1016万例文収録!

「Big Game」に関連した英語例文の一覧と使い方(53ページ目) - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > Big Gameの意味・解説 > Big Gameに関連した英語例文

セーフサーチ:オン

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

Big Gameの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 2903



例文

This game apparatus is configured to, when a lottery result by a lottery means 15 is a big win, display the reach performance on a performance display part 11 till an elapsed time exceeds a prescribed threshold and, when the lottery result by the lottery means 15 is not the big win, to finish the reach performance before the elapsed time exceeds the prescribed threshold.例文帳に追加

本発明に係る遊技装置においては、抽選手段15による抽選結果が大当たりである場合には、経過時間が所定の閾値を超えるまでリーチ演出が演出表示部11に表示され、抽選手段15による抽選結果が大当たりでない場合には、経過時間が所定の閾値を超える前にリーチ演出が終了されるようにした。 - 特許庁

To provide a game machine which attracts the interest of a player and increases a seasoning by including flag ON data for making it possible to select a special big winning performance command other than a normal big winning performance command in a specific performance pattern command.例文帳に追加

本発明は、大当りラウンドコマンドを取得した際に行われる表示制御手段及び音制御手段による大当り演出制御を決定する大当り演出コマンドに関し、通常大当り演出コマンドの他に特別大当り演出コマンドを選択可能にするフラグオンデータを特定の演出パターンコマンドに内包させることにより、遊技者の興味を引きつけ、且つ興趣を増大させた遊技機を提供する。 - 特許庁

If determining to be a probability variable big win when the second special symbol display 8b executes the variable display of the second special symbols, this game machine determines to execute a probably variable promotion performance at a high rate compared with a case where determining to be the probability variable big win when the first special symbol display 8a executes the variable display of the first special symbols.例文帳に追加

また、第2特別図柄表示器8bにおける第2特別図柄の可変表示が実行されるときに確変大当りと決定される場合には、第1特別図柄表示器8aにおける第1特別図柄の可変表示が実行されるときに確変大当りと決定される場合と比較して、高い割合で確変昇格演出を実行すると決定する。 - 特許庁

In a pachinko machine 1, usually when a game ball enters into a variation member 4, three patterns shown in a pattern display 3 begin to vary, after a basic variation time, suspension displays are shown in order, and when a combination of three patterns with suspension displays is a 'big-hit pattern', a 'big-hit situation' occurs.例文帳に追加

パチンコ機1は、普通変動役物4に遊技球が入賞した場合に、図柄表示部3に表示された3つの図柄が変動を開始し、ベース変動時間後に、順次停止表示となり、停止表示となった3つの図柄の組み合わせが「大当たり図柄」である場合に、「大当たり状態」が生起するようになっている。 - 特許庁

例文

A specific decision means 121 decides again not to operate the odds-variation means 154 after the special game when the game ball passes the specific area of the big prize winning port 91 in the special game associated with the win even if the odds-variation means 154 has been decided to be operable when a lottery results in a win.例文帳に追加

特定判定手段121は、当否抽選が当りとなった際に確率変動手段154を作動状態とすることを決定した場合であっても、その当りに伴う特別遊技において大入賞口91の特定領域を遊技球が通過した場合は、その特別遊技後、確率変動手段154を非作動とするよう再決定する。 - 特許庁


例文

In the game machine such as a Pachinko game machine or a slot machine, the probability variable game machine varies the probability of becoming the big winning of specified symbols, and by simultaneously performing showy performance display using a liquid crystal display part and a lamp part in drawing to be performed and further drawing thereafter, contents that attract the interest of a player are attained.例文帳に追加

パチンコ遊技機やスロットマシン等の遊技機において、特定図柄の大当たりとなる確率を変動させる確率変動型の遊技機で、行われる抽選やその後のさらなる抽選に、液晶表示部やランプ部を使った派手な演出表示を同時に行わせることで、遊技者の興趣を惹きつける内容とする。 - 特許庁

To provide a game machine having a structure that simultaneously performs a first special pattern variation display and a second special pattern variation display to prevent a play status advantageous to a player after a game to open a big winning port from rapidly moving to other game status notwithstanding the lottery result of a normal jackpot not being displayed.例文帳に追加

