1016万例文収録!

「想空」に関連した英語例文の一覧と使い方(57ページ目) - Weblio英語例文検索


小窓モード

プレミアム

ログイン
設定

設定

Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > 想空に関連した英語例文

セーフサーチ:オン

不適切な検索結果を除外する

不適切な検索結果を除外しない

セーフサーチについて

想空の部分一致の例文一覧と使い方

該当件数 : 3181



例文

また、第1構成情報が適用される仮想空間内の所定の位置と同じ位置について第1の状態とは異なる第2の状態を構成する第2構成情報に基づいて、第2の領域内に配置される第2オブジェクトを生成する。例文帳に追加

In addition, a second object to be placed in the second area is generated based on second configuration information for configuring a second state different from the first state at the same position as a predetermined position in the virtual space to which the first configuration information is applied. - 特許庁

注目画素抽出手段4は、距離差分画像における画素値が存在閾値以上である画素を距離画像から注目画素として抽出し、密度計測手段5では、注目画素を3次元の仮想空間にマッピングし単位体積のブロックごとに注目画素の個数を密度として求める。例文帳に追加

A pixel-of-interest extraction means 4 extracts pixels whose pixel values in the distance difference image are a presence threshold or above from the distance image as pixels of interest, and a density measuring means 5 maps the pixels of interest in a three-dimensional virtual space, and finds the number of pixels of interest in each block of a unit volume as a density. - 特許庁

これにより、仮ゲーム間上に存在する敵大隊の数や各敵大隊を構成する足軽の数が多い場合でも、すべての足軽の行動を常に個別制御する必要がないので、ゲーム装置の処理負荷の増大を抑制することができる。例文帳に追加

Thereby, since it is unnecessary to always carry out the individual control of the action of all the foot soldiers even when the number of the enemy battalions, who exist on virtual game space, and the number of the foot soldiers, who compose each of the enemy battalions, are many, an increase in the processing load of the game device can be inhibited. - 特許庁

表示装置300は、複数のオブジェクトが配置される仮想空間を見た様子を表す様子画像を生成する様子生成部301、生成された様子画像を表示する表示部302、表示された様子画像内の注目位置を指定する指示入力を受け付ける受付部303、を備える。例文帳に追加

The display device 300 includes a condition generation unit 301 for generating a condition image indicating the condition of viewing a virtual space wherein a plurality of objects are disposed, a display unit 302 for displaying the generated condition image, and a reception unit 303 for receiving instruction input specifying an attention position within the displayed condition image. - 特許庁

例文

ユーザが注目する目標オブジェクトを含む複数のオブジェクトが配置された仮想空間内の様子を表す立体画像を生成する際に、当該立体画像を立体視したユーザの疲労を抑制する立体画像生成装置等を提供する。例文帳に追加

To provide a thee-dimensional image generation apparatus, and the like, which upon generation of a three-dimensional image expressing a state in a virtual space in which a plurality of objects including a target object noticed by a user are arranged, suppresses fatigue of the user who views the three-dimensional image three-dimensionally. - 特許庁


例文

この初期反射音生成部100は、仮音源位置から所定の音響間内に音を発したときに聴者に聴取される初期反射音に対応した複数チャネルの初期反射音信号ERLF、ERRF、ERLR、ERRRを、複数チャネルのオーディオソース信号から生成する。例文帳に追加

This initial reflection sound generating section 100 generates a plurality of channels of initially reflected sound signals ERLF, ERRF, ERLR, ERRR, corresponding to the initial reflection sounds to be heard by the listener, when the virtual sound source sounds into a prescribed sound space from audio source signals of a plurality of channels. - 特許庁

温度センサ17の検出値に基づいてセルスタック10の凍結が予されるとき、コントローラ25は、ダイレクトメタノール型燃料電池21を起動して、その発電に伴う生成水を含んだ湿潤気を蒸気供給装置23からケーシング14の内部へ供給する。例文帳に追加

When the cell stack 10 is expected to get frozen based on a detection value of a temperature sensor 17, a controller 25 starts up the direct methanol type fuel cell 21, and supplies wet air containing product water accompanying power generation from a steam supply device 23 to an inside of the casing 14. - 特許庁

三次元仮想空間においてコミュニケーションをとる上でより多くの情報が得られ、コミュニケーションを活発化し、お互いの実時間での状況を示しながらのスムーズなコミュニケーションを実現できる状況伝達方法を提供する。例文帳に追加

