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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 制動輪に関連した英語例文

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制動輪の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 1428



例文

車速低下時回生制動終了制御が、変速中の駆動速変動により滑らかでなくなるのを回避しつつ、低車速域で確実に回生制動が終了して摩擦制動へ移行可能とする。例文帳に追加

To surely finish a regeneration brake in a low vehicle-speed range, and to transit the regeneration brake to a friction brake while avoiding an effect that regeneration brake finish control at the lowering of a vehicle speed becomes not smooth due to a variation of drive wheel speed during change speed. - 特許庁

この装置では、車両の運転者による制動操作に依存することなく車両の状態に基づく制動制御によって操向車に付与される制動力Bq[f*]が調整される。例文帳に追加

In this steering force control device, the braking force Bq[f*] imparted to the steering wheel is adjusted by the braking control based on a state of the vehicle without depending on a braking operation by a driver of the vehicle. - 特許庁

車両の車に付与する制動力の制御、すなわち車両の制動制御をおこなう場合に、容易に制動制御をおこなうことのできる制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a control device capable of easily carrying out braking control in controlling braking force given to wheels of a vehicle, that is, in carrying out the braking control of the vehicle. - 特許庁

スプリットμ路における制動において低μ側の車制動力を最大限に活用しつつ車両の制動距離を低減する車両挙動制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a vehicle behavior control device capable of reducing a braking distance of a vehicle while using braking force of a wheel on the low μ side to the maximum in braking on a split μ road. - 特許庁

例文

規制板60a,60b間に軸支した制動操作部82の回動軸部83に制動部80を、車13が上下いずれの位置に移動しても押し付けて制動する押圧片部84を壁状に突設する。例文帳に追加

A brake part 80 in a turn shaft part 83 of a brake operating part 82 supported between the regulation plates 60a, 60b and a press part 84 pressing the wheel 13 braked in whatever upper/lower position it may be moved are provided to protrude in a wall state. - 特許庁


例文

左右の車に設けられた一対の制動力発生手段は、それぞれの制動力発生手段に接続された力伝達部材の他端が接続された駆動手段により駆動され制動力を発生する。例文帳に追加

A pair of braking force generating means being provided in left/right wheels is driven by a drive means to which another ends of respective power transmission members being connected to the braking force generating means are connected, so as to generate the braking force. - 特許庁

制動力の一部を回生制動手段で得るようにした車両用回生協調制動装置において極力少ない数の電磁弁の作動によって前後左右の車ブレーキの液圧を制御する。例文帳に追加

To provide a regenerative cooperation braking device of a vehicle for obtaining a part of the braking force by a regenerative braking means which controls the hydraulic pressure of front and rear and right and left wheel brakes by the operation of solenoid valves of as small a number as possible. - 特許庁

バッテリを電源として駆動を駆動するモータと、該モータの駆動を制御する駆動制御回路と、前記駆動制動力を付与する制動装置と、該制動装置を動作する制動制御回路と、前方の障害物を検出したときに前記制動装置を動作するよう信号出力する障害物センサとを備え、該障害物センサの検知に基づいて報知する報知手段を設けた。例文帳に追加

The vehicle includes: the motor to drive wheels powered by a battery; a drive control circuit for controlling the motor drive; a brake unit for providing braking force to the drive wheels; a brake control circuit for operating the brake unit; an obstacle sensor for outputting a signal to operate the brake unit when detecting any obstacle ahead; and an annunciation means for notification based on the detection by the obstacle sensor. - 特許庁

また左右の制動力を均等に減少させてから所定時間が経過すると、あるいはドライバーのよる制動操作やステアリング操作が検出されると、左右の車制動力を各々独立してABS制御することにより、左右両制動力を最大限に確保して制動距離を短縮する。例文帳に追加

When a prescribed time elapses after the left and right braking forces are reduced evenly, or when a braking operation or a steering operation by a driver is detected, the braking forces in the left and right wheels are secured to the maximum to shorten a braking distance, by controlling the braking forces in the left and right wheels independently by an ABS. - 特許庁

例文

緊急操舵が取得された場合(Kqs=1)、前制動トルクに対する前記後トルクの比率である前後比率(Hzs)を、緊急操舵が取得されない場合(Kqs=0)の前後比率(Cno,Ko)に比較して小さい特性(Ckq,Kp)をもって前制動トルク、及び、後制動トルクを増加する。例文帳に追加

