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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 旋回目標に関連した英語例文

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旋回目標の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 153



例文

一方、ハイブリッド電気自動車(1)が旋回運転状態にある場合には、車両ECU(24)が上記第1スリップ率よりスリップ率の増大側に設定された第2スリップ率を上記目標スリップ率とする。例文帳に追加

Meanwhile, if the hybrid electric vehicle (1) is in a turning driving state, the vehicle ECU (24) sets, as the target slip rate, a second slip rate set to be larger than the first slip rate. - 特許庁

各車輪の目標車輪速度を適切に設定し、車両旋回状態にて各車輪の不要な前後スリップの発生を抑制しつつ小回り性を向上し得る車両の速度制御装置を提供すること。例文帳に追加

To provide a speed controller for a vehicle, capable of suitably setting a target wheel speed of each wheel and improving the small-radius turn performance while suppressing occurrence of unwanted longitudinal slipping of each wheel during the vehicle's turning. - 特許庁

そして、ステップ138にて、ヨーレートセンサの検出に基づき、車両の実際のヨーレートYが第2目標ヨーレートY2となるように車両用制動装置を制御して、車両の旋回内輪に制動力を付与する。例文帳に追加

At a step 138, a control device for the vehicle is controlled so that an actual yaw rate Y coincides with the second targeted yaw rate Y2 based on the detection of a yaw rate sensor, and the braking force is applied to the turning inner wheel of the vehicle. - 特許庁

時間制御器21を用いてUTDC(アップツーデートコマンド)の更新及び送信間隔を目標の速度、旋回Gに応じて変化させてミサイルに送信するとともに電波シーカの制御部を削除する。例文帳に追加

The controls comprises a time controller 21 adjusting the renewal- and transmission-intervals of the UTDC(Up-to-date command) in correspondence with the velocity and spinning gravitational value (G) prior to transmitting the UTDC, with the radio wave seeker omitted from the controls. - 特許庁

例文

センサからの信号を読み込み(ステップS1)、スロットル開度TH及び車速に基づいて(ステップS2)目標インプットシャフト回転数NEDを検索し(ステップS3、S4)、旋回加速度GYを計算する(ステップS5)。例文帳に追加

A signal from a sensor is read (Step S1), a target input shaft rotating speed NED is searched (Steps S3, S4) in accordance with a throttle opening TH and a vehicle speed (Step S2), and a turning acceleration GY is calculated (Step S5). - 特許庁


例文

一方、旋回操作量から一意的に決まる目標流量を元に第2ポジコン電流ip2を求め、両ポジコン電流ip1,ip2の低位選択を行って得られた方をポンプレギュレータに送るようにした。例文帳に追加

On the other hand, a second positive control current ip2 is found based on the target flow rate determined uniquely from the rotary operation amount, and the positive control current obtained by selecting lower one of both positive control currents ip1, ip2 is sent to a pump regulator. - 特許庁

ある特定の方向に旋回すると飛しょう姿勢が不安定となる形状をなす飛しょう体であっても、安定した目標追随が可能となる加速度リミタ装置及び誘導装置を提供する。例文帳に追加

To provide an acceleration limiter device and a guiding system providing stable target tracking even in a missile having a shape with which the missile becomes unstable when the missile turns in a specific direction. - 特許庁

旋回中に生じるヨーレイトφ′及び横滑り量V_yの目標値からの偏差が最小となるように、所定の制御則に則って各車輪3毎の電磁アクチュエータ2を制御する。例文帳に追加

This suspension controller for vehicle controls an electromagnetic actuator 2 per wheel 3 in accordance with the predetermined rule for controlling actuator so that deviations of yaw rate ϕ' and amount of side slip V_y which occur during turning from target values become the minimum values. - 特許庁

また、これら第1位置、第2位置、第3位置、第4位置及び目標駐車スペースは、車両の最小旋回移動又は直進移動により到達する位置となっている。例文帳に追加

Furthermore, these first position, second position, third position, fourth position and target parking space are positions reached by minimum turning movement or straight movement of the vehicle. - 特許庁

例文

この目標ロール角は、車両旋回時に車両に作用する横加速度の増加に従って増加するとともに同横加速度によって一義的に定まるように設定される。例文帳に追加

The target roll angle is set so as to increase in accordance with increase of transverse acceleration acting on the vehicle when the vehicle turns and be uniquely decided by the transverse acceleration. - 特許庁