To realize a state transfer method by which much information is obtained for communication in a three dimensional virtual space, live communication is continued and smooth communication is realized while exhibiting mutual states in real time. - 特許庁

間適応信号処理部17は、ウェイト算出回路171において、目標信号を含むと定されるレンジセルを除いたレンジセルのデータから共分散行列を演算し、適応ウェイトによりアンテナ受信信号にウェイト制御を施して出力データとする。例文帳に追加

A time-space adaptive signal processor 17 arithmetically operates a covariance matrix from the data of range cells excepting the range cell assumed as the containing of a target signal, and carries out a weight control to an antenna receiving signal by an adaptive weight and uses the antenna receiving signal as an output data in a weight computing circuit 171. - 特許庁

例文

映像・音声送受信手段4によって,他の装置からネットワーク9を介して映像情報を受信すると,顔画像選択手段5は,複数方向から撮影された複数の顔画像の中の一つを,3次元仮想空間における視点位置と,参加者アバタとの相対的な位置関係によって選択する。例文帳に追加

When video information is received from the other equipment through a network 9 by the video/audio transmitting and receiving means 4, a face image selecting means 5 selects any one of plural face images photographed from the plural angles based on the relative positional relation between viewpoint position and participant avatar. - 特許庁

例文

第1画像生成プログラム24が仮想空間の各ポリゴンを視点位置に基づき平面透視変換して第1画像を生成し、第2画像生成プログラム23が該第1画像の画質を劣化させ、かつ該第1画像と同じ大きさの第2画像を生成する。例文帳に追加

A first image generating program 24 generates a first image by operating the plane perspective transformation of each polygon in the virtual space based on the visual point position, and a second image generating program 23 deteriorates the quality of the first image, and generates a second image whose scale is the same as that of the first image. - 特許庁

リサイクルシステムを有するインクジェット記録装置において、リサイクルされたインク中で予されるカビの発生を抑制し、フィルタやヘッドの目詰まりを防止し、インクの循環を正常に保つことにより、印字物の不良や吐出による記録ヘッドの破壊を防ぐ。例文帳に追加

To provide an inkjet recording apparatus with a recycling system, which prevents a defect in printed matter and the destruction of a recording head due to idle ejection by suppressing the anticipated gathering of mold in recycled ink, preventing the clogging of a filter and a head, and keeping the circulation of the ink in a normal state. - 特許庁

再生出力モードにおいて、制御部6は、複数の画像データから合焦している画像領域を決定し、焦点距離、被写体の実寸(高さ)に基づいて、各画像内の被写体を3次元間内に仮配置し、一枚の2次元画像として合成して表示する。例文帳に追加

In a reproduction output mode, the control part 6 determines an in-focus image area from in the pieces of image data, virtually arranges in a 3D space the subjects included in respective images on the basis of the focal distances and the sizes (heights) of the subjects, and displays the images as a single composite 2D image. - 特許庁

操作対象選手オブジェクトと、移動物体を表す移動物体オブジェクトと、が配置される仮3次元間を所与の視点から見た様子を表すゲーム画面を表示し、移動物体を用いて行われるスポーツのゲームを提供するゲーム装置に関するものである。例文帳に追加

The game system displays a game screen showing the appearance of a virtual three-dimensional space where a player object to be operated and a traveling body object indicating a moving body are arranged which is seen from a prescribed viewpoint and provides a sports game performed by using the traveling body. - 特許庁

また、光源装置は、凹型曲面形状の反射面であって、照射方向に略直交する第2の仮平面と共に発光部を内部に含む間の境界を形成する形状の第1の反射面を有する第1の反射部を備える。例文帳に追加

The light source device is also provided with a first reflecting part having a first reflecting surface being a reflecting surface of a concave curved surface shape and having a shape forming a boundary of a space including the light emitting parts in its inside along with a second virtual plane nearly perpendicular to the irradiation direction. - 特許庁

任意の台数のスピーカを接続することができ、設置可能範囲内の適切な位置に設置して上下方向、コンピュータの奥行き方向等に音の広がりを形成することができ、さらにこれによって現実感に富んだ仮想空間を形成するコンピュータの提供。例文帳に追加

To provide a computer capable of connecting an arbitrary number of speakers, forming spread of sounds in the vertical direction, the longitudinal direction of the computer, or the like by setting speakers in proper positions within an allowable setting range, and forming a virtual space rich in reality. - 特許庁

3次元間においてプレイヤキャラクタオブジェクトの正面方向と所定位置への方向とのなす角に応じた動作を該プレイヤキャラクタオブジェクトに速やかに行わせることができるゲーム装置を提供すること。例文帳に追加

To provide a game device which can make a player character object smoothly perform a motion in response to an angle formed by a front surface direction of the player character object and a direction to a specified position in a virtual three-dimensional space. - 特許庁

タービンの排気Cの流路5と圧縮気Dの流路6とが、隣り合う層状に形成され、各流路5,6には、伝熱部材としてのつる巻きバネ8が充填される一方、前記流路5,6は、タービンの回転軸心の仮延長線周りに環状に形成されている。例文帳に追加

A passage 5 of an exhaust C of the turbine and a passage 6 of a compressed air D are formed into an adjoining layers, the respective passages 5 and 6 are filled with helical springs 8 as heat transmission members, and the passages 5 and 6 are annually formed about a virtual extension line of the rotation axis of the turbine. - 特許庁

ゲーム装置は、仮ゲーム間におけるキャラクタオブジェクトの位置を基準として設定される第1領域(104a)内に被打撃オブジェクトが存在することを必要条件として、キャラクタオブジェクトに第1打撃動作をさせる。例文帳に追加

In the game device, a character object is made to perform a first shooting motion on condition that a shot object is present in a first area 104a set based on the position of the character object in a virtual game space. - 特許庁

本発明に係るゲーム装置は、操作対象選手オブジェクトと、移動物体を表す移動物体オブジェクトと、が配置される仮3次元間を所与の視点から見た様子を表すゲーム画面を表示し、移動物体を用いて行われるスポーツのゲームを提供するゲーム装置に関するものである。例文帳に追加

The game system displays a game screen showing the appearance of a virtual three-dimensional space which is seen from a prescribed viewpoint where a player object to be operated and a traveling body object indicating a traveling body are arranged and provides a sports game performed by using the traveling body. - 特許庁

そして、サーバS^+のうち、絶対値が大きいDBサーバ20から順に、ハッシュ間上の担当領域の超過分に対して、サーバS^−の仮サーバを配置することにより、サーバ担当データ情報100を生成する。例文帳に追加

Then the virtual server arrangement device 10 generates data information for server in charge 100 by arranging the virtual servers of the servers S^- against an excess of an area of which the servers S^+ are in charge on a hash space, sequentially from the DB server 20 with the largest absolute value among the servers S^-. - 特許庁

PM再生制御処理時であって、吸入気量減少量とPM堆積量とに基づいてマップから推定される予最高床温が過熱判定温度を越えているか否かにより排気浄化フィルタの過熱のおそれを判定している(S102)。例文帳に追加

Risk of over heat of the exhaust emission control filter is determined (S102) based on whether estimated maximum bed temperature estimated from a map based on intake air quantity reduction quantity and PM accumulation quantity exceeds over-heat determination temperature or not at a time of PM regeneration control process. - 特許庁

トレッド部2に、複数個のブロックBを形成した不整地走行用気入りタイヤ1において、トレッド半部分を、タイヤ赤道側のクラウン領域Yiと、トレッド端側のショルダ領域Yoと、その間のミドル領域Ynとに仮的に3等区分する。例文帳に追加

In the pneumatic tire 1 for an irregular ground traveling, a plurality of blocks B is formed on a tread part 2. - 特許庁

サーバー及びブラウザー、そして版権書面に商用と大衆利用用の区別をIDにより付与し、さらに衛星プロトコルの存在をはさむことにより、宇宙的通信装置の定が商慣行の発展と、安心した通信間の形成を計ることができる。例文帳に追加

A server and a browser and copyright documents for commercial and public use are distinguished by applying IDs thereto and furthermore, presence of a satellite protocol is inserted, thereby attaining development in the commercial-customized assumption of a space communication apparatus and formation of a communication space at ease. - 特許庁

制御法を仮DCリンク方式とし、間ベクトル変調方式で双方向スイッチを制御する交流−交流直接変換装置において、高調波ノイズやスイッチング回数の低減に優れたスイッチングパターンを生成する。例文帳に追加

To generate a switching pattern that is superior in reduction of harmonic noise and the number of switching times in an AC-AC direct converter which controls a bidirectional switch by a spatial vector modulation system, using a control method of virtual DC link control system. - 特許庁

3次元間に配置されたN種類のオブジェクト(CL1〜CL5)を、クリップ範囲が異なるM種類の透視変換行列(遠景撮影用の透視変換行列と近景撮影用の透視変換行列)で分けて透視変換処理する。例文帳に追加

N kinds of objects (CL1-CL5) disposed in a virtual three-dimensional space are subjected to perspective transformation processing while being divided by M kinds of perspective transformation matrixes differed in clip range (a perspective transformation matrix for distant view photographing and a perspective transformation matrix for near view photographing). - 特許庁

ゲーム装置44bは、表示している視野画像に対する書込み26を受け付けて、受け付けた座標を仮想空間1の領域座標46に変換し、変換した領域座標46を、ネットワーク43を介して、ゲーム装置44aに転送する。例文帳に追加

The game device 44b receives writing 26 on the displayed visual field image to convert a received coordinate into a region coordinate 46 of the virtual space 1, and the converted region coordinate 46 is transferred to the game device 44a through a network 43. - 特許庁

これらのFPC7、8は、レンズホルダ4の外周面と、ホルダ支持部材2における側壁内周面との間の間に配置されていると共に、摺動軸3と略平行に延びる仮軸線を巻くように湾曲した状態に引き回されている。例文帳に追加

These FPCs 7, 8 are disposed in a space between an outer periphery of the holder 4 and an inner periphery of the sidewall of the member 2, and drawn around in the state bent to surround the virtual axis extended substantially parallel to the shaft 3. - 特許庁

出来るだけ構造が簡単な結合機構を有するブロックが多面的に挿脱可能で組み合わせの多様化に基づく間的像力の高揚を図り、頭脳の発達と芸術的創作力の育成に役立つことの出来るブロック積み木を提供すること。例文帳に追加

To provide block bricks useful for developing brains and fostering artificial creative power intending to enhance spatial imaginative power from the diversity of combination while the bricks having connection mechanism with a simple structure as much as possible can be multilaterally inserted and removed. - 特許庁

移動速度がakm/hより小さい場合には、HMDの移動に基づいて更新した仮想空間画像を生成して表示させ(ステップS114、S118)、逆に、移動速度がakm/h以上の場合には、現在撮像されている映像をそのまま表示させる(ステップS115、S118)。例文帳に追加

When the moving speed is slower than a km/h, a virtual space image updated on the basis of the movement of HMD is generated and displayed (steps S114, S118), but when the moving speed is slower than a km/h, on the other hand, currently imaged video is displayed as it is (steps S115, S118). - 特許庁

二酸化炭素排出量削減装置を削減条件の優れた場所に共同設置して資金提供者(購入者)で仮共有し、例えばその削減量をポイントに換算して、時間と間の離れた状況での取引を可能とするサービス方法を提供する。例文帳に追加

To provide a service method for achieving transaction of energy in a temporally and spatially remote situation by installing a device for reducing carbon-dioxide emissions in a place, in common, where the reduction condition is excellent, virtually sharing it with a fund provider (purchaser) and, for example, converting the reduced amount into the number of points. - 特許庁

ゲーム広告の表示量情報(表示時間や面積)又は表示品質情報(ゲーム画面における表示位置、広告画像についてクリッピングの有無、仮3次元間における広告表示方向)に基づいてゲーム広告に対する課金額を算出する。例文帳に追加

The amount of the accounted money for the game advertisement is calculated in accordance with the display quantity information (display time and area) or the display quality information (display position on a game screen, presence or absence of clipping relating to advertised images. The advertisement display direction in a virtual three-dimensional space) of the game advertisement. - 特許庁

また、案内手段(72)は、基準タイミングまでの時間が所定時間になった場合、プレイヤが基準タイミングにおいてとるべき模範姿勢に対応する姿勢をとるオブジェクトを、仮想空間内に設定される基準位置とは異なる位置に配置する。例文帳に追加

When a period of time from current time before the reference timing to the reference timing becomes equal to a predetermined period of time, the guide section (72) places an object retaining a posture corresponding to the exemplary posture that the player should retain at the reference timing, in a position different from a reference position set in the virtual space. - 特許庁

六角形画像情報生成部12は仮想空間に配置したバッキーボールと撮影画像の視線との交点を求め、それを平面展開、階層分割して六角形画像を作成し、それを構成する六角形画素と撮影画像の対応付けを行なう。例文帳に追加