When the emergency steering is acquired (Kqs=1), the front wheel braking torque and the rear wheel braking torque are increased with characteristics (Ckq, Kp) in which a front rear ratio (Hzs) being a ratio of the rear wheel torque with respect to the front wheel braking torque is smaller than the front rear ratio (Cno, Ko) when the emergency steering is not acquired (Kqs=0). - 特許庁

例文

走行中の走行抵抗を、例えば、車に付与される駆動力と制動力から推定した車速と実際の車速との乖離状態から判定し、走行抵抗が大きな道路を走行中、強い制動力を付与している場合には、車両停止直前に、制動力を一旦減少させ、その後元に戻す制御を行うことにより、車を路面上で転動させてから停車させる。例文帳に追加

A running resistance during running is determined, for example, from a deviation between an actual wheel speed and a wheel speed estimated from a driving force and a braking force applied to the wheel. - 特許庁

40を折り畳み可能に支持したシートホルダ20に作動レバー74を設け、後側に制動レバー76を設け、ブレーキレバーと作動レバー74との間をブレーキワイヤ78で連結して、ブレーキレバーの操作により作動レバー74を移動させ、この作動レバー74の移動により制動レバー76を移動させて後40に押圧することにより後40に制動力を与える構成とする。例文帳に追加

The operation lever 74 is moved by the operation of the brake lever, the brake lever 76 is moved and pressurized to the rear wheel 40 by the movement of the operation lever 74, and thus braking force is supplied to the rear wheel 40. - 特許庁

コントローラ40は、走行時でのアクセルペダル44,46の非操作時で、かつ、ステアリング操作子42から旋回指示が入力されている場合に、左右車14,16のうち、旋回内側となる車制動力を、旋回外側となる車制動力よりも大きくするように、左右車14,16の制動力を制御する。例文帳に追加

When the accelerator pedals 44, 46 are not operated and a turning command is input from the steering operation element 42 during traveling, the controller 40 controls the braking force of the right and left wheels 14, 16 to allow the braking force of the wheel on the turning inner side out of the right and left wheels 14, 16 to be larger than that of the wheel on the turning outer side. - 特許庁

また、制動中であれば、後RL、RRに対してクリープトルクの増加分を加算した制動力を発生させることが可能となり、駆動と従動との制動力配分が適切なものとなるようにすることができ、低μ路面等において従動側が簡単にロック傾向に陥ってしまうことを防止できる。例文帳に追加

During braking, the braking force in which an increment of the creep torque is added to the rear wheels RL, RR can be generated, the braking force distribution between the driving wheel and the driven wheel can be made appropriate, so that the driven wheel side can be prevented from easily having a locking tendency on the lowroad surface. - 特許庁

特に、車ブレーキ機構に対する制動力制御により車がロック状態から回復に転じたときの目標制動トルクに基づき、最大タイヤ前後力相当トルクを演算し、この最大タイヤ前後力相当トルクを指示制動トルクとして設定する。例文帳に追加

In particular, the maximum tire longitudinal force corresponding torque is operated based on the target braking torque when a wheel is changed from the locking state to restoration by the braking force control relative to the wheel brake mechanism and is set as the instruction braking torque. - 特許庁

電気走行モードを選択しモータ/ジェネレータ5の回生トルクにより車2を制動するコースト走行中にエンジン1をクランキングする際には、第2クラッチ7を一旦解放し車2を制動する機械ブレーキ23で前記回生トルクによる制動を補償する。例文帳に追加

When cranking the engine 1 during coast running for braking wheels 2 by regenerative torque of a motor/generator 5 by selecting electric running mode, braking by the regenerative torque is compensated by a mechanical brake 23 for releasing a second clutch 7 once and braking the wheels 2. - 特許庁

連動制動機構内の下流側ブレーキ液路内に上流側ブレーキ液路内に対する負圧が発生した場合に、該負圧を解消させることができる自動二車両の制動制御装置、及び自動二車両の制動制御方法を提供する。例文帳に追加

To provide braking controlling device and method for motorcycle for eliminating negative pressure when the negative pressure for an upstream side brake liquid passage is generated in a downstream side brake liquid passage in a communicating braking mechanism. - 特許庁

