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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 動力伝達路に関連した英語例文

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動力伝達路の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 544



例文

関節駆動装置の数を関節の数と等しくすることができ、駆動力伝達用の線状部材の経長の変化を各関節部で解消することができるとともに、駆動力伝達用の線状部材の交換を短時間で容易に行うことができ、利便性を高めることができるようにする。例文帳に追加

To equalize the number of joint driving devices to the number of the joints, resolve the change in a path length of a linear member for transmitting a driving force at each of joint parts, easily exchange the linear member for transmitting the driving force in a short period of time, and improve convenience. - 特許庁

制御手段(40)は、機関回転速度検出手段(48)により検出された内燃機関(2)の回転速度に応じて内燃機関(2)と膨張機(20)との間の回転駆動力伝達(30)の接続と切断とを行う動力伝達手段(32)を接続状態と切断状態とに制御する。例文帳に追加

A control means (40) controls a power transmission means (32), which connects and disconnects a transmission path (30) of the rotation driving force between the internal combustion engine (2) and the expander (20), into a connecting state and a disconnecting state according to rotation speed of the internal combustion engine (2) detected by an engine rotation speed detection means (48). - 特許庁

車両用電動機冷却システム10は、車両用電動機20と、冷却用オイルを循環するオイル循環40と、車両用動力伝達装置60と、車両用動力伝達装置60の外周の一部に設けられたオイル冷却用の水冷ジャケット70を含んで構成される。例文帳に追加

This motor cooling system for a vehicle 10 has the motor for vehicle 20, an oil circulation passage 40 for circulating oil for cooling, a power transmission device for vehicle 60, and a water-cooled jacket 70 for cooling the oil and provided at a part of an outer periphery of the power transmission device for the vehicle 60. - 特許庁

エンジンの高回転域における動力伝達として、第1の歯付プーリ52とカムスプロケット80との間に張架されたタイミングベルトTBを介してクランクシャフト50の回転動力をカムシャフトに伝達するタイミングベルトシステムを採用する。例文帳に追加

As a power transmission path in a high rotation range of the engine, a timing belt system is used, which transmits the rotational power of a crankshaft 50 to a camshaft via a timing belt TB stretched between a first toothed pulley 52 and a cam sprocket 80. - 特許庁

例文

第1変速部および第2変速部を動力伝達に直列に備えている車両用動力伝達装置において、一方の変速部の変速比が制約された時に所定の駆動性能が常に安定して得られるようにする。例文帳に追加

To provide a power transmission device for a vehicle provided with a first transmission part and a second transmission part in a power transmission path in series capable of obtaining stable predetermined driving performance when a transmission gear ratio of either of two transmission parts is limited. - 特許庁


例文

動力伝達に過大な回転トルクが加わる点を解決することで、動力伝達装置の軽量化を図ることを可能にするとともに、一方の自在継手と他方の自在継手との位相がずれる点を解決することで、十分に回転速度に変動の発生を抑制することを可能にする。例文帳に追加

To reduce weight of a power transmission device by solving a point of applying excessive rotational torque to a power transmission passage, and to sufficiently restrain the occurrence of a variation in a rotating speed by solving a point of dislocating a phase between one universal joint and the other universal joint. - 特許庁

電気的な差動装置として機能する差動部と、差動部から駆動輪への動力伝達に設けられた動力伝達部とを備える車両用駆動装置において、車両停止状態におけるエンジン始動に際して制御面の負担を軽減する制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a controller which reduces the load on a control aspect when an engine is started in a vehicle stop state, in a drive unit for a vehicle equipped with a differential part functioning as an electric differential gear and a power transmission part provided in a power transmission path from the differential part to a driving wheel. - 特許庁

二箇所のスイッチレバーを操作しないと作動しないタイプのヘッジトリマにおいて、モータを起動・停止するためのスイッチ機構およびモータの駆動力を剪断刃に伝達するための動力伝達を接続・遮断するためのクラッチ機構を簡略化する。例文帳に追加

To simplify a clutch mechanism for connecting or cutting a switch mechanism for driving or stopping a motor and a driving power transmitting path for transmitting a driving power to a sharing blades in a hedge trimmer of a type not driven when two parts of switch levers are not operated. - 特許庁

