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ゆのきばるがわの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 63



例文

前記バルーンユニット20は、前記バルーン21の先端側に繋がれるワイヤ22を介して接続される固定部23と、前記バルーン21に連通し、このバルーン21の後端側に接続される管路24とを設けて構成される。例文帳に追加

The balloon unit 20 comprises a fixing part 23 connected via a wire 22 connected to the tip side of the balloon 21, and a pipe 24 communicating with the balloon 21, and connected to the rear end side of the balloon 21. - 特許庁

空気バルブ3のタイヤ内部空間11側に空気圧監視ユニット4が取り付けられている。例文帳に追加

A pressure monitoring unit 4 is attached to a tire inner space 11 side of an air valve 3. - 特許庁

ECUは、ノッキングが検出された場合(S100にてYES)、吸気バルブおよび排気バルブのオーバーラップ量を維持したまま、吸気バルブおよび排気バルブの開閉タイミングを進角するステップ(S104)を含む、プログラムを実行する。例文帳に追加

An ECU executes a program including a step S104 retarding open and close timing of the intake valve and an exhaust valve with maintaining overlap quantity of the intake valve and the exhaust valve when knocking is detected (YES in S100). - 特許庁

前記方向舵は、前記方向舵の上側端部から前記バルブ状本体まで延伸する、ねじれ上部先端12と、前記方向舵の下側端部から前記バルブ状本体まで延伸する、ねじれ下部先端13とを有する。例文帳に追加

The rudder has a twisted upper leading edge 12 extending from an upper side end of the rudder to the bulb-shaped body and a twisted lower leading edge 13 extending from a lower side end of the rudder 10 to the bulb-shaped body. - 特許庁

例文

エンジンECUは、エンジンが低回転低負荷の領域において、2つある吸気バルブのうちの噴霧A側の吸気バルブのリフト量を低下させて、噴霧Aと吸気バルブとの干渉が発生しないように、バルブリフト量を制御する。例文帳に追加

In a low speed and low load area of the engine, an engine ECU decreases a lift amount of an intake valve on a spray A side out of two intake valves to control a valve lift amount so as not to cause interference between the spray A with the intake valve. - 特許庁


例文

そして、各吸気バルブ12を開弁したときには、噴射燃料を吸気バルブ12,12の間から燃焼室内へとピストン7上のキャビティ15側に誘導し、濃い混合気をキャビティ15の内側部分に確保する。例文帳に追加

When each air suction valve 12 is opened, injection fuel is guided to a cavity 15 side on a piston 7 into the combustion chamber from between the air suction valves 12 and 12 to ensure rich air-fuel mixture in an inner part of a cavity 15. - 特許庁

吸気バルブ側と排気バルブ側とでそれぞれメインリフトを行うためのメインプロフィール11a及びサブリフトを行うためのサブプロフィール11bを有するカムを用いる。例文帳に追加

On each of an intake valve side and an exhaust valve side, a cam having a main profile 11a for performing a main lift and a sub profile 11b for performing a sub-lift is used. - 特許庁

これにより、排気ガス通路20を流れる排気ガスによって排気バルブ12側のラッシュアジャスタ18の昇温が促進されるので、排気バルブ12の熱膨張に合わせてラッシュアジャスタ18のリークダウンを追従させることが可能になる。例文帳に追加

Thereby, a temperature rise of the lash adjuster 18 on the exhaust valve 12 side is promoted by the exhaust gas flowing in the exhaust gas passage 20, and a thermal expansion in the exhaust valve 12 can be followed by leak down of the lash adjuster 18. - 特許庁

排気バルブガイド(1)の筒状体(2)の、軸穴(3)の内側面(4)を、耐食性及び耐磨耗性を有する材料で表面処理する。例文帳に追加

An inside surface (4) of the axis hole (3) of the cylindrical body (2) of the guide (1) is subjected to surface treatment with a material having corrosion resistance and wear resistance. - 特許庁

例文

バルコニー1と、前記バルコニー1上に設けられ、且つ、前記バルコニー1の先端より前方に延設された軒先3aを有する屋根3と、前記バルコニー1の間口方向の一端側の隅部1aと前記屋根3とを支えた外部柱5とを備える。例文帳に追加

A house having an inner balcony includes a balcony 1, a roof 3 having eaves 3a that are provided on the balcony 1 and extended forward from the tip of the balcony 1, and an external column 5 supporting a corner 1a on one end side of the balcony 1 in the frontage direction and the roof 3. - 特許庁

例文

そして、回転機構32により吸気バルブ36を回転させると、そのバルブフェース36Aの一部がバルブシート30に引っ掛かり、吸気バルブ26とバルブシート30とが密着しないことから、いわゆる「半閉じ状態」が作り出され、吸気バルブ26の閉弁時期のみを遅らせることができる。例文帳に追加

When the inlet valve 26 is rotated by the rotary mechanism 32, part of the valve face 36A is caught by the valve sheet 30, the inlet valve 26 and the valve sheet 30 do not come close contact with each other, thereby so called "halfly closed condition" is formed, consequently only the valve closing timing of the inlet valve 26 can be delayed. - 特許庁

揺動アーム18a,18bのカム面25における支持パイプ15寄りの部分には吸気バルブ9a,9bをリフトさせない非リフト区間が形成され、カム面25における非リフト区間よりも支持パイプ15から離れる側には吸気バルブ9a,9bをリフト可能なリフト区間が形成される。例文帳に追加

Non-lift zones for not lifting the intake valves 9a, 9b are formed on cam faces 25 of the oscillation arms 18a, 18b at positions near a support pipe 15 and lift zones for lifting the intake valves 9a, 9b are formed on sides apart from the non-lift zones at the cam faces 25. - 特許庁

バルーン101と、前記バルーンを拡張又は収縮させるための流体が移動可能なインフレーションルーメン109を有する管状体102を有するカテーテルであって、バルーン部分の近位側と遠位側を液体が自由に流通できるような連通ルーメン105を有する。例文帳に追加

The catheter comprising a balloon 101 and a tubular body 102 having an inflation lumen 109 through which a liquid for dilating or constricting the balloon can move has a communicating lumen 105 enabling a liquid to flow freely between the proximal side and the distal side of the balloon part. - 特許庁

バルブインサートは、初期負荷なしに前記バルブ内部に保持され、エンジン側部分に対して外気側部分の負圧のもとでストップポジションまで自由に移動でき、エンジン側部分に対して外気側部分の過剰圧力時にストップポジションまで自由に移動出来る。例文帳に追加

The valve insert is held inside the valve without an initial load so as to be freely movable to a stop position under the negative pressure of the outside air side part on the engine side part and to be freely movable to a stop position during the excessive pressure of the outside air side part on the engine side part. - 特許庁

ECU100は、この有効張力のピーク値Tepが、予め設定された閾値Tepthよりも大きい場合に、吸気側VVTコントローラ300及び排気側VVTコントローラ400を夫々制御し、吸気バルブ203及び排気バルブ206のバルブオーバラップ量を増加せしめ、タイミングベルト222に作用する有効張力のピーク値Tepを低減させる。例文帳に追加

If the peak value Tep of the effective tension is greater than a prescribed threshold Tepth, the ECU 100 controls an intake-side VVT controller 300 and an exhaust-side VVT controller 400 to increase the overlap of an intake valve 203 and an exhaust valve 206, and decrease the peak value Tep of the effective tension acted on the timing belt 222. - 特許庁

該駆動回路にあっては、スイッチング素子Q1またはQ2のいずれか一方とスイッチング素子Q3およびQ4とを「オン」にすることで、上記2つの吸気バルブに対応してそれら各々の上下に設けられたアッパコイル11U,12Uおよびロアコイル11L,12Lへの通電が行われ、それら吸気バルブの開閉駆動がなされる。例文帳に追加

By turning on either switching element Q1 or Q2, and switching elements Q3, Q4 in the drive unit, upper coils 11U, 12U and lower coils 11L, 12L that are arranged at upper parts and lower parts of the two air inlet valves are energized, thus performing the opening/closing operations of the air inlet valves. - 特許庁

電磁駆動式バルブ30は、弁体31とこの弁体31をスプリング35,36の付勢力に抗して開弁側若しくは閉弁側に駆動する電磁コイル32,33とを有し、エンジンの吸気時又は排気時に駆動される。例文帳に追加

This electromagnetic drive valve 30 comprises a valve element 31 and electromagnetic coils 32 and 33 driving the valve element 31 to an valve opening side or a valve closing side against the energizing force of springs 35 and 36, and is driven when the engine intakes air or discharges exhaust gases. - 特許庁

これにより、吸気バルブの開閉タイミングが比較的進角側のときやEGRを実行しているときでも、車両にショックや揺れを生じるのを抑制することができる。例文帳に追加

Thus, it is possible to suppress a shock or swinging in a vehicle even if the opening/closing timing of the inlet valve is at the relatively advance side or when the EGR is performed. - 特許庁

制御ユニット40は、内燃機関10の運転負荷が低負荷領域にあると判定した場合には、機械圧縮比を高く設定し、吸気バルブの閉弁時期を遅らせ、過給は行わない。例文帳に追加

A control unit 40, in the case of determining the operating load of the internal combustion engine 10 to be in a low load region, sets a high mechanical compression ratio and delays the closing timing of an intake valve without carrying out supercharging. - 特許庁

手動式バルブ開閉装置5の携帯型補助装置1のハンドル回転軸廻し装置2は、2つの端部を有するスプラインソケット7を有する。例文帳に追加

A handle rotating shaft rotation device 2 of the portable auxiliary apparatus 1 of the manually-operated valve opening/closing device 5 includes a spline socket 7 with two ends. - 特許庁

ブレーキバルブに作動油を補充するためのリザーバタンクおよび当該リザーバタンクの代わりとなる油室を設ける必要のない作業車両を提供する。例文帳に追加

To provide a working vehicle without requiring to arrange a reservoir tank for replenishing a hydraulic fluid to a brake valve and an oil chamber instead of the reservoir tank. - 特許庁

内視鏡本体1aは、先端部11の先端側で、前記バルーンユニット20の前記固定部23が水密的に固定される固定受け部が設けられている。例文帳に追加

An endoscope body 1a is provided with a fixing receiving part for watertightly fixing the fixing part 23 of the balloon unit 20 on the tip side of a tip part 11. - 特許庁

ECU50は、冷間運転が行われるときに、可変動弁機構36により吸気バルブ32の作用角、リフト量をそれぞれ中作用角、中リフト量に設定する。例文帳に追加

When the cold operation is performed, an ECU 50 sets the operation angle and the lift amount of the intake valve 32 to an intermediate operation angle and an intermediate lift amount by the variable valve train 36. - 特許庁

また、機関停止要求がなされたときには、ターボ側排気バルブ50Aのバルブ動作状態が閉弁状態になるように弁停止機構に対する油圧制御を行った後に、機関停止を実行する。例文帳に追加

When the request for stoppage of the engine is given, the control device stops the engine after performing the hydraulic pressure control for the valve stop mechanism in such a manner that the turbo side exhaust valve 50A is brought into the closed state. - 特許庁

また、前記内視鏡本体1aは、操作部3の基端側で、前記バルーンユニット20の前記接続部25に対して着脱自在に接続可能な接続部26が設けられている。例文帳に追加

The endoscope body 1a is provided with a connecting part 26 detachably connectable to a connecting part 25 of the balloon unit 20 on the base end side of an operation part 3. - 特許庁

主内腔とバルーン膨張用内腔5とを少なくとも有する管状部材と、該管状部材の先端側に設けられたバルーン3と、から構成される体内留置用バルーンカテーテルであって、前記バルーンは前記バルーン全長の半分より先端側の内面及び/又は外面に少なくとも一つの凸部材6が付設されていることを特徴とする。例文帳に追加

This indwelling balloon catheter consists of a tubular member at least having a main lumen and a balloon inflation lumen 5, and a balloon 3 provided at the distal end side of the tubular member, wherein the balloon is characterized in that at least one projecting member 6 is attached to the inner face and/or the outer face at a distal end side of the half of the balloon whole length. - 特許庁

吸排気バルブ4を常時着座方向に付勢するコイルスプリング8のリテーナ9の油圧タペット5に対向する側の面に、凹部9a が形成され、該凹部9a に油圧タペット5の下方部分が進入することができるようにされている。例文帳に追加

A retainer 9 of a coil spring 8 which continually forces an intake/exhaust valve 4 towards the valve seat is provided with a concave portion 9a on its side facing a hydraulic tappet 5 so that the bottom portion of the hydraulic tappet 5 can enter the concave portion 9a. - 特許庁

内燃機関10を制御するECU100は、排気側VVT46を制御して、内燃機関10の自動始動時の初爆気筒において、最初の燃焼後におとずれる最初の排気バルブの開弁時期を遅角させる。例文帳に追加

ECU 100 for controlling the internal combustion engine 10 controls the exhaust side VVT 46 to angle-delay first valve-opening timing of the exhaust valve brought after first combustion in an initial explosion cylinder at automatic starting of the internal combustion engine 10. - 特許庁

排気バルブ装置10は、一端側において回動軸52廻りに回転可能支持され排気ガスの圧力に応じて回動軸52廻りに回転して排気ガス案内パイプ38の開口端を開閉するバルブ54が、その他端側に設けられたガス流集中部82を有する。例文帳に追加

In an exhaust valve device 10, a valve 54 rotatably supported around a rotary shaft 52 on one end side, rotating around the rotary shaft 52 in response to pressure of an exhaust gas, and opening/closing an opening end of an exhaust gas guide pipe 38 has a gas flow concentration part 82 arranged on the other end side thereof. - 特許庁

吸気バルブ43の傘部53は、周縁部71に形成されているバルブフェース55と、周縁部71であって、バルブフェース55の内側近傍に配置されている単一の環状の周縁溝部73と、を有する。例文帳に追加

A shade part 53 of the intake valve 43 has a valve face 55 formed in a peripheral edge part 71 and a single annular peripheral edge groove part 73 being the peripheral edge part 71 and arranged in the inside vicinity of the valve face 55. - 特許庁

制御装置100は、触媒9の温度が規定温度以上になるまでは、弁停止機構に対する油圧制御を通じてターボ側排気バルブ50Aを閉弁状態に保持する。例文帳に追加

The control device 100 holds the turbo side exhaust valve 50A in the closed state through a hydraulic pressure control for the valve stop mechanism until the temperature of the catalyst 9 is increased to a specified temperature or higher. - 特許庁

また、吸気カムの入力アームに対する作用角に関しては、このときの吸気バルブの作動角がベース円区間ULをリフト区間CL側に延ばさずに上記接触点Pの往復移動範囲Aを上記境界からリフト区間CLのみにさしかかるようにしたときの吸気バルブの作動角と一致するよう拡大される。例文帳に追加

The operating angle of the intake cam with respect to the input arm is widened so as to be identical with the intake valve operating angle at the time the reciprocal movement range A of the contact point P covers only from the boundary to the lift section CL without elongation of the base circle section UL to the lift section CL side. - 特許庁

制御ユニット70は、車両状態に起因するエンジン10のアイドリング運転の停止要求が発生すると、スロットルバルブを全閉とし、インジェクタ12からの燃料噴射を停止し、吸気バルブ側に設けられている可変バルブタイミング機構を介して吸気バルブのバルブタイミングをシリンダ101内の圧力が最も低くなる最高負圧進角値まで進角させる。例文帳に追加

A control unit 70, when stop requirement of idling operation of an engine 10 caused by a vehicle condition is generated, fully closes a throttle valve, stops fuel injection from an injector 12, and advances valve timing of an intake valve through a variable valve timing mechanism provided in an intake valve side to an advance timing value of the highest negative pressure generating the lowest pressure in a cylinder 101. - 特許庁

陰極、陽極、およびp型半導体材料とn型半導体材料が混合されたバルクヘテロジャンクション層を有する有機光電変換素子であって、前記バルクヘテロジャンクション層と前記陰極の間に、少なくとも下記一般式(1)で表される化合物層を有する。例文帳に追加

The organic photoelectric conversion element includes: a negative electrode; a positive electrode; a bulk heterojunction layer where a p-type semiconductor material and an n-type semiconductor material are mixed; and includes, between the bulk heterojunction layer and the negative electrode, at least a layer of a compound represented by the following general formula (1). - 特許庁

この昇温運転M1では、スタータモータ(クランク駆動装置)によりクランクシャフトを回転駆動するとともに、排気バルブタイミング変更機構により排気弁の開閉時期を進角側へ制御する。例文帳に追加

A crankshaft is driven and rotated by a starter motor (crank drive device) and open and close timing of an exhaust valve is controlled to advance side by an exhaust valve timing variable mechanism in the temperature raising operation M1. - 特許庁

真空排気部10は、真空チャンバ内を排気する粗引きポンプ4と高真空ポンプ3を有し、粗引きポンプ4の吸気側には、他端が真空チャンバ2に接続される粗引きバルブ13と、高真空ポンプ3の排気側バルブ12とが接続される。例文帳に追加

The vacuum evacuating unit 10 has a roughing pump 4 and a high vacuum pump 3 to evacuate inside the vacuum chamber, wherein one end of a rough evacuation valve 13 the other end of which is connected to the vacuum chamber 2 and a gas discharge valve 12 of the high vacuum pump 3 are connected to the suction side of the roughing pump 4. - 特許庁

開口部4にバルコニー5が外方に張り出して設けられた建物1において、前記バルコニー5の左右両側部には、中空の柱状部材6、7がそれぞれ立設され、該柱状部材6、7の内部が収納部になされている。例文帳に追加

In this building 1 in which the balcony 5 is installed in an opening part 4 so as to overhang outward, hollow columnar members 6, 7 are erected in both left and right side parts of the balcony 5, respectively, and the inside of the columnar members 6, 7 is a storage part. - 特許庁

バルコニー2の自重を支えるとともに一面側が開放されて凹部空間1aを有する断面コ字状の中空柱1が、建物躯体との間に所定の間隔をあけて、かつ、前記バルコニー2の先端に沿って複数立設されていることを特徴とする中空柱1を備えた建物A。例文帳に追加

This building A with the hollow column is characterized in that the plurality of U-shaped cross-section hollow columns 1, which support the self-weight of a balcony 2 and which have a recessed space 1a by having one side opened, are erected along a leading end of the balcony 2 at a predetermined interval between the hollow columns 1 and a building skeleton. - 特許庁

軸受側油孔121〜124とジャーナル側油孔131〜134とは、吸気カムシャフト4が高リフトカム71が最大リフト量をもって吸気バルブ2をリフトさせるカム角度でのみ対峙する(すなわち、カムトルクが略0となるカム位相でVTCアクチュエータ21への作動油の供給量が増大する)。例文帳に追加

Bearing side oil holes 121-124 and journal side oil holes 131-134 face only at a cam angle at which a high lift cam 71 of an intake cam shaft 4 lifts an intake valve 2 by the maximum lift quantity (namely, supply quantity of working fluid to a VTC actuator 21 increases at a cam phase at which cam torque becomes roughly zero). - 特許庁

電子制御ユニット10は、吸気バルブ2の実バルブタイミングに応じて作用角の上限ガードを行うとともに、目標バルブタイミングが判定値よりも遅角側の値となるときには、そうでないときに比して作用角の上限ガードを強化する。例文帳に追加

An electronic control unit 10 performs an upper guard for an operation angle according to an actual value timing of an intake valve 2, and when a target valve timing is a value on the retard side of a determining value, the control unit reinforces the upper guard compared with when the target value timing is not a value on the retard side of the determining value. - 特許庁

バルブ26が、協働する接続手段13、14によって電子制御ユニット2上に接続され、前記バルブ26は流体の流れを制御する役割を果たし、2つの接続手段13、14が電気的接触及びバルブ26の定位置における固定の両方をもたらす。例文帳に追加

A valve 26 is connected onto the electronic control unit 2 by cooperating connecting means 13, 14, the valve 26 performs a role to control a flow of fluid, and the two connecting means 13, 14 carry out both of electrical contact and fixing of the valve 26 at a regular position. - 特許庁

流体の圧力および温度の大きな変動にかかわらず、バルブが良好な密封性を確実にすること、いかなる塑性変形にもかかわらず、バルブが良好な密封性を確実にすること、クロージャ要素を装着するとき、バルブが密封圧力の良好な反復性を有すること、のうちの1つまたは複数を満足するバルブ内のデバイスを提供すること。例文帳に追加

To provide the device in a valve to satisfy one or more requirements among the following requirements that a valve ensures the good sealing performance of a valve irrespective of the big fluctuation of the pressure and temperature of the fluid, that a valve ensures the good sealing performance of a valve irrespective of any kind of plastic deformation and that a valve has good repeatability of a good hermetic seal pressure when fixing a closure element. - 特許庁

流体の圧力および温度の大きな変動にかかわらず、バルブが良好な密封性を確実にすること、いかなる塑性変形にもかかわらず、バルブが良好な密封性を確実にすること、クロージャ要素を装着するとき、バルブが密封圧力の良好な反復性を有すること、のうちの1つまたは複数を満足するバルブ内のデバイスを提供すること。例文帳に追加

To provide a device in a valve satisfying one or more of the following demands that: the valve ensures good sealing in spite of great variations in pressure and temperature of a fluid; the valve ensures good sealing in spite of any plastic deformation; and the valve has good repeatability of sealing pressure when a closure element is mounted. - 特許庁

これにより、入力アームと出力アーム18aとが最も離されたとき、カム面25と吸気バルブ側との接触点Pの往復移動範囲Aがベース円区間ULとリフト区間CLとの境界を挟んで両者にさしかかるようにされる。例文帳に追加

Thus, at the time an input arm and the output arm 18a are mostly separated, the reciprocal movement range A of a contact point P of the cam surface 25 and the inlet valve side is across the base circle section UL and the lift section CL with their boundary present therebetween. - 特許庁

バルブタイミングが保持されている場合に、上記保持不感帯領域内から同領域外へとDuty値Dを微小変化させる際のバルブタイミングの変化速度に基づき、バルブタイミングの応答特性のずれ量を学習する。例文帳に追加

When valve timing is held, a deviation of a response characteristic of valve timing is learned according to the rate of change in valve timing under a slight change in the duty valve D from within the holding dead band to the outside of the band. - 特許庁

バルブタイミングが保持されている場合に、上記保持不感帯領域内から同領域外へとDuty値Dを微小変化させる際のバルブタイミングの変化速度に基づき、バルブタイミングの応答特性のずれ量を学習する。例文帳に追加

When the valve timing is held, the amount of the displacement of the responsive characteristic of the valve timing is learned according to the change rate of the valve timing when the duty value D is slightly changed from within the hold dead zone to the outside of that zone. - 特許庁

ユニットスイング型エンジン10の懸架をその下面の懸架ボス11bおよび車体側のエンジン懸架ブラケット12bで行うと共に、燃料噴射手段50をスロットルボディ49とシリンダアッセンブリ39を構成するシリンダヘッド41の吸気バルブとの間に設けたものである。例文帳に追加

A unit swing type engine 10 is suspended by a suspension boss 11b on the lower surface of it and a vehicle body side engine suspension bracket 12b, and the fuel injection means 50 is disposed between a throttle body 49 and the intake valve of a cylinder head 41 constituting a cylinder assembly 39. - 特許庁

その後に、カムシャフト2の位相が中間ロック位相以上に進角した時に、進遅角油圧制御弁5の制御モードを、進角室内および遅角室内のオイルをドレーンするドレーンモードに変更することにより、吸気バルブの駆動反力により遅角側に移動する。例文帳に追加

Thereafter, when the phase of the camshaft 2 advances to the intermediate lock phase or more, the control mode of the valve 5 is changed to a drain mode for draining the oil in the advancing chamber and the delaying chamber, so that it is moved to the delaying side by the driving reactive force of an intake valve. - 特許庁

揺動支点部33の凹部33aにピボット17の上端部17aが軸方向に第1のクリアランスC11を存して嵌め合わされ、バルブ当接部34の凹部34aに吸気バルブ13のバルブステム13aの上端部13bが軸方向に第2のクリアランスC12を存して嵌め合わされている。例文帳に追加

The upper end 17a of the pivot 17 is fitted to a recessed portion 33a formed in the swing fulcrum portion 33 with a first clearance C11 in an axial direction, and the upper end 13b of the valve stem 13a of the intake valve 13 is fitted to a recessed portion 34a formed in the valve abutting portion 34 with a second clearance C12 in the axial direction. - 特許庁

例文

ボタン4は、エアゾール内容物を案内するためにボタン基端部からボタン先端部にわたって中空に形成されていると共に、長尺パイプ5(6)を着脱自在に嵌合させるためのパイプ嵌合部をボタン先端部に有し、且つエアゾール容器2の側部まで延出形成されて、用事時に前記バルブステムを全開させるためのレバー部11をボタン側部に有する。例文帳に追加

The button 4 includes a hollow part from the button base end part to the button tip end part to guide the aerosol content, a pipe engagement part mounted in the button tip end part for a long pipe 5 (6) to removably attachably engage therewith, and a lever part 11 extending to the side of the aerosol vessel 2 and mounted on the button side part to open the valve stem fully. - 特許庁

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