典型的には、摩擦制動装置の構成要素の温度が所定温度に達した車制動力は低減され、その低減量に基づいて要求ヨーモーメントが維持されるように、その他の車制動力が再配分される。例文帳に追加

Typically, the braking force of the wheel in which the temperature of the constitution element of the friction braking device reaches to the predetermined temperature is reduced, and the braking force of the other wheel is re-distributed such that a required yaw moment is maintained based on the reduction amount. - 特許庁

ブレーキ操作部の操作量の検出から車制動手段の液圧変更までのタイムラグに起因する制動力の急増を制御して、制動フィーリングの向上を図ることのできる自動二車のブレーキ装置を提供する。例文帳に追加

To provide a brake device for a motorcycle improved in braking feeling by controlling sudden increase in the braking force caused by a time lag from the time operation quantity of a brake operating part is detected until a change in hydraulic pressure of a wheel braking means. - 特許庁

この車両運動制御システム1は、ABS制御時にて車11RR、11RLの制動圧を減圧させたとき又は減圧後に制動圧を保持しているときに、この車制動圧の増圧勾配を通常時よりも大きく設定する急増圧制御を行う。例文帳に追加

The vehicle movement control system 1 carries out rapid boosting control setting the boosting inclination of the braking pressure of wheels 11RR, 11RL to be larger than usual, when the braking pressure of the wheels 11RR, 11RL is decompressed under the ABS control or the braking pressure is kept after decompression. - 特許庁

電気制動手段33が作動可能な正常時には、踏力遮断弁19を閉弁してマスタシリンダ10と前のディスクブレーキ装置13との連通を遮断した状態で、電気制動手段33の駆動力で直接ブレーキパッドを駆動して後制動する。例文帳に追加

At the normal time when the electric braking means 33 can work, a stamp force shutoff valve 19 is closed and the communication between a master cylinder 10 and a disc brake 13 of each front wheel is shut, and in this condition, a brake pad is driven directly by the driving force of the electric braking means 33 so as to apply brakes to the rear wheels. - 特許庁

車両用制動装置は、操作力入力部材12cを含んで構成され、手動操作されるブレーキレバー12と、足踏み操作されるブレーキペダル23と、前2a、2b又は後6a、6bに制動力を加える制動力発生機構とを備えている。例文帳に追加

This brake system for a vehicle is structured by comprising an operating force input member 12c, and provided with a brake lever 12 to be manually operated, a brake pedal 23 to be operated by a foot, and a braking force generating mechanism for applying braking force to front wheels 2a and 2b or rear wheels 6a and 6b. - 特許庁

運転者の制動操作にかかわらず、車両挙動に応じて少なくとも後制動力を付与するブレーキアクチュエータと、前記後に付与する制動力を演算し、前記ブレーキアクチュエータを制御するコントロールユニットと、を設けた。例文帳に追加

A braking device of a motorcycle includes a brake actuator for applying the braking force to at least a rear wheel according to the behavior of a vehicle irrespective of a rider's braking operation, and a control unit which computes the braking force to be applied to the rear wheel, and controls the brake actuator. - 特許庁

各車のうち一部の車に対して制動力が付与された状態を自動解除した場合に、運転者にとって予期しない車両の移動が発生することを抑制できる車両の制動制御装置、及び車両の制動制御方法を提供する。例文帳に追加

To provide a braking control device for a vehicle and a braking control method for a vehicle capable of suppressing movement of the vehicle not expected by a driver from being generated when the state in which braking force is given to a wheel of one part out of respective wheels is automatically released. - 特許庁

そして、ECUは、車両の車体速度VSが変動開始用車体速度閾値KVS2以下である場合に、制動用車(例えば右後)に対する制動力BPの大きさが予め設定された所定振幅で変動するように、制動力付与機構を制御する。例文帳に追加

The ECU controls a braking power giving mechanism so that the magnitude of the braking power BP to the wheel for braking (for example, the right rear wheel) is fluctuated with a predetermined amplitude when the vehicular speed of the vehicle is not higher than the vehicular speed threshold KVS2 for starting the fluctuation. - 特許庁