第1特別図柄の変動表示と第2特別図柄の変動表示とを同時に行う構成とし、正常な大当たりの抽選の結果が表示されていないにもかかわらず、大入賞口開放遊技後の遊技者にとって有利な遊技状態が早期に他の遊技状態に移行してしまうことを防止する。 - 特許庁

The game machine prohibits determination of a small hit when the game state of a game machine, if a big hit is not determined, is in a high probability state that starts a probability variable function, or in the high probability state and also in an open-time extended state of opening a start chucker for a longer time than normal.例文帳に追加

大当り判定の判定結果が大当りでないと判定された場合の遊技機の遊技状態が確率変動機能の作動を伴う高確率状態である場合や、高確率状態であるとともに始動口の開放時間を通常時よりも延長する開放時間延長状態である場合には、小当り判定の実行を禁止する。 - 特許庁

To provide a game machine capable of preventing more than assumed number of prize balls from being aimed at intentionally by continuously generating a big winning by technical intervention by a player and keeping player's expectations for a shift to a specified game state by a prediction notice when executing the prediction notice in the game machine provided with a plurality of variable display devices.例文帳に追加

複数の可変表示器を備えた遊技機において先読み予告を実行する場合に、遊技者の技術介入により大当りを連続して発生させて想定数以上の賞球を故意に狙われることを防止できるようにし、また、先読み予告により特定遊技状態へ移行することに対する期待感を持続させることができる遊技機を提供することを提供すること。 - 特許庁

例文

The normal symbol variable pattern selected when starting a normal symbol variable game is set according to the kind of a special symbol derived in a latest special symbol variable game, and symbol selection table determining the selection rate of failure symbols derived in the special symbol variable game in the case of not winning a big prize lottery is set.例文帳に追加

直近の特図変動ゲームで導出された特別図柄の種類に応じて、普図変動ゲームの開始時に選択する普図変動パターンを設定するとともに、大当り抽選に当選しなかった場合に特図変動ゲームで導出するはずれ図柄の選択割合を定めた図柄選択用テーブルを設定する。 - 特許庁

例文

The game machine can prevent the decline of expectations to a big winning game state when spacial sound is outputted and prevent the decline in interest in a game by executing an output control of the special sound based on a determination to change the sound output mode in a step S182, because a player infers that it is in some state by preference when the special sound is outputted.例文帳に追加

ステップS182で音出力態様を変更する判定がなされたことにもとづいて特別音の出力制御を実行するため、特別音が出力されたときに遊技者が何らかの状態になったと勝手に推察することにより、特別音が出力されたときに大当り遊技状態に対する期待感が低下することを防止でき、遊技に対する興趣を低下させない。 - 特許庁

This game machine is provided with a pattern for specifying the operation timing of a performance movable body during a symbol variable game in the case of a failure and for being specified by a performance specification command H03, and a pattern for specifying the operation timing during the jackpot game based on a big win 2R and for being specified by a performance specification command H10.例文帳に追加

はずれの場合の図柄変動ゲーム中の演出用可動体の動作タイミングを特定し、演出指定コマンドH03により特定されるパターンと、大当り2Rに基づく大当り遊技中の動作タイミングを特定し、演出指定コマンドH10により特定されるパターンとを設ける。 - 特許庁

When special stop symboldetermination means 2565 and 2575 determine the first advantageous game state, over 10,000 pieces of game balls can be acquired as the result of a special advantageous game state based on the "big winning" for fifteen times, and huge profits can be brought so that a player is satisfied even with some risks.例文帳に追加

特別停止図柄決定手段2565,2575が第一有利遊技状態を決定した場合には、15回分の「大当り」に基づく特別有利遊技状態の結果として、一万個を超える遊技球を獲得できることから、遊技者が多少のリスクを伴ってでも満足させられるほどに多大の利益をもたらすことができる。 - 特許庁

A main control part of this reel type game machine can draw a lottery of a big bonus BB, a regular bonus RB, a challenge time CT, a single challenge time SCT, the single bonus SB and a reduction bonus using a lottery table during the bonus game finishing by one game such as the single bonus SB and the single challenge time SCT.例文帳に追加

回動式遊技機の主制御部は、抽選テーブルを用いて、シングルボーナス(SB)、シングルチャレンジタイム(SCT)等の1遊技で終了するボーナス遊技中に、ビッグボーナス(BB)、レギュラーボーナス(RB)、チャレンジタイム(CT)、シングルチャレンジタイム(SCT)、シングルボーナス(SB)、及び、減少ボーナスを抽選することが可能である。 - 特許庁

In the game machine set for dividing into a super BB (big bonus) with a stop operation assistance and a normal BB without the stop operation assistance, when the BB is won at a predetermined time, stop operation information is surely informed, and the predetermined time can be set at every game machine, so that independent services are to be provided to players in each game parlor.例文帳に追加

停止操作補助付きBB(スーパービッグ)と、停止操作補助なしBB(ノーマルビッグ)との振り分けを行うようにした遊技機において、所定の時刻であったときにBBが当選した場合には、必ず停止操作情報を報知するようにし、その時刻の設定を遊技台毎に設定可能にしたことから、遊技店毎に独自のサービスを遊技者に提供することができるようになる。 - 特許庁

To solve problems that players and workers cannot grasp the number of times of big winnings for each bank of game machines, each line or each floor, and in a whole store, and cannot use it as an indication in addition to an element of a selection of a model to play when selecting a game machine, in a present game hall.例文帳に追加

現在の遊技場にあっては、各島ごと、列ごとあるいはフロアごとや店全体における大当たりの回数が遊技者や店員にとって把握することができないという点であり、遊技台を選択する際に、どの機種で遊ぶかという要素に加え、目安の一つとすることができなかったという点である。 - 特許庁

The game condition is limited to either one of a first RT with small token dispensing rate less than one and a second RT wherein replay winning probability is remarkably high compared to ordinary game condition and token dispensing rate is more than one from initial game condition controlled after changing set value or after the completion of regular bonus or big bonus.例文帳に追加

設定値の変更後やレギュラーボーナスまたはビッグボーナスの終了後などに制御される初期遊技状態からは、メダルの払出率が1よりも小さい第1RTと、リプレイ当選確率が通常の遊技状態に比べて極めて高く、メダルの払出率が1を超える第2RTのいずれかに遊技状態が制御される。 - 特許庁

In the game machine such as a Pachinko game machine or a slot machine, by simultaneously executing showy performance display using a liquid crystal display part and a lamp part for drawing executed in a probability variable type game machine for varying the probability of the big winning of specified symbols and further drawing thereafter, contents that attract player's interest are attained.例文帳に追加

パチンコ遊技機やスロットマシン等の遊技機において、特定図柄の大当たりとなる確率を変動させる確率変動型の遊技機で、行われる抽選やその後のさらなる抽選に、液晶表示部やランプ部を使った派手な演出表示を同時に行わせることで、遊技者の興趣を惹きつける内容とする。 - 特許庁

From an initial game state controlled after the change of a setting value or after the end of a regular bonus or a big bonus or the like, the game state is controlled to either first RT wherein a token putout rate is lower than 1 or second RT wherein a replay winning probability is extremely high compared to a normal game state and the token putout rate exceeds 1.例文帳に追加

設定値の変更後やレギュラーボーナスまたはビッグボーナスの終了後などに制御される初期遊技状態からは、メダルの払出率が1よりも小さい第1RTと、リプレイ当選確率が通常の遊技状態に比べて極めて高く、メダルの払出率が1を超える第2RTのいずれかに遊技状態が制御される。 - 特許庁

To provide a game machine in which a player can be more amused visually through the appearance of hidden patterns with respect to indications on a variable display device, a special game status can be variously performed by providing two big prize hole apparatuses and interest in an entire game can be improved.例文帳に追加

可変表示装置での表示に関して、隠蔽図柄の出現を通じて遊技者を視覚的により一層と楽しませることができ、また2つの大入賞口装置を備えることにより、特別遊技状態を多彩に演出することを可能とし、遊技全体における興趣を高めることができる遊技機を提供する。 - 特許庁

The game machine (1) is provided with a main control circuit (71) for performing the operation of one of first replay time and second replay time for which the degree of advantageousness for a player (for instance, the probability of winning replay) is different in the case that the operation of a regular bonus game is performed at the end of the operation of a big bonus game.例文帳に追加

遊技機(1)は、ビッグボーナスゲームの作動が終了するときに、レギュラーボーナスゲームの作動が行われている場合には、遊技者にとっての有利さの度合い(例えば、リプレイに当籤する確率)が異なる第1のリプレイタイム及び第2のリプレイタイムのうち一のリプレイタイムの作動を行う主制御回路(71)を備える。 - 特許庁

To provide a game machine capable of enhancing an expectation feeling to a big hit state generation, imparting an easily-understandable variable display state, and improving interest in a game, in a game machine with a display means such as a variable display device capable of variably displaying a plurality of identification information on a display part.例文帳に追加

表示部において複数種類の識別情報を変動表示し得る変動表示装置等の表示手段を備えた遊技機において、大当たり状態発生への期待感を高めることができ、また、変動表示の態様を分かり易くすることができると共に、遊技の興趣を飛躍的に向上させることができる遊技機を提供すること。 - 特許庁

In the game machine such as a slot machine, by not clarifying whether or not probability variation is won to a player in a probability variable type game machine for varying the probability of the big winning of specified symbols, the joy of searching whether or not the probability variation is won from the change of action of the game machine since then is imparted.例文帳に追加

スロットマシン等の遊技機において、特定図柄の大当たりとなる確率を変動させる確率変動型の遊技機で、遊技者に確率変動に当選したのか否かを明らかにしないことで、当該遊技機の爾後の挙動の変化から確率変動に当選したか否かを探求する醍醐味を付与する。 - 特許庁

When the regular bonus (1) and the big bonus (2), and the small prize symbol combination or the replay symbol combination are doubly won except in the case where lighting of a bonus notification lamp is delayed until a notification scheduled game for execution of a predetermined game after the completion of the previous bonus, the bonus notification lamp is more frequently lit up from the next game onward.例文帳に追加

前回のボーナス終了から所定ゲームを消化する告知予定ゲームまでボーナス告知ランプの点灯が遅延される場合を除いて、レギュラーボーナス及びビッグボーナス(1)、(2)と小役またはリプレイに重複して当選していると、次のゲーム以降でボーナス告知ランプが点灯される場合が多くなる。 - 特許庁

This game machine sets a higher probability (a medium probability) to the delaying action, namely, during a game from setting the win till executing an actual big win process, than a probability (a low probability) of a regular game, and emphasizes the player that the delaying action is substantially advantageous so as to improve the taste of the player and effectively execute the delaying action.例文帳に追加

そこで、この遅延行為、すなわち当たりが確定してから実際の大当たり処理を実行するまでの遊技中は、通常遊技の確率(低確率)よりも高い確率(中確率)とすることで、遊技者に実質的に有利であることを強調することができ、遊技者の趣向性を高め、当該遅延行為を有効に遂行することができる。 - 特許庁

In a Pachinko game machine 10, a special game mode deciding means 119 selects one out of two or more kinds of opening and closing patterns different in required time as an opening and closing pattern of a big prize hole 66 in a special game according to a stop mode of the special pattern when the result of win/lose lottery is win.例文帳に追加

ぱちんこ遊技機10において、特別遊技態様決定手段119は、当否抽選の結果が当たりであった場合に、特別遊技における大入賞口66の開閉パターンとして、所要時間が異なる複数種の開閉パターンからいずれかを特別図柄の停止態様に応じて選択する。 - 特許庁

From an initial game condition controlled after change of a set value or after the end a regular bonus or a big bonus, a game condition is controlled to either of a first RT in which a token discharge rate is lower than 1 or a second RT in which a replay winning probability is extremely high in comparison with a normal game state and the token dispensing rate is higher than 1.例文帳に追加

設定値の変更後やレギュラーボーナスまたはビッグボーナスの終了後などに制御される初期遊技状態からは、メダルの払出率が1よりも小さい第1RTと、リプレイ当選確率が通常の遊技状態に比べて極めて高く、メダルの払出率が1を超える第2RTのいずれかに遊技状態が制御される。 - 特許庁

When a game repeats to change and stop a plurality of identification information images in order and while the ordinary screen till the game reaches a lizhi, is displayed in a display part, an image which is prescribed related to the combination of the identification information in the lizhi or the big win in the game performed before reaching the lizhi, is displayed as the background image.例文帳に追加

複数の識別情報画像の変動と停止とが順次繰り返される遊技が行われる際に、表示部において、遊技がリーチに至るまでの通常画面が表示されている間に、リーチに至るより以前になされた遊技におけるリーチ又は大当たりの際の識別情報の組み合わせに関連して定められた画像を、背景画像として表示させる - 特許庁

This game machine is characterized by transmitting an illicit information signal to a control server when an illegal act is performed by discriminating whether or not the illegal act is done on the basis of the relationship between the timing for shooting out a game ball, the timing when the game ball enters a winning hole or a starting hole and the timing for generating a big hit.例文帳に追加

遊技球が打ち出されるタイミングと、遊技球が入賞口又は始動口に入るタイミング及び大当たり発生のタイミングとの関係に基づき、不正行為が行われたか否かを判別し、不正行為が行われたとき、不正情報信号を管理サーバへ送信することを特徴とする遊技機。 - 特許庁

With establishment of prescribed conditions (big winning) as a trigger, when a game state relative to winning easiness to a second starting port 7 is switched, announcement to prompt playing of the game (right hand shooting) with the shooting strength of game balls suitable for the new switched state (time shortening state), after the lapse of a prescribed time 7 from the switching, is made.例文帳に追加

所定条件成立(大当たり当選)を契機に、第2始動口7への入賞容易性に係る遊技状態が切り換えられる場合、切り換えられてから所定時間経過後に、切り換えられた新たな状態(時短状態)に適した遊技球の発射強度により遊技(右打ち)を行うことを促す旨の報知を行う。 - 特許庁

This game machine is provided with, during a big bonus (BB) period, a "low probability period" where a win probability of a minor role is set lower than a regular game state and, after the end of the BB period, a "high probability period" where the probabilities of the minor role and a RB role are set higher than those of the ordinary regular game state.例文帳に追加

本実施例の遊技機1におけるビッグボーナス(BB)期間中には、小役の当選確率が一般遊技状態よりも低く設定される「低確率期間」が設けられていると共に、BB期間終了後には、小役およびRB役の当選確率が通常の一般遊技状態よりも高く設定される「高確率期間」が設けられている。 - 特許庁

Further, a main CPU opens the opening/closing blade 26a of the second start winning port 26 in two kinds of opening symbols of different opening time during a normal state and a big winning game and after the end of a normal symbol game, and determines a normal symbol variation symbol for determining the performance time of a normal symbol variation game from several kinds.例文帳に追加

また、メインCPUは、通常状態及び大当り遊技中、普図ゲーム終了後、開放時間が異なる2種類の開放パターンにて第2始動入賞口26の開閉羽根26aを開放させると共に、普通図柄変動ゲームの演出時間を特定する普図変動パターンを複数種類の中から決定する。 - 特許庁

The performance pattern storage means 130, as a variable performance pattern in which a pattern variable performance process during a regular game is determined, holds a particular variable performance pattern suggesting that a special game continues without being completed and at the same time, holds a plurality of special performance patterns having a different unopened period of a big winning port from the start of the special game.例文帳に追加

演出パターン記憶手段130は、通常遊技中の図柄変動演出過程を定めた変動演出パターンとして、特別遊技が終了せずに継続することを示唆する特殊変動演出パターンを保持する一方、特別遊技中の演出過程を定めた、特別遊技開始からの大入賞口の未開放期間が異なる複数の特別演出パターンを保持する。 - 特許庁

To provide a game machine which enables a player to satisfy a game desire and to securely recognize a prescribed number of ordinary games even during playing an ordinary game by taking in an element of technical intervention by the player to set the prescribed number of ordinary games to determine whether or not special direction is executed in exercising a big proize right without increasing the number of parts and a load on a control system.例文帳に追加

部品点数の増加や制御系の負担を増大させることなく、大役の権利行使時に特別演出を実行するか否かを決める通常遊技の所定回数の設定を、遊技者の技術介入の要素を取り入れることで、遊技意欲を満足させることができ、かつ所定回数を通常遊技の実行中であっても確実に認識する。 - 特許庁

To achieve the best control adapted to a game state, in a game machine which has a first start hole and a second start hole equipped with a different lottery mechanism and allowing a player to preferentially consume reserved game balls in the second start hole causing the player to expect a big win high in advantageousness as compared with the first start hole.例文帳に追加

異なる抽選機構を備えた第1始動口と第2始動口とからなり、第1始動口と比較して遊技者にとって有利度の高い大当りを期待できる第2始動口における保留球の優先消化が可能である遊技機において、遊技状態に合わせた最良となる制御の実現を目的とする。 - 特許庁

To provide a variable prize winning apparatus for a game machine which apparatus enables a light-emitting means to be reasonably mounted on a winning door for a big winning inlet without interfering the original action of the winning door, and therefore the player's excitement with the game to be improved by changing the display patterns displayed on the winning door, and to provide a game machine using it.例文帳に追加

大入賞口の入賞扉の本来の動作を妨げることなく、合理的にその入賞扉自身に発光手段を搭載することができ、ひいては、その入賞扉に表示する表示態様を変化させることにより遊技に対する興趣の向上を図ることのできる遊技機用可変入賞装置と、それを用いた遊技機を提供する。 - 特許庁

To provide a pachinko machine having a new structure in the pachinko machine including a passing state changing means for changing the probability of game balls passing a specific area provided in a big prize hole, quickly and surely informing a game player of whether or not the passing state changing means allows the game ball to easily pass the specific area.例文帳に追加

大入賞口内に設けられた特定領域を遊技球が通過する確率を変化せしめる通過状態変化手段を備えたパチンコ機において、通過状態変化手段が遊技球が特定領域を通過し易い状態とされるか否かを遊技者に速やか且つ確実に報知することの出来る、新規な構造のパチンコ機を提供すること。 - 特許庁

Thus, since the direction of aiming at the attacker operation passing port 10 and the direction of aiming at the attacker 9 within the game board surface part 2 become close, a player can hit the game ball Ba aiming at both of the attacker operation passing port 10 and the attacker 9 simultaneously when the right of the special role of a big game or the like is acquired.例文帳に追加

従って、遊技盤面部2内でのアタッカー作動通過口10を狙う方向とアタッカー9を狙う方向とが近接することにより、遊技者が、ビッグゲーム等の特別役の権利を取得した際に、アタッカー作動通過口10及びアタッカー9の双方を同時に狙って遊技球Baを打ち出すことができるようになる。 - 特許庁

When there is no detection of winning in a big prize hole or a prize hole, if game balls are detected by a prize ball counting switch for a ball delivery device 97, information adaptable for specifying the number of game balls, excessively delivered, is output to a managing computer in a game field by using an information output circuit 64.例文帳に追加

大入賞口もしくは入賞口への入賞検出がない場合においても、玉払出装置97の賞球カウントスイッチによる遊技球の検出があれば、情報出力回路64により、過剰に払出された遊技球の数を特定可能な情報が遊技場の管理コンピュータへ出力される。 - 特許庁

The game machine such as the slot machine is the game machine of a probability variation type for varying the probability to be a big winning of a specified pattern, and by not clarifying whether or not probability variation is won to a player, the real thrill of exploring whether or not the probability variation is won from the change of the action thereafter of the game machine is imparted.例文帳に追加

スロットマシン等の遊技機において、特定図柄の大当たりとなる確率を変動させる確率変動型の遊技機で、遊技者に確率変動に当選したのか否かを明らかにしないことで、当該遊技機の爾後の挙動の変化から確率変動に当選したか否かを探求する醍醐味を付与する。 - 特許庁

Kubihiki (a tug of war between two persons with a loop of cord stretched around their necks) and janken (the game of 'paper stone and scissors') which were Ozashiki-Asobi (games with Geisha - Japanese professional female entertainer at drinking parties) in red light districts were used as themes and there is the example of 'November 11, 1855, the night of a big earthquake, namazu mondo' (literally, talk on catfish) in which Mathew Perry and a catfish play kubihiki. 例文帳に追加

遊廓のお座敷遊びであった首引きやじゃんけんもテーマとされ、地震の2年前に黒船で来航したマシュー・ペリーとナマズが首引きをする「安政二年十月二日夜大地震鯰問答」などの例がある。 - Wikipedia日英京都関連文書対訳コーパス

Also, interval times between rounds T2 and T4 in between the round games are set to be the same as interval times in rounds T7 and T10 from when the big winning opening opens to close and to open again in the single round game.例文帳に追加

また、ラウンド遊技とラウンド遊技の間のラウンド間インターバル時間T2,T4と、1回のラウンド遊技において大入賞口が開放してから閉鎖し、再び開放するまでのラウンド内インターバル時間T7,T10を同一に設定する。 - 特許庁

When shifting to a big winning game state advantageous for player, an advantage imparted state is arisen repeatedly until a sum of rounds arisen under condition of establishment of a round continuous condition during executing each round reaches to the total number of the rounds.例文帳に追加

遊技者にとって有利な大当たり遊技状態へ移行すると、各ラウンド実行中のラウンド継続条件の成立を条件として、生起されたラウンドの合計がラウンド総数に達するまで、利益付与状態が繰り返して生起される。 - 特許庁

In a regular game state and special RT, probabilities of simultaneously winning big bonuses (A)-(C) or winning a regular bonus and replay B are the same, and total winning probabilities of the whole replays including cases of the simultaneous wins with the bonuses are substantially the same.例文帳に追加

通常遊技状態と特別RTにおいて、ビッグボーナス(A)〜(C)又はレギュラーボーナスとリプレイBに同時当選する確率は同一であり、また、これらボーナスとの同時当選の場合を含むリプレイ全体の当選確率の合計はほぼ同じである。 - 特許庁

When the value of the RT game counter is 0, the internal lottery table contains the information on the first numerical range corresponding to the BB (big bonus) and the information on the second numerical range containing none of the numerical range making up the first numerical range corresponding to the replay.例文帳に追加

RT遊技数カウンタが0の場合の内部抽籤テーブルは、BBに対応する第1数値範囲の情報と、リプレイに対応し、第1数値範囲を構成する数値範囲を全く含まない第2数値範囲の情報と、を含む。 - 特許庁

To provide game property capable of meeting the needs of a player and a Pachinko hall side by changing the content of a profit state in occurrence of a big bonus according to the liking and mood of the player and the Pachinko hall.例文帳に追加

ビッグボーナスが発生した場合の利益状態の内容を、遊技者やパチンコホール側の好みや気分に応じて変更できるようにすること、遊技者やパチンコホール側のニーズに応えられる遊技性を提供できるようにすること。 - 特許庁

A CPU 103 loaded on a main substrate 11 makes the number of times of continuous rounds decided as the upper limit number of times of rounds executable in a big winning game state be displayed so as to be specified by controlling the display of a first display device 4A.例文帳に追加

主基板11に搭載されたCPU103は、大当り遊技状態にて実行可能なラウンドの上限回数として決定した継続ラウンド回数を、第1表示装置4Aの表示制御を行うことにより特定可能に表示させる。 - 特許庁

To provide a Pachinko game machine capable of satisfying both of first players considering to pay attention to a performance image and second players considering to pay attention to big win symbols and allowing the first players in particular to appreciate the performance image at ease.例文帳に追加

演出画像に注目したいと考える遊技者と、大当たり図柄に注目したいと考える遊技者の双方を満足させることが可能であり、特に前者が安心して演出画像を鑑賞することができるパチンコ遊技機を提供する。 - 特許庁

To provide a game machine remarkably improving interest by wiping away a tedious feeling of a player during a big win period while preventing a loss such as not obtaining suitable prize ball acquisition by gazing steadily at only a display device.例文帳に追加

大当たり期間中における遊技者の退屈感を払拭させて、興趣を飛躍的に向上させることができると共に、表示装置のみを注視することにより適切な賞球獲得が得られない等の損失を被ることを防ぐようにした遊技機を提供する。 - 特許庁

例文

To improve an interest in a game by not only arousing a sense of expectation of a big win but also giving a sense of tension on whether an advantageous state to a player continues or not in a variable display having a probability of finishing the advantageous state to the player.例文帳に追加

遊技者に有利な状態が終了する可能性のある変動表示において大当りに対する期待感を高めるだけでなく、遊技者に有利な状態が継続するか否かに対する緊張感を与えることができ、遊技に対する興趣を向上できるようにする。 - 特許庁

索引トップ用語の索引



  
本サービスで使用している「Wikipedia日英京都関連文書対訳コーパス」はWikipediaの日本語文を独立行政法人情報通信研究機構が英訳したものを、Creative Comons Attribution-Share-Alike License 3.0による利用許諾のもと使用しております。詳細はhttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ および http://alaginrc.nict.go.jp/WikiCorpus/ をご覧下さい。
  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS