1016万例文収録!

「飽き飽きした」に関連した英語例文の一覧と使い方(13ページ目) - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 飽き飽きしたに関連した英語例文

セーフサーチ:オフ

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

飽き飽きしたの部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 674



例文

移動体通信機器におけるアイコン等の表示体の変更・新規作成等によるカスタマイズを可能とし、表示体の直感的認識性識別性を高め、機器の操作性を向上させ、ユーザの不満感を軽減し、飽きのこない機器を提供する。例文帳に追加

To provide an apparatus which enables to customize by modifying or newly generating an icon or the like in a mobile communication apparatus, and improves intuitively recognizing and identifying property of a display body, increases operability, and reduces dissatisfaction of a user, therefore weariless. - 特許庁

この発明によれば、一つの武器での攻撃によって多彩な演出画像が表示されるとともに、その表示された演出画像に応じてダメージ演算がなされるため、同じ武器で対戦するにしても飽きの着難いゲームとすることが可能である。例文帳に追加

The various rendition images are displayed by the attack with one weapon, and the damage is calculated in response to the display rendition image, so that the player hardly gets tired of the game even when a battle is performed with the same weapon. - 特許庁

固定しがちな順位に流動性を与えることができ、様々な観点から麻雀の腕前が評価されるため、遊技者が飽きを感じることなく麻雀ゲームを長期に渡って充分に楽しむことが可能な麻雀ゲームシステムを提供すること。例文帳に追加

To provide a mahjong game system in which a rank order, which tends to be fixed, can be provided with fluidity, enabling evaluation of player's mahjong skills from various perspectives such that a player can sufficiently enjoy over a long period of time without becoming bored. - 特許庁

大当り抽選の当選確率が低確率状態及び高確率状態の何れの状態であるかを推測し易い場合と推測し難い場合を作り出すことにより、遊技への飽きを抑制し、遊技の継続を促すこと。例文帳に追加

To suppress getting bored of a game and to urge a player to continue the game by creating a case in which it is easy to estimate which of a low probability state and a high probability state the winning probability of big winning drawing is in and a case in which it is difficult to estimate that. - 特許庁

例文

一般のスロットマシーン又はパチスロ機の画像表示装置に於いて、容易に高度で且つ多彩な描画演出が可能となると共に、ユーザーがエキサイトして飽きの来ない画像を表示しえる小型で経済的なスロットマシーン又はパチスロ機の画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a compact and economical picture display device in a universal slot machine or pachi-slo machine capable of easily performing high level and varicolored plotting performance, and for allowing a user to display an exciting and attractive picture. - 特許庁


例文

本発明は、指等に嵌めて回転させることにより、色、模様、形状のいずれかが変化して異なるデザインにして楽しく使用することができ、飽きるのを防止するとともに、多数個用意しておかなくても、気分に応じて変化させて使用することができるリングを得るにある。例文帳に追加

To provide a ring which can be used happily and prevents people from getting bored because one of color, pattern or shape varies and makes diverse design, and can be changed/used according to feeling, even if a large number of the rings are not prepared. - 特許庁

被施療者の下腿の広い範囲に亘って移動しつつ、施療体の動作速度を変えてマッサージを施すことにより、飽きが来ず、心地よい効果的な下腿マッサージを施すことのできる下腿マッサージユニット及びこれを具えたマッサージ機を提供する。例文帳に追加

To provide a lower leg massage unit and a massage machine provided with it capable of executing comfortable and effective lower leg massage without weariness by changing the operation speed of a treating body and executing the massage while moving over the wide range of the lower leg of a person to be treated. - 特許庁

通常の遊技にて行われる抽籤とは別に、景品を取得するための抽籤を行い、遊技者に更なる利益を与えることで単調な遊技状態が続いた場合でも、遊技者が遊技に飽きることの無い遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine which keeps players from being fed up with games even when a monotonous game state continues, with the awarding of a further profit to the players by carrying out a lottery for acquiring a prize aside from the lottery carried out in the normal game. - 特許庁