駆動力配分装置を制御するITCC_ECUでは、回生ブレーキ装置による回生制動力によりハイブリッド車両が制動されている場合(S105でYes)、回生制動力を前および後に配分するように駆動力配分装置を制御する(S113)。例文帳に追加

An ITCC_ECU controls the driving force distributor (S113) so that it may distribute regenerative braking force to front wheels and rear wheels, in case that a hybrid vehicle is braked by the regenerated braking force by a regenerative brake device(Yes in S105). - 特許庁

また、カーブでの制動(302)の間における二車両の安定化装置であって、車両に搭載された少なくとも一つの横方向加速度センサ(301)と、横方向加速度センサの出力信号に依存して、車両の少なくとも一つの車制動トルクを引き下げる制動手段(303)と、を備えている。例文帳に追加

This stabilizing device for the motorcycle during brake (302) at the curve comprises at least one lateral accelerator sensor (301); and a braking means (303) for decreasing brake torque by at least one wheel of the vehicle, depending upon the output signal of the lateral accelerator sensor. - 特許庁

この増速列によって駆動力蓄積部の回転は増速されて制動部に伝達されるので、制動力を高めることができ、また、駆動力蓄積部と制動部との位置関係も増速列の構成に応じて平面的に異なる位置に配置することができる。例文帳に追加

Since rotation of the drive force storing part is increased in speed by the speed-increasing gear train and transmitted to the damping part, the damping force can be increased and a physical relationship of the drive force storing part with the damping part can be arranged in a flatly different position according to a structure of the speed increasing gear train. - 特許庁

自動二車の前後両制動する際に前後両のブレーキ力の分配比率を理想的な分配比率に近づけるために、後ブレーキの液圧を制御する後ブレーキ液圧制御装置の構成部品の種類を少なくし、組付けも容易とする。例文帳に追加

To lessen kinds of components of a rear wheel brake fluid pressure controller controlling the fluid pressure of the rear wheel and facilitate the imposing so as to bring the distribution ratio of a brake force of the front and rear wheels near the ideal distribution ratio, when braking the both front and rear wheels of the motorcycle. - 特許庁

ブレーキペダルが操作されたときに複数の車14の各々に与える制動力を車14毎に独立して制御する制動制御システム200において、路面状態推定部は、車14と路面との間の摩擦係数を算出する。例文帳に追加

In the braking control system 200 for independently controlling the braking force to be given to each of a plurality of wheels 14 for each wheel 14 when a brake pedal is operated, a road surface state estimation unit calculates the friction coefficient between the wheel 14 and the road surface. - 特許庁

4の回転速度に応じて車4の回転に抵抗するトルクを付加する制動部材13を有し、車4と制動部材13との間に生じるトルクを所定の値を上回ることなく制限することを特徴とする。例文帳に追加

The aseismic panel unit/aseismic panel structure includes a braking member 13 for imparting torque resisting the rotation of a wheel 4 in response to a rotational speed of the wheel 4, and limits the torque generated between the wheel 4 and the braking member 13, not to exceed a prescribed value. - 特許庁

左右後RL、RRの少なくとも一方にブレーキ鳴きが発生したときは、左右後の油圧ブレーキ(EHB)の目標制動力をβ減少させ、かつ、左右後の電動パーキングブレーキ(EPB)にβの制動力を付与する。例文帳に追加

When brake squeal arises in at least one of left and right rear wheels RL, RR, the target braking force of hydraulic brakes (EHB) of the rear wheels is reduced by β, and a braking force equivalent to β is given to the electric parking brakes (EPB) of the rear wheels. - 特許庁

内外の磁石支持5,15の磁石6,16が径方向に重なる制動位置と、内外の磁石支持5,15の磁石6,16が周方向に半配列ピツチだけずれた非制動位置とに磁石支持5を回動する手段を備える。例文帳に追加

The eddy current reduction gear further comprises means for turning the magnet supporting ring 5 to a brake position where the magnets 6, 16 of the inner and outer magnet supporting rings 5, 15 overlap in the radial direction and a nonbrake position where they are shifted by one half of the arranging pitch in the circumferential direction. - 特許庁

1の自動制動による旋回操向にあって、左右の車1の回転差が所定以上のとき、または、操向内側の車1の回転が所定以上の回転のときは自動走行制動を止めることを特徴とする走行農作業機の操向装置。例文帳に追加

When a difference in rotation between right and left wheels 1 is equal to or greater than a predetermined value while the farm working machine is being steered for a turn by automatically braking the wheels 1, or when rotation of the inner steered wheel 1 is equal to or greater than a predetermined rotation, automatic travel braking is stopped by a steering device for the traveling farm working machine. - 特許庁

正常時には、踏力遮断弁18を閉弁した状態で、前後のモータシリンダ19F,19Rが発生するブレーキ液圧で前後のホイールシリンダ15,16をそれぞれ独立に作動させ、前後を理想制動力配分で制動する。例文帳に追加

The front and rear wheels are braked by ideal braking force distribution by respectively and independently actuating wheel cylinders 15, 16 of the front and rear wheels by braking hydraulic pressure generated by motor cylinders 19F, 19R of the front and rear wheels in a state of closing a step-on-power cutoff valve 18 in a normal state. - 特許庁

横加速度が小さな領域の小さな範囲の場合、前後加速度が大きい場合は前後共、独立制動制御とし、前後加速度が小さい場合は前側を段階的増圧制御を組み合わせた独立制動制御、後側をセレクトロー制御とする。例文帳に追加

In a small range with small lateral acceleration, both front and rear wheels are controlled by independent brake when a longitudinal acceleration is high, or the front wheel is controlled by independent brake in combination with stepwise boosting control and the rear wheel is controlled by a select- low made when the longitudinal acceleration is low. - 特許庁

車両の前に対し荷重変動が生ずる状況下で、前に対し適切に減圧制御を行ない、極端な荷重変動を低減して効率的な制動力制御を行なうと共に、前に関しアンチスキッド制御が開始するまでの間も制動力を確保する。例文帳に追加

To apply adequate pressure reducing control to front wheels of a vehicle, to perform efficient braking-force control by reducing the extreme load variation, and to secure a braking force until anti-skid control starts for the front wheels in a state, in which load variation occurs for the front wheels. - 特許庁

アンダーステア状態やオーバーステア状態の車両において左右車制動力を制御することで車両挙動を安定化させる場合に、旋回内側車と旋回外側車制動力差に応じて舵角をフィードフォワード制御することで、車両挙動の安定化を図る。例文帳に追加

To stabilize a vehicle behavior by feedforward controlling a steering angle in correspondence to a difference of a braking force between an inner turning wheel and an outer turning wheel for stabilizing the vehicle behavior by controlling the braking force of right and left wheels under under-steer condition or over-steer condition. - 特許庁

駆動の回生制動時には、マスタシリンダか11ら駆動用ホイールシリンダ16,20に伝達されるブレーキ液圧をABS装置24で遮断し、駆動を回生制動してエネルギー回収効率を高めることができる。例文帳に追加

Upon the regenerative brake of the driving wheels, the brake fluid pressure transmitted from the master cylinder 11 to the wheel cylinders 16, 20 for the driving wheels is cut off by the ABS device 24, and energy recovery efficiency can be enhanced by the regenerative brake on the driving wheels. - 特許庁

停止時に制動力を保持する機能と、2駆動と4駆動が切り換える機能とを有する車両において、保持されている制動力を解放する指令(S106)と同時に、トランスファを4駆動状態(S108)に制御する。例文帳に追加

In this vehicle having a function of maintaining a braking force in a stop and a function of carrying out a switch between two-wheel drive and four-wheel drive, a transfer is controlled in a four-wheel drive condition (S108) at the same time when a command for releasing the retained braking force is given (S106). - 特許庁

そして、路面傾斜角演算装置20を、後RL,RRを回転駆動する駆動モータ23と、前FL,FRおよび後RL,RRを制動する制動モータ22aと、回転トルクと走行加速度aとに基づいて路面Rの傾斜角を演算するコントローラ30とで構成した。例文帳に追加

The device 20 is constructed of: a driving motor 23 that rotationally drives rear wheels RL, RR; a braking motor 22a that brakes front wheels FL, FR and the rear wheels RL, RR; and a controller 30 that computes the slope angle of the road surface R based on rotary torque and running acceleration a. - 特許庁

このとき、従動用ホイールシリンダ17,21はマスタシリンダ11により作動させられるため、回生制動によるエネルギー回収効率を高めながら、駆動および従動の両方に必要充分な制動力を発生させることができる。例文帳に追加

On this occasion, the wheel cylinders 17, 21 for the driven wheels are actuated by the master cylinder 11, and therefore, the braking force necessary and adequate both for the driving wheels and the driven wheels can be generated with enhancement of the energy recovery efficiency by the regenerative brake. - 特許庁

ESCによる制動力が付与される場合に、その制動力が付与される車が前FR、FLと後RR、RLのいずれであるかに応じて、駆動力配分制御における駆動伝達力の制限量を制御する。例文帳に追加

The vehicle-posture control device controls the limitation quantity of a driving transmission force in driving force distribution control depending on whether a braking force by the ESC is applied, to front wheels FR and FL, or rear wheels RR and RL, when the braking force is applied to the wheels. - 特許庁

横加速度が小さな領域の大きな範囲の場合、前後加速度が大きい場合は前側を段階的増圧制御を組み合わせた独立制動制御、後側をセレクトロー制御とし、前後加速度が小さい場合は、前後共、独立制動制御とする。例文帳に追加

In a large range with small lateral acceleration, the front wheel is controlled by independent brake is combination with the stepwise boosting control and the rear wheel is controlled by the select-low mode when the longitudinal acceleration is high, and both front and rear wheels are controlled by independent brake when the longitudinal acceleration is low. - 特許庁

車両の旋回状態量に基づいて旋回外側の車制動力を大きくし、また、旋回外側の車制動力が大きくなると、車両の旋回状態量に基づいて後のロール剛性配分の比率を大きくするようにした。例文帳に追加

The braking power of a wheel outside turning is increased, based on the turning state quantity of a vehicle; and when the braking power of the wheel outside turning is increased, the rate of the roll rigidity distribution of a rear wheel is increased, based on the turning state quantity of the vehicle. - 特許庁

産業車両の駆動制動が付与されたときにその主制動力が不足気味になっても制動力を確保し易いブレーキ制御が可能で、しかも仮にこのブレーキ制御のために用いられるセンサが故障してもほぼ常に必要以上の制動力を確保する。例文帳に追加

To establish brake control capable of easily ensuring braking force even upon insufficient main braking force while a driving wheel of an industrial vehicle is braked, and ensure necessary braking force or more substantially continuously even upon a failure in a sensor used for the brake control. - 特許庁

回生協調制御による制動時、回生トルクと液圧制動トルクが付与される回生制動輪制動トルク配分が過多になるのを抑え、車両挙動の安定化を図ることができる電動車両の制御装置を提供すること。例文帳に追加

To provide a controller of an electric vehicle capable of suppressing the excessive distribution of the braking torque of a regenerative braking wheel given a regenerative torque and a hydraulic braking torque and stabilizing a vehicle behavior in braking by regenerative cooperative control. - 特許庁

運転手による制動操作に基づく車に対する制動力の増大を補助するための補助制御を適切なタイミングで終了させることができる車両の制動制御装置及び車両の制動制御方法を提供する。例文帳に追加

To provide a braking control device for a vehicle and a braking control method for the vehicle, which can complete auxiliary control for assisting an increase in a braking force exerted on a wheel on the basis of a driver's braking operation, with proper timing. - 特許庁

そして、制動ECUは、演算したスリップ量Slpが、設定した制動制御開始閾値KBP以上であった場合(ステップS21が肯定判定)、車制動力を付与する制動トラクション制御を実行する(ステップS22)。例文帳に追加

When the computed slippage amount Slp is equal to or greater than the set braking control start threshold value KBP (a positive decision is made in a step S21), the braking ECU exercises braking traction control to apply the braking forces to the wheels (step S22). - 特許庁

例文

車両に加わる荷重に関係なく、運転手による制動操作に基づく車に対する制動力の増大を補助するための補助制御を適切に開始させることができる車両の制動制御装置及び車両の制動制御方法を提供する。例文帳に追加

To provide a braking control device for a vehicle and a braking control method for the vehicle, which can properly start auxiliary control for assisting an increase in a braking force exerted on a wheel on the basis of a driver's braking operation, without reference to a load applied to the vehicle. - 特許庁

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