例文

乗員の車輌走行嗜好や運転者の運転意図に応じて転舵手段及び制駆動力制御手段に対し目標旋回制御量を適正に配分し、車輌の走行を適正に且つ効果的に制御する。例文帳に追加

To properly and effectively control traveling of a vehicle by properly distributing a target rotation control amount to a steering means and a braking-driving force control means in response to the vehicle traveling preference of a crew and the driving intention of a driver. - 特許庁

目標横力と実タイヤ横力との差を算出することで、車体にヨーモーメントが生じる前段階で、車両の旋回状態を素早く予測する。例文帳に追加

Thus, the difference between target lateral force and actual tire lateral force is calculated to quickly predict a turning state of the vehicle before yaw moment is generated on the vehicle body. - 特許庁

車両旋回時における実特性を考慮した目標特性に基づいて姿勢変化の挙動を制御することができる車両の減衰力制御装置を提供すること。例文帳に追加

To provide a damping force control device of a vehicle capable of controlling the behavior of an attitude change based on target characteristics considering an actual characteristics when the vehicle turns. - 特許庁

この減速の際に、車両の旋回状態に応じた前後の制動力配分に分配する前後制動力配分を求めその配分に応じた制動力配分で上記目標減速度XGCOを生じさせる。例文帳に追加

At the time of the deceleration, a front and rear braking force allotment by which the distribution to the front and rear braking force allotment in accordance with the turning state of the vehicle is performed is acquired, and the target deceleration XGCO is generated by the braking force allotment in response to the distribution. - 特許庁

車両の旋回状態量が過大になることを防止しつつ、車両の軌跡が運転者の希望に則した目標軌跡になるよう前輪及び後輪の舵角を制御する。例文帳に追加

To control steering angles of a front wheel and a rear wheel so that the trajectory of a vehicle may become a target trajectory desired by a driver, while preventing the turning state quantity of a vehicle from becoming excessive. - 特許庁

旋回中に生じるヨーレイトφ′及び横滑り量V_yの目標値からの偏差が最小となるように、所定の制御則に則って各車輪3毎の電磁アクチュエータ2を制御する。例文帳に追加

This suspension controller for vehicle controls an electromagnetic actuator 2 per wheel 3 in accordance with the predetermined rule for controlling actuator so that deviations of yaw rate ϕ' and amount of side slip V_ywhich occur during turning from target values become the minimum values. - 特許庁

車両旋回運動の不安定度合いを適切に判断し、円滑かつ制御タイミングの早い目標モーメントを算出することで、円滑で高い安定性を確保できる車両運動制御装置を提供することを目的とする。例文帳に追加

To provide a vehicle motion control device capable of securing a smooth and high stability by determining properly the degree of unstableness of the vehicle turning motion and thereupon calculating the target moment smooth and with fast control timing. - 特許庁

旋回中であるときは(ステップS41)、その舵角と現車速から、横滑り等が生じない目標横加速度に応じた第2設定車速を求め、定速制御の際の設定車速を変更する(ステップS42)。例文帳に追加

In the turning operation (step S41), the second set vehicle speed according to the target lateral acceleration causing no side slip or the like is obtained from the steering angle and the present vehicle speed, and the set vehicle speed during the constant speed control is changed (step S42). - 特許庁

各駆動輪の回転速度が、車両1の旋回半径に基づいて決定される目標回転速度となるように、駆動制御装置30によって、各駆動輪へ付与される動力が調整される。例文帳に追加

Power applied to each driving wheel is adjusted by a drive control device 30 so that the rotational speed of each driving wheel becomes equal to a target rotational speed determined based on the turning radius of the vehicle 1. - 特許庁

基準テーブル5の傾斜角は旋回角センサ10および仰角センサ9によって検出され、これらの検出結果に基づき、目標とする傾斜角となるように各駆動機7、8がフィードバック制御される。例文帳に追加

The inclination angle of the reference table 5 is detected with a rotational angle sensor 10 and an angle sensor 9, and based on these detection results, each of the drivers 7 and 8 is feedback-controlled so as to be a target inclination angle. - 特許庁