A hexagonal image information formation part 12 finds an intersection between a buckyball arranged in an imaginary space and a photographed image and develops it in the plane and divides it hierarchically for forming a hexagonal image, and then, associates hexagonal pixels constituting the hexagonal image with the photographed image. - 特許庁

演出制御基板102は、3次元オブジェクトを読み出して仮想空間内に配置し、3次元オブジェクトのレンダリング処理時の負荷を判定し、次フレームのレンダリング処理に先立って、当該負荷が所定の許容値よりも大きい場合はより簡易に表現したものに置き換える。例文帳に追加

A performance control board 102 reads a three-dimensional object, disposes it in a virtual space, determines a load in the performance processing of the three-dimensional object, and prior to the performance processing of the next frame, when the load is larger than a prescribed tolerance, replaces it with an image expressed simply. - 特許庁

共有サーバ12は、3次元仮現実間内のアバタa,bの位置を認識し、番号11に示すように、アバタa,bが接触したことを受信すると、アバタa,bが接触していることを、チャット管理サーバ13に通知する。例文帳に追加

A shared server 12 recognizes the positions of avatars (a) and b in a three-dimensional virtual real space, and when receiving the contact of the avatars (a) and b as shown by a number 11, informs a chat management server 13 that the avatars (a) and b are brought into contact with each other. - 特許庁

本服飾シミュレーション装置は、複数の輪郭線により衣服の1つの型紙の形状を特定する型紙データに基づき型紙上に計算格子を設定し、設定された計算格子を用いつつ、仮想空間内の動作に応じて変形する衣服の着せ付けられた人体を表示する。例文帳に追加

The dress simulation device sets a calculation lattice on a paper pattern based on paper pattern data which specify the shape of a pattern of the clothes with plural border lines; and by using the resulting calculation lattice, a clothes-wearing human body whose shape changes according to the motion in a virtual space, is displayed. - 特許庁

3次元仮想空間の情景(シーン)を表示するための3次元データ表示操作装置において、モデルの変形が容易で、モデリングや視点条件変更をより直感的で現実に近い操作感覚で行うことができるようにする。例文帳に追加

To realize an easy deformation of a model and modeling and changing of a view point condition to be conducted more intuitive and actually closer to real situation, in a three-dimensional data display operating device for displaying sight (scene) of a three-dimensional virtual space. - 特許庁

まとめ書きバッファ171にき領域がなくなると、まとめ書きバッファ171の内容がディスク装置18にライトされ、仮アドレスが連続しているデータを物理アドレスも連続するようにディスク装置18に格納し直すことができる。例文帳に追加

When a free space is not available in the bulk writing buffer 171, the contents of the bulk writing buffer 171 is written in the disk device 18 and pieces of data with continuous virtual addresses are stored in the disk device 18 again so that their physical addresses also becomes continuous. - 特許庁

塗布処理ユニットに基板が搬送されるタイミング(時点T8)に塗布処理ユニット内の温度が理的な温度となるように、時点T8よりも調整に必要な時間Ti0だけ早い時点である時点T6において、調ユニットの動作が省電力動作から通常動作に切り替えられる。例文帳に追加

Its operation is switched from power saving mode to normal mode at a timing T6 earlier by a time Ti0 necessary for adjustment before a timing T8 for transferring a substrate to the coating unit so that the temperature within the coating unit may be ideal at the timing T8. - 特許庁

ページ割付け決定部113は、逐次プログラム150に含まれる並列化可能ループ内で参照されるデータ分散対象配列の配列要素をデータ連続次元で仮アドレス間に連続配置し、配列要素が配置された各ページを割り付けるプロセッサを決定する。例文帳に追加

A page allocation decision part 113 continuously arranges the array elements of a data distribution object array referred to within a parallelizable loop included in the consecutive sequence program 150 in a virtual address space according to a data continuous dimension and decides a processor to allocate individual pages where the array elements are arranged. - 特許庁

第2キャラクタ画像配置部206は、仮的な3次元間内の背景画像と切り抜き画像との間に、第1恐竜オブジェクトと同一形状で、且つ視点からの距離に基づいて拡大された第2恐竜オブジェクトを配置する。例文帳に追加

A second character image arrangement part 206 arranges a second dinosaur enlarged on the basis of a distance from the point of view in the same shape as that of the first dinosaur between the background image in the virtual three-dimensional space and the clipping image. - 特許庁

補正に際しては、少なくとも特定のインクおよび媒体を用いた特定のプリンタから出力することを定して定められた色補正条件にしたがって補正し、かつ表示画面307の色間に合わせた色補正をおこなう。例文帳に追加

At the correction, the information processing system 100 performs correction according to color correction condition prescribed supposing that images are outputted from specified printer using at least specified ink and medium, and the system performs color correction adjusting to color space of the display screen 307. - 特許庁

三次元間内に存在する物体間で接触が発生する位置の指標,干渉が発生する範囲の指標および予め指定された範囲の指標のうちの少なくとも一つとともに、上記物体間の相対的な位置関係を示す指標を表示装置に表示させる。例文帳に追加

An index representing relative positional relation between the objects is displayed on a display device together with at least one of an index of a position where the contact occurs between the objects existing in a virtual three-dimensional space, an index of a range within which the interference occurs and an index of a preliminarily specified range. - 特許庁

プロキシ部202は、この発呼イベントをVMC203の仮外線ユーザのうちのき状態のものに通知し(ステップ303)、メッセンジャークライアント管理部204は、ユーザAのアカウントに該当するVMG205へと電話番号を含んだ発呼メッセージを通知する(ステップ306)。例文帳に追加

The proxy section 202 informs a user who is in a vacant state in virtual outside line users of a VMC203 of the call event (step 303), and a messenger client management section 204 informs a VMG205 corresponding to the account of the user A of the call message including the telephone number (step 306). - 特許庁

スペーサの構成としては、複数の素線11を断面が円形の仮長尺体の外周に撚り合せた状態に配置した中体で、前記各素線11は常温時に互いに間隔tを持って配置されたものが好適である。例文帳に追加

It is suitable that the constitution of the spacer 10 is a hollow arranged in a condition such that plural strands 11 are twisted around the periphery of a virtual long body having a circular cross section, and the strands 11 are arranged with a space T from each other in the room temperature. - 特許庁

そして、均等知覚色間画像の各成分について、明度L^*誤差算出部13、クロマティックa^*誤差算出部15、クロマティックb^*誤差算出部17において、所定領域ごとに平均画素値と理値との誤差が算出される。例文帳に追加

In a brightness L^* error calculating section 13, a chromatic a^* error calculating section 15 and a chromatic b^* error calculating section 17, an error between an average pixel value and an ideal value is calculated for each predetermined region with respect to each component of the uniform perception color space image. - 特許庁

この装置は、仮3次元間内に、ポリゴンを組合わせて表現された3次元オブジェクトを、視点座標系の投影面に投影変換し、各画素の色指定データを演算しディスプレイ18上に画像表示するよう形成されている。例文帳に追加

The system is formed to perspectively transform and project a 3-D object represented by a combination of polygons in a virtual 3-D space onto a projection plane in a view-point coordinate system and to calculate color specifying data for each pixel to display an image on a display 18. - 特許庁

柱状の表示要素である表示体20をコンピュータが表示する仮3次元間に表示するとともに、この表示体20の軸方向に沿って、時間で変化するオブジェクトを示すオブジェクトシンボル30を時点毎に表示する。例文帳に追加

A display body 20 being a pillar-shaped display element is displayed in a virtual three-dimensional space displayed by a computer, and an object symbol 30 showing the object that changes temporally is displayed along the axial direction of the display body 20 at every point in time. - 特許庁

例文

指示入力が示す位置が第1表示領域内に設定される周縁領域と第2表示領域内に設定される周縁領域のいずれか1つに含まれる場合、決定部204は、第1の大きさよりも大きい第2の大きさの指示領域を仮想空間内に設定する。例文帳に追加

When the position indicated by the instruction input is in any of the fringe regions set in the first display region and the fringe regions set in the second display region, the determination unit 204 sets, in the virtual space, an pointing region with a second size larger than the first size. - 特許庁

索引トップ用語の索引



  
Copyright © Japan Patent office. All Rights Reserved.
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する
英→日 日→英
こんにちは ゲスト さん

ログイン

Weblio会員(無料)になると

会員登録のメリット検索履歴を保存できる!

会員登録のメリット語彙力診断の実施回数増加!

無料会員に登録する

©2024 GRAS Group, Inc.RSS