ABS制御中など、制動トルクの変動が大きい場合に、動力伝達を断続するクラッチを切り離して、動力源側に過大な負荷が伝達されることを防止できるが、この状況では車両の加速性能が低下してしまう。例文帳に追加

To provide a control device for a vehicle as improvement of a conventional technique in which transmission of an excessive load to the power source side can be precluded by disengaging a clutch to connect and disconnect the power transmission path in case the fluctuation of the brake torque is large, for example during ABS control, but this leads to a drop of the accelerating performance of the vehicle. - 特許庁

例文

シート搬送の分岐機構について、分岐爪と分岐後の搬送ローラ駆動部とを動力伝達機構により連結し、上記動力伝達機構の一部にトルクリミッタを設け、上記搬送ローラの回転方向の選択により、分岐爪の方向を切替えるシート分岐機構。例文帳に追加

In the branching mechanism of the sheet conveying passage, a branching claw and a conveying roller driving unit after the branching are connected by a power transmission mechanism, a torque limiter is provided on a part of the power transmission mechanism, and a sheet branching mechanism changes the direction of the branching claw by selecting the rotational direction of a conveying roller. - 特許庁

例文

第1の配管320dから第1の空間Usに供給されたエアーと第2の配管320eから第2の空間Lsに供給されたエアーとの比率に応じて動力伝達部材320aから弁体頭部310aに動力伝達し、搬送200aを開閉する。例文帳に追加

According to a ratio of air supplied from a first pipe 320d to the first space Us and air supplied from a second pipe 320e to the second space Ls, power is transmitted from the power transmission member 320a to the valve element head part 310a to open/close a conveyance passage 200a. - 特許庁

動力伝達機構における動力伝達を遮断もしくは接続するため、または変速装置における変速段を切換えるために用いられる車両用シフトドラム駆動機構において、ロストモーション機構を含めた上記機構の小型化を図ろうとするものである。例文帳に追加

To reduce the size of a shift drum driving mechanism for a vehicle including a lost motion mechanism in the shift drum driving mechanism for the vehicle used for cutting out or connecting a power transmission route in a drive force transmitting mechanism or switching the shift stages of a transmission. - 特許庁

ここで、捩りバネ76の出力側の駆動力伝達には、駆動力を一時的に蓄えてその伝達を一時的に遮る捩りバネ76のような部材が配されていないので、第2検出手段90からの入力は、確実に歯車係合状態を反映するものになる。例文帳に追加

Since no members such as the torsion spring 76 for temporarily storing the driving force and temporarily blocking the transmission thereof are arranged on the driving force transmitting path on the output side of the torsion spring 76, the input from the second detection means 90 reliably reflects the gear engagement state. - 特許庁

エンジン駆動力を駆動輪に伝達し(ステップ210)、エンジン出力駆動力と、推定面摩擦係数に応じたモータ駆動輪グリップ限界線を参照しながら、モータ駆動力を一旦増加させる(ステップ211)。例文帳に追加

Engine driving force is transmitted to driving wheels (Step 210), and the motor driving force is temporarily increased (Step 211) while a motor driving wheel grip limit line according to engine output driving force and an estimated road friction coefficient is referred. - 特許庁

車両の停止時に、一の選択駆動輪に対し、設定された所定の増加比率値でもってモータにより駆動力を増大させつつ付与し、回転開始時の駆動力に基づいて最大伝達動力を検出可能にする。例文帳に追加

When the vehicle stops, the driving force is applied to one of the selected driven wheels by a motor and increased at a determined setting increase rate, and the maximum road surface transmission driving force can be detected on the basis of the driving force when a rotation starts. - 特許庁

オイルポンプを内接歯車式とし、エンジンの駆動力をインナロータに伝え、電動モータの駆動力をアウタロータに伝えるようにし、かつエンジンからインナロータへの動力伝達にクラッチを配設する。例文帳に追加

The oil pump is an internal gear type, drive force of an engine is transmitted to an inner rotor, drive force of the electric motor is transmitted to an outer rotor, and a clutch is disposed in a power transmission path from the engine to the inner rotor. - 特許庁

自動車の動力伝達に配置される動力断続用カップリングの電磁クラッチであって、動力断続用カップリングの耐久テスト時に巻線とリード線の結線部が損傷しない電磁クラッチを提供する。例文帳に追加

To provide an electromagnetic clutch of a coupling for connecting and disconnecting power provided in a power transmission route of an automobile, which is hardly damaged to the connection part between the winding and lead wire of the coupling during the endurance test thereof. - 特許庁

シートバック内に配設された受圧機構20によって検知された機械的な操作移動量をヘッドレストを作動操作する機構に伝達する第1ケーブル4と第2ケーブル5との間の動力伝達には、互いに動力伝達可能に回転方向に一体的に係合したり外れたりする第1の回転板11と第2の回転板12とが配設されている。例文帳に追加

In a power transmission route between a first cable 4 and a second cable 5 for transmitting a mechanical operation moving amount detected by the pressure receiving mechanism 20 disposed inside a seat back to a mechanism of operating the headrest, a first rotary plate 11 and a second rotary plate 12 to be integrally engaged in a rotating direction so as to transmit power to each other or disengaged are disposed. - 特許庁

車両の高速走行に対応するハイモードにおける最大速度比付近で、遊星歯車機構の空転要素53の回転を拘束するブレーキ8を設け、ブレーキの係止により動力伝達を遊星歯車機構を通る動力伝達に切換えることで歯車伝動の高伝達効率を確保する。例文帳に追加

A brake 8 is provided to restrain the rotation of a racing element 53 in the planetary gear mechanism near the maximum speed ratio in the high mode corresponding to the high-speed drive of a vehicle, thus securing high transmission efficiency in gear transmission by switching a power transmission route to power transmission passing through the planetary gear mechanism by locking the brake. - 特許庁

動力源115と、変速機構117と先端工具113を有する動力工具において、変速機構117は、互いに平行に配置された第1及び第2の回転軸123,125と、第1のギア列及び第1のクラッチ141を備えた第1の動力伝達P1と、第2のギア列及び第2のクラッチ145を備えた第2の動力伝達P2と、を有する。例文帳に追加

In the power tool having a power source 115, the transmission mechanism 117, and a tip tool 113, the transmission mechanism 117 has first and second rotary shafts 123, 125 which are mutually parallel arranged, a first power transmission passage P1 having a first gear train and a first clutch 141, and a second power transmission passage P2 having a second gear train and a second clutch 145. - 特許庁

エンジン出力を油圧作動式の無段変速機構を経由して駆動輪に伝達する第1経と経由しないで伝達する第2経との二つの動力伝達を有する無段変速機において、該無段変速機構に対して供給される変速制御用油圧を生成する作動油の温度が低い場合における油圧の立上り遅れに起因して発生する該無段変速機構の耐久性及び変速制御上の問題を解消することを課題とする。例文帳に追加

To enhance the durability of a continuously variable transmitting mechanism when the oil temp. remains low, heighten the reliance upon the shift control, and secure the running stability. - 特許庁

単一の駆動源からの動力伝達が複数設定されている場合に、一方の駆動経では駆動力の段接に関係なく同じ方向への駆動が維持される構成を備えた駆動装置を提供する。例文帳に追加

To provide a drive device that includes the configuration in which where a plurality of power transmission paths from a single drive source are set, drive in the same direction is maintained in one of driving paths regardless of transmission/non-transmission of a driving force. - 特許庁

動力源として少なくとも電動機を備えた車両に適用される車両の動力伝達制御装置において、登坂又は降坂にて運転者に違和感を与えることなくEV発進すること。例文帳に追加

To conduct an EV start without imparting a sense of incompatibility to a driver on a climbing path or a descending path in a power transmission control device for a vehicle applied to the vehicle including at least a motor as a power source. - 特許庁

油圧通の寸法を動力伝達軸の寸法に無関係に決定できて、油圧通の寸法設定の自由度が大きく、かつ、トルク伝達面の変形が軸方向で不均一になることを抑制できて、リリーストルクのばらつきを抑制できるトルクリミッタを提供すること。例文帳に追加

To provide a torque limiter capable of determining the size of a hydraulic passage regardless of the size of a power transmission shaft, large in the degree of freedom of size setting of the hydraulic passage, and capable of preventing deformation of a torque transmission surface from becoming non-uniform in the axial direction and suppressing dispersion of release torque. - 特許庁

変速機構117と先端工具を有する動力工具において、変速機構は、互いに平行に配置された第1及び第2の回転軸123,125と、第1のギア列及び第1のクラッチ141を備えた第1の動力伝達P1と、第2のギア列及び第2のクラッチ145を備えた第2の動力伝達とを有する。例文帳に追加

The speed change mechanism for the power tool having the speed change mechanism 117 and a distal end tool includes first and second rotational shafts 123, 125 disposed in parallel to each other, a first power transmission passage P1 having a first gear train and a first clutch 141, and a second power transmission passage having a second gear train and a second clutch 145. - 特許庁

エンジン9からHST12、副変速装置を経由する走行伝動経により走行クローラ3,3に動力伝達するコンバインにおいて、HST12を経た走行伝動経を経由した動力、及び、エンジン9からHST12を経由しない動力を脱穀部5の揺動選別棚64駆動用の揺動クランク軸63に伝達可能に構成する。例文帳に追加

A combine harvester transmitting a power from an engine 9 through a traveling transmission passage passing an HTS 12 and a sub-transmission to traveling crawlers 3 and 3 is constituted so that the power passing the traveling transmission passage passing the HTS 12, and a power from the engine not passing the HTS 12 can be transmitted to a swinging crank shaft 63 for driving a swinging selection shelf 64 at the threshing part. - 特許庁

エンジンから駆動輪への動力伝達に設けられたクラッチと、クラッチから駆動輪への動力伝達に設けられて回生制動力を発生可能な電動機とを備えた車両用駆動装置において、電動機の回生時にクラッチのスリップ状態を適切に制御して燃費を向上する。例文帳に追加

To improve fuel economy by appropriately controlling slip states of a clutch during regeneration of an electric motor in a vehicle driving device provided with the clutch in a power transmission path from an engine to driving wheels, and the electric motor in a power transmission path from the clutch to the driving wheels and capable of generating regenerative braking force. - 特許庁

電磁ブレーキ26,27は可動操作部材11の作動抵抗と、動力伝達の摩擦抵抗等に打ち勝つだけの制動力を発生すれば良い。例文帳に追加

The electromagnetic brakes 26, 27 are sufficient only to produce the braking force overcoming the operating resistance of the movable operating member 11 and the frictional resistance of a power transmission route. - 特許庁

モータ4と、そのモータ4で駆動される後輪3L、3Rと、モータ4から後輪3L、3Rへの動力伝達に介装されるクラッチ12とを備えた車両の駆動力制御装置である。例文帳に追加

The driving force controller for vehicles comprises: the motor 4, rear wheels 3L and 3R driven by the motor 4; and the clutch 12 placed in the path of power transmission from the motor 4 to the rear wheels 3L and 3R. - 特許庁

インペラクラッチを有する構成において、油圧回に不具合が発生しても、動力源からポンプインペラへの動力伝達可能な流体伝動装置の油圧制御装置を提供すること。例文帳に追加

To provide a hydraulic pressure control device of a fluid transmission device capable of transmitting power from a power source to a pump impeller even when a problem occurs in a hydraulic circuit in a composition having an impeller clutch. - 特許庁

何れか1輪以上の駆動輪において面に伝達できる駆動力に制限がかかった場合であっても、横力とヨーモーメント、或いは前後力とヨーモーメントを維持するように駆動力再配分を行う。例文帳に追加

To redistribute driving force to maintain lateral force and yaw moment, or vertical force and the yaw moment, even when the driving force to be transmitted onto a road face is limited in any of driving wheels. - 特許庁

駆動輪82を駆動する駆動軸80と、駆動軸80に供給する動力を発生する電動機54と、電動機54と駆動軸80との間の動力伝達中に設けられたクラッチ40とを備える。例文帳に追加

This vehicle control device is provided with: a drive shaft 80 for driving a drive wheel 82; a motor 54 for generating power to be supplied to the drive wheel 80; and a clutch 40 installed in a power transmission path between the motor 54 and the drive shaft 80. - 特許庁

エンジンから変速機へ至る迄の駆動系に作動不良が生じたときは動力伝達を遮断して、駆動輪からの逆駆動力による急制動の発生を回避し、安全に停車できるようにする。例文帳に追加

To stop a hybrid car safely by cutting off a power transmission passage and avoiding the generation of the sudden braking caused by the reverse driving force from the drive wheels when malfunction is caused in the drive system covering the range from an engine to a speed change gear. - 特許庁

モータ4と、そのモータ4で駆動される後輪3L、3Rと、モータ4から後輪3L、3Rへの動力伝達に介装されるクラッチ12とを備えた車両の駆動力制御装置である。例文帳に追加

This driving force control device for the vehicle consists of a motor 4, rear wheels 3L, 3R which are driven by the motor 4, and the clutch 12 inserted in a power-transmitting path between the motor 4 and the rear wheels 3L, 3R. - 特許庁

面μの変化によって前輪及び後輪への駆動力配分を変更したときに駆動力伝達効率の変化によって不足するおそれのある電力を予め確保する。例文帳に追加

To secure power which might run short by the change of the transmission efficiency of driving force when the user changes the distribution of driving power to front wheels and rear wheels by the change of a road μ. - 特許庁

駆動源の駆動力を複数の被駆動系に切り換えて伝達する際に短い経で切り換えることができる小型な駆動力切換装置を提供する。例文帳に追加

To provide a compact driving force switching device capable of switching a driving force of a drive source in a short path to switch and transmit the driving force into a plurality of driven systems. - 特許庁

モータ4と、そのモータ4で駆動される後輪3L、3Rと、モータ4から後輪3L、3Rへの動力伝達に介装されるクラッチ12とを備えた車両の駆動力制御装置である。例文帳に追加

The driving force control device for the vehicle is equipped with a motor 4, rear wheels 3L, 3R driven by the motor 4, and the clutch 12 interposed in a power transmission route from the motor 4 to the rear wheels 3L, 3R. - 特許庁

モータ4と、そのモータ4で駆動される後輪3L、3Rと、モータ4から後輪3L、3Rへの動力伝達に介装されるクラッチ12とを備えた車両の駆動力制御装置である。例文帳に追加

The control unit comprises a motor 4, rear wheels 3L, 3R driven by the motor 4, and a clutch 12 interposed into a power transmission path from the motor 4 to the rear wheels 3L, 3R. - 特許庁

エンジンから車輪に至る動力伝達に、動力上流側から順にVベルト式無段変速機15とギヤ式変速機13を備えている。例文帳に追加

This vehicle is provided with the V belt type continuously variable transmission 15 and the gear type transmission 13 in this order from the power upstream side in a power transmission path from an engine to wheels. - 特許庁

このようにして熱伝達の道程を増長させて熱の発散を活発化することで、中空円柱体18aの両端部の過熱を防止し、合成樹脂からなるベアリング15や動力伝達ギヤ14の熱変形や溶融を防止する。例文帳に追加

By extending the distance of the heat transmission path and activating the divergence of heat, overheat at both ends of the columnar body 18a is prevented, so that the thermal deformation and the welding of the bearing 15 and the motive power transmission gear 14 made of synthetic resin are prevented. - 特許庁

エアシリンダ61から延出した作動軸63とL字ブラケット65と連結板22と支持アーム21とによって作動軸63の作動力を測定子32に伝達する折返し形状の伝達を形成し、測定子32をカムシャフトのカム面に付勢できるように構成する。例文帳に追加

A folded-shaped transmission passage for transmitting an operation force of the operation shaft 63 to the gauge head 32 is formed of the operation shaft 63 extended from the air cylinder 61, the L-shaped bracket 65, the connection plate 22, and a support arm 21, and the gauge head 32 is constituted so as to be energized to a cam surface of a camshaft. - 特許庁

本装置は、エンジン1の出力軸10に同軸的に取り付けられた取付体2と、取付体2(ユニット体)の外側に配置されコンプレッサ3と、出力軸10の駆動力を取付体2を介してコンプレッサ3に伝達する伝達部材4と、冷媒循環とをもつ。例文帳に追加

This device has a mounted body 2 coaxially mounted on an output shaft 10 of an engine 1, a compressor 3 disposed outside of the mounted body 2 (unit body), a transmitting member 4 transmitting driving force of the output shaft 10 to the compressor 3 through the mounted body 2, and a refrigerant circulating passage. - 特許庁

ローラ5をトラックボール3の外周面に圧接させる圧接機構16と、駆動源6とローラ5との間に配設され、駆動源6からローラ5に至る駆動源6の駆動力伝達を保持する駆動伝達保持機構7とを有すること。例文帳に追加

The trackball device is provided with: a pressing mechanism 16 which presses a roller 5 to the outer circumference of the trackball 3; and a drive transmission holding mechanism 7 which is arranged between the drive source 6 and the roller 5 and holds the transmission passage from the drive source 6 to the roller 5 of the driving force of the drive source 6. - 特許庁

台車に取付保持した駆動モータ及び駆動力伝達上の歯車カップリング装置等の回転に起因して発生した振動が、台車枠から牽引装置を経由して車体に伝達され、車室内において振動騒音を発生させるのを抑制する。例文帳に追加

To inhibit vibration generated resulting from the rotation of a driving motor mounted and held on a truck and a gear coupling device on a driving force transmission passage from being transmitted from a truck frame through a traction device to a body to generate vibration noises in a room. - 特許庁

電磁石式リレー手段を用いることなく、負荷駆動用モータの出力部材への駆動力伝達上に配設されたクラッチ手段を安定して伝達/遮断せしめて、操作対象を作動制御することの出来る、新規な構造のギヤードモータを提供することを目的とする。例文帳に追加

To provide a geared motor in an advanced structure capable of performing transmission/shutting-down by stabilizing a clutch means disposed on a driving force transmitting passage to an output member of a load driving motor without using an electro-magnetic relay means, and controlling the operation of an object to be operated. - 特許庁

電動モータでパワーアシストするハイブリッド車両の動力伝達に介設するクラッチの制御装置において、ストール発進時の最大伝達トルク(ストールトルク)がバッテリの残容量の減少によるモータアシストの低下で減少することを抑制する。例文帳に追加

To provide a clutch control device in a power transmission path for a hybrid vehicle power-assisted by an electric motor for controlling the decrease of the maximum transmission torque (stall torque) at creep with the decrease of the motor assistance due to the reduction of the remaining capacity of a battery. - 特許庁

モータからの回転を補助駆動輪に伝達するトルク伝達に2方向クラッチを組込んだハイブリッド車両の動力伝達装置において、上り坂での停車時に後退動したハイブリッド車両を再び登板させようとしたときに2方向クラッチに係合ショックが発生するのを防止することである。例文帳に追加

To prevent the generation of engagement shock on a two-way clutch when a hybrid vehicle moved backward when being stopped on an ascending slope, is started again, in a power transmitting device of the hybrid vehicle in which the two-way clutch is incorporated in a torque transmitting passage for transmitting the rotation from a motor to auxiliary driving wheels. - 特許庁

ハウジング1に収容された駆動軸2に、ハウジング1に回転可能に装着されたプーリ10を介して外部駆動源の駆動力伝達されるクラッチレス圧縮機において、駆動軸2及びプーリ10の動力部材間の動力伝達中に、所定値以上の負荷トルクが作用したときに破断可能な部材23を設けたクラッチレス圧縮機である。例文帳に追加

This clutchless compressor for transmitting driving froce of an external driving source to the driving shaft 2 housed in a housing 1 via the pulley 10 rotatably installed in the housing 1, is constituted by arranging a member 23 rupturable when the load torque not less than a prescribed value acts in the motive power transmission passage between motive power members of the driving shaft 2 and the pulley 10. - 特許庁

車輪駆動力と車両加速度とから面の勾配を算出するものにおいて、動力伝達装置に介設する発進クラッチがスリップしている状態でも車輪駆動力を正しく算出して、面勾配の算出精度を確保する。例文帳に追加

To obtain higher calculation accuracy on road surface gradient by figuring out an accurate wheel driving force during clutch slippage at a vehicle starting, in a system which the gradient can be calculated from calculated wheel drive force and the acceleration of the vehicle for controlling a clutch mechanism provided in a power train in the vehicle running on the road surface. - 特許庁

例文

普通面と低μ面が混在した道上を走行する際に、四輪駆動車の前後輪を連結する駆動力伝達装置に大きなトルクが瞬間的に生じるのを防止する。例文帳に追加

To prevent a large torque from being temporarily generated on a driving force transmission device for connecting front and rear wheels of a four-wheel drive vehicle when it travels on a road in which a normal road surface and a low μ road surface are mixed. - 特許庁

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