1016万例文収録!

「ボーナス」に関連した英語例文の一覧と使い方(7ページ目) - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > ボーナスの意味・解説 > ボーナスに関連した英語例文

セーフサーチ:オン

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

ボーナスを含む例文一覧と使い方

該当件数 : 1946



例文

チャレンジボーナス(1)〜(3)に入賞したときにはチャレンジボーナス中演出データがRAMに書き込まれ、これを用いて、払い出しメダル総数が15枚以上となった次のゲームの開始時にチャレンジボーナス突入演出が行われる。例文帳に追加

When the challenge bonus 1-3 is won, challenge bonus presentation data are written in a RAM, and challenge bonus starting presentation is executed by using the written data when the next game round is started with the total number of put-out tokens reaching at least 15. - 特許庁

また、ボーナスゲームにおいて、前記画像表示装置が前記第2の位置に位置した状態で演出を行うにあたり、ボーナス入賞時に前記画像表示装置が前記第1の位置にある場合と前記第2の位置にある場合とで、ボーナスゲーム開始時の処理時間を共通とすることができる。例文帳に追加

In a bonus game, when executing a performance with the picture display device positioned in the second position, this game machine can uniformize a processing time in starting the bonus game between cases where the picture display device is in the first position and in the second position in winning the bonus. - 特許庁

ボーナスグループの記録されているDVD-Audioディスクに記録された音声および映像情報の再生開始前に、その光ディスクにはボーナスグループが存在していることとボーナスグループのキー番号を外部モニタを通してユーザに示すようにする。例文帳に追加

To inform a user of the presence of a bonus group in an optical disk and the key number of the bonus group through an external monitor before starting the reproduction of voice and video information recorded in a DVD- Audio disk in which the bonus group is recorded. - 特許庁

入賞の発生を許容するかどうかを決定する内部抽選において、各役が単独で抽選対象となる場合もあるが、レギュラーボーナス、ビッグボーナス(1)またはビッグボーナス(2)とチェリーまたはスイカとが同時に抽選対象となる場合もある。例文帳に追加

In an inner lottery for determining whether occurrence of winning is permitted, each hand can be a target of the lottery in some cases but regular bonus, big bonus (1), or big bonus (2), and cherry or water melon can be simultaneously a target of the lottery in other cases. - 特許庁

例文

CPU(31)は、ビッグボーナスの入賞成立を契機として発生する特別遊技状態において、内部当選役についての決定結果とレギュラーボーナスの入賞の成否とに基づいてレギュラーボーナスの入賞成立を実現することが可能な回数を計数する。例文帳に追加

The CPU (31) counts a frequency by which the winning establishment of a regular bonus can be realized based on the determined result regarding the internal winning character and the existence/ absence of the winning of the regular bonus under a special game state which is generated with the winning establishment of a big bonus as a trigger. - 特許庁


例文

主制御部100における制御のみで、複数種類のビッグボーナスゲームを設定することができ、例えば、特定の種類のビッグボーナス(スーパービッグボーナス)の実行の際、当たり図柄等を報知するためのデバイスが不要となり、報知のための制御系の負担を軽減することができる。例文帳に追加

For example, this eliminates the devices for informing the player of a win pattern in the execution of a specified kind of big bonus (super big bonus), thereby reducing the burden on a control system for the announcement. - 特許庁

通常ゲームにベットする賭け金の一部をボーナスカウント値としてカウンタに蓄積し、ボーナスゲームが実行される場合には、各ゲーミングターミナル13のうち所定の条件を満たしたものに対して、ボーナスゲームへの参加資格を与える。例文帳に追加

A part of the bet to be bet on a normal game is stored in a counter as a bonus count value, and when a bonus game is executed, a license to participate in the bonus game is given to the gaming terminals 13 satisfying a prescribed condition among the respective gaming terminals 13. - 特許庁

そして、コイン獲得枚数カウンタの値が300以上となったとき、すなわち、ビッグボーナスの開始から遊技者が300枚以上のコインを獲得したとき(S322)、ビッグボーナスゲームフラグがクリアされて(S325)、ビッグボーナスの遊技状態が終了となる。例文帳に追加

When the value of the number of acquired token counter exceeds 300, that is, when a player acquires the number of tokens exceeding 300 after the start of the big bonus mode (S322), the big bonus game flag is cleared (S325) to end the big bonus game mode. - 特許庁