遊技盤自体を交換せずに、より簡易な方法にて釘の配列を変更させ、遊技球の流下に様々なバリエーションを与えることにより、遊技者に飽きさせることなく長期に亘って使用することのできる遊技盤を備えた弾球遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a pinball game machine equipped with a game board which can be employed for a long period of time without making a player get bored by giving various variations to the flowing down of game balls by altering the arrangement of nails by a simpler method without interchanging the game board itself. - 特許庁

例文

何回乗物に乗っても、着席位置や、搭乗者の体重等によって、シートの旋回状態に変化が生じ、また、シートの旋回速度の値によって、シートの旋回駆動に変化を与え、飽きの来ないスリルに富んだ乗物遊戯設備を提供することにある。例文帳に追加

To provide an unwearied vehicle game facility rich in thrill which generates variations in a seat turning state depending on a seat position, an occupant's body weight or the like even if he/she rides the vehicle many times, and also gives variations to a seat turning driving depending on the value of a seat turning speed. - 特許庁

例文

簡単な構造の発音構造を組み込むと共に、これらの発音構造を交換し得ることで、回転体の材質、板厚、形状の相違、又は回転体の回転数の相違により音色やその音の強弱等を種々変化させることにより、興味深く飽きずに遊戯することができる。例文帳に追加

To make a player play a game with interest and without losing interest by varying the tone and the stress of sound or the like by a difference in the material, thickness, shape of a rotor or the number of revolution of the rotor. - 特許庁

サブゲームの結果の如何によって、先のスロットマシンゲームで得られた利益を増加又は減少させることで、遊技者に大きな期待感を抱かせて遊技を盛り上げ、長時間遊技しても飽きのこない娯楽性の高い画像遊技装置を提供する。例文帳に追加

To provide an image game machine which makes a player have a great expectation feeling by increasing/decreasing a profit acquired in a former slot machine game according to a sub-game result to liven up a game, and has high amusement characteristics for the player not to get bored even when the player plays the game for a long period of time. - 特許庁

したがって、購入直後にユーザーが性格を設定することができるため、前記ユーザーは、所望の性格に変化するまでに飽きてしまう恐れが少なくなり、前記ペットロボット1を所望する性格に容易に育成することができる。例文帳に追加

Consequently, it is possible to reduce a trouble of tiring the user before changing the character of the robot to the desired character and to easily foster the pet robot 1 to the desired character as the user can set the character immediately after purchasing the robot. - 特許庁

表示される図柄の種類、表示される列の数及び表示されるタイミングにより、大当り遊技及び大当り遊技終了後の遊技状態が変化して、遊技者に飽きさせない演出を行うことができる遊技機を提供すること。例文帳に追加

To provide a game machine capable of executing a performance which does not bore a player by changing a big winning game and a game state after the end of the jackpot game by the kind of patterns to be displayed, the number of columns to be displayed and the timing of display. - 特許庁

リーチ又は大当たりに至るまでの通常画面が表示されている間においても、遊技者は遊技結果が大当たりにならんことを願いながら遊技に熱中することができ、遊技者が単調感や飽きを感ずることなく遊技に対する興味を持続させることができる遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine allowing a player to become enthusiastic in a game while desiring that a game result becomes a big bonus even when a normal screen to a ready-to-win state or the big bonus is displayed and to sustain interest in the game without feeling monotonousness and weariness. - 特許庁

自然な風合いをもち、部屋に調和しやすくて飽きることがなく、見る者に精神的な安らぎを与えることができ、更には照明具や消臭剤としての機能も有し、特に日本家屋によく調和する木炭調度品を得ること。例文帳に追加

To manufacture a charcoal furniture of natural hand harmonized with a room and not tires of watching the same, providing the mental peace to persons to take a look at it, provided with the functions as a lighting instrument or a deodorizing agent and harmonized with a Japanese type house building. - 特許庁

一般のスロットマシーン、又はパチスロ機の画像表示装置に於いて、ゲーム機並の画像の鮮明さと多彩で複雑な画像を高速で表示しうる能力を有し、ユーザーに飽きの来ない動画像を表示しえる小型で経済的な画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a small-sized and economical image displaying apparatus which has an ability which can display at a high speed an image with clarity of the image at a level of a game machine and being colorful and complicated and can display a moving image which a user ever gets tried of in the image displaying apparatus for an ordinary slot machine or pachinko and slot machine. - 特許庁