また、これら第1位置、第2位置、第3位置、第4位置及び目標駐車スペースは、車両の最小旋回移動又は直進移動により到達する位置となっている。例文帳に追加

The first position, the second position, the third position, the fourth position, and the target parking space are positions where the information arrives by the minimum turn travel or straight advance travel of a vehicle. - 特許庁

これにより、フレーム160で保持した箱型荷台は、リンク機構130を載置した車台に対して微小旋回して目標とする搭載口との位置合せが可能になる。例文帳に追加

A box-type deck held by the frame 160 can be finely turned in relation to a chassis loaded with the link mechanism 130 to enable positioning to a loading opening as a target. - 特許庁

次に、ステップS15にて、旋回に伴って車両に発生したロール角φを計算するとともに、決定した目標横加速度Gdとロール角φを用いて、コーナリングパワーKf、Krを計算する。例文帳に追加

Next, in Step S15, the roll angle ϕ generated in the vehicle as the vehicle is turned, and calculates the cornering powers Kf, Kr by using the determined target lateral acceleration Gd and the roll angle ϕ. - 特許庁

目標ブーム旋回速度は、ブームの旋回角度、ホイル駆動用電動モータ14に供給される電流およびブームの前後方向に移動量に基づき決定され、さらにホイル回転数制御部263によって制御されているホイル回転数に基づいて定められる補正係数によって補正される。例文帳に追加

The target boom swing speed is decided based on swing angle of the boom, current fed by a wheel driving motor 14, and the moving quantity of the boom in the longitudinal direction, and further corrected by a correcting factor decided based on the wheel rotating speed controlled by the wheel rotating speed control part. - 特許庁

吹き付け研磨においてノズルの位置と向き、つまり、吹き付け位置や向きが目的に合っているかを確認でき、また、ノズル旋回する場合において、その旋回中心が目標に位置に合っているかを確認できる位置出し治具、位置出し治具を用いた吹き付け研磨装置および吹き付け研磨方法を提供する。例文帳に追加

To provide a positioning tool capable of confirming that turn center coincides with a target position when it faces a position of a nozzle in spraying polishing, that is, confirming whether spraying position and direction conform to the purpose or not and when the nozzle turns to provide a spraying polishing device by use of the positioning tool and a spraying polishing method. - 特許庁

本発明の車両の挙動制御装置は、車両の操舵角に基づき決定される目標旋回状態指標値と実旋回状態指標値との偏差が低減するよう車両の減速度を制御する減速制御手段を含み、減速制御手段が車両のロール状態指標値が所定の判定基準値を超えるときには減速度の低減勾配を低減することを特徴とする。例文帳に追加

The behavior control device of the vehicle includes a deceleration control means for controlling the deceleration of the vehicle so as to decrease the deviation between the target turning state index value determined from a steering angle of the vehicle and the actual turning state index value, and is characterized in that the deceleration control means decreases a decreasing gradient of the deceleration when a roll state index value of the vehicle exceeds a predetermined criterion. - 特許庁

左右輪荷重変動算出部43により、車両の旋回走行状態及び目標傾斜角に応じて、左右輪荷重変動を推定し、限界値補正量算出部44により、車両の旋回走行状態に応じて、左右輪荷重変動時の物理的限界輪荷重に対する限界値補正量を算出する。例文帳に追加

A lateral wheel load variation is estimated by a lateral wheel load variation estimation unit 43 in accordance with the turning traveling state and the target inclination angle of a vehicle, and a limit value correction amount for a physical limit wheel load during a lateral wheel load variation is calculated by a limit value correction calculation unit 44 in accordance with the turning traveling state of the vehicle. - 特許庁

操舵状態検出手段DSが検出した操舵状態に基づき目標旋回状態を表すパラメータを演算すると共に、運動状態検出手段DTが検出した車両の運動状態に基づき実際の旋回状態を表すパラメータを演算し、両パラメータの偏差に応じた補正パラメータを演算する。例文帳に追加

Steering state detecting means DS calculates a parameter representing a target turning state based on the detected steering state, and calculates a corrected parameter in accordance with deflection of the both parameters. - 特許庁

ここで検出された目標信号に対して、X−Y直交座標系で円周変換器19−1〜19−Nにおいて点を円周に変換する変換を行い、円周抽出器21−1〜21−Nにおいて円周を構成するデータ列を旋回目標として検出し、スレッショルド検出器11の出力と合成する。例文帳に追加