また、CPU41aは、ビッグボーナス(1)、ビッグボーナス(2)、チャレンジボーナス(1)、が当選したとき、または同時に狙うことができない1枚(1)〜(3)のいずれかが当選し、取りこぼしたときに、ハズレでは導出されることのないチャンス目を導出させる。例文帳に追加

The CPU 41a derives a chance spot not to be derived by a losing when a big bonus (1), a big bonus (2) and the challenge bonus (1) are won or when one of one token (1)-(3) which can not be aimed at simultaneously is won and a winning role is unexpectedly failed to get. - 特許庁

例文

ボーナス役となる赤セブン役に対応する図柄組み合わせが入賞ラインに停止表示されると、次の変動ゲームからボーナス遊技が生起され、当該ボーナス遊技における1回目の変動ゲーム開始時に設定されるウェイト時間において、各リールを使用して報知演出が実行される。例文帳に追加

When a symbol combination corresponding to a red symbol 7 prize as a bonus prize is stopped and displayed on a prize line, a bonus game is generated from the following variation game, and in a waiting time set at the start of the first variation game in the bonus game, reels are used to perform the notification presentation. - 特許庁

例文

告知ゲーム状態では、ボーナス抽選で当選した可能性があることを告知するチャンス告知が行われ、チャンス告知に対するベットボタン5の操作を受け付けたときに、ボーナス抽選で当選したか否かを告知するボーナス告知が行われる。例文帳に追加

In the state of the announcement game, a chance announcement for announcing that there is a chance of winning the bonus lottery is performed and when the bet button 5 is operated against the chance announcement, a bonus announcement is conducted to announce whether the player wins the bonus lottery or not. - 特許庁

入賞の発生を許容するかどうかを決定する内部抽選において、各役が単独で抽選対象となる場合もあるが、レギュラーボーナス、ビッグボーナス(1)またはビッグボーナス(2)とチェリーまたはスイカとが同時に抽選対象となる場合もある。例文帳に追加

In an internal lottery for determining whether or not the generation of a prize is permitted, each role becomes a lottery object individually in some case, and the regular bonus, the big bonus 1 or the big bonus 2 and a cherry or water melon may become simultaneously lottery object in some case. - 特許庁

制御部15は、スロットマシン1での遊技客側の獲得メダル数の計数動作を当該スロットマシン1でのビッグボーナスフラグの成立に応じて開始すると共に、その計数動作をビッグボーナスフラグに基づいて実行されたビッグボーナスゲームの終了時に終了する。例文帳に追加

The control section 15 begins the counting action of the acquired tokens at the players' side of the slot machine 1 in accordance with the formation of the big bonus flag in the slot machine 1 concerned, and, at the same time, ends that counting action when the big bonus game executed from the big bonus flag ends. - 特許庁

また、隣の制御基板3からベスト台のビッグボーナス回数を入力したときは、入力したビッグボーナス回数と記憶しているビッグボーナス回数とを比較し、その比較結果に基づいてベスト台の表示を制御する。例文帳に追加

In addition, when the number of the big bonuses of the best machine is input from the adjacent control board 3, the inputted number of the big bonuses is compared with the stored number of them so as to control display of the best machine according to a comparison result. - 特許庁

複数種類のボーナスを当籤役として備えた遊技機において、内部当籤したボーナスの種類を予測する楽しみを提供しつつ、ボーナスに内部当籤してから入賞するまでの間に消費するメダルの数量を抑えることの可能な遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine capable of suppressing the number of tokens consumed from internally winning a bonus till winning a prize, while providing a player with a pleasure of predicting a type of the internally winning bonus in the game machine having a plurality of types of bonuses as lottery winning combinations. - 特許庁

遊技状態フラグが通常状態に設定された遊技における内部抽選でビッグボーナスに当選すると、ビッグボーナスに当選した遊技でビッグボーナスが入賞しなかったことに基づいて遊技状態フラグの設定状態をBB成立状態へ変更する。例文帳に追加

If a big bonus is selected in the internal lottery in the game with the game state flag set in the regular state, the state of setting of the game state flag is changed to a BB established state based on the losing of the big bonus in the game in which the big bonus is selected. - 特許庁

ボーナス図柄種別確定報知の実行及び当選ボーナス役の入賞に至るまでの遊技経過に基づき、当該当選ボーナス役に関連して、遊技者に有利となる特定遊技(ART遊技等)を付与するか否かを決定する。例文帳に追加

Whether a special game (such as an ART game) advantageous to the player should be given or not in association with the won bonus pattern is determined based on execution of the announcement of the finalized kind of bonus symbol combination and the progress of the game to the establishment of the won bonus pattern. - 特許庁

ボーナス終了後の所定回数のゲーム内に、次の新たなボーナスに当選した場合には、ボーナスに当選したことを報知する、信頼性100%の連続演出(当選連続演出)が格納された第1演出テーブル74を参照し、その連続演出を表示する。例文帳に追加

When a next new bonus is won within a predetermined number of games after the completion of a bonus, the continuous performance is displayed by referring to a first performance table 74 which notifies a game player of the winning of the bonus and in which the continuous performance of a 100% reliability (winning continuous performance) is stored. - 特許庁

また、ボーナスの当選役が当選されたことに基づいてボーナス確定状態に移行制御されているときには、特定箇所に対しての遊技者による支援行為を契機にボーナス特別演出が行われる旨決定される第2決定処理が行われる。例文帳に追加

When the game state is shifted to a bonus finalized state based on the winning of the bonus winning symbol combination, a second determination processing for determining that the bonus special presentation shall be executed with the player's supporting action for a specific position as the trigger. - 特許庁

告知ゲーム状態では、ボーナス抽選で当選した可能性があることを告知するチャンス告知が行われ、チャンス告知に対するベットボタン5の操作を受け付けたときに、ボーナス抽選で当選したか否かを告知するボーナス告知が行われる。例文帳に追加

In the state of the announcement game, a chance announcement for announcing that there is a chance of winning the bonus lottery and when the bet button 5 is operated against the chance announcement a bonus announcement is conducted to announce whether the player wins the bonus lottery or not. - 特許庁

ボーナス終了後の通常遊技状態においてボーナスと組み小役に同時当選、組み小役のみに当選、ボーナスのみに当選のそれぞれにおいて、これらの事象の違いとステージの違いに応じて連続演出のパターンが選択される。例文帳に追加

When simultaneously winning the bonus and the small winning combination, winning the small winning combination alone, or winning the bonus alone in a regular game state after finishing the bonus, a pattern of continuous performance is selected according to the difference in the phenomena and the difference in the stages respectively. - 特許庁

通常遊技状態よりも有利度合いの低いボーナス状態を発生するスロットマシンにおいて、このボーナス状態の契機となるボーナス役の入賞状態で遊技が終了される頻度を抑制したスロットマシンを提供すること。例文帳に追加

To provide a slot machine which generates a bonus state of a lower advantageous degree than a usual game state, wherein it is possible to inhibit frequency of finishing a game in the prize state of winning a bonus combination functioning as a trigger of getting this bonus state. - 特許庁

メインCPU32がビッグボーナス用のBBフラグをセットすると、サブCPU42は、入賞を成立させるためのリール停止操作順序(押順)の報知を伴うスーパービッグボーナスと、押順の報知を伴わないノーマルビッグボーナスとのいずれかを選択する抽選を実行する。例文帳に追加

When a main CPU 32 sets a BB flag for a big bonus, a subsidiary CPU 42 performs a drawing for selecting either one of a super big bonus accompanied with a notification for a reel stopping operation sequence (pressing sequence) to establish a winning, and a normal big bonus without accompanied with the notification of the pressing sequence. - 特許庁

通常の遊技状態またはRTにおいて入賞となる役としては、遊技状態の移行を伴うレギュラーボーナス、ビッグボーナス(1)及びビッグボーナス(2)、メダルの払い出しを伴う小役であるチェリー、スイカ及びベル、並びに再遊技の付与を伴う役であるリプレイが定められている。例文帳に追加

As winning hands in a normal game status or RT, there are regular bonus, big bonus (1) and big bonus (2) which are special hands accompanied with a transfer of game states, cherry, water melon and bell which are small hands accompanied with medal payment, and replay which is a hand accompanied with a grant of the right of replaying. - 特許庁

ビッグボーナス入賞により移行されるビッグボーナスの遊技状態では、特別役であるJACIN、小役であるスイカ、ベル及びチェリーが入賞となる役として定められており、ビッグボーナスにおける内部抽選で抽選の対象とされる。例文帳に追加

In the big bonus game status to which the shift is made by winning the big bonus, JACIN as the special winning combination and water melon, bell and cherry as the minor winning combinations are pre-determined as the combinations leading to the winning and are subjected to the lottery by the internal lottery in the big bonus. - 特許庁

遊技制御基板から送られてくる各種コマンドに従って、通常の遊技状態またはRT中には複数ゲームに亘って継続し、最終的にボーナス当選の有無を示す連続演出が、ボーナス中にはボーナス中演出が、選択されている演出モードに従って実行される。例文帳に追加

A continuous performance which continues over a plurality of games and indicates the presence/absence of a bonus winning in the end is executed during a normal game state or an RT conforming to various kinds of commands which are transmitted from a game control board, and a bonus period performance is executed during a bonus conforming to a selected performance mode. - 特許庁

通常ゲームで特別の役が成立したとき、通常ゲームより小役が成立し易いボーナスゲームへ移行させるとともに、遊技モードをスーパービッグボーナス(SBB)またはノーマルビッグボーナス(NBB)のいずれかを設定する。例文帳に追加

When a special winning combination is achieved in the regular game, the game machine shifts the game to a bonus game where a minor winning combination is achieved more easily than the regular game and sets a game mode to either of a super big bonus (SBB) or a normal big bonus (NBB). - 特許庁

ボーナスチャンス付ベットを行って入賞した場合には、通常ベットを行って入賞した場合に比べてプレーヤに付与される配当が少なくなるが、ボーナス配当がプレーヤに付与される可能性があるボーナスチャンスが実行される。例文帳に追加

If the player wins as a result of a bet with a bonus chance, a payout given to the player is smaller than when the player wins as a result of a regular bet, but the bonus chance with a probability of giving a bonus payout to the player is executed. - 特許庁

また、ボーナスの当選役が当選されたことに基づいてボーナス確定状態に移行制御されているときには、特定箇所に対しての遊技者による支援行為を契機にボーナス特別演出が行われる旨決定される第2決定処理が行われる。例文帳に追加

When transfer control to a bonus establishment state is performed on the basis of that the winning symbol combination of the bonus has been won, second determination processing for determining that the bonus special direction is performed with a support act by a player to a special part as a start is performed. - 特許庁

ボーナス当選によりRTに制御可能なスロットマシンにおいて、ボーナス当選したゲームにおいて設定変更された場合、該ボーナス当選により設定される当選フラグが消去されるとともに、該中断したゲームを開始する前の遊技状態で設定変更後のゲームを再開させる。例文帳に追加

In the slot machine controllable to RT by winning a bonus, when setting is changed in the game in which the bonus is won, a winning flag set by the bonus winning is erased, and the game after setting change is restarted in a game state before the interrupted game is started. - 特許庁

ボーナス当選フラグが設定されても、RT解除抽選(低確率または高確率)に当選するまでは、遊技状態が遊技状態がRTに制御されてボーナス入賞が不可能となることで、ボーナス当選がストックされる。例文帳に追加

In the slot machine, even when a bonus prize-winning flag is set, until winning an RT release lottery (low probability or high probability), a game state is controlled by RT to make bonus prize-winning impossible, thereby bonus prize-winning is stocked. - 特許庁

ビッグボーナス入賞により移行されるビッグボーナスの遊技状態では、特別役であるJACIN、小役であるスイカ、ベル及びチェリーが入賞となる役として定められており、ビッグボーナスにおける内部抽選で抽選の対象とされる。例文帳に追加

In a big bonus game state shifted due to winning of big bonus, a JACIN which is a special combination, the watermelon, the bell and the cherry which are minor combinations, are established as combinations to be winning, and being regarded as targets for a lottery in an internal lottery in big bonus. - 特許庁

また、CPU41aは、ビッグボーナス(1)、ビッグボーナス(2)、チャレンジボーナス(1)、が当選したとき、または同時に狙うことができない1枚(1)〜(3)のいずれかが当選し、取りこぼしたときに、ハズレでは導出されることのないチャンス目を導出させる。例文帳に追加

The CPU 41a derives a chance spot not to be derived by a losing when the big bonus (1), the big bonus (2) and a challenge bonus (1) are won or when one of one token (1)-(3) which can not be aimed at simultaneously is won and a winning symbol combination is unexpectedly failed to get. - 特許庁

ボーナスよりもリプレイまたは小役の入賞が優先されるボーナス成立状態Aでは、取得乱数値が、抽選テーブルBにおける不当選区間B3に属する場合に限って、ボーナスを入賞させることができるようにリールが停止される。例文帳に追加

In a bonus formation state A that prize-winning of a replay or a minor extra bonus precedes to that of a bonus, insofar as the case of that an acquired random number value belongs to a non-prize-winning section B3 in a lottery table B, a reel stops to enable a bonus to be prize-won. - 特許庁

遊技制御基板から送られてくる各種コマンドに従って、通常の遊技状態またはRT中には複数ゲームに亘って継続し、最終的にボーナス当選の有無を示す連続演出が、ボーナス中にはボーナス中演出が実行される。例文帳に追加

A continuous performance which continues over a plurality of games and indicates the presence/absence of a bonus winning in the end is executed during a normal game state or an RT, and a bonus period performance is executed during a bonus conforming to various kinds of commands which are transmitted from a game control board. - 特許庁

自プレーヤがボーナスステージの直前のゲームステージをクリアした際、相手プレーヤが当該ボーナスステージのプレイを既に開始している場合には、各プレーヤの進行度が同一となるように、ボーナスステージを構成する小ステージの飛び越し制御が行われる。例文帳に追加

When the player himself clears the game stage immediately before the bonus stage and if the opponent player already starts the play on the bonus stage, the jumping control of the minor stage making up the bonus stage is carried out so as to make the degree of the progress the same among the players. - 特許庁

ただし、赤7によるビッグボーナス入賞がレギュラーボーナス入賞から50ゲーム以内に成立した場合には、抽選テーブルTB1を用いたゲーム数決定処理が実行され、銀7によるビッグボーナス入賞の場合と同様のゲーム制御が実行される。例文帳に追加

When the winning of the big bonus by the red 7 is established within 50 games from the winning of the regular bonus, the processing of determining the number of games using the lottery table TB1 is executed and the game control is executed just as done in the winning of the big bonus by the silver 7. - 特許庁

入賞の発生を許容するかどうかを決定する内部抽選において、各役が単独で抽選対象となる場合もあるが、レギュラーボーナス、ビッグボーナス(1)またはビッグボーナス(2)とチェリーまたはスイカとが同時に抽選対象となる場合もある。例文帳に追加

In an internal lottery to decide whether to permit winning to occur, in some cases each winning combination alone becomes an object of the lottery and in other cases the regular bonus, the big bonus (1) or the big bonus (2) and the cherry or the watermelon simultaneously become an object of the lottery. - 特許庁

そして、ボーナスゲームにおいて、複数種類の演出データのうち所定の演出データを決定する一方で、ボーナスゲームの作動終了後のリプレイタイムにおいても、前記所定の演出データを決定するようにして、ボーナスゲームとリプレイタイムとで共通の演出を実行するようにした。例文帳に追加

Then, while prescribed performance data among two or more kinds of performance data are decided in the bonus game, the prescribed performance data are decided in the replay time after the end of the operation of the bonus game as well, and a common performance is executed in the bonus game and the replay time. - 特許庁

入賞の発生を許容するかどうかを決定する内部抽選において、各役が単独で抽選対象となる場合もあるが、レギュラーボーナス、ビッグボーナス(1)またはビッグボーナス(2)とチェリーまたはスイカとが同時に抽選対象となる場合もある。例文帳に追加

In an inner lottery for determining whether occurrence of winning is permitted or not, each hand can be a target of the lottery in some cases but regular bonus, big bonus (1), or big bonus (2), and cherry or water melon can be simultaneously a target of the lottery in other cases. - 特許庁

例えば、プレイヤの和了役が第1指定役の場合には、当該時点での第1指定役用のボーナスメダル数が、現第1指定役用のボーナスメダル数に確定されて、次回第1指定役用のボーナスメダル数が所定値にリセットされる。例文帳に追加

If the finish bonus of the player is the first designated bonus, the number of bonus tokens for the first designated bonus at the time is defined to be the number of bonus tokens for the first designated bonus, and the number of bonus tokens for the first designated bonus of the next time is reset to a prescribed value. - 特許庁

一方、小役よりもボーナスまたはリプレイの入賞が優先されるボーナス成立状態Bでは、取得乱数値が、抽選テーブルDにおける当選区間D2に属さない場合に、ボーナスを入賞させることができるようにリールが停止される。例文帳に追加