一般のスロットマシーン又はパチスロ機の画像表示装置に於いて、ゲーム機並の画像の鮮明さと多彩で複雑な画像を高速で表示しうる能力を有し、ユーザーに飽きの来ない動画像を表示しえる小型で経済的な画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a small-sized and economical image displaying apparatus which has an ability which can display at a high speed an image with clarity of the image at a level of a game machine and being colorful and complicated and an display and moving image which a user never gets tired of in the image displaying apparatus for an ordinary slot machine or pachinko and slot machine. - 特許庁

一般のスロットマシーン又はパチスロ機の画像表示装置に於いて、ゲーム機並の画像の鮮明さと多彩で複雑な画像を高速で表示しうる能力を有し、ユーザーに飽きの来ない動画像を表示しえる小型で経済的なの画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a small-sized and economical image displaying apparatus which has an ability capable of displaying at a high speed an image with clarity of the image at a level of a game machine and being colorful and complicated and displaying a moving image which a user never gets tired of in the image displaying apparatus for an ordinary slot machine or pachinko and slot machine. - 特許庁

仮図柄での変動表示を契機に、最終停止図柄が遊技上優位な図柄となるか否かの演出期待値を表示することで、遊技者に対して、飽きにくく、且つ遊技に対する興趣の向上を図ることが可能な遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine hardly boring a player and capable increasing the interest of a game by displaying a performance expectation value indicating whether or not a final stop pattern is to be a pattern superior in terms of the game with variable display by a temporary pattern as a trigger. - 特許庁

従来にはない新たな面白みが付加され、遊技者が飽きを感じることなく麻雀ゲームを充分に楽しむことが可能であり、且つ、長時間ゲームを行うことが直ちにゲームクリアに至らないような麻雀ゲーム機及びゲーム機用制御プログラムを提供すること。例文帳に追加

To provide a mahjong game machine and a control program for a game machine capable of adding an innovative amusement and enabling a player to fully enjoy a mahjong game without feeling bored, in which playing of the game for a long period of time does not immediately lead to clearing of the game. - 特許庁

遊技における演出実行中に3次元仮想空間の空間構成を変更することによって演出内容を変更することができるようになり、遊技者が演出内容に飽きてしまうこと最小限に抑制することができるようにした遊技機、制御方法および制御プログラムを提供する。例文帳に追加

To provide a game machine which can minimally suppress a player from losing interest in a performance content by changing the performance content by changing a space constitution of a three-dimensional virtual space during the execution of a performance in a game, and to provide a control method and a control program. - 特許庁

遊技者に意外性やインパクトを与えることにより、画面上においてこれから何が表示されて遊技がどのように展開していくのだろうかという関心を持たせ、遊技者に飽きを感じさせない可能性を有する遊技機、遊技機の画像画面表示方法、記憶媒体及びサーバを提供する。例文帳に追加

To provide a game machine, a screen image display method for the game machine, a recording medium and a server, having possibility of imparting no weariness to a player by imparting surprise or impact to the player to make the player take interest in future display on a screen and future development of a game. - 特許庁

遊技者に意外性やインパクトを与えることにより、画面上においてこれから何が表示されて遊技がどのように展開していくのだろうかという関心を持たせ、遊技者に飽きを感じさせない可能性を有する遊技機、遊技機の画像画面表示方法、記憶媒体及びサーバを提供する。例文帳に追加

To provide a game machine, a picture image displaying method for a game machine, and a storage medium and a server in which a player is interested in what is displayed in future on a picture and how a game is evolved by giving an unexpected property and an impact and the player may not lose interest. - 特許庁

遊技者に意外性やインパクトを与えることにより、画面上においてこれから何が表示されて遊技がどのように展開していくのだろうかという関心を持たせ、遊技者に飽きを感じさせない可能性を有する遊技機、遊技機の画像画面表示方法、記憶媒体及びサーバを提供する。例文帳に追加

To provide a game machine, which can keep players from being felt bored by being given unexpected aspects and impacts to arouse their interests in what will be displayed on a screen and how the game will be developed, and to provide an image screen display method, a memory medium and a server. - 特許庁

図柄の配置態様と遊技者の心理状況との因果関係を捉えて、遊技者が遊技に集中して飽きのこない遊技機、遊技機の画面画像表示方法、コンピュータ読み取り可能な記憶媒体及びサーバを提供する。例文帳に追加

To provide a game machine with which a causal relation between an embodiment of arrangement of a pattern and psychology of a player is caught and the player can concentrates his attention on a game and does not get tired, a method for displaying an image on a screen of the game machine, a computer-readable storing medium and a server. - 特許庁

従来の遊技機にはない斬新な構成の入賞部材を提供することにより、遊技に飽き難いとともに、入賞部材が遊技球の入賞し易い状態に変化している時間を長くすることができる遊技機を実現する。例文帳に追加

To provide a game machine capable of preventing a player from becoming tired of a game and prolonging the time when a winning member is changed into a condition in which a game ball wins easily by providing the winning member having a novel configuration nonexistent in a conventional game machine. - 特許庁

通常画面においても遊技者に単調感や飽きを感じさせず、かつ図柄の変動状態や遊技の進行状態を遊技者が容易に把握することができる遊技機、遊技機のキャラクタ表示方法、記憶媒体、サーバ及び娯楽提供方法を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine, a character display method for the same, a storage medium, a server and an amusement providing method, by which a player can easily grasp the varying state of picture patterns or progress state of a game without feeling monotonous or tired even on an ordinary picture. - 特許庁

代表者及び構成員が飽きることなく継続してコミュニティを運営でき、また企業側にとってもコミュニティサイトの場を提供することによる対価を確実に回収することが可能なコミュニティサイト構築システムを提供する。例文帳に追加

To provide a community site construction system capable of continuously operating the community without boring a representative and constituent members, and surely getting back an equivalent to provision of a place for a community site on the firm side. - 特許庁

図柄表示装置の変動停止図柄が大当たり図柄である場合に特別遊技を実行するパチンコ遊技機に関し、遊技者が飽きることなく継続的に高い興趣を抱いて遊技に興ずることができるパチンコ遊技機を提供すること。例文帳に追加

To provide a pachinko machine which enables to play a special game when a variation-suspended pattern of a pattern display is a big hit pattern and with which a player can enjoy the game with continuously strong amusement without getting tired. - 特許庁

IP電話装置10の表示部10Bで表示される情報がタイミングや発信元の電話番号に応じて自動的に変化するため、IP電話装置10のユーザにとって面白味があり、飽きがきてしまうことを防止できる。例文帳に追加

Since the information to be displayed on the display part 10B of the IP telephone system 10 is automatically changed according to the timing and the telephone number of the call origin, the user of the IP telephone system 10 has fun and does not get tired of it. - 特許庁

遊技がリーチ又は大当たりに至るまでの通常画面が表示されている間においても、遊技者が単調感や飽きを感ずることなく遊技に対する興味を持続させることができる遊技機、遊技機の背景画面表示方法、記憶媒体、サーバ及び娯楽提供方法を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine, a background screen display method for the game machine, a storage medium, a server, and an amusement providing method capable of holding an interest in a game without letting a player feel monotony and weariness even while displaying an ordinary screen till the game reaches a lizhi or a big win. - 特許庁

パチンコ遊技機において、「当たり」の発生を判定するための図柄を表示する図柄領域の表示図柄が不規則的に変動し、遊技者がこの図柄領域の変動に飽きずに、継続的に遊技に興することができる遊技機を提供すること。例文帳に追加

To provide a game machine capable of continuously amusing a player with a game without boring him with the fluctuation of a pattern region and by irregularly fluctuating display patterns in the pattern region to display patterns for determining the occurrence of 'prize winning' in a pachinko game machine. - 特許庁

これにより、遊技者にとっては、遊技を長く続けていても、特賞状態の終了後に、どれぐらいの確率で何回の時短回数が実現されるかを感覚的に把握することが困難となるので、従来に比して、飽きにくく比較的継続的な面白味を提供することができる。例文帳に追加

Thus, since it is difficult for the player to sensitively grasp how many times time shortening is to be provided with how much probability after the end of the special prize state, in comparison with a conventional machine, comparatively continuous interest hard to lose can be provided. - 特許庁

構造がシンプルで、嵩張らず、使いやすく、くり上がりやくり下がりの概念を容易に理解させることが可能で、且つ直ぐに飽きずにくり上がり、くり下がりを伴う計算を繰り返して練習するための、計算練習用ボード及び計算練習用教具を提供すること。例文帳に追加

To provide a board and a teaching tool for calculation practice that are in simple structure, not bulky, and easy to use, enable a user to easily understand the concept of carry and borrow, and let the user repeatedly practice in calculation accompanied with carry and borrow without getting tired soon. - 特許庁

一般のパチンコ機の画像表示装置に於いて、ゲーム機並の画像の鮮明さと多彩で複雑な画像を高速で表示しうる能力を有し、ユーザーに飽きの来ない動画像を表示しえる小型で経済的な画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a small-sized and economical image displaying apparatus which has an ability to display an image with a clear, colorful and complicated image with a game machine level at a high speed and by which a dynamic image in which a user does not lose interest can be displayed in the image displaying apparatus of an ordinary pachinko machine. - 特許庁

一般のパチンコ機の画像表示装置に於いて、ゲーム機並の画像の鮮明さと多彩で複雑な画像を高速で表示しうる能力を有し、ユーザーに飽きの来ない動画像を表示しえる小型で経済的なの画像表示装置を提供する。例文帳に追加

To provide a small-sized and economical image displaying apparatus which has an ability to display a clear, colorful and complicated image with a game machine level at a high speed and by which a dynamic image in which a user does not lose interest can be displayed. - 特許庁

ゲームに登場するゲーム対象に多様性を持たせるとともに、プレーヤが愛着を感じるようなゲーム対象を登場させることにより、プレーヤに飽きを感じさせず、ゲームにのめり込んでもらうことが可能なゲーム装置及びゲーム制御方法を提供すること。例文帳に追加

To provide a game apparatus capable of making a player be absorbed in a game without feeling bored by diversifying game objects which appear in the game and making the game object that the player feels attached to appear, and to provide a game control method. - 特許庁

回転中に変化に富んだ模様が現れ、視覚的な魅力が大きく、長期間遊んでも飽きることのない回転遊戯具を提供すること、また子供であっても簡単に作ることのできる、発光体を備えた回転遊戯具を提供すること。例文帳に追加

To provide a turning toy showing a pattern that varies during its rotation with visual appeal preventing a user from getting bored even for a long time playing, to provide the toy having light emitters and being easy to make even by children. - 特許庁

つまり、このマニュアルを最初から読み始め、読み飽き始めたところで次の章に進めば、Python ライブラリで利用できるモジュールやサポートしているアプリケーション領域の概要をそこそこ理解できるということです。例文帳に追加

The ordering of the chapters as well as the ordering of the modules within each chapter is roughly from most relevant to least important.This means that if you start reading this manual from the start, and skip to the next chapter when you get bored, you will get a reasonableoverview of the available modules and application areas that are supported by the Python library. - Python

高確率再遊技終了役が内部当籤役に決定されたことを報知する期間の終了条件を変化に富むものとすることにより、高確率再遊技における遊技を遊技者に飽きられ難くすることができる遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine which prevents players from being bored in a high-probability replay game by making the requirements highly variable for ending the period provided to notify them that a high probability replay ending combination is determined as internal lottery winning combination. - 特許庁

フィギア、カセット、カートリッジ等の立体的な遊技用物品に記憶されている情報の読取機能を有する遊技機において、遊技用物品を多数用意しなくても、遊技者に飽きを生じさせることなく遊技を行えるようにする。例文帳に追加

To enable the players to carry out the games without being bored even when a number of articles for the games are not prepared in a game machine which has the function of reading out the information stored in the three-dimensional articles such as figures, cassettes and cartridges. - 特許庁

ゲームセンター等のゲーム場に設置可能で、複数人で飽きずに何度もゲームすることができるゲーム装置制御方法とゲーム装置を提案し、利用者のストレス解消、満足度向上、及びゲーム場の活性化を図る。例文帳に追加

To relieve the stress and enhance the satisfaction of a user and to activate a game parlor by providing a game device control method and a game device installed in the game parlor such as a game center and replayed many times by a plurality of players without being bored. - 特許庁

特別遊技状態の期間中でも更に別の表示遊技を実行することができ、かつ別の表示遊技における表示結果の導出傾向がマンネリ化することを防ぐことで、遊技者を飽きさせることなく期待感を長く持続させることが可能な遊技機を提供する。例文帳に追加

To provide a game machine capable of executing a different display game further even in the period of a special game state, and keeping expectations long without boring a player by preventing the deriving tendency of a display result in the different display game from getting into a rut. - 特許庁

入賞による利益を得ることのない通常の遊技時間中に、遊技者が飽きることのないように、かつ、一定時間に払い出す遊技球の個数と遊技領域に投入される遊技球の個数の比を一定に保ちながら、遊技者の興味を引きつける。例文帳に追加

To attract the interest of a player while keeping constant a ratio between a number of game balls to be put out for fixed time and a number of game balls to be put in a game area so that the player can not be bored during ordinary plate time not to acquire a profit by prize winning. - 特許庁

操作キャラクタを操作して一つの武器で単一の攻撃パターンしか存在しない従来のものと異なり、一つの武器に対して複数パターンの攻撃が選択され得るようにして、ゲームをより楽しく飽きの着難いものとするための新しい着眼点に基づいたゲームプログラムを提供することを目的としている。例文帳に追加

To provide a game program based on a new observation point to make a game more enjoyable and not to allow a player to get tired of the game by selecting a plurality of patterns of attacks relative to one weapon, which differs from a conventional game where an operation character is operated so as to obtain only one attack pattern with one weapon. - 特許庁

人間のアクションに応じた対応動作を実行する場合に、同じアクションであっても、そのアクション対象者が誰かに応じてアクション対応動作を変化させることができ、アクション対象者との親しさ度合いに応じた対応動作を実現することで、飽きのこないアクション応答システムを提供する。例文帳に追加

To provide a non-boring action response system by modifying an action depending on an action object person even as for the same action in the case of executing a performance corresponding to the action of a human being and realizing the action corresponding to the degree of intimacy with the action object person. - 特許庁

そのため、特別な演出が行われるまでのパターンおよび特別な演出の内容が画一的になりにくく、また、遊技者が特別な演出へ主体的に関与するゲーム性により、特別な演出の発生に慣れてしまうといった事態が起こりにくいため、充分に遊技者の興味を惹き付けることができ、遊技に飽きてしまうことを防止できる。例文帳に追加

This can avoid a uniformity in the contents of the patterns up to the timing of the special performance and the special performance and the character of the game that allows the players to be positively involved in the special performance hinders the players from being feeling dull in the customary generation of the special performance and can attract the interests of the players sufficiently in the games, thereby preventing the players from being fed up with the games. - 特許庁

予め決められた順序で対戦キャラクタが入れ替わり表示され対戦ゲームを行うといった画一的なゲームの流れではなく、遊技者に対して対戦ゲームを複数回行ってもすぐに飽きを感じにくく継続して楽しく対戦ゲームを行わせることが可能であり、非常に面白みのあるゲームを提供し得るゲーム機及びゲーム機用制御プログラムを提供することを課題とする。例文帳に追加

To provide a game machine and a control program therefor which can offer highly enjoyable games instead of stereotyped games such as those in which fighting characters are displayed in turns according to a predetermined order by enabling a player to carry out the contest games continually without being easily felt bored even when playing such contest games many times. - 特許庁

例文

キャラクターメーラーを用いることで、幅広い世代に対して興味を持たせることが可能なキャラクターを選択でき、当該キャラクターに感情やアクションを付加することで、ダウンロードや暗号解読のための時間中に飽きさせない工夫をこらしたため、デジタルコンテンツ販売ビジネスの促進につなげることができる。例文帳に追加

A character in which a wide generation is made to be interested can be selected by using a character mailer, the user is not bored during the time for downloading the digital contents and decoding by adding feelings and actions to the character, thereby promoting the digital contents selling business. - 特許庁

索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
  
この対訳コーパスは独立行政法人情報通信研究機構の研究成果であり、Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unportedでライセンスされています。
  
Copyright 2001-2004 Python Software Foundation.All rights reserved.
Copyright 2000 BeOpen.com.All rights reserved.
Copyright 1995-2000 Corporation for National Research Initiatives.All rights reserved.
Copyright 1991-1995 Stichting Mathematisch Centrum.All rights reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS