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Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 実走行~の意味・解説 > 実走行~に関連した英語例文

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実走行~の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 3112



例文

略直線状にトラックフレームとアイドラとスプロケットとを配設した走行装置で、凹凸のある地面の後進走行時の、運転室への衝撃の緩和と高い牽引力の維持との両立を現できる装軌車両の走行装置を提供する。例文帳に追加

To provide a traveling gear of crawler vehicle having a track frame, an idler and a sprocket in a substantially straight manner which compatibly mitigates shocks on a driver's cab and maintain a high tractive force when a crawler vehicle travels in the reverse direction on an uneven surface. - 特許庁

これにより、電力消費量を大幅に低減し、電力消費が嵩むバッテリ13の充電用として多く消耗されない充分なエンジントルクにて、牽引等による走行抵抗に対処したスムーズな走行抵抗増大走行現できる。例文帳に追加

By these means, electric power consumption is considerably reduced, realizing smooth running with increased travel resistance while coping with the travel resistance, caused by towing or the like, with sufficient engine torque without consuming much electricity for charging a battery 13 which requires much electricity. - 特許庁

車両の後退走行は、走行用モータジェネレータが逆転することで現されるが、入力軸42と油圧ポンプ21との間に、遊星歯車機構とワンウェイクラッチ56,59とを用いた逆転防止機構40が設けられていて、後退走行時にも正転方向に駆動される。例文帳に追加

The vehicle is retreated by reversing the traveling motor generator, however, provided with a reversion preventing mechanism 40 using a planetary gear mechanism and a one-way clutch 56 and 59 between the input shaft 42 and the hydraulic pump 21 so as to be driven in the normal rotation direction in the retreating. - 特許庁

動力の伝達損失を抑えつつ、内燃機関の運転を停止した状態で電動機にて走行させる電気走行モード及び電動機を発電機として機能させる回生走行モードを行できるハイブリッド車の駆動装置を提供する。例文帳に追加

To provide a device for driving a hybrid vehicle for performing, while suppressing the transmission loss of a power, an electric running mode in which a vehicle is made to run by a motor while the operation of an internal combustion engine is stopped and a regeneration running mode in which the motor is made to function as a generator. - 特許庁

例文

途中に車両すれ違い用の分岐部を有する単線状の路線上で複数の車両を双方向に折り返し走行させるシャトル方式の車両走行システムにおいて、対向方向に走行する車両同士の衝突を確に防止する。例文帳に追加

To provide a train running system constructed on a shuttle system such that a plurality of trains are allowed to run in reversals in two directions on single track lines furnished on the way with a branch part of the trains to make passing-by, whereby the trains running in the opposing directions are prevented from collision certainly. - 特許庁


例文

走行する徐行区間の道路幅の広狭、見通しの善し悪し、土手や崖の有無等、個々の徐行区間毎の道路状況や周囲環境を考慮することで、その徐行区間の走行の際に適正な速度で走行できるようにする。例文帳に追加

To travel at a proper speed, when actually traveling a slowdown section by considering the road condition and the surrounding environment for each slowdown section, such as, the width of a road of the slowdown section traveled by a vehicle, quality of the view, and the presence of a bank and a cliff. - 特許庁

ナビゲーション装置が保持する情報を利用して車両の走行支援制御を行う際に、不適切な情報に基づき好ましくない制御がなされることを抑止し、各種走行支援サービスに適した走行支援制御を現し、安全性,運転性の向上を図る。例文帳に追加

To improve safety and operability by suppressing any undesired control from being executed based on inappropriate information, and achieving traveling support control suitable for various traveling support service in the case of controlling the traveling support of a vehicle by using information stored in a navigation device. - 特許庁

この構成によれば、交差点、高速道路の料金所、サービスエリア等、車がコースを変えて走行できる大きなゾーン内で車がどのようなコースを走行しても、その面データ内にあればマッチング外れを起こすことがなく、より際の走行パターンに合わせたマッチングが可能になる。例文帳に追加

According to this constitution, if the vehicle runs on any course within a large zone, such as crossings, toll gates of highways, service areas, etc., a more matching with an actual running pattern can be made within its plane data without mismatchings. - 特許庁

従来の走行モード変換用のシステムで採用されていた「ガイドローラ」や「ガイドウェイ」を用いることなくデュアルモード車両の走行モード変換を現させて、設備費用等を大幅に削減することができる走行モード変換用構造体を提供する。例文帳に追加

To provide a travel mode changing structure, realizing travel mode change in a duel mode vehicle without using a guide roller or a guide way employed in conventional travel mode changing systems so as to greatly reduce facility cost or the like. - 特許庁

例文

配置されている無線タグの配置を工夫することで、無線タグに記録されている情報を管理することなく少ない情報で自立走行車両の自立走行現する自立走行車両システム及び無線タグの配置構造を提供する。例文帳に追加

To provide an autonomous vehicle system and a layout structure of radio tags achieving the autonomous operation of an autonomous vehicle using a small amount of information by devising the layout of radio tags laid out, without having to manage information recorded in the radio tags. - 特許庁

例文

二輪車の走行時の空気抵抗によるエネルギー損失を減らすことにより、原動機付二輪車では省燃費走行を、自転車に於いては高速巡航や長距離走行時の疲労軽減を、簡便な手段で現することである。例文帳に追加

To achieve fuel-saving traveling in a two-wheeler with a motor, and high-speed cruising and reduction of fatigue in long-distance traveling in a bicycle using a simple means by decreasing energy loss due to air resistance in traveling of the two-wheeler. - 特許庁

施形態の車群制御方法は、車群において車群走行車両それぞれの走行制御を協調して行うものであって、車群走行車両それぞれについての車群における位置に関する車群情報として、燃費向上効果情報を取得する(S3)。例文帳に追加

This control method of the vehicle group controls the travel of vehicles which travel groupwise, in conjunction with respective vehicles in the vehicle group, and acquires fuel consumption effect information as vehicle group information related to positions of the respective vehicles which travel groupwise in the vehicle group (S3). - 特許庁

探索経路における車両走行条件を読み込み、車両走行条件に対応させて再生される情報の情報量を変更するようになっているので、車両を走行させている間に情報を確に取得することができる。例文帳に追加

Since the vehicle traveling condition in the search route is read, and the information quantity of the information to be reproduced is changed in conformation to the vehicle traveling condition, the information can be surely acquired while traveling the vehicle. - 特許庁

歩行運動制御と走行運動制御を切り替えるための複雑な制御を行うことなく、歩行運動と走行運動とを連続的に現して、立ち止まっている状態から歩き出して徐々に速度アップ走行にいたり、また止まるという動作を可能とすること。例文帳に追加

To allow operation for stopping again by gradually reaching speed-up running after starting walking from a stopping state by continuously realizing walking motion and running motion without performing complicated control for switching walking motion control and running motion control. - 特許庁

本発明は、車両の走行速度が規制される特定区間において車両の走行速度をその規制速度に制限する場面において加減速が繰り返されることを防止する車両用走行制御装置の提供を目的とする。例文帳に追加

To provide a traveling controller for a vehicle for preventing acceleration/deceleration from being repeated in a scene where the actual traveling speed of a vehicle is limited to its regulated speed in a specific section where the traveling speed of a vehicle is regulated. - 特許庁

S10の判定の結果、Noの場合、左走行区分線Laが線で右走行区分線Laが破線か否か判定し、Yesの場合、右側方或いは右斜め後に他車両CBが走行しているか否か判定する。例文帳に追加

As a result from determination in S10, if No, the device determines whether or not a left traveling section line La is a solid line and a right traveling section line La is a doted line, and if Yes, the device determines whether or not another vehicle CB is traveling on the right side or in the diagonally right back direction. - 特許庁

エンジン走行中であり、かつEV走行条件の成立時にPM捕集装置の昇温制御である低温燃焼制御を施し(ステップS10肯定、ステップS20)、その後エンジンを停止してEV走行中にPM再生する(ステップS30、ステップS50、ステップS90)。例文帳に追加

When the engine is running and EV running conditions are established, low temperature combustion control as the temperature raising control of a PM collecting device is performed (steps S10 affirmation, step S20), and then the engine is stopped and PM is regenerated during the running of an EV (step S30, step S50, step S90). - 特許庁

例えば半導体装置製造用の各種基板などを搬送する搬送車が、クリーンルーム内を走行する搬送システムにおいて、走行レールをビークル等の搬送車が走行する際に発生する塵を、確に或いは効率的に清掃するようにする。例文帳に追加