A target signal detected here undergoes transformation of transforming a point into peripheries by periphery transformation apparatuses 19-1 to 19-N in an X-Y rectangular coordinate system, and a data train which forms a periphery is detected as a circling target in periphery extraction apparatuses 21-1 to 21-N, and it is combined with the output of the threshold detector 11. - 特許庁

具体的には、旋回横加速度Ygに応じたロールモーメントMが基準状態を維持するのに必要な目標ロールセンタ高さHc^*を算出し(ステップS8)、ロール軸Aが目標ロールセンタ高さHc^*を通過するように、アクチュエータ7によって前後輪のロールセンタCf及びCrを車体上下方向に調整する(ステップS10)。例文帳に追加

Concretely, target rolling center height Hc* necessary for a rolling moment M corresponding to turning lateral acceleration Yg to maintain a standard state is computed (step S8), and rolling centers Cf and Cr of the front and rear wheels are adjusted in the vertical direction of the car body by the actuator 7 so that a rolling shaft A passes the target rolling center height Hc* (step S10). - 特許庁

目標とする前後方向加速度を達成し、且つ、旋回走行時において目標とするヨーレイトを発生することができるように、駆動モータの駆動力合計を確保する場合に、駆動モータの車両への搭載が不利にならず重量の増加も避けることができる独立駆動電動車を提供する。例文帳に追加

To provide an independently driven motorcar capable of preventing a weight increase without causing disadvantages by mounting of a driving motor on a vehicle, when the sum of driving force of the driving motor is ensured so that a target longitudinal acceleration may be achieved and a target yaw rate is generated at the time of turning travel. - 特許庁

一方、旋回挙動が大きなオーバーステアに移行し、運転者が不感帯を超えたドライバ操舵角δdまでステアリングホイールを大きく操舵すると、ドライバ操舵角δdに対応した操舵対応目標照射角度θdが大きく加味された最終目標照射角度θfinalにヘッドランプの照射角度が制御される。例文帳に追加

When the turning behavior is shifted at large oversteer and the driver largely steers a steering wheel to a driver steering angle δd exceeding a neutral zone, the irradiation angle of the headlight is controlled to a final target irradiation angle θfinal wherein a steering target irradiation angle θd corresponding to the driver steering angle δd is largely taken into consideration. - 特許庁

この構成によれば、各車輪装置6の目標値(舵角)と、各車輪装置6の実際の舵角にずれが生じているとき、この走行台車1の発進が停止されることによって、各車輪装置6の目標値へ各車輪装置6の舵角が急に換向され、走行台車1の発進に伴い、走行台車1が急旋回する恐れを回避することができる。例文帳に追加

This constitution avoids a steep turn in starting the traveling wagon 1 due to the sudden steering of the steering angle of each wheel device 6 to the target value of each wheel device 6 by stopping the start of the traveling wagon 1 when there is a gap between the target value (steering angle) of each wheel device 6 and an actual steering angle of each wheel device 6. - 特許庁

車輌の旋回内側に配置されたヒーブ制御用の仮想のショックアブソーバ122F、122R及びロール制御用の仮想のショックアブソーバ124F、1241Rの減衰係数に基づき実際のショックアブソーバの目標減衰係数が演算される(S620〜780)。例文帳に追加

An actual target attenuation coefficient of a shock absorber is operated, based on the attenuation coefficients of virtual shock absorbers for controlling heave and roll respectively arranged in the vehicular turning inner side (S620-780). - 特許庁

旋回中アクセルペダルの踏み込みを解除したような場合、目標車速と実車速に偏差が生じ、偏差相応の自動減速がかかって急激に減速され、運転者に違和感を覚えさせるといった懸念を回避しつつ、適切な車両挙動制御が行われ得るようにする。例文帳に追加

To provide a reduction gear capable of carrying out proper vehicle behavior control while solving the problem of making a driver feel a sense of incongruity by suddenly reducing speed as a deviation occurs on target car speed and actual car speed and automatic speed reduction equivalent to the deviation is applied in releasing operation of an acceleration pedal in turning, etc. - 特許庁

横移動に必要な障害物間の距離を確保した後、処理を縦追従に切り替え、縦追従の車間距離に追従車両の最小旋回半径と追従車両のベクトルで先行車中心から引いた直線の交点を目標点として設定する。例文帳に追加

After the distance between the vehicle and the obstacle necessary for lateral traveling is secured, longitudinal following is set, and the intersection of the minimum turning radius of the following vehicle and a straight line drawn from the center of a preceding vehicle with the vector of the following vehicle is set as a target point to the inter-vehicle distance of the longitudinal following. - 特許庁

軸心部に投入されたCFC堆積層7によって、旋回シュートから装入された原料が軸心部へ流込むのを阻止し、且つCFC堆積層の軸心部に占める歩留が目標値を満たすように、CFC投入タイミングとその投入量を制御する。例文帳に追加

The flowing of the raw material charged from the rotary chute into the axial center part is prevented with a CFC piling layer 7 charged into the axial center, and the CFC charging timing and this charging quantity are controlled so that the yield possessed in the axial center part of the CFC piling layer satisfies a target value. - 特許庁

変速比を無段階に変更可能な無段変速機が備えられた車両において、旋回時にアンダーステア状態が発生したときに、これを解消すべく、車速が低下するように無段変速機の変速比を制御すると共に、そのときの制御を車速を目標値として行うように構成する。例文帳に追加

The vehicle provided with a continuously variable transmission steplessly changing the transmission ratio is so constituted that, when generating the understeer state in turning a vehicle, the transmission ratio of the continuously variable transmission is controlled to reduce the car speed and resolve it with the car speed set to a target value. - 特許庁

フィードフォワード制御では、先行車両2から送信されてくる目標車速を、先行車両2が旋回する際に、追従車両3が先行車両2の内外周を走行することによる速度の増減で補正した値を用いる。例文帳に追加

In the feedforward control, a value found by correcting a target vehicle speed sent from the preceding vehicle 2 with an increase/decrease of a speed of the following vehicle 3 traveling the inner/outer circumference of the preceding vehicle 2 is used when the preceding vehicle 2 turns. - 特許庁

ステアリングハンドルの回転操作量に応じてクローラ式走行装置の出力回転数を変速する作業車両の操向制御装置に於いて、左右の出力回転数が目標値から外れて車体の旋回性能が悪化するのを防止する。例文帳に追加

To provide a steering control device for a working vehicle for changing the output revolving speeds of crawler travelling gears corresponding to the rotation control input of a steering handwheel, preventing the turning performance of a vehicle body from being worsened by the deviation of right and left output revolving speeds from target values. - 特許庁

車両運動制御ECU9は、走行抵抗が大きな路面を走行中であると判定されかつ車両Vのステア状態がアンダーステア状態であると判定された場合に、旋回外側前輪に対するABS制御またはTRC制御の目標スリップ率をより大きく設定する。例文帳に追加

When the vehicle motion control ECU 9 judges that a vehicle travels on a road with high traveling resistance, and a steering state of the vehicle V is an under-steering state, the vehicle motion control ECU 9 sets a target slip ratio of the ABS control or the TRC control for the turning outside front wheels so as to be larger. - 特許庁

そのために、前記距離が所定値に達せず余裕のあるときは急旋回を許可するが前記距離が減少するに従って同じ量でハンドル19を切ってもコントローラ100が目標とするハンドル切れ角を減衰させる。例文帳に追加

Accordingly, when the distance does not reach the predetermined value and the distance has enough room, the steep turn is allowed, however, as the distance becomes smaller, even if the same degree of the handle 19 is turned, the handle turned angle that a controller 100 targets is decreased. - 特許庁

操舵負荷が大きい(例えば、車両停止時等)には、自動操舵の制御遅れ発生を考慮して、旋回曲率γの走行距離pに対する変化量dγ/dpを抑制した経路を再設定することで目標経路から車両が逸れるのを防止する。例文帳に追加

When the steering load is large (for example, in stopping of the vehicle), the vehicle is prevented from being deviated from the target route by resetting the route suppressing the variation dγ/dp with respect to a traveling distance p of the turning curvature γ in consideration of the occurrence of control delay of an automatic steering. - 特許庁

車両挙動制御装置は、目標ヨーレートと実ヨーレートとの偏差であるヨーレート偏差Yrerrの大きさが不感帯deadzone以上であるとき、ヨーレート偏差Yrerrに基づいて車両旋回状態制御量VFを算出する。例文帳に追加

This vehicle behavior control device computes a vehicle turning state controlled variable VF in accordance with a yaw rate error Yrerr when the size of the yaw rate error Yrerr which is the deviation of a target yaw rate and a real yaw rate is larger than a dead zone. - 特許庁

ステアリング制御とブレーキ制御のいずれをメインに行うかを選択し、その選択結果に基づいて、メインとされる側に対して行わせる車両旋回運動の要求値を出力すると共に、メインとされない側に目標値とメイン側要求値との差に応じた要求値を出力することで、ステアリング制御とブレーキ制御それぞれの配分を適切に設定する。例文帳に追加

The apparatus for controlling motion of a vehicle selects steering control or braking control to be mainly performed, outputs a desired value of a vehicle turning motion to be performed by the selected main control side, and outputs a desired value corresponding to a difference between a target value and the main side desired value to a non-main side, thereby appropriately setting the allocation of the steering control and the braking control. - 特許庁

ヨーレート検出手段で検出されるヨーレートを目標ヨーレートに近づける旋回制御ならびにコーナーを安定して通過するための減速制御を可能とした車両の運動制御装置において、車両のコーナー走行時に車線からの逸脱量を正確に予測し、それに応じた適切な運動制御を可能とする。例文帳に追加

To accurately predict the deviation values of a vehicle from a traffic lane, when the vehicle is traveling at a corner, and to attain proper operation control corresponding to the prediction in the operation control unit of a vehicle for performing revolution control to make the yaw rate to be detected by a yaw rate detecting means close to a target yaw rate and deceleration control for making a vehicle pass the corner with stability. - 特許庁

バケットホイルの掘削半径の目標値を変更するとき、掘削面の高さレベルが変化しないように、しかも垂直アームの鉛直軸線の位置(x,y)が変化しないように、傾動角度θ4と走行位置ε1と旋回角度θ11と俯仰角度θ21とを位置制御するとともに、速度制御する。例文帳に追加

A tilting angle, a running position, a turning angle and a derricking angle are controlled in position, and speed is controlled in such a way that the level of an excavating surface is not changed in height, and the position (x and y) of the vertical axial line of the vertical arm is not changed. - 特許庁

吸気弁の軸周りを吸気が旋回するように形成された吸気ポート内に燃料を噴射するポート内噴射弁を備えたディーゼル機関の燃料噴射装置において、ポート内噴射弁から燃料を噴射するときの目標噴射位置(A,B)を吸気ポート内での吸気の回転速度に応じて変更する。例文帳に追加

Target injection positions A, B where fuel is injected from an in-port injection valve are changed according to rotation speed of intake air in an intake port, in a fuel injection device for the diesel engine provided with the in-port injection valve injecting fuel in the intake port formed as intake air turns around a stem of an intake valve. - 特許庁

車両の進行方位角が目標車両進行方位角になるように制御を行う方位角フィードバック式の車両操舵装置で直進時と旋回時のいずれの場合にも操作素子の操舵入力として最適な操舵特性を実現し運転者の負担を軽減できる車両操舵装置を提供する。例文帳に追加

To provide a directional angle feedback type vehicle steering device which controls in such a way that a traveling directional angle of the vehicle becomes a target vehicle traveling directional angle, realizes a suitable steering characteristic as a steering input of an operation element in both cases while the vehicle is being turned or traveled straight, and capable of reducing a burden on a driver. - 特許庁

例文

そして、車両1の発進時においては、それぞれの駆動輪の回転速度が、車両1が備える操舵輪(左側前輪2fl及び右側前輪2fr)の操舵角から得られる旋回半径と、車両1に対する要求加速度と、に基づいて求められる目標回転速度となるように、それぞれの駆動輪へ動力が付与される。例文帳に追加

When the vehicle 1 starts, power applied to each driving wheel so that the rotational speed of each driving wheel becomes the target rotational speed obtained on the basis of turning radii obtained from steering angles of steering wheels (the left side front wheel 2fl, and the right side front wheel 2fr) provided for the vehicle 1 and a request acceleration for the vehicle 1. - 特許庁

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