of fresh air intake amount becomes quick so as to quickly converge the exhaust O2 concentration to a designated target value. - 特許庁

一方、排気体255の外縁部には排気口252を開する部位よりも肉厚となる突設部314を設け、シリンダヘッド251に設けられた押圧リブ304によって、シリンダヘッド251がシリンダ本体212に固定された状態で、該突設部314を押圧して押し潰すようにしている。例文帳に追加

A projecting part 314 becoming thicker than a part for opening/closing an exhaust port 252 is formed at an outer edge of the exhaust valve element 255, and the projecting part 314 is pressed to be crushed in a state where a cylinder head 251 is fixed to the cylinder body 212 by a pressing rib 304 formed on the cylinder head 251. - 特許庁

これにより、感熱アクチュエータ300がサーモスタット220に連動して開するので、エンジン負荷に対応したエンジン出口付近での冷却水温の変動に応答して排気制御160をハンチングさせることなく、エンジン冷間時を通じて排気熱回収を実行できる。例文帳に追加

Consequently, since the heat sensing actuator 300 opens and closes with interlocking with the thermostat 220, exhaust gas heat recovery can be executed through engine cold time without hunting of the exhaust control valve 160 with responding to fluctuation of cooling water temperature near an engine outlet corresponding to engine load. - 特許庁

(1)開操作のための給排気口である操作ポート21と、操作ポート21と給排気機構とを接続するインスタント継手22と、操作ポート21にインスタント継手22を取り付けるための継手固定機構と、を有するエアオペレイトバルブにおいて、操作ポート21に対して着脱自在の継手固定機構を有すること。例文帳に追加

The joint fixing mechanism is formed detachable from the operation port 21. - 特許庁

そして、還元剤供給手段からは還元剤を断続的に供給して排気の還元剤濃度を周期的に変化させるようにし、排気制御を還元剤濃度の変化に対して所定のタイミングで周期的に開する。例文帳に追加

The reducing agent is intermittently supplied from the reducing agent supply means, the concentration of the reducing agent of the exhaust emission is changed periodically and the exhaust emission control valve is periodically opened and closed at predetermined timing corresponding to change in concentration of the reducing agent. - 特許庁

電子制御ユニット(ECU)30は、機関排気通路に配置したNO_X センサ71で排気NO_X 濃度を検出し、このNO_X 濃度が所定の上限値以下になるように、可変バルブタイミング装置を駆動して吸気タイミングをフィードバック制御する。例文帳に追加

An electronic control unit(ECU) 30 feedback controls the opening/closing timing for the inlet valve by detecting the concentration of exhaust NOx with a NOx sensor 71 arranged in an engine exhaust passage and driving the variable valve timing device so that the concentration of NOx is a preset upper limit value or less. - 特許庁

一時貯留部22aの容積は、一時貯留部に貯留されたアノードパージガスが開25の開放時に排気管20とパージガス用配管22との合流部に直ちに供給されても排気ガス中の水素濃度が基準値以下になるように設定されている。例文帳に追加

The volume of the temporary storage section 22a is set so that the density of hydrogen in the exhaust gas becomes below the reference value even when the anode purge gas is supplied immediately from the temporary storage section to the confluence of the exhaust pipe 20 and the piping 22 for purging gas when the open/close valve 25 is opened. - 特許庁

エンジンの吸気バルブ、及び排気バルブを、カムの回転駆動によって開させる吸排気装置において、体積効率を向上させるとともに、タペット音等の騒音・振動を低減させて、エンジン性能の向上を図ることを課題とする。例文帳に追加

To improve an engine efficiency by improving the volumetric efficiency and reducing the noise and vibration such as tappet noise in a suction and exhaust valve device of an engine opening and closing a suction valve and an exhaust valve by means of rotational drive of a cam. - 特許庁

本発明は内燃機関の吸気または排気を電磁力で駆動する機構として好適な電磁駆動に関し、アーマチャの表面に付着した潤滑油が体の開タイミングの精度に与える影響を抑制することを目的とする。例文帳に追加

To suppress an effect of lubricant adhered to a surface of an armature on an accuracy of opening and closing valve timings of a valve element in regard to a solenoid valve suitable as a mechanism driving an intake valve or an exhaust valve of an internal combustion engine by electromagnetic force. - 特許庁

ばねの板に対するじ方向荷重が,従来のものとは反対に板の開度増加に応じて減少するようして,エンジンの高負荷運転時での背圧の上昇を抑え得る構造簡単なエンジンの排気制御を提供する。例文帳に追加

To provide an exhaust gas control valve for an engine with a simple structure capable suppressing rising of a back pressure during high load operation of the engine by reducing a closing direction load of a valve spring with respect to a valve plate in response to opening increase of the valve plate which is opposite to what is conventional. - 特許庁

そして、制御部7は、内燃機関の排気系への二次空気の供給停止に際し、制御6を開状態に維持したまま所定の時間だけエアポンプ5の駆動を停止したのち、同エアポンプ5を一時的に駆動させて制御6を制御する。例文帳に追加

When the control unit 7 stops supplying the secondary air to an exhaust system of the internal combustion engine, the control unit 7 stops driving the air pump 5 for a specific period while maintaining the control valve 6 to be opened, and subsequently, drives the air pump 5 temporarily to control the control valve 6 to be closed. - 特許庁

付着量相関値Qaが所定値Q0に達し(ステップS12がYES)、且つ、燃費悪化の虞がないエンジン1の燃料カット中に(ステップS18がYES)、排気絞り41をしてリリーフの開により凝縮水を排除する(ステップS20)。例文帳に追加

An exhaust throttle valve 41 is closed and the flocculated water is discharged by opening the relief valve (step S20), when an attachment amount correlation value Qa reaches a predetermined value Q0 (step S12:YES), and the fuel of the engine 1 is cut to prevent the increase of the fuel consumption (step S18:YES). - 特許庁

電磁駆動式の吸気及び排気を備え、吸気時期を制御して吸入空気量を制御する可変動エンジンにおいて、エアフローメータを用いることなく、シリンダ吸入空気量(シリンダ内新気量)を正確に検出する。例文帳に追加

To accurately detect the quantity of cylinder suction air quantity (in-cylinder new gas quantity) without using any airflow meter in a variable valve system engine provided with the intake and exhaust valves of solenoid driving systems to control the quantity of suction air by controlling the closing time of the intake valve. - 特許庁

具体的には、吸気バルブが所定期間開して吸入空気を燃焼室に導入すると共に、前記排気バルブが前記吸気バルブのに応じて開して排ガスを前記燃焼室に導入するように、可変動機構の動作を制御する(S16からS22)。例文帳に追加

As an embodiment, the operation of the variable valve system is controlled (S16 to S22) so that the intake valve is opened for a prescribed period to lead intake air into the combustion chamber and that the exhaust valve is opened in response to the closing of the intake valve to lead exhaust gas into the combustion chamber. - 特許庁

また内燃機関1の燃焼室24もしくは吸気通路へ燃料を噴射する燃料噴射と、駆動制御手段による吸気28及び排気29の開作動制御に同期して燃料供給を停止または減少させる燃料供給停止手段と、を備える。例文帳に追加

Additionally, it is furnished with a fuel injection valve to inject a fuel to a combustion chamber 24 or a suction passage of the internal combustion engine 1 and a fuel supply stopping means to stop or reduce fuel supply synchronously with opening and closing motion control of the suction valve 28 and the exhaust valve 29 by the valve driving control means. - 特許庁

本発明は、上記した課題を解決するために、予備噴射時期を吸気の開時期より前に進角させるとともに、排気時期を予備噴射時期より前に進角させることにより、気筒内に高温な既燃ガスが残留した状態で予備噴射が行われるようにした。例文帳に追加

A control device is composed so as to perform the preliminary injection in such a state that high-temperature burned gas remains in a cylinder by advancing a preliminary injection timing ahead of the opening timing of an air intake valve and also advancing the closing timing of an exhaust valve ahead of the pre-injection timing. - 特許庁

排気ターボ過給機及び外部EGR装置を備える内燃機関にあって、平時にウェイストゲートを全せずに開いておき、加速する過渡期にEGRを開するとともに、ウェイストゲートの開度を絞る操作を行うことで背圧を高め、EGRガスの還流を促進するようにした。例文帳に追加

In an internal-combustion engine including an exhaust turbo supercharger and an external EGR device, the back pressure is enhanced to promote the reflux of an EGR gas by not fully closing but leaving a waste gate valve open on usual time, opening an EGR valve in the transition period of acceleration, and throttling the waste gate valve. - 特許庁

燃料電池システムの起動時に、カソード2またはスタックケース内の水素濃度が基準濃度以上と推定される場合、空気圧力調整15、スタックケース換気供給25,スタックケース換気排気23を止し、カソードオフガス導入21を開く。例文帳に追加

When starting up the fuel cell system, if hydrogen concentration in a cathode 2 or a stack case is estimated to be a reference concentration or more, an air pressure adjusting valve 15, a stack case ventilation supply valve 25, and a stack case ventilation exhaust valve 23 are closed, and a cathode off gas introducing valve 21 is opened. - 特許庁

吸気及び排気を最適な開時期及び開期間で動作させて燃費の低減及び排出ガスのクリーン化を図るとともに、構造を簡素化して騒音、製造コスト及び整備コストを低減した内燃機関の動装置を提供することを目的とする。例文帳に追加

To provide a valve gear for an internal combustion engine, achieving reduction in fuel consumption and cleaning of exhaust gas by operating an intake valve and an exhaust valve at the optimum opening/closing timing and during a valve opening period, and reducing noise, production cost and maintenance cost by simplifying a structure. - 特許庁

内燃機関の可変容量ターボチャージャにおいて、制御じている時に、内周スクロール部の排気流れを乱さない、また、制御の動作による流入開口部の開放始期および鎖終期に、流入開口部の開度が急激に変化することを防止して、排気流量の制御精度を向上させることができる可変容量ターボチャージャを提供すること。例文帳に追加

To provide a variable displacement turbocharger for improving control precision in exhaust flow rate by preventing exhaust flow at an inner periphery scroll section from being disturbed when a control valve is closed, and preventing the opening of an inflow opening from changing radically at the opening starting period and closing ending period of the inflow opening by the operation of the control valve in the variable displacement turbocharger of an internal combustion engine. - 特許庁

排気パイプ62には、開64が設けられ、製氷サーミスタ30が気化冷媒の漏出を検知した際に、制御装置29は、開64を開放させてトラップ部52内の排出水を機械室14へ排出させ、貯氷室12および機械室14を排気パイプ62を介して連通させる。例文帳に追加

The exhaust pipe 62 is provided with an opening/closing valve 64, a control device 29 opens the opening/closing valve 64 to discharge drainage in the trap section 52 to the machine chamber 14 when the ice-making thermistor 30 detects the leakage of the vaporized refrigerant, and the ice storage chamber 12 and the machine chamber 14 are made to communicate with each other via the exhaust pipe 62. - 特許庁

例文

また、排気管インジェクタ35を駆動してみて該インジェクタ35の駆動系が正常か否かを判定する駆動系診断を行う場合、或いは、外部ツール59からの要求に応じて排気管インジェクタ35を強制駆動する場合には、燃料カットバルブ39をさせて、燃料ポンプ13から排気管インジェクタ35への燃料供給を遮断する。例文帳に追加

In the case of diagnosing a driving system whether the driving system of the injector 35 is normal or not by driving the exhaust pipe injector 35, or in the case of forcibly driving the exhaust pipe injector 35 in response to a request from an external tool 59, a fuel cut valve 39 is closed to shut off fuel supply from a fuel pump 13 to the exhaust pipe injector 35. - 特許庁

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