To reliably or efficiently remove dust which is produced when carrying vehicles such as vehicles travelling on a travel rail, from a carrying system where the carrying vehicles travel in a clean room for carrying, e.g. various kinds of boards for manufacturing semiconductor devices. - 特許庁

前輪用及び後輪用の駆動装置を各別に独立に備える四輪駆動車の車両走行制御に当たり、車両の各部に生じる振動を増減し、ひいては、当該車両の運転者の意図にかなう車両走行現を図ることができる車両走行制御装置を提供する。例文帳に追加

To provide a vehicle cruise control apparatus capable of increasing and decreasing vibrations generated in each portion of the vehicle in vehicle cruise control of a four-wheel driven vehicle which independently includes driving devices for front wheels and for rear wheels at respective portions, and capable of realizing vehicle cruise suitable for the intention of a driver of the vehicle. - 特許庁

また、エンジンのパージ制御を行する際に、ベーパ濃度Cvが推定された以降は、走行要求パワーPd*に応じてエンジンから走行要求パワーPd*が出力されるようエンジンを負荷運転して走行する(S240〜S300)。例文帳に追加

Further, when executing purge control of the engine, on and after the estimation of the vapor concentration Cv, the engine is operated by a load operation to perform the traveling so that travel request power Pd* is output from the engine in response to the travel request power Pd* (S240 to S300). - 特許庁

この判定結果が肯定的であった場合に、走行時間計測部220が、並行隣接区間内に車両の走行時間を計測するための測定区間を設定して、車両が測定区間を走行するのに際に要した時間を計測する。例文帳に追加

If the result of the above determination is positive, a drive time measuring section 220 sets a measurement zone in the above parallel/adjacent zone in order to measure a drive time of the vehicle and measures an actual time required for the vehicle to drive along the measurement zone. - 特許庁

走行用のテストコース及び大規模な試験装置の必要がなく、構造が確定される前に各部品をモデル化し車両モデルを構築して車両及びその走行を検証し得る車両走行仮想試験システムを提供する。例文帳に追加

To provide a vehicle travel virtual testing system capable of dispensing with an actual traveling test course and a large-scaled testing device, capable of modeling each component before structure is determined, and capable of constructing a vehicle model to verify a vehicle and a travel thereof. - 特許庁

エンジンからの前進走行用の動力とモータから変速機を介して出力される動力とを用いて走行する車両において、変速機をダウンシフトしている最中にシフトポジションがドライブポジションからリバースポジションに変更されたときに、より確に後進走行する。例文帳に追加

To more surely achieve backward traveling when a shift position is changed from a drive position to a reverse position during the down-shift of a transmission in a vehicle traveling by using a power for forward traveling from an engine and a power to be output from a motor through a transmission. - 特許庁

作動Duty設定部15及び冷却制御部16は、走行モードの切り替え時点から所定時間、その切り替え前の走行モードでバッテリ105の温度及び該走行モードのうちの少なくとも何れかを基に施していた制御内容で冷却ファン5の駆動制御を継続する。例文帳に追加

An operation Duty setting part 15 and a cooling control part 16 continue driving control of a cooling fan 5 for prescribed time from switching time of a travel mode, with a control content performed based on at least either a temperature of the battery 105 or a travel mode at the travel mode before switching. - 特許庁

本発明の走行制御装置は、他車20の後方空気流の剥離域Wの範囲を決定するパラメータに基づいて推定される推定剥離域内に自車10が質的に収容されるよう自車の走行位置を制御する自車走行位置制御手段を含むことを特徴とする。例文帳に追加

The traveling control device includes a vehicle traveling position control means for controlling a vehicle traveling position so as to substantially house a vehicle 10 in an estimated separation region estimated based on a parameter for determining the range of the separation region W of an air flow behind the other vehicle 20. - 特許庁

搭乗者が指示した方向に車両を自動で走行させつつ、搭乗者の指示に基づいて走行経路が選択されたタイミングとその選択された走行経路とを搭乗者に確に把握させることができる車両および車両制御プログラムを提供すること。例文帳に追加

To provide a vehicle and a vehicle control program that can make an occupant surely understand timing when a travel route selected based on the instruction of the occupant and the travel route selected while automatically traveling the vehicle to the direction directed by the occupant. - 特許庁

この発明によれば、保守用車1は認識プレート5a〜5hが設置された線路上を走行するだけで自動的にその区間情報及び移動方向(順線走行又は逆線走行の別)等を非接触式で確に検知することができ、取扱い失念や間違い等の人的ミスを防止できる。例文帳に追加

Consequently, the vehicle for maintenance 1 can certainly detect the territory information, the moving direction (separation of normal line travelling and reverse line travelling), etc., automatically in a non-contact style only by travelling on a track where the identification plates 5a-5h are set and can prevent human mistakes such as handling forgetfulness, errors, etc. - 特許庁

所定の区域を移動する自律移動体の推定走行位置と際の走行位置との誤差を修正するために利用する超音波標識の構成を単純化し、処理時間の一定化が図れる自律移動体の走行位置修正装置を提供する。例文帳に追加

To provide a running position correction device for an autonomous traveling body capable of simplifying a configuration of an ultrasonic mark used to correct an error between estimate running position of the autonomous traveling body moving in a predetermined zone and actual running position to make processing time fixed. - 特許庁

機体本体が前進走行を開始してから設定距離を走行するまでの間、設定距離を走行した後におけるよりも鈍感な制御感度を設定して姿勢変更操作手段の作動を制御する制約付きピッチング制御が行されるように構成してある。例文帳に追加

This posture-controlling device is constituted by setting more insensitive control sensitivity for performing a restricted pitching control for controlling the functioning of the posture change-operating means than that after traveling a set distance, during the time in which the machine body starts its advancing travel and travels the set distance. - 特許庁

走行車体の走行方向が設定走行向きになるように操向装置16を操作する自動操向制御を行する制御手段21を備えた作業車において、自動操向を人為操向に操作簡単に切り換えることができるようする。例文帳に追加

To provide a work vehicle having a control means 21 to perform automatic steering control to operate a steering device 16 so that the traveling direction of a traveling vehicle body is a set one, which is capable of easily changing the automatic steering to the manual steering. - 特許庁

回転整畦体の強制的なスリップ回転と上記車輪の質的にスリップ回転のない進行回転とにより生ずる走行機体の過大な牽引走行に対して抵抗し、過大な牽引走行を抑制し、作業機体の進行の安定性を図ることができる。例文帳に追加

To provide a lister effective for resisting the excessive dragging run of the traveling body caused by the forced slipping rotation of a rotary listing member and the essentially slip-free rotation of the wheel, suppressing the excessive dragging run and stabilizing the traveling motion of the working body. - 特許庁

自動走行装置による制御を運転者が確に認識できるようにして、自動走行時における運転者による駆動や制動への不要な操作介入をできる限り少なくし、自動走行時に運転者の足を安心して載せ置くことのできる車両用フットレストを提供する。例文帳に追加

To provide a vehicular footrest capable of allowing a driver to reliably recognize the control by an automatic traveling device, reducing the driver's unnecessary operational intervention to driving and braking during automatic traveling as much as possible, and allowing the driver's feet to be placed thereon at ease during automatic traveling. - 特許庁

多大の費用を要したりベルトブライドル装置の大型化を招いたりすることなくベルトブライドル装置のベルト不走行を確に検出することのできるベルトブライドル装置のベルト不走行検出方法およびベルト不走行検出装置を提供する。例文帳に追加

To provide a belt non-travel detection method and a belt non-travel detection device for a belt bridle device, capable of reliably detecting the belt non-travel of the belt bridle device without requiring much cost or without increasing the size of the belt bridle device. - 特許庁

主駆動輪に加えて操舵輪へも動力伝達可能とされた作業車輌に適用される走行系伝動構造であって、走行系ギヤ伝動機構が高速段に係合している場合には操舵輪への増速伝達を確に防止し得る信頼性の高い走行系伝動構造を提供する。例文帳に追加

To provide a traveling system transmission structure, capable of surely preventing increased speed from being transmitted to steering wheels, when a traveling system gear transmission mechanism is engaged with a high-speed stage and having high reliability in the traveling system transmission structure, applied to a working vehicle in which power is transmitted not only to main drive wheels, but also to the steering wheels. - 特許庁

運用開始前に、本来の走行コースに沿って基準マークである電線35を敷設して交流信号を供給し、それを基準マーク検出センサである電磁センサ33,34によって検出することにより、無人搬送車31を高精度で本来の走行コースに沿って走行させる。例文帳に追加

The steering correcting device allows the automated guided vehicle 31 to travel along its original travel course with high precision by laying an electric conductor 35 as a reference mark along the original travel course, feeding an alternate signal before actual operation is started and detecting it by electromagnetic sensors 33 and 34 as reference mark detection sensors. - 特許庁

走行経路が異なる複数の車両を走行制御するに際して、比較的簡単な構成で、走行経路間の合流点や交差点での各車両の干渉や衝突を確に回避し、且つ、効率の良い車両の運行を行えるようにする。例文帳に追加

To surely prevent the interference or collision of vehicles at the merging point or intersection of the traveling paths, and to realize an efficient vehicle operation in a relatively simple constitution when controlling the traveling of a plurality of vehicles whose traveling paths are different. - 特許庁

同じ台車設置高さであればより高い有効巻き上げ高さを現することができ、しかも走行クレーンを複数台並列に設置する場合、走行レールを削減することができる安価な走行クレーンを開発することを解決課題とするのである。例文帳に追加

To develop an inexpensive traveling crane capable of realizing the higher effective winding-up height in the same carriage installing height, and capable of reducing traveling rails when installing traveling cranes in a plurality in parallel. - 特許庁

これにより、先行車との距離が追従走行制御手段M2による先行車に対する追従走行制御が可能な状態になったときにレーダー装置Saの送信出力を増加させ、先行車をロストすることなく確に追従走行制御に移行することができる。例文帳に追加

When the tracking cruise control for the leading vehicle can be applied to the distance between the leading vehicle by a tracking cruise control means M2, the transmission output of the radar apparatus Sa is increased; and the vehicle reliably enters into the tracking cruise control without losing the leading vehicle. - 特許庁

再生モードでは、現在位置座標rと道路環境時間情報Xから、ブロック番号BKNと道路環境パラメータYを特定し、走行履歴検索手段130を用いて走行履歴DB10の中からこれらのキー(BKN,Y)が一致する走行履歴データを検索する。例文帳に追加

In a generation mode, a block number BKN and the road environment parameter Y are specified by using present position coordinate (r) and the road environment actual time information X, and the traveling history data matching these keys BKN and Y is retrieved from the traveling history DB 10 by using a traveling history retrieval means 130. - 特許庁

販売体情報収集装置1の走行距離情報取得部10内の通信部100が、自動車3と通信を行って自動車3の走行距離情報を取得し、取得した走行距離情報をマスタ登録部101が自動車マスタ12に登録する。例文帳に追加

A communicating part 100 in a traveling distance information acquiring part 10 of an actual sales condition information collecting device 1 acquires the traveling distance information of an automobile 3 by communicating with an automobile 3, and a master registering part 101 registers the acquired traveling distance information in an automobile master 12. - 特許庁

車両に搭載されるエアコンやカーオーディオなどの付属装置を装することなく、それらの付属装置を作動することで生じる車両走行中の電気負荷変動による車両走行制御への影響を仮想的に検証試験できる走行状態システムを提供する。例文帳に追加

To provide a traveling state system capable of virtually verifying and testing the effects of variations in electrical load caused by the actuation of accessories such as air conditioners and car audios mounted to vehicles to the travel control of a vehicle while the vehicle is traveling without having to actually mount the accessories. - 特許庁

自車の走行環境や走行状態の複数個の要因に基く衝突可能性の判定精度の低化を考慮して衝突可能性を予測し、際の走行環境下においても衝突可能性の予測ミスが極力発生しないようにする。例文帳に追加

To predict collision possibility considering a decline of determination accuracy of collision possibility based on a plurality of factors of running environment and running state of an own vehicle, and not to occur as much as possible the forecast mistake of collision possibility under active running environment. - 特許庁

走行条件を予め複数設定することにより、予測コスト及び際の走行により必要となった保険料等の確定コストを算出し、車載端末に予測コスト及び確定コストを表示することが可能な走行コスト算出システムを提供する。例文帳に追加

To provide a traveling cost calculation system, for calculating an estimated cost and a definite cost including an insurance fee or the like required by actual traveling by preliminarily setting a plurality of traveling conditions, and also displaying the estimated cost and the definite cost on an on-vehicle terminal. - 特許庁

コントロールユニット10の運転傾向判定部14は、推奨速度演算部12により演算される推奨速度と、走行結果記録部13により記録される際の走行結果とに基づいて、運転者の運転傾向を判定し、走行シーンごとに記録する。例文帳に追加

An operation tendency identifying section 14 of a control unit 10 identifies operation tendencies of drivers to record them for each running scene, based upon the recommended speed calculated from a recommending speed operation section 12 and the actual running resultants recorded in a running resultant recording section 13. - 特許庁

走行制御部110は、走行制御中、バッテリの満充電容量FCCに対する際の蓄電量の割合であるSOCがαからβまでの走行制御域内に収まるようにバッテリの充放電を制御する。例文帳に追加

The traveling controller 110 controls the charge and discharge of the battery so that an SOC as the ratio of the actual quantity of electricity stored to the full-charge capacity FCC of the battery is kept within a traveling control region from α to β during a traveling control. - 特許庁

走行制御ユニット5による自動制御は、ステレオ画像認識装置4からの信号に応じて、通常走行制御モードと、この自動制御を中止する制御中止モードと、この通常走行制御モードと制御中止モードとの間の中間制御モードの何れかを選択して行される。例文帳に追加

The automatic control by a running control unit 5 is executed by selecting any one of a normal running control mode, a control suspension mode suspending the automatic control, and an intermediate control mode between the normal running control mode and the control suspension mode in accordance with a signal from a stereo picture recognition device 4. - 特許庁

車両が際に代表地点間を走行した際の走行時間が、走行情報データベース14に記憶される所要時間よりも短い場合においては詳細経路情報の送信を要求する信号を車両側のカーナビゲーション装置100に送信し、受信した詳細経路情報に基づいて走行情報データベース14を更新する。例文帳に追加

If a traveling time when the vehicle is actually traveling between the representative spots is shorter than a required time stored in a traveling information database 14, a signal for requesting transmission of the detailed route information is transmitted to the car navigation device 100 on the vehicle side, and the traveling information database 14 is updated based on the received detailed route information. - 特許庁

少なくとも自車両21の走行方向の前方を走行する先行車両22と当該先行車両22の走行方向の前方を走行する先々行車両23とを含む先行車両群25の平均の速度Vavと、自車両21と先行車両22との車間距離Drとに基づいて、自車両21を先行車両22に追従させる追従制御を行することを特徴とする。例文帳に追加

A vehicle 21 is controlled to follow up a preceding vehicle 22 traveling ahead along the traveling direction in which the vehicle 21 travels, on the basis of an average speed Vav of a preceding vehicle group 25 including at least the preceding vehicle 22 and a vehicle 23 next to the preceding vehicle running ahead along the direction in which the preceding vehicle 22 travels, and the inter-vehicle direction Dr between the vehicle 21 and the preceding vehicle 22. - 特許庁

走行中の走行抵抗を、例えば、車輪に付与される駆動力と制動力から推定した車輪速と際の車輪速との乖離状態から判定し、走行抵抗が大きな道路を走行中、強い制動力を付与している場合には、車両停止直前に、制動力を一旦減少させ、その後元に戻す制御を行うことにより、車輪を路面上で転動させてから停車させる。例文帳に追加

A running resistance during running is determined, for example, from a deviation between an actual wheel speed and a wheel speed estimated from a driving force and a braking force applied to the wheel. - 特許庁

例文

変速点設定手段96により、自動変速部20の変速を行する為の変速点(変速パターン)がエンジン走行の場合とモータ走行の場合とで同車速に設定されるので、エンジン走行とモータ走行とが切り換えられたとしても、その切換えに伴う自動変速部20の変速は発生しない。例文帳に追加

As a gear shift point setting section 96 sets the same vehicle speed for a gear shift point (gear shift pattern) at which an automatic gear shift part 20 performs gear shift in the case of engine driving and motor driving, even if driving is switched between the engine driving and the motor driving, the gear shift of the automatic gear shift part 20 accompanying the switching does not occur. - 特許庁

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