Meanwhile, in a bonus formation state B that prize winning of a bonus or replay precedes that of a minor extra bonus, when an acquired random number value does not belong to a prize-winning section D2 in a lottery table D, a reel stops to enable a bonus to be prize-won. - 特許庁

ボーナスフラグに対する期待感やワクワク感を遊技者に与えつつ、ボーナス役の図柄を目押しによって狙って停止させてボーナス役を入賞させるという楽しみを確実性高く遊技者に提供し得るという優れた遊技性を備えたスロットマシンを提供すること。例文帳に追加

To provide a slot machine having a superior game property, the slot machine providing a player with a pleasure of stopping aimed symbols for a bonus winning combination by skill-stop and of winning the bonus winning combination at a high certainty, while giving an expectation and thrill for getting a bonus flag to the player. - 特許庁

第1ボーナスゲーム作動役又は第2ボーナスゲーム作動役が内部当籤役として決定された場合において、疑似表示窓に特定役に係る図柄の組合せが停止表示されたことに基づいて、内部当籤役として決定されたボーナスゲーム作動役の種別を報知する。例文帳に追加

When a symbol combination related to a specific winning combination is stationarily displayed on a virtual display window, in a case where a first bonus game actuation winning combination or a second bonus game actuation winning combination is determined as an internal winning combination, this game machine notifies a type of a bonus game actuation winning combination determined as an internal winning combination. - 特許庁

ビッグボーナス状態では、遊技が行われる毎に終了条件が成立したか否かを判断し、ビッグボーナス状態で払い出されたメダルの合計が、払出合計数を超えたことに基づいて、ビッグボーナス状態を終了させる。例文帳に追加

In the big bonus state, this game machine determines whether or not satisfying finish conditions for every time of playing a game and finishes the big bonus state when the total of the tokens put out in the big bonus state exceeds the total number of putout tokens. - 特許庁

また、ボーナスの当選役が当選されたことに基づいてボーナス確定状態に移行制御されているときには、特定箇所に対しての遊技者による支援行為を契機にボーナス特別演出が行われる旨決定される第2決定処理が行われる。例文帳に追加

In addition, when the game is controlled to shift to a bonus defined state responding to the winning of the bonus lottery winning combination, the second decision processing for determining that the bonus special performance is conducted when the player makes an assisting action onto the predetermined location. - 特許庁

そして、ボーナス中リプレイタイム遊技BRT1,BRT2でボーナス遊技が終了する場合には、再遊技役に当選し易くメダルの減少を抑えてボーナス役を狙うことができる付加価値の大きい通常中リプレイタイム遊技NRT1,NRT2となるようにした。例文帳に追加

Then, when the bonus game is ended by the under-bonus replay time games BRT1, BRT2, usual replay time games NRT1, NRT2 with a high additional value, in which a replay role is easily won, the reduction of tokens is suppressed, and a bonus role can be aimed at, are attained. - 特許庁

情報表示装置は、ボーナスゲーム中のチェリー役の入賞回数及び外れ回数を記憶し、前回のボーナスゲームが終了した後に、今回のボーナスゲームが発生するまでの連荘期間と対応付けて管理して表示する。例文帳に追加

The information display device stores the winning frequency and losing frequency of a cherry combination in a bonus game, and manages and displays in association with a successive winning period until the occurrence of the present bonus game after the end of the preceding bonus game. - 特許庁

具体的には、制御部は、ゲーム終了後にボーナス告知ランプが点灯しているか否かを判定し、ボーナス告知ランプが点灯している場合、クレジット数に対応する記憶領域のボーナス告知回数をインクリメントし、液晶表示部5に表示する。例文帳に追加

To be concrete, the control section determines lighting of the bonus announcement lamp after completion of a game and, if the bonus announcement lamp is on, adding the frequency of the bonus announcement of the corresponding storage region to the credit number, and displaying it in a liquid crystal display section 5. - 特許庁

例文

本俸の 2 か月分プラス一律 2 万円がボーナスとして支給された.例文帳に追加

Twice the amount of the basic monthly salary with a uniform addition of 20,000 yen was given as a bonus.  - 研究社 新和英中辞典

索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
  
研究社 新和英中辞典
Copyright (c) 1995-2024 Kenkyusha Co., Ltd. All rights reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS